Hit me TV was ook het voorprogramma van The Infadels. Beiden nu op Lowlands.quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:38 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Da's jammer, ik zou niet weten wat te kiezen. Hit me TV toevallig maand geleden in het Vondelpark gezien (met Voicst). Aardig bandje.
quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:08 schreef ranja het volgende:
Hm ik mis de gaten in het schema waar de echt leuke bands nog geprogrammeerd gaan worden.
Of zou dat de reden zijn dat er zo weinig is Charlie is, dat daar nog een hoop bands bij gaan komen?
Nou ja, hopen op mooi weer, lekker in de zon zitten.
Ik heb er heel veel doorgebladerd maar nergens zat een in!quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:10 schreef Luni het volgende:
Had ergens de NRC Next gekocht, de laatste, hebben ze de Special eruit gejat!
Nog veel te langquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:20 schreef Brigand het volgende:
15:35 - 16:00
DE JEUGD VAN TEGENWOORDIG
Waarom zo kort?
Charlie is de oude essent-awards tent, maar dan zonder sponsor. Staat gewoon geen dagvullend programma.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:23 schreef ranja het volgende:
Nou ja het is toch raar dat Charlie elke dag pas na 2 uur begint en al om half 10 is afgelopen...
Ik kan het allemaal niet meer bijhouden, wat jij wel en niet snapt.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:38 schreef ranja het volgende:
Ik had verwacht dat de oude Charlie weer terug zou komenNiet zo'n surrogaat dat wel die naam ge(mis)bruikt.
Dat er geen nieuwe namen bij komen snap ik ook wel
Watblief? Sinds wanneer kunnen The Rascals, Anti-flag en Hadouken! niet de India tent vullenquote:Ook keert de ooit zo geliefde Charlie-tent terug voor kleine, beginnende bandjes die de India nog niet kunnen vullen, op de plek van de Essent Awards-stage, die verdwijnt.
Rascals en Hadouken! bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:55 schreef ranja het volgende:
Wat voor hype bandjes staan dan in Charlie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |