quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:17 schreef lollypops het volgende:
[..]
Je lichaam is niet raar... Je lichaam dus ook je hormoon huishouden reageert heel anders als je in een ldvd situatie verkeerd o.a. door alle stress....
Bij mij was het andersom.. Ik was een dikke maand overtijd, nadat het uit gegaan was.. Moet zeggen dat ik het flink benauwd gehad heb, maar stiekem in m'n achterhoofd wist ik wel dat het mogelijk was door alle stress en ellende..
Damn wat zijn gedumpte mensen booorringggnquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:24 schreef ThaBrain het volgende:
TVP!!!
Hierbij besluit ik dat de meeting aanstaande zondag wordt, gezien de meerderheid van de stemmen voor de zondag zijn!
zondag 27 juli in Amsterdam
12u verzamelen op A'dam CS bij de GWK.
Mooi weer:
Middag
IJsje eten op de Nieuwmarkt/terrasje
Met zijn allen naar het Leidseplein lopen of met de tram.
Rondhangen op het Leidseplein en/of eten/drinken halen om te picknicken in het Vondelpark. Eventueel kan dat ook op het Museumplein.
Avond
Eten in de buurt van het Leidseplein. Daarna blijven hangen daar in de buurt en/of poolen bij het Rokin.
Of: eten in de Openbare Bibliotheek (uitzicht over de stad).
Slecht weer:
Middag
Met zijn allen naar de bios: Pathe Tushinski of Pathe de Munt.
Eventueel een museum? Van Gogh, Tropenmuseum etc. Rijks/Stedelijk zijn dicht.
Andere suggesties?
Avond:
Zelfde als mooi weer programma
Meld het even als je komtVoor de mensen die later willen komen...geef het dan ook even door.
we staan open voor suggesties hoorquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Damn wat zijn gedumpte mensen booorringggn
Ga in de avond dan lekker stappen, je bent immers in adamquote:
Danku Danku....quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:38 schreef Miesjel het volgende:
Deel zoveel, ik blijf nog even hangen.
Koepert, hartelijk welkom, je bent onder gelijken
De meeting is op zondag en sommige mensen moeten gewoon vroeg op om te werken die maandagquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ga in de avond dan lekker stappen, je bent immers in adam.
Oehhh aanklooienquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:55 schreef Koepert het volgende:
[..]
Danku Danku....
Deel van het verhaal.......
T is n verse; sinds afgelopen weekend definitief over en uit, ook geen contact meer.
1 jaar samen geweest; daarna n half jaar ellende. Geen punt achter kunnen zetten, ook geen definitieve klim omhoog. Blijven aanmodderen. Teveel vrienden erbij betrokken waardoor die er beetje genoeg van kregen, maar "mijn' vrienden dus ff geen behoefte aan haar, tijd nodig, die zij niet heeft. ik kan er niks aan doen, kan haar ook dingen niet duidelijk maken zoals ik ze bedoel waardoor ze verkeerd vallen, kan er ook niet normaal over praten dus frustratie van mijn kant omdat ze discussies niet aan wil gaan; Jij doet A! Nee ik heb B gedaan, want bla bla bla. Nou maakt ook niet uit... Kan ik niks mee, maar ik kan zelf ook te weinig duidelijk maken wat ik voel/denk dus weet ook niet goed hoe ik bepaalde dingen "goed" moet zeggen.
Sorry voor mijn gebrek aan enters ed, maar kost moeite om dit eruit te krijgen, en is maar n tipje (het laatste tipje) vd Ijsberg
ja, dat gevoel herken ik wel...quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:38 schreef lollypops het volgende:
Ik word helemaal simpel van mijn liefdesverdriet... het lijkt maar alsof er geen einde aankomt.!!!
zoals al eerder gezegd: ik laat de meet ook aan me voorbij gaan... het is makkelijker om hier annoniem te postenquote:Helaas zal ik er a.s. zondag niet bij aanwezig zijn i.v.m het verre reizen voor mij. In iedergeval heel veel plezier
HERKENBAAAAAAAAAAR!!quote:Op donderdag 24 juli 2008 00:23 schreef Alec690 het volgende:
t.
Ik blijf graag op de hoogte van het leven van mijn ex, dat is zo vermoeiend. Ik zat te denken waarom ik dat doe: ik wil die oude meid terug zoals het in het begin was. Maar zelfs die 0,001% kans die aanwezig is dat het weer goed komt is dan hopeloos. Het zal nooit meer zijn zoals het was, er zal altijd een smet zijn. Het is een kwestie van doorleven, nieuwe mensen ontmoeten en uiteindelijk zoveel ervaringen zonder haar hebben dat ik niet meer aan haar denk. Pff, sux!
Ik heb mijn ex uit de lijst gegooid van Hyves. Daar komt ze vast wel weer een keertje op, maar nu is het gewoon niet handig. Ik heb Hyves al een mailtje gestuurd met de vraag of ik iemands hyves voor mij kon blocken, (zodat ik die niet kon zien) maar dat is niet haalbaar.quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:42 schreef lollypops het volgende:
Ik ben echt helemaal klaar met mijn liefdesverdriet!! Ik heb het gevoel dat ik erin blijf hangen..
Ik heb met mezelf afgesproken dat ik de komende maand(en) niet meer op msn kom, zodat ik me niet hele tijd blind hoef te staren op dat stom icoontje van hem!!! Nu zit ik nog met een ander probleem... HYVES namelijk... Ik word helemaal gek als ik zie dat hij net online is geweest.. Ik wil hier vanaf..!! Om hem te verwijderen als vriend vind ik dan weer net te resoluut en ik zou het ook jammer vinden als dat onze mogelijke vriendschap (over 1 jaar ofzo) vanaf zou hangen...
Wat is wijs denken jullie??
Misschien moet dat ook wel even zo zijn. Je gooit deuren dicht, die zijn wel weer open te maken. Schepen verbranden is wat onhandiger.quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:27 schreef lollypops het volgende:
Ik ben wel bang dat ik op deze manier alle deuren dicht gooi.. Ik ben tenslotte degene die er een punt achter gezet heeft...
Volgende keer beterquote:Op donderdag 24 juli 2008 09:17 schreef JoostPayne het volgende:
@ThaBrain --
Ik kan dat hele weekend helaas niet. Zaterdag komt mijn vriendin weer terug van vakantie en die zondag moet ik gaan oppassen. sorry kerel andere keer misschien.
Ja het gaat allemaal goed tussen ons ik heb haar eergisteren nog gebeld was fijn om haar stem weer te horen zaterdag komt ze weer terug kan niet wachten tot dat ze weer in NL isquote:Op donderdag 24 juli 2008 10:44 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
Volgende keer beterHoe gaat het nu tussen jullie? Alles weer helemaal op en top en happy enzo?
![]()
--knip--
Ja dat jaquote:Op donderdag 24 juli 2008 00:23 schreef Alec690 het volgende:
Meest pijnlijke van alles is dat we in mei samen nog aan het brainstormen waren wat we allemaal voor leuke dingen gingen doen deze zomer.![]()
Achja...nog bezig met het verwerkingsprocesquote:Op donderdag 24 juli 2008 11:58 schreef JoostPayne het volgende:
[..]
Ja het gaat allemaal goed tussen ons ik heb haar eergisteren nog gebeld was fijn om haar stem weer te horen zaterdag komt ze weer terug kan niet wachten tot dat ze weer in NL isHoe gaat het verder met jou dan ?
Ja ik had het hier en daar wat van gelezen als het zo allemaal eens lees mag je inderdaad blij zijn dat het je ex is damnz. Maar als je ei een keer kwijt moet klik me dan maar aan op msn hoor staat wel dat ik offline ben maar dan ben ik er 9 van 10 x wel gewoon hoor. Gewoon gauw zorgen dat je spul terug krijgt !quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:51 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
Achja...nog bezig met het verwerkingsprocesZoals je kan zien in het topic heb ik nog steeds wel eens contact met haar omdat ze mijn spullen nog heeft
![]()
Maarja...ik ben wel blij nu dat ze vooral mijn EX is
Ok is goedquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:00 schreef JoostPayne het volgende:
[..]
Ja ik had het hier en daar wat van gelezen als het zo allemaal eens lees mag je inderdaad blij zijn dat het je ex is damnz. Maar als je ei een keer kwijt moet klik me dan maar aan op msn hoor staat wel dat ik offline ben maar dan ben ik er 9 van 10 x wel gewoon hoor. Gewoon gauw zorgen dat je spul terug krijgt !
damnz dat is inderdaad erg kinderachtig van haar. Ja zo blijft het allemaal wat door sukkelen en daarnaast weer de confrontatie die er dan elke keer is in voor jou ook niet echt leuk. Dan kan je het voor jezelf toch ook niet echt afsluiten of wel ? kan het boek zelf niet ophalen ofzo ? dan ben je toch van de stress af lijkt me.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:06 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
Ok is goed
Tjah...nu komt ze maandag mijn spullen brengen...zegt ze...Op de een of andere manier heb ik er niet echt vertrouwen in dat ze uberhaupt komt. Kinderachtig toch eigenlijk. Ze doet het zichzelf aan allemaal. Het duurt allemaal langer dan nodig is op deze manier.
Nee dat is ook een van de redenen dat ik het neit helemaal af kan sluiten. Ik zou het boek zelf op kunnen halen natuurlijk, maar ik vind eigenlijk dat zij nu eens mee moet gaan werken in plaats van alleen tegenwerken.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:20 schreef JoostPayne het volgende:
[..]
damnz dat is inderdaad erg kinderachtig van haar. Ja zo blijft het allemaal wat door sukkelen en daarnaast weer de confrontatie die er dan elke keer is in voor jou ook niet echt leuk. Dan kan je het voor jezelf toch ook niet echt afsluiten of wel ? kan het boek zelf niet ophalen ofzo ? dan ben je toch van de stress af lijkt me.
*schopt*quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:32 schreef Alec690 het volgende:
Pff, momenteel gebeuren er veel mooie dingen in m'n leven. Alles gaat goed, maar er blijft nog steeds iets knagen. GRRR
Wie schopt mij even?
Je kan beter eerst alles verwerken voor je verder gaat kijkenquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:51 schreef Alec690 het volgende:
Yes, ging de laatste weken ook prima.
Maarrrr... het feit dat ze nu op vakantie gaat met haar nieuwe vriend zorgt ongevraagt voor wat nare gedachten. Achja, zaterdag ben ik ook weg! Misschien ontmoet ik wel een nieuwe droommeid, ook al ga ik daar niet van uit.
Ik had al zo'n idee dat je achter Paikea aan zatquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:54 schreef Alexxxxx het volgende:
O hai, ik kom toch niet op de meet, om 3 redenen.
1) het is op mn verjaardag
2) stiekem wilde ik alleen naar die meet om Paikea te ontmoeten. Maar dat heb ik inmiddels gedaan. Ze is tof btw.
3) Ik heb tegenwoordig weer een vriendinEen hele lieve toffe knappe en zo
En een nieuwe partner hebben is toch wel het ultieme bewijs dat je over je ex heen bent.
Veel succes met het verwerkingsproces allemaal, en ik hoop dat ik nooit meer in dit topic post![]()
Nope, is ze niet.quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:16 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
Ik had al zo'n idee dat je achter Paikea aan zatIs zij toevallig je nieuwe vriendin?
Veel plezier met je nieuwe partner
Ai kom op kerel. Nu kan jij toch de dingen zeggen tegen haar die je toen niet kon zeggen en dat zal zei waarschijnlijk ook hebben gewoon een tip blijf rustig tijdens je gesprekken met haar.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:19 schreef ThaBrain het volgende:
Mijn ex wil over een paar weekenden met me afspreken, want ze wil nog bevriend blijven met meZe wil dan bij mij thuis langskomen om te proberen of we toch nog wel een normaal gesprek kunnen voeren zonder dat het uitloopt op ruzie. En ik ben er gewoon op in gegaan
![]()
Waarom twijfel ik nu weer aan alles?Waarom haal ik nu weer dingen in mijn hoofd om te proberen het goed te laten komen?
Ik heb nu dus weer een gigantische terugval geloof ik
Ik ben niet gedumpt maar ik wil eventueel wel mee.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:24 schreef ThaBrain het volgende:
TVP!!!
Hierbij besluit ik dat de meeting aanstaande zondag wordt, gezien de meerderheid van de stemmen voor de zondag zijn!
zondag 27 juli in Amsterdam
12u verzamelen op A'dam CS bij de GWK.
Mooi weer:
Middag
IJsje eten op de Nieuwmarkt/terrasje
Met zijn allen naar het Leidseplein lopen of met de tram.
Rondhangen op het Leidseplein en/of eten/drinken halen om te picknicken in het Vondelpark. Eventueel kan dat ook op het Museumplein.
Avond
Eten in de buurt van het Leidseplein. Daarna blijven hangen daar in de buurt en/of poolen bij het Rokin.
Of: eten in de Openbare Bibliotheek (uitzicht over de stad).
Slecht weer:
Middag
Met zijn allen naar de bios: Pathe Tushinski of Pathe de Munt.
Eventueel een museum? Van Gogh, Tropenmuseum etc. Rijks/Stedelijk zijn dicht.
Andere suggesties?
Avond:
Zelfde als mooi weer programma
Meld het even als je komtVoor de mensen die later willen komen...geef het dan ook even door.
Eigenlijk ben je gewoon een schijnheilige slet tochquote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:45 schreef vergeetmeliefje het volgende:
Oh wat een goed topic. Ik ben zojuist een weblog begonnen om het proces van het loslaten van mijn eerste liefde een beetje vast te leggen (met het idee er niet weer opnieuw in te trappen!!). Dus wie wilt 'meegenieten' of meepraten is welkom op http://bloggers.nl/vergeetmeliefje.
Hier ben ik het dus mee eensquote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je gewoon een schijnheilige slet toch. Je bent zelf oh zo zielig en hebt het o zo moeilijk dat het uit is. Maar de vriendin van Ko
kan je weinig boeien...
Ik ben twee weken heel zwaar ongesteld geweest nadat het uitraakte met mijn ex. Vreemd lijkt het me dus niet, je hormonen veranderen natuurlijk ook.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:04 schreef Koepert het volgende:
Tvp mee voor de verhalen, hele lange slepende episode met mn ex, en nu is t met knallende ruzie uit en denk ik.. KUT!!!! Misschien komt de rest ooit nog
Als je behoefte hebt aan een gesprek ofzo dan ben ik bereikbaar via PMquote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:45 schreef maartjemadelein het volgende:
Beste mensen,
Helaas lijkt het erop dat mijn ex mij in de gaten houdt en er veel moeite voor doet om alles over mijn huidige leven te weten te komen. Ik voel me hierdoor bedreigd en omdat dit een openbaar forum is zal ik niet meer reageren in dit topic, ik zal ook niet naar de meet komen.
Ik zal dit topic wel blijven volgen en ik wens jullie allemaal veel sterkte toe.
Liefs,
Maartje
Heel veel sterkte! Ik kan me voorstellen dat je liever niet hier post als er meegelezen wordt.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:45 schreef maartjemadelein het volgende:
Beste mensen,
Helaas lijkt het erop dat mijn ex mij in de gaten houdt en er veel moeite voor doet om alles over mijn huidige leven te weten te komen. Ik voel me hierdoor bedreigd en omdat dit een openbaar forum is zal ik niet meer reageren in dit topic, ik zal ook niet naar de meet komen.
Ik zal dit topic wel blijven volgen en ik wens jullie allemaal veel sterkte toe.
Liefs,
Maartje
Ik hoef niet vanuit Gelderland te komen, maar ik zou je wel op kunnen halen in Utrecht Centraalquote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:30 schreef agneria het volgende:
Niemand die vanaf Gelderland gaat morgen? Mijn auto staat met een lege accu bij de garage dus ik kan niet eens zelf komen
quote:Op zondag 27 juli 2008 11:42 schreef agneria het volgende:
Ik heb een rotdagIk voel me alleen en ik mis die zak
![]()
Gister was hij op msn zag ik.. Alles wat ik kan doen is afwachten en heb alle ruimte geven dus mag ik hem ook niet contacten maar ik vind het zo moeilijk
Welkom bij de clubquote:Op zondag 27 juli 2008 17:27 schreef Unimog het volgende:
-verhaal-
Hele dikke knuffel...quote:Op zondag 27 juli 2008 17:27 schreef Unimog het volgende:
Zucht.
Mijn leven stort als een kaartenhuis ineen.
10 dagen geleden was ik gelukkig en woonde ik samen, stond er een hele leuke vakantie voor de deur. Nu ben ik opeens weer helemaal alleen. Ik dacht oprecht dat het me nooit meer zou gebeuren.
Tis niet de eerste keer dat ik liefdesverdriet heb, maar het is nu erger dan de andere keren bij elkaar opgetelt. Hoewel we alles besproken hebben, en er waarschijnlijk geen betere manier was om uit elkaar te gaan, kan ik het gewoon niet accepteren in mijn hart. Ze was m'n grote liefde en m'n beste maatje.
Ik ben 6 kilo afgevallen, slapen kan ik niet meer, ik voel me gewoon echt voor het eerst in een lange tijd zowel fysiek als geestelijk heel slecht. Het leven is even heel zinloos geworden, en er is ook niemand in de buurt. M'n beste vriend zit in Afrika, de rest is op vakantie, bij m'n ouders werd ik gillend gek.
Ik wil gewoon iets doen, ben begonnen met rijlessen, ben opzoek naar een nieuw huis, vakantie geboekt, maar het schiet allemaal niet op. De tijd verstrijkt seconde voor seconde, terwijl de 18 maanden dat we samen waren voorbij geschoten zijn.
Ik snap er gewoon niks meer van. Ik voel me zo verdomde alleen. En ik kan er gewoon niks meer aan doen, behalve wachten tot het slijt. Iedere cel in m'n lijf doet pijn.
Oh dit is zo herkenbaar, heb nu al een week geen contact, wat erg moeilijk is, maar mede door bovenstaande eerst misschien wel het beste is... maar AAArgh wat is t kut.quote:Op maandag 28 juli 2008 12:46 schreef ThaBrain het volgende:
Ik ben nu weer bezig om het contact met mijn ex een beetje op te bouwen. We (zij vooral) wil door op vriendschappelijke basis. Ik vind het best. Al denk ik dat het erop uit draait dat ik ga proberen om haar weer voor mij te winnen. Ik kan mezelf niet stoppenDe tijd met haar was veel te leuk, we hebben zoveel gedeeld. Ze was en is nog steeds alles wat ik wil hebben. Haar slechte eigenschappen kan ik accepteren.
Waarom denk ik zo?Ik zal vast een blauwtje lopen. Misschien maar beter ook... De mensen in mijn omgeving zullen het denk ik niet accepteren dat ik met haar verder ga...Maar ik ben toch degene die beslist over wat er in mijn leven gebeurt?
Ik heb al ongeveer 2 maanden weinig tot geen contact met haar. Er is nu een mailwisseling gaande waarin een normaal gesprek wordt gevoerd (in plaats van ruzie). Nu verlang ik nog veel meer naar haar. Ik wil haar zien, haar spreken, haar stem horenquote:Op maandag 28 juli 2008 13:30 schreef Koepert het volgende:
[..]
Oh dit is zo herkenbaar, heb nu al een week geen contact, wat erg moeilijk is, maar mede door bovenstaande eerst misschien wel het beste is... maar AAArgh wat is t kut.
Tja. Woorden helpen vast weinig nu. Maar als je toch zo moet piekeren, vraag je eens af:quote:Op maandag 28 juli 2008 13:57 schreef agneria het volgende:
Waarom is het verstandelijk allemaal zo eenvoudig maar lukt het gevoelsmatig niet?? Ik zou hem graag willen loslaten, de banden doorsnijden zoals je dat mooi kunt zeggen maar dat lukt me niet. Ik ga van het ene uiterste in het andere, nu weer volledig depressief, uitzichtloos, geen leven zonder hemEn hij gaat maar door, zonder emoties, gevoelens en zonder gemis
![]()
De seconden tikken weg maar waar naartoe? Ik zit hier maar alleen zonder enig doel en ik walg ervan, ik haat het, ik haat mezelf en wil niet meer
Mooie en wijze woordenquote:Op maandag 28 juli 2008 13:51 schreef Unimog het volgende:
-verhaal-
Succes Brainquote:Op maandag 28 juli 2008 12:46 schreef ThaBrain het volgende:
Ik ben nu weer bezig om het contact met mijn ex een beetje op te bouwen. We (zij vooral) wil door op vriendschappelijke basis. Ik vind het best. Al denk ik dat het erop uit draait dat ik ga proberen om haar weer voor mij te winnen. Ik kan mezelf niet stoppenDe tijd met haar was veel te leuk, we hebben zoveel gedeeld. Ze was en is nog steeds alles wat ik wil hebben. Haar slechte eigenschappen kan ik accepteren.
Waarom denk ik zo?Ik zal vast een blauwtje lopen. Misschien maar beter ook... De mensen in mijn omgeving zullen het denk ik niet accepteren dat ik met haar verder ga...Maar ik ben toch degene die beslist over wat er in mijn leven gebeurt?
Erg goed gezegt.quote:Op maandag 28 juli 2008 13:51 schreef Unimog het volgende:
Soms als je van iemand houdt, moet je ze laten gaan. Als je iets wilt terugwinnen van een ander, kan je toch maar het beste laten zien dat je in staat bent om je eigen leven te leiden. Als het contact echt zo goed was, dan komt het vanzelf weer terug, als vriendschap of als herboren liefde.
Haha, tja de eerste keer is het altijd het ergste, dan voel je alles voor het eerst Niet lullig bedoeld trouwens.quote:Op maandag 28 juli 2008 14:12 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
Mooie en wijze woorden
Mijn ex heeft mij ook betoverd. Ze was mijn eerste, en ook bij mij was het een heftige relatie.
Ga het zoeken. Eerlijk waar, het helpt. Het grootste cliché is in dit geval gewoon waar, you got to love yourself first. Als je een ander nodig hebt om jezelf te zijn, dan doe je je individu te kort, Dan ontzeg je jezelf zoveel in het leven, dat is korte termijn geluk. Zulke relaties houden uiteindelijk nooit stand, neem dat maar aan van een verkapte sentimentele romanticus.quote:Op maandag 28 juli 2008 14:14 schreef agneria het volgende:
Ik weet niet of ik die ontmoeting aan zou kunnen, ik denk het eigenlijk niet hoewel ik hem zo graag weer wil zien maar ik kan de afstand niet aan, geen kus meer op de mond, geen 'ik heb je zo gemist en ik hou van je' en dan het leven samen weer oppakken. Ik kan het niet
@Unimog, mijn individu heb ik lang geleden achtergelaten en ik ben hem helemaal kwijt. Ik weet niet meer hoe het was vóór hem, ik was te jong.
Tjoh levenservaring op FOKquote:Op maandag 28 juli 2008 14:26 schreef Unimog het volgende:
[..]
Haha, tja de eerste keer is het altijd het ergste, dan voel je alles voor het eerst Niet lullig bedoeld trouwens.
De tweede keer, derde keer, etc etc lach je stiekem om de herkenbaarheid, als je weer jezelf betrapt op het geveoel dat je nooit iemand meer tegen zal komen en dat het deze keer ECHT zo is.
Mijn advies is, dat je het alleen moet doen als je haar niet wil terugwinnen. Je maakt het niet zomaar uit, vaak is het weloverwogen, daar kan je het niet mee eens zijn, maar je moet het toch respecteren.
Je moet de bal nu gewoon bij haar laten denk ik. Als zij contact met jou wil, laat haar maar komen, maar werk ondertussen vooral aan je eigen liefde en leven. Hoop is in zo'n situatie is zinloos. Het is alleen maar zout in je wonden strooien
[..]
Ga het zoeken. Eerlijk waar, het helpt. Het grootste cliché is in dit geval gewoon waar, you got to love yourself first. Als je een ander nodig hebt om jezelf te zijn, dan doe je je individu te kort, Dan ontzeg je jezelf zoveel in het leven, dat is korte termijn geluk. Zulke relaties houden uiteindelijk nooit stand, neem dat maar aan van een verkapte sentimentele romanticus.
Ik kan die ontmoeting wel aan denk ik. Ik was nooit zo lichamelijk ingesteld tegenover mensen en zij ook niet. Van al haar vorige vriendjes is ze tegenover mij het lichamelijkst geweest. En ik dus tegenover haar ook, want zij was mijn eerste.quote:Op maandag 28 juli 2008 14:14 schreef agneria het volgende:
Ik weet niet of ik die ontmoeting aan zou kunnen, ik denk het eigenlijk niet hoewel ik hem zo graag weer wil zien maar ik kan de afstand niet aan, geen kus meer op de mond, geen 'ik heb je zo gemist en ik hou van je' en dan het leven samen weer oppakken. Ik kan het niet
@Unimog, mijn individu heb ik lang geleden achtergelaten en ik ben hem helemaal kwijt. Ik weet niet meer hoe het was vóór hem, ik was te jong.
Bedankt voor het advies!quote:Op maandag 28 juli 2008 14:26 schreef Unimog het volgende:
[..]
Haha, tja de eerste keer is het altijd het ergste, dan voel je alles voor het eerst Niet lullig bedoeld trouwens.
De tweede keer, derde keer, etc etc lach je stiekem om de herkenbaarheid, als je weer jezelf betrapt op het geveoel dat je nooit iemand meer tegen zal komen en dat het deze keer ECHT zo is.
Mijn advies is, dat je het alleen moet doen als je haar niet wil terugwinnen. Je maakt het niet zomaar uit, vaak is het weloverwogen, daar kan je het niet mee eens zijn, maar je moet het toch respecteren.
Je moet de bal nu gewoon bij haar laten denk ik. Als zij contact met jou wil, laat haar maar komen, maar werk ondertussen vooral aan je eigen liefde en leven. Hoop is in zo'n situatie is zinloos. Het is alleen maar zout in je wonden strooien
quote:Op maandag 28 juli 2008 14:58 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
Ik weet nog wel hoe ik voor haar was. Ik was toen echt niet tevreden met mijzelf. Daar wil ik niet in terugvallen. Ze heeft ervoor gezorgd dat ik een stuk zekerder ben geworden over mezelf. Ik wil niet terugvallen in het oude van voor haar. Ik merk wel dat ik zelfstandiger ben geworden sinds het uit is met haar. Ik moest ook wel, want ze maakte het uit op het moment dat ik op mezelf ging wonen.
Tijdens de relatie heb ik me nogal vastgeklampt aan haar. Ik heb nu ingezien dat mijn gedrag toen heel erg verstikkend is geweest voor haar. Dat zou ik nu niet meer zo doen. Al zou ik wel op moeten passen om niet in mijn oude gedrag te vervallen.
Zo denk ik er nu ook overquote:Op maandag 28 juli 2008 14:26 schreef Unimog het volgende:
Tjah...dat heb ik ook wel hoor met sommige mensen in dit topic.quote:Op maandag 28 juli 2008 15:09 schreef Chev het volgende:
[..]
Wooooooow man.. dat klinkt alsof ik mezelf een spiegel voor houd.. eng gewoon.
Tjah...ik dacht dat ik de stap van op mezelf wonen over zou slaan eigenlijk. Ik heb zelfs bij mijn ex gewoond 8 maanden langquote:Op maandag 28 juli 2008 16:02 schreef Chev het volgende:
Succes kerel..
Ik ga 's op mezelf wonen en aan mezelf werken zoals ik altijd al wou doen, maar nooit de tijd voor nam toen ik een relatie had (conditie, studie ect), en laten zien dat ik het zelf kan!
Misschien ziet zij dat dan ook, ik heb zo'n bang vermoeden dat deze nieuwe liefde van haar ook niet binnen enkele maanden over is omdat ze ook heeft geleerd van mij en ik van haar om de fouten niet opnieuw te maken...
Hoop is fout.. zo fout.. maarja kan emoties niet zo makkelijk blokkeren, dus dus moet dwars door die zure appel heenbijten en zien waar 't leven me brengt.
Nee verliefdheid overkomt jequote:Op maandag 28 juli 2008 16:38 schreef Chev het volgende:
God kan er ziek van worden als ik nog 1x het woord 'allerliefste' getypt zie worden door m'n ex is haar kooswoortje voor d'r nieuwe lover
Verliefheid bah.. dat laat je gebeuren!
Kan je denk in 2 dingen interpeteren.quote:
Je hebt inderdaad verschillende vormen van verliefdheid (binnen/buiten een relatie). En je hebt inderdaad een keuze wat je ermee doet.quote:Op maandag 28 juli 2008 23:12 schreef Chev het volgende:
[..]
Kan je denk in 2 dingen interpeteren.
Single man/vrouw zonder zorgen - Verlieft worden is makkelijk.
Als je al een relatie heb: Verlieftheid kan je overkomen zodra je twijfelt aan iets binnen je huidige relatie of aan je partner. DAN kies je of je het toelaat of niet ofdat je vecht voor wat je heb!
Verliefheid overkomt misschien wel, maar je wat je ermee doet is tocht echt een keuze.
Tja nee. Ik ben een piekeraar, een die dit vaker heeft meegemaakt. Als ik jullie verhalen lees herken ik zoveel van mezelf. Dingen die ik ook heb gedacht, dingen die ik ook heb gedaan. Mijn manier om het te verwerken is het te doorgronden, mezelf binnenste buiten te keren Ik heb een goed klankbord, ik heb de kans om met veel mensen te praten, die lusiteren en me een weerwoord geven als ik doorschiet. Ik heb me veel gerealiseerd de afgelopen twee weken, dingen die ik herken. Ik deel alleen m'n gedachtes, geen vergaande adviezen, want iedereen gaat er op z'n eigen manier mee om. Maar ik vind het idee dat het herkenbaar is en helpt al een hele troost.quote:Op maandag 28 juli 2008 19:41 schreef lollypops het volgende:
Zeg meneer Unimog..... Respect hoor! Je weet precies de vinger op de juiste plaats te leggen!! Wat is je werk? Psycholoog ofzo...? En nee, dit is geen grapje!
Mooi hoor.. Jouw woorden doen mij iig goed om te lezen
Of je doet het wel ondanks dat je in een relatie zit!quote:Op maandag 28 juli 2008 23:32 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad verschillende vormen van verliefdheid (binnen/buiten een relatie). En je hebt inderdaad een keuze wat je ermee doet.
Maar dat verliefd worden, overkomt je nou eenmaalJe kiest er niet voor dat het gebeurt
Je wordt eerst verliefd en daarna kies je voor diegene of juist niet (omdat je in een relatie zit, of dat je het op het moment niet kan gebruiken)
Yep daar heb je gelijk inquote:Op dinsdag 29 juli 2008 03:25 schreef Chev het volgende:
[..]
Of je doet het wel ondanks dat je in een relatie zit!
Je kiest ervoor verliefheid te onvangen en te geven, dat overkomt je nietje kan het ook negeren omdat je een relatie heb.. maarja die liep al niet zo best en dan is de keuze simpel.
*zucht* succes dude,quote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:01 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
Yep daar heb je gelijk in
Vanavond zie ik mijn ex weer...ze komt spullen langsbrengen bij mij thuis...ik ben benieuwd of ze deze keer wel komt opdagen
Tuurlijk laat ik weten hoe het is gegaanquote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:32 schreef Chev het volgende:
[..]
*zucht* succes dude,laat ons wete hoe het gegaan is, en niet té veel hopen hè
![]()
Vandaag exact 1 maand geleden nu da thet uit is gegaan, is natuurlijk niks.. 4 weken 30 dagen, ze gingen voorbij alsof het niks was toen we samen warennu wel ff anders.
Nog enkele weken rust voordat ze terug is van vakantie (en 3 dagen later opnieuw weggaat), woon dan intussen in m'n huis.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:30 schreef Koepert het volgende:
Pfff voel me vaag.... Rustig dagje vandaag, dus veel tijd om na te denken. Tegenover vrienden/ouders kan ik heel goed duidelijk maken waarom dit niet meer werkte, maar als ik er dan 'zelf' over nadenk dan begin ik toch weer vast te klampen aan de leuke dingen die we deden ondanks dat de laatste tijd de leuke dingen werden afgewisseld met gezeik. . K mis haar en de leuke dingen gewoon, maar weet ergens dat dit het beste is (waarschijnlijk......denk ik.......toch?) Kutverstand en -emotie wordt het een keer eens met elkaar
Ahww...*troost*quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:43 schreef Unimog het volgende:
Ik heb net maar een briefje aan m'n ex-schoonouders geschreven. Gewoon een bedankje voor de goeie zorgen afgelopen paar jaar. Voor het feit dat ze me altijd helemaal geaccepteerd hebben in hun gezin. Het zal voor hun allemaal ook wel rauw op het dak komen vallen.
En zo voel ik me ook. Ik kan het allemaal gewoon nog niet geloven. Ik ben het meisje aan het verliezen met wie ik dacht de rest van m'n leven door te brengen, en bij die gedachte voelde me ik gewoon helemaal okay.
Zucht. Ik dacht even voor wat afleiding een rondje door de stad te lopen, en ik was d'r eigenlijk gewoon aan het zoeken, terwijl ze helemaal niet in de stad is op het moment. Argh. Straks naar de film. Proberen een avondje te slapen, en hier bier te laten staan...
Hoe kun je het nou 'gewoon' helemaal okay vinden als dit zo haaks staat op je gevoelquote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:43 schreef Unimog het volgende:
Ik heb net maar een briefje aan m'n ex-schoonouders geschreven. Gewoon een bedankje voor de goeie zorgen afgelopen paar jaar. Voor het feit dat ze me altijd helemaal geaccepteerd hebben in hun gezin. Het zal voor hun allemaal ook wel rauw op het dak komen vallen.
En zo voel ik me ook. Ik kan het allemaal gewoon nog niet geloven. Ik ben het meisje aan het verliezen met wie ik dacht de rest van m'n leven door te brengen, en bij die gedachte voelde me ik gewoon helemaal okay.
Zucht. Ik dacht even voor wat afleiding een rondje door de stad te lopen, en ik was d'r eigenlijk gewoon aan het zoeken, terwijl ze helemaal niet in de stad is op het moment. Argh. Straks naar de film. Proberen een avondje te slapen, en hier bier te laten staan...
Ja ik wordt er wel een beetje moe van. Ik kan alleen niet boos op haar wordenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:06 schreef lollypops het volgende:
Om even op het verhaal van THABRAIN in te gaan:
Wat een heisa zeg rondom die situatie van jou en je ex! Word je daar niet een beetje moe van? Ik ben wel een tikkeltje jaloers dat jij contact hebt met je ex en dat dat tussen mij en mn ex (voorlopig) niet mogelijk is(van zijn kant uit). Maar goed, de manier waarop... weet ik ook niet of ik daar vrolijk van zou worden.
Wil je haar echt terug winnen de 24ste?? Ben je niet bang dat je dan weer je hoofd stoot? Je voelt het zelf waarschijnlijk toch het beste aan..
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:33 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
Ja ik wordt er wel een beetje moe van. Ik kan alleen niet boos op haar wordenIk heb me wel boos voorgedaan toen ze het de eerste keer afzegde. Ik heb heisa gemaakt over een boek die ik terug wilde omdat ik die nodig heb voor mijn scriptie. Stiekem heb ik die helemaal niet zo hard nodig
Ik ga proberen haar weer voor me te winnen de 24ste. Dat is gewoon iets dat ik voor mezelf moet doen. Misschien rent ze wel gillend mijn huis uit. Ik heb altijd de neiging gehad om mijn gevoelens op te kroppen. Dat merkte zij ook aan me. Ze waarschuwde me er ook voor dat ik van "mijn hart geen moordkuil" moest maken. Zelf is ze net zo erg
Ik ben sinds het uit is veranderd. Ik spui mijn gevoelens en gedachten (over haar) makkelijker naar andere mensen. Ik spui zoveel dat ze niet meer naar me willen luisteren
Ik wil mijn gedachtes en gevoelens dus ook naar haar spuien. Al zal ik het heel voorzichtig moeten doen als ik haar weer terug wil. Ik merk dat ik nog steeds verliefd op haar ben. Dat wil ik dus ook niet meer opkroppen.
Aan de andere kant...ik leer altijd alleen maar van mijn fouten door gigantisch op mijn bek te gaan. Dus misschien is het wel het beste als ze me gigantisch afwijst de 24ste. Dat maakt het verwerkingsproces weer makkelijker voor me
Aan nog een andere kant...veel mensen verklaren me voor gek dat ik nog wat met haar wil. Ze heeft dingen gedaan tijdens de relatie die anderen nooit hadden geaccepteerd van hun partner. En nee, ze is niet vreemd gegaan. Misschien moet ik maar weer mijn hoofd stoten door wat met haar te beginnen weer. Ik sta er nu weer heel anders in. Ik weet wat ik anders zou aanpakken, mocht het weer goed komen. Ik ben weer meer tot mezelf gekomen. Ik weet nu beter wat ik wil.
En driemaal is scheepsrecht(het wordt dan de 3e keer dat we wat beginnen met elkaar
)
En ja dat contact met haar is best fijnMaar aan de andere kant geeft het ook weer hoop
Ik voel me er wel een stuk beter door trouwens (niet de hoop)
Zo'n geforceerde radiostilte voelt zo naar en vreemd...
Hahahahahquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:37 schreef Koepert het volgende:
[..]
PFff ik zou bijna denken dat ik schizo ben en onder 2 namen post, ware het niet dat t niet de derde keer zou worden en ook wel andere zaken anders zijnmaar t gevoel en algemene idee is echt zo hetzelfde. We hebben t met ruzie afgekapt en sindsdien (ja ja al een hele week
ik weet t ) geen contact gehad, en dat voelt zo vervelend, hoewel ik van mijn omgeving dan wel weer de 'zo is t beter' geluiden krijg.
Ik was er helemaal okay mee dat ik bij haar zou blijven, ik wist wie ze was, ik kende haar 'tekortkomingen' en dáár had ik vrede mee. Niet met het feit dat het uit is. Helemaal niet zelfs. Vergeleken met m'n andere relaties zat er zo weinig verkeerd, dat ik dacht hier komen we wel doorheen met wat goeie gesprekken en wat quality time. Maar ik besef het me nog niet. Al d'r spullen zijn hier nog. Ze is letterlijk nog niet weg.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:06 schreef lollypops het volgende:
[..]
Hoe kun je het nou 'gewoon' helemaal okay vinden als dit zo haaks staat op je gevoel... Zoals ik het begrepen heb van jouw verhalen is het 2 weken uit? Daarbij dacht je dat dit de griet was waar je je rest van leven mee zou door brengen?? Hoe is het dan in gods naam mogelijk dat jij er vrede mee hebt..?? Of zit jij nog in de fase dat je het niet helemaal beseft? Sterkte iig vanavond...!! Als afleiding helpt bij mij sporten altijd héél erg goed, niks voor jou?
Voor mij was (en af en toe nog) het zó moeilijk te acepeteren dat we echt niet voor elkaar bestemd waren..
Ik heb met mn stomme kop de eerste week enkele wanhopige mailtjes gestuurd waar ik nu zó'n erge spijt van heb. Het leek wel of ik mijn eigen waarde even kwijt was. Nu kan ik de situatie gelukkig iets beter relativeren en vind ik het nu belangrijk dat ik met mezelf aan de slag ga om weer helemaal de oude te worden! Uiteraard verwacht ik als ik door deze hele shit heen ben er sterker uit te komen want er zijn uiteraard ook nog dingen waar ik bij mezelf aan mag werken..
Het zal vast lullig klinken, maar misschien is die jaloezie juist de reden daarvan op een bepaalde manier. Misschien niet eens zozeer de reden van het uitgaan maar misschien wel de reden van hoe zij er nu mee omgaat. Jaloezie zorgt vaak voor een self-fulfilling prophecy. Ik lees dat het nog allemaal vers is voor jou, dus je bekijkt het misschien nog door een andere bril.quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:24 schreef Koepert het volgende:
Ja maar t is pas een iets meer dan een week echt einde verhaal en geen contact, en dan doen zulke gedachten iets meer pijn, hoewel ik weet dat je gelijk hebt. Het idee dat mijn jaloezie tijdens de laatste maand(en) misschien wel terecht was doet vooral pijn.
Mooie woordenquote:Op woensdag 30 juli 2008 03:41 schreef Stinkstiefel het volgende:
Een relatie is als een hand vol met zand: hoe harder je het vasthoudt, hoe meer er door je vingers glipt.
Daar heb je op zich wel gelijk in, maar die jaloezie komt niet geheel uit de lucht vallen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 03:41 schreef Stinkstiefel het volgende:
[..]
Het zal vast lullig klinken, maar misschien is die jaloezie juist de reden daarvan op een bepaalde manier. Misschien niet eens zozeer de reden van het uitgaan maar misschien wel de reden van hoe zij er nu mee omgaat. Jaloezie zorgt vaak voor een self-fulfilling prophecy. Ik lees dat het nog allemaal vers is voor jou, dus je bekijkt het misschien nog door een andere bril.
Een relatie is als een hand vol met zand: hoe harder je het vasthoudt, hoe meer er door je vingers glipt.
Ook ik ken die jaloezie wel. De eerste week dat het uit was, had ik daar nog heel veel last van. Ik werd furieus als ik eraan dacht dat ze met iemand anders zou gaan. Daarna ebte dat een beetje weg bij mij. Ze kwam na ongeveer een week dat het uit was met de melding dat ze iemand had ontmoet waarmee het erg goed klikte en dat dat misschien uit zou kunnen groeien in de toekomst. Daarna zat ik met zoveel vragen...wie is het? wanneer is het begonnen met hem? was dat al tijdens onze relatie? Allemaal dat soort vragen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:55 schreef Nora.. het volgende:
Die jaloezie, dat ken ik wel. Maar mijn ervaring is (niet perse bij mezelf), als je erachter komt dat jouw ex een ander heeft, hoeveel pijn dat je ook doet, het helpt je uiteindelijk wel met loslaten.
Beetje een kromme zin. Ik bedoel; die jaloezie kan eindeloos voortslepen. Elke keer er toch achter proberen te komen wat hij/zij nu aan het doen is. Zelf ben je dan ook niet echt bezig met verder leven. Als je erachter komt dat hij/zij dat wel doet kan dat helpen.
Ik herken het gevoel een beetje. Mocht ze nu een ander vriendje hebben, dan weet ik dat ik verder moet. Nu hang ik ergens toch nog tegen hoop aan.quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:55 schreef Nora.. het volgende:
Die jaloezie, dat ken ik wel. Maar mijn ervaring is (niet perse bij mezelf), als je erachter komt dat jouw ex een ander heeft, hoeveel pijn dat je ook doet, het helpt je uiteindelijk wel met loslaten.
Beetje een kromme zin. Ik bedoel; die jaloezie kan eindeloos voortslepen. Elke keer er toch achter proberen te komen wat hij/zij nu aan het doen is. Zelf ben je dan ook niet echt bezig met verder leven. Als je erachter komt dat hij/zij dat wel doet kan dat helpen.
Stiekem ben ik best een beetje jaloers op jequote:Op woensdag 30 juli 2008 20:10 schreef Koepert het volgende:
Heb dr net even aan de lijn gehad...... Ze was er helemaal klaar mee, ik hoefde niet meer te bellen/smsen/mailen etc. ze ging door met haar leven, moest ik ook maar eens doen. Heb haar niet eens durven voorleggen hoe ik dacht over haar en die jongen, alleen maar sorry lopen zeggen en dat ik normaal wilde kunnen omgaan met haar. Misschien niet slim, maar mis haar . . Ze was echter zo kil en hard dat mij de boodschap wel duidelijk is, en qua een ons heb ik dat ook in de laatste periode wel verkloot omdat ik zo wantrouwend en onzeker was. Maar weet nu dat dit nooit meer wat wordt, ook geen normaal contact, dus kan proberen verder te gaan. . .
CHEV: vervelend man dat je van deze berichten zo depri wordt... Ik heb dat met periode ook wel, afhankelijk hoe mijn dag is. Maar ik heb ook een beetje zitten neuzen tussen de ander topics.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:22 schreef Chev het volgende:
Ik word depresief van deze berichten, ga voorlopig fok even verlaten.. sorry mensen, sterkte en succes
quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:15 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
Stiekem ben ik best een beetje jaloers op jeJij hebt tenminste een definitief einde. Bij mij was het vanaf dat het uit ging al zo van: we worden vrienden. Dat is ook niet alles hoor...dan leef je namelijk veel meer in twijfel.
De 24 als ik haar zie, wordt het voor mij alles of niets geloof ikEn als het niets wordt, gaat het goed mis tussen ons. Ik weet niet of die vriendschap er dan blijft/komt
Maar dat zie ik dan wel weer
Je hebt deels wel gelijk. Je moet niet al te lang blijven hangen in dit topic. Maar je bent er altijd nog zelf bijquote:Op woensdag 30 juli 2008 21:50 schreef lollypops het volgende:
[..]
CHEV: vervelend man dat je van deze berichten zo depri wordt... Ik heb dat met periode ook wel, afhankelijk hoe mijn dag is. Maar ik heb ook een beetje zitten neuzen tussen de ander topics.
Ik zelf persoonlijk vond deze erg goed en heb ik veel krachten in uit gehaald:
Relatie tijdelijk of definiitief uit, wanneer contact?
In deze topic(niet de toegevoegde link) lees je heel veel over het terug willen van je ex... Terwijl denk ik de mensen die deze topic veel lezen, juist iets anders moeten lezen..!!! Op die manier kun je (denk ik)je ex niet los te laten.... En kunsten om dat wel te doen lees je niet (zo)veel.
Maar aan de andere kant... HET IS ZO HEERLIJK OM JE FF ONGENEERD TE SPUIEN!!
Bij mijn vriendinnen durf ik namelijk geen uitegebreide verhalen meer te lullen over mijn liefdesverdriet en mijn ex... Ik ben bang dat ze anders knetter gek van me worden. Oppervlakkig heb ik het er zo nu en dan wel over maar daar blijft het bij...
Wat denken jullie hierover?
Aha op die manierquote:Op woensdag 30 juli 2008 22:09 schreef Koepert het volgende:
[..]
Dat stadium heb ik dus gehad, alleen door eigen onzekerheid (wil ze echt wel;doordat zij t rustiger(=beter) dan mij wilde doen) en twijfel heb ik dat toen verkloot. Hoewel ik ook gezegd heb, dat gewoon vrienden waarschijnlijk niks voor mij was omdat ik niet kon leven met de gedachte dat ik haar en haar nieuwe vriend weer zou zien. Maar dat heeft voor haar de knop om gezet, ze is er zat van, en dus weet ik nu dat het nooit meer wat wordt en hooguit over een X aantal jaren als we elkaar nog tegenkomen eens een keer weer aan leuk contact kunnen denken.
Ik zou het graag zo willen, alleen mij lukt het niet.quote:Op donderdag 31 juli 2008 08:58 schreef Chev het volgende:
Bedankt voor jullie berichtjes.
Ik heb een beslissing gemaakt:
Ik ga niet achter haar aan rennen.
Ik ga lichtelijk/luchtig contact houden met haar
Ik ga haar zeggen dat ik haar wel mis
Ik ga haar vragen of ze mij mist
Ik ga m'n liefde en hoop STOP zetten totdat deze opnieuw word beantwoord door iemand
Ik ga m'n eigen leven leiden en plezier maken in mijn leven te beginnen 2 dagen geleden.
Dus mensen ik zou als ik jullie was hetzelfde doen.
Als hij/zij echt nog van je houd en je mist komt hij/zij wel bij je terug, dat kan 2 redenen hebben:
1. Je word gebruikt als 2e keus
2. Ze bent nog steeds eerste keus.
En dat is erg belangrijk, ze mag terugkomen op mijn voorwaarden, niet dat ik alles wil beslissen, maar wel over mijn eigen leven.
Ach...zo heb ik ook bij mijn ex een cyclus ontdekt inmiddels hoor. Alleen paste ik op de een of andere manier vanaf het begin af aan al niet helemaal in haar cyclus. Ik was heel anders dan haar vorige vriendjes. Ze wilde mij gebruiken om uit haar vertrouwde wereldje te stappen. De mensen waarmee ze omging/gaat was ze niet tevreden mee. Ze zag geen toekomst in het wereldje waar ze zich in bevond. Volgens mij heeft ze dit ook gehad met haar vorige vriendjes.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:44 schreef Chev het volgende:
God wat is dit toch ironisch.
1. Verliefheid - vrienden zijn tegen
2. Vriendiengroep word gedropt door mij
3. Relatie 3 1/2 jaar
4. Ik maak een keuze met haar toestemming koop ik een huis
5. Ze doet net alsof ze nooit die keuze heeft gemaakt.
6. Ze maakt het uit omdat ze het niet kan accepteren
7. Ze heeft binnen 1 week nieuwe vriend, waarmee ze zegt 100% gelukkig mee is en gaat worden
8. BEGIN WEER BIJ nr. 1 !!!
Ofwel zodra je een grote keuze maakt in de relatie voor jezelf zal ze je laten vallen als een baksteen.
Dit is gewoon een fu:-xng cyclus.
Best wel grappig eigenlijk als ik er zo tegenaan kijk moet ik grinniken
Ow man.. da's fquote:Zo een cyclus werkt op een gegeven moment als een soort drugs. Het is heel moeilijk om daaruit te komen. Dat heb veel te laat geprobeerd duidelijk te maken aan haar. Het was toen eigenlijk al uit tussen ons, dus ze wilde niet meer luisteren.
Ik heb zin om mezelf of iets anders (van weinig waarde) volledig kapot te maken. Ik loop heel fijn tegen mezelf aan. Hart en hoofd zijn het absoluut niet eens.quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:03 schreef Chev het volgende:
Wat is er Miesjel?
Jezelf niet opvreten hoor dat heeft geen zin.
Als je bezig wil zijn dan kan je dit wel even gaan bekijken is een artikel over liefdes verdriet:
http://player.omroep.nl/?aflID=7580351&md5=bdda7925c33efb866cacac4f81c55c7d
Niet super intressant, maar wel wel de moeite denk ik.
Het probleem is niet zo groot hoor. Ik huur een leuk appartement.. Maar ik zit te denken aan kopen. Het is een behoorlijke klap in het gezicht als het dan niet zo makkelijk gaat zijn als gehoopt.quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:48 schreef Chev het volgende:
Tja je zou een anti-kraak kunnen proberen als al het andere niet lukt, kan geloof ik bij de gemeente.
Mijn hart zegt, ik heb haar wel/niet/wel/niet/wel/niet/wel/niet/ ect.. nodig
Mijn hoofd zegt: Ze heeft het uitgemaakt, geeft het op, je kan zo niet langer doorgaan.
+- 12:00 - ik lachte me kapot (lees bovenstaande posts) om de ironie, +- 16:00 was het niet zo grappig meer.
Nu weet ik het niet meer, ik ga gewoon maar door, vanavond 't praten met m'n moeder dat kan ik wel goed...
Misschien is het beter om helemaal het contact te breken, nu zijn we 'vrienden' steld geen ene *piep* voor
Wat het eerste betrefd ben ik het volledig met je eens.. Valt even zwaar op je dak... maar later krijg je het wel makkelijker..makkelijker denk ik, dan als je contact blijft houden..quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:37 schreef Beach het volgende:
Mooi toch; het doet even pijn dat ze je niet wilt spreken maar zo kom je er sneller overheen.
Ikzelf ben er al overheen maar moet het nog uitmaken
Ja ik hou nog steeds heel veel van haar. Ik vind het eigenlijk slecht van mezelf dat ik haar niet uit die cyclus heb kunnen trekken. Dat terwijl ze mij wel uit die neerwaartse spiraal heeft geholpen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:35 schreef Chev het volgende:
Ow man.. da's fk up.. herken er wel wat van.
En je houd nog steeds van haar?
Over het tweede; ik vind het gewoon leuk om te kijken hoe ver ik kan gaan met iemands gevoelens.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:33 schreef lollypops het volgende:
[..]
Wat het eerste betrefd ben ik het volledig met je eens.. Valt even zwaar op je dak... maar later krijg je het wel makkelijker..makkelijker denk ik, dan als je contact blijft houden..
Wat betrefd het tweede.. komt me ook bekend voor.. Heb je je hoofd ook in het zand gestoken in de hoop dat alles goed zou komen..? Als ik terug denk in mijn vorige vorige relatie... was het eigenlijk 1 jaar voordat ik het uitmaakt al over....veel te lang me gewacht dus. 1 voordeel je liefdeverdriet verwerk je voor die tijd al....
ThaBrain... Niet alleen je verliefdheid is belangrijk maar ook de match die je samen hebt...Verliefdheid gaat tenslotte over..Als je verlief bent en er zijn nu al zoveel troubles wat moet dat later wel niet geven.... als de verliefdheid ooit eens over is??quote:
Wat een rare kwibus ben jijquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:38 schreef Beach het volgende:
[..]
Over het tweede; ik vind het gewoon leuk om te kijken hoe ver ik kan gaan met iemands gevoelens.
Inderdaadquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:42 schreef lollypops het volgende:
[..]
ThaBrain... Niet alleen je verliefdheid is belangrijk maar ook de match die je samen hebt...Verliefdheid gaat tenslotte over..Als je verlief bent en er zijn nu al zoveel troubles wat moet dat later wel niet geven.... als de verliefdheid ooit eens over is??
Oei.. dat is kut zeg..quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:49 schreef Blerfaap het volgende:
Ik kan dit topic binnenkort ook komen bezoeken met ldvd
Vriendin heeft net bekend vreemdgegaan te zijn met een vriend van me en gevoelens te hebben voor hem.
Heb der er nu nog niet uitgeschopt, maar denk dat et niet meer goed gaat komen. vertrouwen is iig weg
Hou de eer aan jezelf en zet er zelf een punt achter...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:49 schreef Blerfaap het volgende:
Ik kan dit topic binnenkort ook komen bezoeken met ldvd
Vriendin heeft net bekend vreemdgegaan te zijn met een vriend van me en gevoelens te hebben voor hem.
Heb der er nu nog niet uitgeschopt, maar denk dat et niet meer goed gaat komen. vertrouwen is iig weg
Dat depri wakker worden...zo herkenbaar...Zelfs nu verschilt de manier waarop ik wakker wordt nog van dag tot dag. De ene keer ben ik heel depri, de andere keer weer redelijk vrolijk. Wat helpt als je depri wakker wordt, is afleiding zoeken!! Ga werken, of ga naar buiten om een wandeling te makenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:16 schreef agneria het volgende:
Hallo allemaal weer. We zitten zo in hetzelfde schuitje allemaal. Ik lees zoveel herkenbare dingen en dat doet aan 1 kant wel goed, weten dat je niet de enige bent die zich zo voelt en die hyves e.d. bekijktVerslavend maar niet goed.
Ik heb nu een week niets gehoord en ik weet niet waarom want hij wilde toch contact houden? Verstandelijk weet ik dat het beter is, gevoelsmatig doet het gemis zoveel pijn. Hij is zo ver weg en ik mis hem zo ontzettend. Het nare gevoel gekruipt me ook dat ik hem nooit gekend heb, 7 jaar samen en ik weet niet hoe hij hiermee omgaat, wat er in hem omgaat. Ik had hem, achteraf gezien, zo graag willen leren kennen maar hij heeft dat nooit toegelaten en nu is het te laat? De hoop leeft nog half door omstandigheden alleen weet ik niet wat het betekent dat ik niets hoor.. Wil hij het niet? Mist hij me niet? Is hij al verdergegaan zonder me? Of vindt hij het alleen moeilijk en weet hij het niet? Spullen hebben we niet uitgewisseld (nog). Vanochtend depri wakker geworden, voel me zo ontzettend eenzaam
Ik heb juist het tegenovergestelde, ik probeer juist nu van mijn gevoel af te komen dat ik nog van haar hou.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:35 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
Ja ik hou nog steeds heel veel van haar. Ik vind het eigenlijk slecht van mezelf dat ik haar niet uit die cyclus heb kunnen trekken. Dat terwijl ze mij wel uit die neerwaartse spiraal heeft geholpen.
Ik heb aan mezelf moeten erkennen dat ik nog steeds verliefd ben op haar. Dat is eigenlijk pas sinds een halve week. Daarvoor probeerde ik het weg te drukken en heb ik geprobeerd om aan mezelf wijs te maken dat ik niet meer verliefd was. Ik heb dus zitten liegen tegen mezelf eigenlijk. Nu ik het heb erkend dat ik nog steeds verliefd ben, voel ik me een stuk beter.
@Miesjel: die tegenslagen kom je wel weer overheen!
Oh zo herkenbaar weer!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:58 schreef lollypops het volgende:
Agneria, fijn he dat het hier allemaal zo herkenbaar is en dat je weet dat er meerder met 'hetzelfde' probleem worstelen..
Wat je schrijft over dat hij niets van zich laat horen, heb ik hier ook... Dan vraag ik me precies dezelfde vragen af als jou! Daar heb ik nu nog het meeste moeite mee.. Vraag ik me af of ik dan niks voor hem betekend heb..
Over het wakker worden, dat gaat nu gelukkig stukke beter dan de eerste 3 weken.. Toen werd ik elke ochtend wakker uit een droom over hem.... de eerste uur zat ik dan echt in een roes met een enorm k*t gevoel en dan nog niet over de rest van de dag gesproken..
Jij ook hoor!quote:
Hier ken ik me ook deels in. Al vertrouwt mijn ex me niet nog dingen toe. Ik heb echt geen idee wat ze nu allemaal doet en hoe haar leven eruit ziet. Misschien dat ik dat te horen krijg op de 24ste.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:13 schreef Chev het volgende:
-verhaal-
Ow dat heb ik ook wel gedacht hoor af en toe. Niet constant. Maar als je dan gaat denken hoe leuk je het wel niet gehad hebt tijdens de relatie valt het wel weer mee. Als je dan ook nog eens bedenkt hoe veel je geleerd hebt tijdens de relatie dan valt het nog minder meequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:35 schreef Nora.. het volgende:
Ik ben, na een maand, nu eindelijk uit de ondragelijke periode. (Wie zei ook alweer dat dat maar een week zou duren?) Kan niet geloven dat het al een maand is, het lijkt gisteren dat het uitging.
Soms kan ik al accepteren dat het uit is. Ik zou nu willen dat de hele relatie nooit gebeurd was, hebben jullie dat ook?
Ik kan ook niet geloven dat het pas zes weken is dat het echt uit is gegaan. Iedere dag lijkt wel een maand. Maar ik heb niet het idee gehad dat het beter niet was gebeurt allemaal. Ik hoop heel erg dat zij dat ook niet heeft.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:35 schreef Nora.. het volgende:
Ik ben, na een maand, nu eindelijk uit de ondragelijke periode. (Wie zei ook alweer dat dat maar een week zou duren?) Kan niet geloven dat het al een maand is, het lijkt gisteren dat het uitging.
Soms kan ik al accepteren dat het uit is. Ik zou nu willen dat de hele relatie nooit gebeurd was, hebben jullie dat ook?
Zo herkenbaar die fucked up dagenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:58 schreef agneria het volgende:
Herkenbaar Nora! Ik word ook heen en weer geslingerd maar als ik had mogen kiezen was het ook niet gebeurd, had ik me nu tenminste niet zo verrot gevoeld
Ik ben helemaal fucked up vandaag
Mag ik mee?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:44 schreef Nora.. het volgende:
Ja, ik ben ook altijd dankbaar voor de dingen die ik geleerd heb. Maar in de meeste gevallen had ik liever dat mijn leven anders was gelopen. Nouja, het is nu eenmaal zo. Op naar leuke dagen...
Pff dat heb ik dus ook, heb veel geleerd van deze relatie (teveel geven is ook niet goed) maar had dat liever op een ander moment geleerd en met haar beter kunnen toepassen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:44 schreef Nora.. het volgende:
Ja, ik ben ook altijd dankbaar voor de dingen die ik geleerd heb. Maar in de meeste gevallen had ik liever dat mijn leven anders was gelopen. Nouja, het is nu eenmaal zo. Op naar leuke dagen...
quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:10 schreef Koepert het volgende:
Pff kutver. Mijn vorige post nog bericht dat ze via tel. gesprek behoorlijk duidelijk heeft gemaakt mij NIET meer te willen zien/spreken. Vannacht om kwart over 1 had ze gebeld (niet gemerkt, lag (eindelijk weer ns een -deel van een- nacht te slapen) dus ik op weg naar werk gesmst van waarom: en 1x gebeld; hele dag niks gehoord, wel hele dag in soort hoop dat ze smste geleefd; terugweg van t werk weer gebeld; direct voicemail (probably geblockt dus). Aargh...
Met een vriend van me, en in Berlijn woont een andere vriend, dus die ga ik ook opzoeken. Even de context buiten beschouwing gelaten, moet het dus eigenlijk wel gewoon een leuke week worden. Met ruim voldoende activiteiten (afleiding). En als ik terug ben kan ik de hele zondag het huis van kenissen hier in de buurt verbouwen. En maandag beginnen m'n rijlessen. En hopelijk ook een nieuwe baan.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:42 schreef agneria het volgende:
Hopelijk kun je even bijkomen op vakantie, met wie ga je? Elkaar zien en zelfs knuffelen en daarna toch weer uit elkaar (even dichtbij maar tegelijk ook zo ver weg) lijkt me zo ontzetend moeilijk
Wat moet je doen als je gesmst wordt na een week geen contact over alleen blablabla dingen? Alsof er nooit iets gebeurd is? Alsof ik nooit iets betekent heb? Alsof hij er al volledig vrede mee heeft? Er wordt gevraagd hoe het met mij gaat, als ik echter aan hem vraag hoe het gaat krijg ik geen antwoord(niet nu maar vorige week ging dat zo).
Ik ben er klaar me.. vandaag zag ik haar op msn met de melding: ...ik mis mijn moppiequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:38 schreef agneria het volgende:
@Chev, jouw situatie lijkt me nog pijnlijker omdat ze gewoon al met een ander is![]()
Enne, hoop doet leven he. Als jij die hoop momenteel nodig hebt moet je je daar aan vasthouden. Hoewel je verstandelijk misschien weet dat het beter is dat niet te doen..
Probeer ervan te genieten, het bied je iig inderdaad veel afleiding en dat is altijd goed.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:03 schreef Unimog het volgende:
[..]
Met een vriend van me, en in Berlijn woont een andere vriend, dus die ga ik ook opzoeken. Even de context buiten beschouwing gelaten, moet het dus eigenlijk wel gewoon een leuke week worden. Met ruim voldoende activiteiten (afleiding). En als ik terug ben kan ik de hele zondag het huis van kenissen hier in de buurt verbouwen. En maandag beginnen m'n rijlessen. En hopelijk ook een nieuwe baan.
En als het contact maakt dat je jezelf erna rot voelt, dan kan je maar beter zeggen:
"Lieve ..., voor mijn eigen bestwil is het gewoon beter dat wij elkaar gewoon een poosje niet meer spreken. Als ik er aan toe ben dan laat ik wel weer wat van me horen. Als er echt iets is kan je me een e-mailtje sturen. Liefs."
Rot, maar wel het beste.
Zoo hee wat ergquote:Op zondag 3 augustus 2008 01:17 schreef Chev het volgende:
-verhaal-
Daar kan ik me wel wat bij voorstellen ja...dat zoeken van warmte. Maar om dan te gaan liggen rotzooien...dat lijkt meer op een soort van vergelding voor je ex...je lijkt mij welquote:Op zondag 3 augustus 2008 10:58 schreef agneria het volgende:
[..]
Probeer ervan te genieten, het bied je iig inderdaad veel afleiding en dat is altijd goed.
Dat smsje is een goed idee. Moet ik wel even heel sterk zijn want mijn gevoel wil de banden niet doorsnijden, verstand weet dat het beter is.
Ik voel me eenzaam en verlaten. Wederom een leeg huis bij het wakker worden. Het is nog erger nadat ik heb liggen rotzooien met een vriend van me. Ik zoek warmte en een opvulling en die kan hij niet geven, er zit geen liefde in de aanrakingen dus het biedt geen bevrediging, voel me nog net zo eenzaam, mogelijk nog meer omdat mijn ex hierdoor nog verder verwijderd lijkt. Ik dacht dat ik hierdoor wat makkelijker verder zou kunnen gaan maar niets is minder waar
Sorry ik ben ook een beetje de weg kwijt nuquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:35 schreef Miesjel het volgende:
Mag ik mee?
Ik vind allemaal niet wat.
Loslaten is zo ontzettend moeilijk, misschien kun je dat pas na de 24e want hopen is vaak tegen beter weten in, ik maak me er net zo schuldig aan. Het zuigt! Probeer niet teveel na te denken en gewoon jezelf te blijven. Ik bedacht mij ook toen het net uit was dat ik alles anders wilde gaan doen. Dat wil ik nog steeds maar het is onrealistisch te denken dat je ineens een ander mens kunt worden.. Sterkte iig weer!!quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:02 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
Zoo hee wat ergIk kan begrijpen dat je haar haat daarvoor. Helemaal om dat het zo kort na jou was dat ze al een ander had. Eigenlijk had je dat verwijderen van msn en hyves al veel eerder moeten doen denk ik. Maar dat zal je zelf nu ook wel denken
Ook ik kijk nog vaak op een dag of mijn ex toevallig online is. Het blijft alleen bij kijken. De neiging om haar aan te spreken heb ik niet meer. Gelukkig maar...maar af en toe heb ik wel wat zwakkere dagen natuurlijk, maar dan alsnog spreek ik haar niet aan omdat dat beter is voor mezelf (en voor haar).
Ik merk dat ik heel erg toe leef naar de 24 augustus dat ze bij me langs komt. Ik ben al hele scenario's aan het bedenken met wat ik wil en moet zeggen om haar terug te krijgen. Ik weet het...slecht....en al helemaal omdat het me eigenlijk niet meer zo veel uitmaakt of ze bij me terug komt of niet. In mijn onderbewuste leeft ze waarschijnlijk nog volop. Ik ben nog niet klaar met het verwerkingsproces.
Die liefde voor haar zal moeten slijten. Dat zal makkelijker gaan als ik weer opnieuw wordt afgewezen de 24steDat wordt gewoon mijn allerlaatste poging om haar weer voor me te winnen. Als ze erop in gaat ben ik heel blij. Dan ga ik gewoon dingen heel anders doen. Maar of ik daar dan blij mee ben, is weer wat anders. Misschien bevalt dat me toch niet en dan moet ik maar degene zijn die het uitmaakt.
Maar vooralsnog denk ik niet dat het goed komt tussen mijn ex en mij op de 24ste
Ja loslaten is echt heel moeilijk. Eigenlijk is het niet eens hoop wat er leeft bij mij. Ik weet niet wat het is. Ik heb haar al redelijk losgelaten volgens mij, maar niet helemaal natuurlijk.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:15 schreef agneria het volgende:
[..]
Loslaten is zo ontzettend moeilijk, misschien kun je dat pas na de 24e want hopen is vaak tegen beter weten in, ik maak me er net zo schuldig aan. Het zuigt! Probeer niet teveel na te denken en gewoon jezelf te blijven. Ik bedacht mij ook toen het net uit was dat ik alles anders wilde gaan doen. Dat wil ik nog steeds maar het is onrealistisch te denken dat je ineens een ander mens kunt worden.. Sterkte iig weer!!
En wat betreft dat rotzooien; hij heeft het immers uitgemaakt. Ik weet niet wat er gebeurde, veel wijn en liefdesverdriet en de juiste persoon op de juiste plek. Hij is lief en ik vertrouw hem. Toch miste er gigantisch iets natuurlijk. Desalniettemin heb ik geen spijt en had ik wel weer even helemaal het gevoel 100% vrouw te zijn en dat voelde ook wel weer goed. En de gemenerik in mij hoopt dat ik mijn ex raak als hij dit weet. Niet dat ik het hem ga vertellen binnenkortHet steekt me zo dat ik niet weet wat er in mijn ex (het blijft een klotewoord) omgaat, wat hij voelt en denkt en wil.
De dikgedrukte gaan eigenlijk een beetje tegen elkaar inquote:Op zondag 3 augustus 2008 17:37 schreef Chev het volgende:
Terugvallen in oude gewoontes, ofwel niet zijn wie je was toen je begon aan een relatie is doodelijk!
BLIJF JEZELF ALTIJD!
Wat naar mijn idee belangrijk is in een relatie, ofwel het belangrijkste!:
Elkaar accepteren zoals je ben. Elkaar van binnen en buiten mooi vinden (alleen van binnen werkt niet naar mijn idee) Gelukkig zijn in de kleine dingen samen. Jezelf gelijk stellen aan je partner (en dus niet boven of onder) Geen beslissingen over elkaar nemen zonder dit te overleggen. De dingen doen die je partner leuk vind, ook al vind jij van niet om elkaars geluk te vergroten (wederzijts). Jezelf blijven, niet té vaak toegeven aan elkaar om elkaar te pleasen. Je (tijdelijk) kunnen aanpassen aan je partner's situatie als dat nodig is. Je partner zijn eigen dingen laten doen omdat hij daar plezier in heeft, en dit niet tegenhouden. Enthausiast zijn en interese tonen voor elkaars bezigheden. Tijd inplannen voor elkaar, met z'n tween zonder anderen erbij. Spontane/impuslieve/gekke dingen willen doen en/of ondernemen maar wel de realiteit in beeld houden. Commetaar kunnen geven op je partner. Kunnen luisteren naar je partner Eerlijk zijn Kunnen praten over wat je dwars zit, en niet opkroppen. Elkaar volledig vertrouwen In de toekomst samen geloven.
Je bent nu een jaartje of 16, 17 dan? Geloof me, je komt er wel overheen. Er ligt nog zoooooveel moois in het verschiet. Je moet het wel zelf maken natuurlijk. Dus stap 1 lijkt me duidelijk: raap je ballen bij elkaar en vergeet haar.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:38 schreef Code-Red het volgende:
Ik ben een kloon, en reageer hier omdat ik niet herkend wil worden met mijn bekendere nickname hier, die ook op google goed te traceren is. Dankjullie.
Mijn verhaal gaat zo dat ik een meid jaren geleden op internet heb leren kennen, we besloten na een tijd elkaar eens te 'meeten' en zo werd het wat.. het duurde 13 maanden toen ze een andere jongen leerde kennen steeds closer mee werd en ook veel dichter woonde.
Het was van mij naar haar namelijk 2 uur met de trein en van haar naar die andere jongen een half uur fietsen.
Ze begon die jongen steeds leuker te vinden en het ging daardoor uit tussen ons. Zoveel pijn als ik had, probeerde ik haar uit alle macht vast te houden door lieve dingen te zeggen en doen... Ik kon het haar niet kwalijk nemen maar oh wat was de pijn hard.
Totdat ze eens een keer een dag bij die nieuwe jongen was (zij hadden intussen een relatie) en de dag daarna niet op msn of niks verscheen.
Al gauw werd mij duidelijk dat ik geblokt was en ze nam mn telefoontjes niet op en reageerde niet op een paar smsjes. Ik wist niet wat gaande was en raakte totaal overstuur; wat heb ik misdaan? Die bewuste (zon)dag was misschien wel de ergste van m'n leven toen ik rond 19:00 uur een mail kreeg met daarin de keiharde woorden dat ze geen enkel contact meer met me wilt, ze alles wat met me te maken heeft zou verwijderen maar ze wenste me toch een goed leven.
Er knapte iets vanbinnen en barstte in tranen uit.
Ik heb later dat jaar een foto verbrand uit woede en dit op internet geplaatst, waarna ik ineens vernam dat zij dat filmpje zag en gigantisch kwaad op mij werd (terecht)
Achteraf heb ik zoveel spijt dat ik dat gedaan heb. En ik heb dan ook contact met haar opgenomen afgelopen januari met een hele spijtbetuiging enz.
Ze reageerde daarop dat ze me zou vergeven maar nog altijd geen verder contact wenste en ik nam daar genoegen mee.
Maar tot op heden heb ik haar niet los kunnen laten. Ik mis haar enorm, ik bezoek haar websites om op alle hoogte te blijven en bepaalde dingen moeten zo blijven zoals zij ze ook heeft meegemaakt.
Ik lijk geobsedeerd. Ze was mijn eerste liefde. En hoewel ik toen 15 was, ben ik er wel heilig van overtuigd dat het liefde was, want sinds 26 januari 2007 schreef ze die afscheidsmail en ik kan nog steeds niet met het verlies omgaan.
Ik hoop niet dat ik hierin de enige ben met die extreme liefdesverdriet van m'n ex...
De keuzes die je moet maken tegen je drang naar geluk toe zijn vaak de belangrijkste. Ik hoop dat ze geluk brengen op de lange duur.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:36 schreef ThaBrain het volgende:
@ Miesjel: doe wat jij denkt dat het beste is voor jullie. Ik weet dat je er kapot van bent en je haar het liefste gisteren dan vandaag weer bij je hebt. Zo voelen we ons allemaal wel in dit topic denk ikDoe wat jij denkt dat het beste is, en sta achter je keuzes. Jij bent de enige die de keuzes kan maken voor jezelf.
Hou ik je aan. Ik heb op de TomTom gekeken, maar er staat niets in over de weg naar geluk.quote:Sorry ik ben ook een beetje de weg kwijt nu
Maar ik laat het je weten als ik hem terug heb en dan kun je mee natuurlijk.
Wat een mooie woordenquote:Op maandag 4 augustus 2008 01:11 schreef luckystrike2008 het volgende:
Af en toe vraag ik me weleens af of liefde echt zo werkt, als ik om mij heen kijk, zie ik alleen maar wantrouwende en egoistische mensen, terwijl hier toch wel blijkt dat er toch een hoop mensen weten wat echte liefde is.
Tuurlijk ben ik bang om weer terug te vallen in mijn oude gedrag als ik bij haar benquote:Op maandag 4 augustus 2008 10:27 schreef Chev het volgende:
Brain, ben je niet bang dat je weer zul veranderen als je bij haar bent?
Terug naar wat juist de relatie heeft kapot gemaakt...
Ik wens je wel succes hoor
Ik hoorde gisteravond van 'n vriend van me dat m'n ex heeft gezegt 'dat haar nieuwe vriend ik niet ben', niet echt wat ik wou horen natuurlijk omdat ik gisteravond heerlijk door de regen heb gefiets en 2 bioscoop films achter elkaar heb gezien en weer in de regen ben teruggefiets zonder dat ik het erg vond
Deed me even twijfelen.. zou ze me dan toch terug willen? Zou ze spijt hebben? Zou ze dan toch niet haar nieuwe friendje moppie noemen maar mij bedoelen?
Maar nee, ze heeft tegen me 100% duidelijk gemaakt dat het niks word, dat ze gelukkig is met een ander.
En ze zal niet veranderen voor mij en ik niet (meer) voor haar, omdat ik bilj ben met hoe ik ben en de dingen zal gaan doen op mijn eigen tempo wat niet goed genoeg was voor haar.
Ik heb mijn tijd genomen om mijn gevoel te verwerken (5 weken nu) en ben tot de conclusie gekomen dat ik ook wel 'n fout heb gemaakt (zie vorige post) maar zij nog veel erger... verwaarlozing.
Zij heeft geen tijd genomen om alles te verwerken en zit nu weer in hetzelfde patroon, en heeft dus niets geleerd over haarzelf.. vind ik wel jammer![]()
Bij iedere relatie is het gevoel anders, zij was erg speciaal voor me.. maar ik ben gestopt met hopen, en voel zowaar weer bijdschap in mijn leven, met mezelf!
Dat doet me echt goed, en dat ga ik niet zomaar opgeven.
Oehhh vervelendquote:Op maandag 4 augustus 2008 11:17 schreef Koepert het volgende:
Pff gadver......Vannacht gedroomd over 'mij en mn ex' (leuke droom, positieve dingen enzo) en k voel me meteen weer down. Heeft zij dat ook? Denkt zij nog wel aan mij en ons? Hoe is t met haar?
Ik en m'n ex hebben ook nog gebeld en ge-smst voordat ze op vakantie ging, daarna nog 2x msn vanaf haar vakantie adres, nu is het dus alweer 5 a 6 dagen stil, heb haar uit m'n msn verwijderd eergisteren, dus ze zou me nog aan kunnen klikken, hoop eigenlijk van niet.quote:Wat betreft dat contact, dat hebben wij dus wel. Of nou ja, hij smste 3 dagen terug en ik heb daar niet op kunnen reageren. Ik ben er nog absoluut niet aan toe te doen alsof de afgelopen jaren niet gebeurd zijn en alleen over het weer en de koeien te praten, dat kan ik gewoon niet opbrengen. Dus dan maar helemaal geen contact.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:39 schreef Chev het volgende:
. Toch voel ik voor m'n gevoel not te vaak het bloed naar m'n hoofd en de tranen in m'n ogen schieten zodra ik weer iets van haar tegenkom...
K ken t. Op t werk staat Q-music aan. Jeroen vd Boom- Het Is Over is daar nu nogal hotquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:16 schreef Chev het volgende:
Valt het jullie ook op dat er ZO veel liedjes over dit soort zaken zijn... de liefde en liefdes verdriet nadat de liefde over is en je zwaar in je liefdes verdriet zit?
Je gaat het haten.. maar je kan niet stoppen met luisteren, dat heb ik de afgelopen weken meegemaakt.. als je goed luister is er zoveel van waarheid in die oude lietjes..
Gelukkig ben daar overheenwel nadenken bij sommige liedjes hoor, maar niet meer huilend achter het stuur zitten als je het liedje hoord: Ze gelooft in mij of ik geloof in jou, of ik leef niet meer voor jou
Als je liefdes verdriet heb maak je dagelijks 3x zoveel stappen in het leven dan iemand die normaal leeft heb ik ergens gelezen, en dat is zeker waar.
Goed dat je zelf erkent dat je nog niet sterk genoeg bent en nog niet klaar bent voor een relatiequote:Op maandag 4 augustus 2008 19:28 schreef Chev het volgende:
Ik ben nog niet sterk genoeg.... vandaag ging i'm m'n kamer uitruimen en kwam natuurlijk foto's van m'n ex tegen.. god was is ze mooi.... moest weer huilen en werd er onredelijk van en zei hardop 'waarom heb je 't gedaan'... terwijl ik toch al weet waarom.
Damn wat kunnen vrouwen met een man zijn hoofd (en andersom) knoeien.. ik had 't gevoel dat ik haar weer terug wou.
Maar nee ik ben nog niet toe aan een confronatie met haar, weer 'n moment wijzer
Oehhh lastig lastigquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:38 schreef Miesjel het volgende:
Hmm... ik merk aan mezelf dat ik (weer) aan het wachten ben. Beetje stupid, maar ik weet niet wat er tegen te doen. De laatste week hebben we af en toe contact gehad. Ik ben erg blij met contact, het geeft iig een bepaalde beweging aan het geheel (ik hou niet van stilstand) maar ik twijfel of het me niet juist vast pint op deze plek.
Het is echt nog te vroeg om haar live te zien, geen contact trek ik slecht, maar dit is ergens ook niet gezond. Ik zou graag willen dat de vakantie voorbij was. Afleiding is het beste nog steeds.
Ik durf het eigenlijk niet te hopen. Dat is een beetje het probleem. Ik weet dat er nog heel veel speelt tussen ons, maar ik weet niet of zij er aan toe wil geven. Ik wel, het liefst gisteren al. Dus ik weet dat ik me er niet aan vast moet klampen, maar het is heel moeilijk dat niet te doen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:06 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
Oehhh lastig lastig
Schrijf je anders voor de lol eens in op wat dating/relatiesites. Daar kom je een hoop nieuwe mensen tegen en misschien klikt het wel met iemand. Ik weet van jou dat jullie er misschien nog een poging aan gaan wagen, maar je moet je er niet te veel aan vastklampen.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:45 schreef Chev het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom... als je er heelaal klaar mee ben.. komt het verlangen naar je ex zo hard terug.. dat het naar je keel vliegt en je weer die pijn voelt.. weer de hele dag in elkaar ogen zou kunnen staren..
WAAROM GAAT DIE STOMME BITCH NIET UIT M'N HOOFD!! GVD!!
Waarom hou ik nog van haar
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:05 schreef Dom_Konijn het volgende:
Pff..net in de Hyves v/m ex gelezen dat men ex een nieuwe liefde heeft..
Tis nou ruim 5 weken uit (na bijna 4 jaar) en dit voelt toch echt redellijk mega klote...
dat lijkt me het ergste ja... het beste kan je haar uit je Hyves verwijderen.. mén dit kan je zo verschrikkelijk pijn doenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:05 schreef Dom_Konijn het volgende:
Pff..net in de Hyves v/m ex gelezen dat men ex een nieuwe liefde heeft..
Tis nou ruim 5 weken uit (na bijna 4 jaar) en dit voelt toch echt redellijk mega klote...
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:52 schreef Sweetbeach het volgende:
[..]
dat lijkt me het ergste ja... het beste kan je haar uit je Hyves verwijderen.. mén dit kan je zo verschrikkelijk pijn doenHet gevoel dat ze het 'leuk' heeft met een ander, dat ze het doet met een ander, dat ze alles deelt met die ander.. en dat ze niets meer om jouw geeft....
Sjah in het kort omdat we gewoonweg teveel van elkaar verschilden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:52 schreef Sweetbeach het volgende:
(waarom ging het na 4 jaar uit eigenlijk, best lange relatie)
Inmiddels is mijn mening over bovenstaande wat bijgesteld, alle wachtwoorden zijn gewijzigd en de politie is op de hoogte en noteert elke melding van raar gedrag vanuit mijn ex mijn kant op. Ik ben niet bang meer en vooral heel erg pissig.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:45 schreef maartjemadelein het volgende:
Beste mensen,
Liefs,
Maartje
Sodeju.. Dat is idd nogal heavy.. Nou ja 'goed' voor jou dat je er nu iig niet meer bang door bent, hoewel dit natuurlijk nogal wat is. Mooi ook dat t beter met je persoonlijk gaat. Sterkte verder bij alles iigquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:36 schreef maartjemadelein het volgende:
[..]
Vanuit Lay-out technische overwegingen: Je verhaal stond hier![]()
Zo hee...logisch dat je even genoeg had van het internet. Ik zou ook schrikken als ik opeens meldingen zou krijgen dat ik al op een andere computer was ingelogd. Gelukkig weet ik dat mijn ex dat soort dingen niet zo doen en dat ze mijn wachtwoord toch steeds vergatquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:36 schreef maartjemadelein het volgende:
-verhaal-
Wow.. Hij weet dus je adres weer. Lijkt me een vervelend iets bij zo'n vent. Is daar iets aan te doen?quote:
K ken t gevoel. VOel me er kloten onder, Leeg, eenzaam, wel uit geweest, en aandacht van vrouwen gezocht, maar werkt niet, voelt nog niet goed. En dan mis ik contact met haar weer.... Hoewel geen contact nu echt even het beste is, is het zoooo moeilijk. Ik wil gewoon weten hoe t met haar gaat. Veel vrienden op vakantie, werk is rustig, verder ook niet (vooral zin om) wat te doen, dus ook veel te weinig afleiding. Slaap slecht, eet slecht, voel me slecht. . HOU OP! GVD!! Ik wordt niet goed van mezelf maar kan er niks aan doen....quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:14 schreef agneria het volgende:
GVD hoe eenzaam en kut kan een mens zich voelenIk dacht even dat het wat beter ging maar je kunt de liefde niet zo vroeg al bij een ander gaan zoeken
Nu voel me dubbel rot en dubbel alleen en eenzaam. Ik wil zo graag contact opnemen
Ik mis hem, ben er zo nog lang niet overheen
Je moet niet te cynisch worden he. Zo te horen heb je het helemaal gehad met relaties in het algemeen. Dat terwijl je zelf ook wel weet hoe fijn een goede relatie is. En ja, je vertrouwen in relaties kan geschaad zijn, maar om dan meteen zo cynisch te worden, is ook weer niet goed volgens mij.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:52 schreef Chev het volgende:
-verhaal-
nog ff stukkie nagelezen het is inderdaad cynisch... :chev houd een spiegeltje voor:quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:21 schreef Chev het volgende:
Ik bedoende 't niet cynisch Brain.. misschien klonkt het zo, maar probeerde mijn blik op het geheel te geven tegen Koepert. misschien dat het hem kan helpen.
Een relatie kan echt een droom zijn, je bent gelukkig, en blij dat je iedere dag mag doorbrengen met iemand waarvan je houd.
Als dat over is, iedereen verwerkt het op z'n eigen manier.
Ik sta er nu idd niet open voormisschien later wel (ofwel quote: voorlopig).
Hahahahquote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:42 schreef Chev het volgende:
[..]
nog ff stukkie nagelezen het is inderdaad cynisch... :chev houd een spiegeltje voor:![]()
Tja met mijn ervaring.. ben er zeker nog niet aan toe.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:01 schreef ThaBrain het volgende:
Dat komt doordat ik de laatste tijd weer met mensen praat over relaties en dergelijke. Ik heb weer nieuwe inzichten van nieuwe mensen gehoord
Ik kan helaas niet in zijn geheugen graven en dat stukje informatie eruitspitten. Ik heb wel de politie gewaarschuwd. Zij houden alles bij maar adviseerden me er niet op te reageren zolang het bij dit soort pesterijtjes blijft. Mensen die dit soort dingen doen worden juist getriggerd als je erop reageert. Als je het negeert verliezen ze op den duur hun interesse wel.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 08:29 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Wow.. Hij weet dus je adres weer. Lijkt me een vervelend iets bij zo'n vent. Is daar iets aan te doen?
Michel is er een beetje stil van, welkom terug iig.
Het is altijd lastig na lange relaties. Ik heb zelf na een relatie van 6,5 jaar ongeveer een jaar nodig gehad voordat ik weer oprecht aan een andere relatie kon beginnen. En ergens denk ik ook wel dat ondanks dat ik mijn best deed om het niet te laten gebeuren mijn laatste relatie wel eens een rebound geweest kan zijn op mijn voorgaande relatie. Deze jongen was ongeveer alles wat mijn vorige ex niet was, helaas ook in negatieve zin. Maargoed. Houd er rekening mee dat je nog heel lang bezig kunt zijn met je ex.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:38 schreef Chev het volgende:
Hé Brain,
Tja stieken ergens.. zou ik 't ook nog wel 1x willen proberen, maar dan met de kennis die ik nu heb, en alleen als ze zelf inziet dat het anders kan, ff wat meer vertrouwen in de toekomst, want dat deed/had ze niet, 'here way or no way' leek het laatste tijd wel.
Tja het is dus 'no way' geworden, en ze denk dat bij een ander wel te kunnen vindenwens maar maar succes, want als ik haar niet alles kon geven zou ik niet weten wie dat wel kan (misschien 'n beetje eigendunk, maar ik deed echt alles om haar gelukkig te maken).
Alleen denk ik niet dat zij dat wil, en ook niet dat ze zal veranderen binnen korte tijd, dus ik laat het zo en heb de handrem aangetrokken en rigureus alles even opzij gezet wat met haar te maken heeft, anders kan ik niet meer leven.
Misschien over 'n maandje of wat, dat ik dan wel weer naar 'n nieuwe relatie kan gaan kijken, maar weet niet hoe dat loopt.
Als ze ooit nog de behoeft heeft om terug te komen, dan heb ik geen idee wat er gaat gebeuren, als 2e keus zal ik zeker niet voor haar willen zijn.
gelukkig is dit het nietquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:41 schreef Beach het volgende:
Hey.
Met verwerken gaat het goed![]()
We doen vriendelijk tegen elkaar.
Alleen er is iets wat ik niet wil weten volgens haar.
Ik ben bang dat ze zwanger is![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:21 schreef Chev het volgende:
Ik bedoende 't niet cynisch Brain.. misschien klonkt het zo, maar probeerde mijn blik op het geheel te geven tegen Koepert. misschien dat het hem kan helpen.
Een relatie kan echt een droom zijn, je bent gelukkig, en blij dat je iedere dag mag doorbrengen met iemand waarvan je houd.
Als dat over is, iedereen verwerkt het op z'n eigen manier.
Ik sta er nu idd niet open voormisschien later wel (ofwel quote: voorlopig).
Ach...er zijn kennissen over uit Engeland. Daarbij zit een vrouw en die heeft ook heel wat meegemaakt. Ze is 4 jaar geleden gescheiden van haar man en zit eigenlijk in een soortgelijke situatie als ik. Ik heb een goed gesprek met haar gehad. Zij is wel al wat verder in haar verwerkingsproces, maar dat mag ook wel na 4 jaar.quote:
Ik denk dat je hier wel een aardige knokploeg bij elkaar kunt krijgen ;-) Al is het maar om beeldmateriaal te verzamelen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:30 schreef maartjemadelein het volgende:
omdat in het begin nadat een relatie uit is geraakt niks leuk is en het daarom opvalt als iets wel leuk is.. ondanks
Pff, ik stond trouwens met deze account ook nog ingelogd op mijn ex zijn pc. :s Maar ik heb alles uitgelogd en ik hoop dat ie de hint snapt. Gisteren kreeg ik van mijn vuurmuur ineens de melding dat iemand via msn probeerde binnen te komen. Ik weet niet zeker of hij t was maar t zet me wel direct weer op scherp. Wat zou ik die gast graag een buts tegen zijn hoofd geven, misschien dat de losse steekjes dan weer op hun plek komen.
Ik heb haar een tijd verwijderd uit de lijst. En na een week of 5 weer toegevoegd. Dat was voldoende tijd om even iets meer los te komen. Al ben ik bang dat ik mezelf weer heel erg aan haar vast klem door het contact wat we nu wel weer hebben.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:46 schreef Alec690 het volgende:
Het is voor mij helemaal afgesloten en heb er weinig moeite meer mee. Ze is een tijdje niet online e.d. meer geweest, dat beviel me bijzonder prima.
Nu is ze terug van vakantie en zie ik haar dus ook weer op MSN, zonder dat we elkaar wat zeggen overigens.
Doe ik er goed aan om haar overal te verwijderen? Ik merkte dat als ze online 'floept' toch weer even aan haar denk. Ik ben er overheen, maar vind het niet fijn als ze toch weer even in m'n gedachten zit. Ik wil lekker de toekomst in, waar ik goed mee bezig ben, maar er komt dan toch een klein stukje verleden terug. Zonder emotioneel te worden, maar ik wil me daar niet meer mee bezig houden.
Dus verwijderen is wellicht een goede optie, maar ik weet niet of ik daar later eventueel spijt van krijg.
Oehhh gevaarlijke vraagquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:51 schreef agneria het volgende:
Dat klinkt goed ThaBrain! Hoe is het met je gevoel van hoop om het weer te proberen?
Ik heb hem net uit mijn msn gegooidIk heb echt vandaag voor het eerst het gevoel dat het goed is dat het uit is. Er is nog zoveel mogelijk, ik ben nog zo jong en het was geen leuke en goede relatie. We waren allebei ongelukkig. Het bestaat vast, wederzijdse echte verliefdheid en liefde. Ik heb het nog niet mogen ervaren maar ik hoop dat ik het nog tegen ga komen
Geen idee hoe ik er morgen over denk maar ik voel me nu gewoon goed. Het is goed zo.
Veel geluk met je gesprek morgenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:45 schreef luckystrike2008 het volgende:
@ alec690: doen!! als ik zo vrij mag zijnik ben al een half jaar aan het kutten, dan weer ff geen contact dan weer wel, nu weer plannen maken samen, terwijl ze gewoon een nieuwe relatie heeft.
Het is mij al weet ik veel hoe vaak verteld dat ik al het contact moet afhouden, stiekem wist ik dit ook wel maar was ik niet in staat om haar los te laten. Met als gevolg dat zij mij nu dagelijks bezig houd in mijn gedachten, alles draait nog steeds om haar, ik kan het niet loslaten, vandaag weer even flink met mijn neus op de feiten gedrukt door een aantal mensen.
Morgen komt ze hier, ik vertel mijn verhaal, gevoelens, hoe ik me nu echt voel, en ga haar vertellen dat ik geen contact op wat voor manier dan ook meer wil met haar. Daarvoor hou ik nog teveel van haar.
Dan is het klaar, heb er geen zin meer in, ben het zat en beu... wordt nu echt tijd dat ik mijn eigen leven ga leven. Wish me luck
Die van mij geeft me behoorlijke schoppen na.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:31 schreef maartjemadelein het volgende:
[..]
Het is altijd lastig na lange relaties. Ik heb zelf na een relatie van 6,5 jaar ongeveer een jaar nodig gehad voordat ik weer oprecht aan een andere relatie kon beginnen. En ergens denk ik ook wel dat ondanks dat ik mijn best deed om het niet te laten gebeuren mijn laatste relatie wel eens een rebound geweest kan zijn op mijn voorgaande relatie. Deze jongen was ongeveer alles wat mijn vorige ex niet was, helaas ook in negatieve zin. Maargoed. Houd er rekening mee dat je nog heel lang bezig kunt zijn met je ex.
Mooizoquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:12 schreef luckystrike2008 het volgende:
Zo het hoge woord is eruit! Ze zou langskomen maar duurde mij te lang dus ik heb haar over de tel. verteld dat ik geen contact meer wil met haar op wat voor manier dan ook. Ik heb verteld dat ik een vriendschap die gebaseerd is op onze relatie niet zie zitten, en dat ik het niet meer kan, dat er teveel gevoel nog bij speelt.
Het is voor mij alles of niets, in relatie tot haar niets! Maar voor mijn leven dus alles!
Het is afgelopen ik heb weer de controle, en ik ga ervoor, voorlopig zonder relatie eerst maar eens mijn leven opbouwen en mijn dromen naleven!
Ik ben weer iets verder, voel me zo anders dan afgelopen weken, denk dat ik een stuk minder zal posten, maar blijf jullie volgen... succes allemaal!
Misschien kan je het het beste als een soort bevrijding zien. Dat aanmodderen een half jaar lang is ook niks toch? Daar werd je vast ook niet gelukkig van. Maar ik kan wel begrijpen dat je nog heel graag wil weten hoe het met haar gaat. Ze moet nog uit je systeem verdwijnen, het gevoel moet slijten.quote:Op zondag 10 augustus 2008 11:46 schreef Koepert het volgende:
Pfff ik heb nog n lange weg te gaanT was al een half jaar aan t aanmodderen, aan-soort van uit- aan- soort van uit, etc. Nu 2 a 3 weken stekker er echt uit en ik mis haar, en de leuke dingen vooral, dus heb aan de ene kant leuke herinneringen maar aan de andere kant daardoor ook n gevoel van , waarom is t dan uit en over... Maar haar/onze kat is weggelopen (waar ik met dan dus ook weer zorgen om maak) en daardoor ff contact gehad, en dan maakt ze me toch wel weer duidelijk dat t toch echt over en uit is en zij er klaar mee is... T was ook n onhoudbare situatie geworden (vrienden zat van haar gedrag; zij was overtuigd dat t mijn schuld was, ouders niet blij met de hele situatie) en ik bleef maar heen en weer gaan tussen contact met vrienden en met haar.... En nu is t uit, en aan de ene kant mis ik t contact en wil ik weten hoe t met haar gaat (als ik haar spreek zegt ze goed; wat ook weer soort van pijn doet) en wat ze allemaal doet en wil ik haar niet kwijt; aan de andere kant ben ik blij dat ik van de ellende van de laatste tijd af bent....
Ik weet donders goed dat op t moment dit ff beter is; maar doordat ik voornamelijk de leuke dingen herinner als ik aan haar en ons denk sneeuwt het waarom van het geen contact soms ff onder... en dan ben ik weer depri...
Ja 1 1/2 maand uit hier dude.. ik heb nog vaak dat ik 's avonds en 's ochtends me zóó alleen voel.quote:Op zondag 10 augustus 2008 11:35 schreef ThaBrain het volgende:
En heb je het nog gecheckt?
Ik zit zelf nu op 2 maanden en 6 dagen....pas...naar mijn gevoel is het al een stuk langer uit...
Mooi geschreven! Ik ben er afgelopen twee weken weer heel veel mee bezig geweest, veel teveel, veel teveel hoop. Heb alles van me afgeschreven en afgepraat. het is klaar! einde verhaal! Een litteken zit er zeker nog wel, maar nu na een half jaar waarin ik heel veel gevlucht heb, is het voorbij!quote:Op zondag 10 augustus 2008 11:56 schreef Chev het volgende:
Uit contact putten we hoop
Uit zijn/haar stem putten we hoop
Uit hoop klimmen we omhoog
Door hoop storten we weer neer
Door hoop blijft de pijn bestaan
De pijn blijft wel 'n tijdje als een open wond, ook als je stopt met hopen en je het accepteerd, het moet langzaam helen, maar een litteken zal je blijven zien hoe goed je hem ook bedek.
Maar we leren als mens, om dezelfde dingen niet 2x hetzelfde te doen, dus laat het gaan, probeer gelukkig te zijn met jezelf en ga dingen ondernemen, ook al lukt dat de ene dag wel, de andere dag niet.
Iemand zij ooit: Als jullie echt voor elkaar bestemd zijn dan komt het wel.
Maar in mijn geval, zit er een hele hoop in de weg dat het onmogelijk lijkt dat zoiets ooit nog zal gebeuren.
Uit hoop putten we moed, dat we onze ex-geliefden kunnen vergeten.
Door moed kunnen we verder in het leven.
Sterkte allemaal.. en zorg goed voor jezelf
Inderdaad heel mooi geschrevenquote:Op zondag 10 augustus 2008 13:17 schreef luckystrike2008 het volgende:
[..]
Mooi geschreven! Ik ben er afgelopen twee weken weer heel veel mee bezig geweest, veel teveel, veel teveel hoop. Heb alles van me afgeschreven en afgepraat. het is klaar! einde verhaal! Een litteken zit er zeker nog wel, maar nu na een half jaar waarin ik heel veel gevlucht heb, is het voorbij!
Mijn leven is weer begonnen, ik sta weer open voor nieuwe dingen en mensen, deze zelftherapie heeft geholpen.
Ik schaam mij nergens voor, maar ik ga verder. Ik hoop voor jullie dat jullie snel weer de draad kunnen oppakken en neem de tijd die je nodig hebt, laat je niet gek maken en blijf vooral jezelf.
Thanks voor jullie verhalen en adviezen heeft mij ook weer verder geholpen! En liefde is een werkwoordzowel tijdens als na een relatie. Verwerk het en laat je niet gek maken door anderen!
Het beste!
Dankjequote:Op zondag 10 augustus 2008 14:22 schreef luckystrike2008 het volgende:
Ik ben al een keer flink overmoedig geweest... Toen weer contact gekregen met mijn ex waardoor het weer van voor af aan begon, dit wilde ik eerst niet inzien, maar dit heb ik de laatste weken weer ondervonden. Ik heb me toen in van alles en nog wat gestort en dat was die vlucht die ik bedoelde, ook een andere dame leren kennen en dat werkte bij mij toen al helemaal niet, daar dus mee gestopt en weer in die negatieve spiraal terecht gekomen.
Maar door dat allemaal te doen en mee te maken en achteraf op terug te kijken, leer je heel veel van jezelf.
Zo te lezen heb jij dat ook zo een beetje gehad, ik wens je heel veel plezier en succes met die andere damegeniet ervan!
Herkenbaarquote:Op zondag 10 augustus 2008 14:44 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
Dankje
Ik heb inderdaad ook op van alles en nog wat terug gekeken de laatste weken. Daarvoor ben ik inderdaad ook een keer overmoedig geweestIk zit alleen nog met het feit dat mijn ex de 24ste bij mij langs komt om te praten.
Ik had een heel zwak moment toen ze het voorstelde om bij mij langs te komen. Nu hoeft ze van mij eigenlijk niet meer langs te komen...Maarja...ze heeft nog wat spullen van me die ze dan meteen meeneemt weer. Das ik laat het maar gewoon doorgaan. Verder spreek ik haar eigenlijk ook niet meer. We mailden heel af en toe nog wel, maar ook dat is gestopt.
Als mijn ex echt bevriend wil blijven met me zal ze zich toch anders moeten gaan gedragen...
quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:41 schreef Chev het volgende:
Ik zeg soms het ene en je denkt het andere, je denkt in je hoofd van: "ik ga dit en dat doen en dat zeggen"
Maar op dat moment nemen emoties het over en sta je daar maar..
Ben jij mijn schizofrene wederhelft??? Zal ook wel nietquote:Op zondag 10 augustus 2008 15:52 schreef Chev het volgende:
Ik had precies hetzelfde koepert.
Tja... volgende keer gewoon wat meer voor jezelf opkomen, wat harder zijn, ook al zit het niet in je, je ziet wat er gebeurd als je het niet doet (ik zie het wel in iedergeval)..
Dit schijnt (weer) normaal te zijn voor een eerste echte lange relatie (in mijn geval) waar je nog niet precies de verhoudingen van weet (vanaf het begin).
Vervelend zeg iemand die haar verantwoordelijkheden niet neemtquote:Op zondag 10 augustus 2008 14:58 schreef luckystrike2008 het volgende:
[..]
HerkenbaarMijn ex zie ik ook nog een keer ergens in september bij de overdracht van het huis waar ik nu in zit (wordt van haar naam op mijn naam gezet), ik kijk er eik. een beetje stiekem naar uit, stel mezelf heel zakelijk en afstandelijk op. Het boeit me niet meer wat ze allemaal uitvreet, en hoe ze zichzelf kapot maakt, die tijd is geweest, ik ben geen goede vriend die altijd klaarstaat voor haar, dat was ik onze relatie maar die tijd is geweest
vriendschap is wat mij betreft gebaseerd op wederzijds vertrouwen en nog meer van dat soort dingen, als ze dat wilt moet ze zichzelf maar eens eerst (figuurlijk) bloot geven, en vertellen wat er echt allemaal in haar hoofd heeft afgespeeld, maar zij weet net zo goed als ik, dat wanneer dat gebeurd ik haar aanpak en op haar verantwoording wijs, en dat is nou net het punt dat ze niet echt kan. Zodra iets serieus word voor haar zelf kan ze er niet meer mee omgaan, wordt het te lastig en klapt ze dicht, ik twijfelde hierover maar aan de tel. precies hetzelfde. --> byebye.
Gewoon laten doorgaan de 24e laat maar zien wie je echt bent, maar laat je niet gek makenen heb je je spullen ook weer terug!
Ja waren we maar voorgeprogrammeerd hequote:Op zondag 10 augustus 2008 16:15 schreef Chev het volgende:
Tja ik denk gewoon dat een hele hoop relaties kapot gaan door verkeerde verhoudingen.. de een staat boven de ander, of de een accepteerd de ander niet zoals hij/zij is, het niet goed kunnen overbrengen wat wat er moet gebeuren om alles goed te laten verlopen.
't is jammer dat we niet met z'n allen voorgeprogrammeerd kunnen worden met deze informatie.. had een hoop pin en verdriet gescheeld.
Mijn ex had de potentie om de rest van mijn leven met me te delen, maar omdat de verhoudingen al vanaf het begin af aan verkeerd lag (zij controlleerde me toch vaak) kon ik niet meer zijn zoals ik was, en ik had dat niet eens door voor 4 jaar lang..
Op een gegeven moment had ik besloten om voorzichtig aan wat meer voor mezelf op te komen (al lukte dat vaak niet) , en een huis gekocht omdat ik dat kon, en toen stond ik opeens boven haar levens niveau en dat kon ze niet hebben denk ik, dus maakte ze er een einde aan en ging naar een ander.
Mijn stukje over hoop en pijn blijft nog wel weer terugkomen maar ze worden korter merk ik.. hooguit een half uur en soms minder dan een paar minuten.
Het blijft wel erg vermoeiend om iedere keer terug te vallen, maar het is niet anders denk ik
Eens! Maar waarom hebben wij er lang last van, en lijkt het bij hun dat ze weer helemaal gelukkig zijn? :S Denken wij meer na dan? dacht dat vrouwen dat altijd dedenquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:09 schreef Chev het volgende:
Dus wij hebben eigenlijk alle 3 hetzelfde probleem (gehad).
Verkeerde verhoudingen, partner werd bang, onverschillig of onzeker en zoekt heil in een ander.
Man hoe ironisch... ja lucky als je enigsinds iets voor iemand over hebt dan pas je jezelf iets aan.
Nog meer ironischer.. de vrouwen zeggen dat JIJ niet meer bij hun past i.p.v. andersom ofwel (die van mij zijn) ze maken het uit voordat jij dat doet en stappen over op een alternatief wanneer dat kan zodat de pijn minder is.
Is wel erg naief naar mijn idee.
Het hoeft niet perse zo te gaan hoor. Ik heb eens in een ander topic gelezen dat vrouwen een stuk eerder beginnen met hun verwerkingsproces. En al helemaal als zij degenen zijn die het uit maken. Vrouwen kunnen al een maand bezig zijn met het verwerkingsproces voordat ze het uit maken. De man begint pas met verwerken nadat het uit is. Dan heeft de vrouw dus een voorsprong. Het lijkt dan alsof ze meteen met een ander er vandoor gaan, maar zij zijn gewoon al een stuk verder. De man moet eerst nog zijn verdriet verwerken voordat hij weer ergens voor open staat.quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:09 schreef Chev het volgende:
Dus wij hebben eigenlijk alle 3 hetzelfde probleem (gehad).
Verkeerde verhoudingen, partner werd bang, onverschillig of onzeker en zoekt heil in een ander.
Man hoe ironisch... ja lucky als je enigsinds iets voor iemand over hebt dan pas je jezelf iets aan.
Nog meer ironischer.. de vrouwen zeggen dat JIJ niet meer bij hun past i.p.v. andersom ofwel (die van mij zijn) ze maken het uit voordat jij dat doet en stappen over op een alternatief wanneer dat kan zodat de pijn minder is.
Is wel erg naief naar mijn idee.
Die van mij was al 'een tijdje' bezig met er over na aan 't denken, zegt ze, maar naar naar mijn idee (of ik wil dat geloven) is dat omdat ze al een nieuw 'slachtoffer' had gevonden, die ze wel zou kunnen veroverenquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:22 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
Het hoeft niet perse zo te gaan hoor. Ik heb eens in een ander topic gelezen dat vrouwen een stuk eerder beginnen met hun verwerkingsproces. En al helemaal als zij degenen zijn die het uit maken. Vrouwen kunnen al een maand bezig zijn met het verwerkingsproces voordat ze het uit maken. De man begint pas met verwerken nadat het uit is. Dan heeft de vrouw dus een voorsprong. Het lijkt dan alsof ze meteen met een ander er vandoor gaan, maar zij zijn gewoon al een stuk verder. De man moet eerst nog zijn verdriet verwerken voordat hij weer ergens voor open staat.
Ja dat heb ik ook meerdere keren gelezen idd. en het lijkt nog echt zo ook. Was bij mijn ex mss ook wel zo, al begon ze met hem te bellen en te smsen in december toen ik twee nachten weg was, heb ik allemaal nagechecktquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:22 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
Het hoeft niet perse zo te gaan hoor. Ik heb eens in een ander topic gelezen dat vrouwen een stuk eerder beginnen met hun verwerkingsproces. En al helemaal als zij degenen zijn die het uit maken. Vrouwen kunnen al een maand bezig zijn met het verwerkingsproces voordat ze het uit maken. De man begint pas met verwerken nadat het uit is. Dan heeft de vrouw dus een voorsprong. Het lijkt dan alsof ze meteen met een ander er vandoor gaan, maar zij zijn gewoon al een stuk verder. De man moet eerst nog zijn verdriet verwerken voordat hij weer ergens voor open staat.
Dat denk ik in mijn geval dus ookquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:30 schreef Chev het volgende:
[..]
Die van mij was al 'een tijdje' bezig met er over na aan 't denken, zegt ze, maar naar naar mijn idee (of ik wil dat geloven) is dat omdat ze al een nieuw 'slachtoffer' had gevonden, die ze wel zou kunnen veroveren.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:30 schreef Chev het volgende:
[..]
Die van mij was al 'een tijdje' bezig met er over na aan 't denken, zegt ze, maar naar naar mijn idee (of ik wil dat geloven) is dat omdat ze al een nieuw 'slachtoffer' had gevonden, die ze wel zou kunnen veroveren.
Die 7 weken eerder dat ze 't al had uitgemaakt, daar had het naar mijn idee moeten blijven![]()
Ik ga in iedergeval niet nog een keer dezelfde fout maken
3 weken voordat het uit ging, heb ik nog een heel leuk weekend met haar heb gehad (minicruise Newcastle...aanrader trouwens voor een eventuele volgende vriendinquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:30 schreef luckystrike2008 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook meerdere keren gelezen idd. en het lijkt nog echt zo ook. Was bij mijn ex mss ook wel zo, al begon ze met hem te bellen en te smsen in december toen ik twee nachten weg was, heb ik allemaal nagecheckten sindsdien was het einde zoek.... Die weken daarvoor nog leuke momenten samen gehad, ik weet precies hoe het gegaan is, maar misschien is het ook wel zo, ik weet het niet, en hoef het eigenlijk ook niet meer te weten ook
Ik ben redelijk goedgelovig en een tikkeltje naief op het gebied van de liefde dan, en weet niet hoe ik zal reageren als ze op haar knieen (bij wijze vanquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:43 schreef ThaBrain het volgende:
Maar dat denken over mijn ex en haar nieuwe vlam heb ik maar naast me neer gelegd. Het boeit me niet meer wat ze allemaal uitvreet. Stiekem wist ik vanaf het begin van de relatie al dat ik niet de rest van mijn leven met haar zou delen. Al ben ik daar gaandeweg wel in gaan geloven. En nog steeds zie ik de mogelijkheden nog wel. Maar het is gewoon over en uitIk wil haar niet eens meer terug...
Ik denk dat wij ons nu ongeveer hetzelfde voelenquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:20 schreef luckystrike2008 het volgende:
[..]
Ik ben redelijk goedgelovig en een tikkeltje naief op het gebied van de liefde dan, en weet niet hoe ik zal reageren als ze op haar knieen (bij wijze van) terugkomt. Maar een ding weet ik wel... dat wanneer ik aan mijn ex en haar nieuwe vriend denk, dan krijg ik geen raar gevoel meer in mijn hoofd, kan ik gewoon weer nadenken en boeit het me eigenlijk niet meer
en ik blijf me verbazen hoe lang ik er eigenlijk dagelijks mee bezig ben geweest... damn!
Ga er maar vanuit dat ze het misschien al met een ander heeft gedaan, toekomstplannen heeft etc. ik had precies dezelfde gedachtes als jij nu hebt, op dat moment woonde ze ook nog hier, ik ben niet netjes geweest in die tijd, maar ben daardoor wel achter heel veel dingen gekomen. Ze loog veel mensen voor, en nog weet bijna niemand (inclusief me) hoe het echt zit.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:13 schreef Koepert het volgende:
K heb ook wel zoiets.. Toen t eigenlijk officieel uit was heb ik in een dronken bui en deels uit soort van frustratie en afreageren met n meid gezoend maar dat wel eerlijk verteld en voel me er ook echt kut over, zo ben ik niet. Maar als jullie de moeite ff willen nemen mijn 'jaloezie'verhaal op te zoeken; dat speelt dan ook door mijn hoofd; zou ze al bezig met een leven 'na mij' (om ff melodramatisch te doen) terwijl wij nog aan-uit schommelden, en zo ja, speelt hij daar dan een rol in?? Aan de ene kant wil ik t niet weten, maar aan de andere kant vind ik dat ze t uit respect zou moeten vertellen als t wel zo is zeg maar.. Probeer t weg te drukken want wordt er depri van, maar soms schieten van die flitsen door mn kop, dan denk ik aan leuke dingen (samen slapen mis ik HEEL ERG, en bijv. sex) en dan schiet t dus door mn kop of ze dat dan ook met hem doet, hoewel ze heeft gezegd sowieso de eerste tijd GEEN behoefte te hebben aan een relatie oid.
Vooral alles toelaten in Nijmegen en lekker genietenquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:30 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
Ik denk dat wij ons nu ongeveer hetzelfde voelenIk weet ook niet precies wat er zou gebeuren als ze op haar knieen aan mij vraagt om het nog een keer te proberen
Ik weet wel dat ik vrijdag een rondleiding krijg door Nijmegen
En het is pas een week later als mijn ex bij me langs komt...in een week kan er heel veel gebeuren
Verder verbaas ik me er ook wel over hoeveel tijd ik eigenlijk heb besteed aan het denken aan mijn ex. Maar op dat moment vond ik dat nodig, dus ik heb er nu vrede mee
Ik laat zeker alles toe in Nijmegenquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:43 schreef luckystrike2008 het volgende:
[..]
Vooral alles toelaten in Nijmegen en lekker genieten!!
Ik weet niet meer hoe lang jij ermee bezig bent geweest?
In mijn geval is ze hier nu sinds begin april weg, en eigenlijk is het al uit sinds half februari, van februari tot en met begin mei, ben ik er echt dagelijks mee bezig geweest. Daarna eigenlijk steeds meer kunnen laten rusten, totdat we weer meer contact kregen in juli, sindsdien ben ik er echt heel veel mee bezig geweest en nu het contact echt definitief verbroken is heb ik weer rust in mijn hoofd. En dat wil ik dus ook zo houdenen ik denk juist dat het heel goed is, dat je er veel tijd aan besteed, anders verwerk je het niet denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |