Dankjequote:Op zondag 10 augustus 2008 14:22 schreef luckystrike2008 het volgende:
Ik ben al een keer flink overmoedig geweest... Toen weer contact gekregen met mijn ex waardoor het weer van voor af aan begon, dit wilde ik eerst niet inzien, maar dit heb ik de laatste weken weer ondervonden. Ik heb me toen in van alles en nog wat gestort en dat was die vlucht die ik bedoelde, ook een andere dame leren kennen en dat werkte bij mij toen al helemaal niet, daar dus mee gestopt en weer in die negatieve spiraal terecht gekomen.
Maar door dat allemaal te doen en mee te maken en achteraf op terug te kijken, leer je heel veel van jezelf.
Zo te lezen heb jij dat ook zo een beetje gehad, ik wens je heel veel plezier en succes met die andere damegeniet ervan!
Herkenbaarquote:Op zondag 10 augustus 2008 14:44 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
Dankje
Ik heb inderdaad ook op van alles en nog wat terug gekeken de laatste weken. Daarvoor ben ik inderdaad ook een keer overmoedig geweestIk zit alleen nog met het feit dat mijn ex de 24ste bij mij langs komt om te praten.
Ik had een heel zwak moment toen ze het voorstelde om bij mij langs te komen. Nu hoeft ze van mij eigenlijk niet meer langs te komen...Maarja...ze heeft nog wat spullen van me die ze dan meteen meeneemt weer. Das ik laat het maar gewoon doorgaan. Verder spreek ik haar eigenlijk ook niet meer. We mailden heel af en toe nog wel, maar ook dat is gestopt.
Als mijn ex echt bevriend wil blijven met me zal ze zich toch anders moeten gaan gedragen...
quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:41 schreef Chev het volgende:
Ik zeg soms het ene en je denkt het andere, je denkt in je hoofd van: "ik ga dit en dat doen en dat zeggen"
Maar op dat moment nemen emoties het over en sta je daar maar..
Ben jij mijn schizofrene wederhelft??? Zal ook wel nietquote:Op zondag 10 augustus 2008 15:52 schreef Chev het volgende:
Ik had precies hetzelfde koepert.
Tja... volgende keer gewoon wat meer voor jezelf opkomen, wat harder zijn, ook al zit het niet in je, je ziet wat er gebeurd als je het niet doet (ik zie het wel in iedergeval)..
Dit schijnt (weer) normaal te zijn voor een eerste echte lange relatie (in mijn geval) waar je nog niet precies de verhoudingen van weet (vanaf het begin).
Vervelend zeg iemand die haar verantwoordelijkheden niet neemtquote:Op zondag 10 augustus 2008 14:58 schreef luckystrike2008 het volgende:
[..]
HerkenbaarMijn ex zie ik ook nog een keer ergens in september bij de overdracht van het huis waar ik nu in zit (wordt van haar naam op mijn naam gezet), ik kijk er eik. een beetje stiekem naar uit, stel mezelf heel zakelijk en afstandelijk op. Het boeit me niet meer wat ze allemaal uitvreet, en hoe ze zichzelf kapot maakt, die tijd is geweest, ik ben geen goede vriend die altijd klaarstaat voor haar, dat was ik onze relatie maar die tijd is geweest
vriendschap is wat mij betreft gebaseerd op wederzijds vertrouwen en nog meer van dat soort dingen, als ze dat wilt moet ze zichzelf maar eens eerst (figuurlijk) bloot geven, en vertellen wat er echt allemaal in haar hoofd heeft afgespeeld, maar zij weet net zo goed als ik, dat wanneer dat gebeurd ik haar aanpak en op haar verantwoording wijs, en dat is nou net het punt dat ze niet echt kan. Zodra iets serieus word voor haar zelf kan ze er niet meer mee omgaan, wordt het te lastig en klapt ze dicht, ik twijfelde hierover maar aan de tel. precies hetzelfde. --> byebye.
Gewoon laten doorgaan de 24e laat maar zien wie je echt bent, maar laat je niet gek makenen heb je je spullen ook weer terug!
Ja waren we maar voorgeprogrammeerd hequote:Op zondag 10 augustus 2008 16:15 schreef Chev het volgende:
Tja ik denk gewoon dat een hele hoop relaties kapot gaan door verkeerde verhoudingen.. de een staat boven de ander, of de een accepteerd de ander niet zoals hij/zij is, het niet goed kunnen overbrengen wat wat er moet gebeuren om alles goed te laten verlopen.
't is jammer dat we niet met z'n allen voorgeprogrammeerd kunnen worden met deze informatie.. had een hoop pin en verdriet gescheeld.
Mijn ex had de potentie om de rest van mijn leven met me te delen, maar omdat de verhoudingen al vanaf het begin af aan verkeerd lag (zij controlleerde me toch vaak) kon ik niet meer zijn zoals ik was, en ik had dat niet eens door voor 4 jaar lang..
Op een gegeven moment had ik besloten om voorzichtig aan wat meer voor mezelf op te komen (al lukte dat vaak niet) , en een huis gekocht omdat ik dat kon, en toen stond ik opeens boven haar levens niveau en dat kon ze niet hebben denk ik, dus maakte ze er een einde aan en ging naar een ander.
Mijn stukje over hoop en pijn blijft nog wel weer terugkomen maar ze worden korter merk ik.. hooguit een half uur en soms minder dan een paar minuten.
Het blijft wel erg vermoeiend om iedere keer terug te vallen, maar het is niet anders denk ik
Eens! Maar waarom hebben wij er lang last van, en lijkt het bij hun dat ze weer helemaal gelukkig zijn? :S Denken wij meer na dan? dacht dat vrouwen dat altijd dedenquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:09 schreef Chev het volgende:
Dus wij hebben eigenlijk alle 3 hetzelfde probleem (gehad).
Verkeerde verhoudingen, partner werd bang, onverschillig of onzeker en zoekt heil in een ander.
Man hoe ironisch... ja lucky als je enigsinds iets voor iemand over hebt dan pas je jezelf iets aan.
Nog meer ironischer.. de vrouwen zeggen dat JIJ niet meer bij hun past i.p.v. andersom ofwel (die van mij zijn) ze maken het uit voordat jij dat doet en stappen over op een alternatief wanneer dat kan zodat de pijn minder is.
Is wel erg naief naar mijn idee.
Het hoeft niet perse zo te gaan hoor. Ik heb eens in een ander topic gelezen dat vrouwen een stuk eerder beginnen met hun verwerkingsproces. En al helemaal als zij degenen zijn die het uit maken. Vrouwen kunnen al een maand bezig zijn met het verwerkingsproces voordat ze het uit maken. De man begint pas met verwerken nadat het uit is. Dan heeft de vrouw dus een voorsprong. Het lijkt dan alsof ze meteen met een ander er vandoor gaan, maar zij zijn gewoon al een stuk verder. De man moet eerst nog zijn verdriet verwerken voordat hij weer ergens voor open staat.quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:09 schreef Chev het volgende:
Dus wij hebben eigenlijk alle 3 hetzelfde probleem (gehad).
Verkeerde verhoudingen, partner werd bang, onverschillig of onzeker en zoekt heil in een ander.
Man hoe ironisch... ja lucky als je enigsinds iets voor iemand over hebt dan pas je jezelf iets aan.
Nog meer ironischer.. de vrouwen zeggen dat JIJ niet meer bij hun past i.p.v. andersom ofwel (die van mij zijn) ze maken het uit voordat jij dat doet en stappen over op een alternatief wanneer dat kan zodat de pijn minder is.
Is wel erg naief naar mijn idee.
Die van mij was al 'een tijdje' bezig met er over na aan 't denken, zegt ze, maar naar naar mijn idee (of ik wil dat geloven) is dat omdat ze al een nieuw 'slachtoffer' had gevonden, die ze wel zou kunnen veroverenquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:22 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
Het hoeft niet perse zo te gaan hoor. Ik heb eens in een ander topic gelezen dat vrouwen een stuk eerder beginnen met hun verwerkingsproces. En al helemaal als zij degenen zijn die het uit maken. Vrouwen kunnen al een maand bezig zijn met het verwerkingsproces voordat ze het uit maken. De man begint pas met verwerken nadat het uit is. Dan heeft de vrouw dus een voorsprong. Het lijkt dan alsof ze meteen met een ander er vandoor gaan, maar zij zijn gewoon al een stuk verder. De man moet eerst nog zijn verdriet verwerken voordat hij weer ergens voor open staat.
Ja dat heb ik ook meerdere keren gelezen idd. en het lijkt nog echt zo ook. Was bij mijn ex mss ook wel zo, al begon ze met hem te bellen en te smsen in december toen ik twee nachten weg was, heb ik allemaal nagechecktquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:22 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
Het hoeft niet perse zo te gaan hoor. Ik heb eens in een ander topic gelezen dat vrouwen een stuk eerder beginnen met hun verwerkingsproces. En al helemaal als zij degenen zijn die het uit maken. Vrouwen kunnen al een maand bezig zijn met het verwerkingsproces voordat ze het uit maken. De man begint pas met verwerken nadat het uit is. Dan heeft de vrouw dus een voorsprong. Het lijkt dan alsof ze meteen met een ander er vandoor gaan, maar zij zijn gewoon al een stuk verder. De man moet eerst nog zijn verdriet verwerken voordat hij weer ergens voor open staat.
Dat denk ik in mijn geval dus ookquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:30 schreef Chev het volgende:
[..]
Die van mij was al 'een tijdje' bezig met er over na aan 't denken, zegt ze, maar naar naar mijn idee (of ik wil dat geloven) is dat omdat ze al een nieuw 'slachtoffer' had gevonden, die ze wel zou kunnen veroveren.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:30 schreef Chev het volgende:
[..]
Die van mij was al 'een tijdje' bezig met er over na aan 't denken, zegt ze, maar naar naar mijn idee (of ik wil dat geloven) is dat omdat ze al een nieuw 'slachtoffer' had gevonden, die ze wel zou kunnen veroveren.
Die 7 weken eerder dat ze 't al had uitgemaakt, daar had het naar mijn idee moeten blijven![]()
Ik ga in iedergeval niet nog een keer dezelfde fout maken
3 weken voordat het uit ging, heb ik nog een heel leuk weekend met haar heb gehad (minicruise Newcastle...aanrader trouwens voor een eventuele volgende vriendinquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:30 schreef luckystrike2008 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook meerdere keren gelezen idd. en het lijkt nog echt zo ook. Was bij mijn ex mss ook wel zo, al begon ze met hem te bellen en te smsen in december toen ik twee nachten weg was, heb ik allemaal nagecheckten sindsdien was het einde zoek.... Die weken daarvoor nog leuke momenten samen gehad, ik weet precies hoe het gegaan is, maar misschien is het ook wel zo, ik weet het niet, en hoef het eigenlijk ook niet meer te weten ook
Ik ben redelijk goedgelovig en een tikkeltje naief op het gebied van de liefde dan, en weet niet hoe ik zal reageren als ze op haar knieen (bij wijze vanquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:43 schreef ThaBrain het volgende:
Maar dat denken over mijn ex en haar nieuwe vlam heb ik maar naast me neer gelegd. Het boeit me niet meer wat ze allemaal uitvreet. Stiekem wist ik vanaf het begin van de relatie al dat ik niet de rest van mijn leven met haar zou delen. Al ben ik daar gaandeweg wel in gaan geloven. En nog steeds zie ik de mogelijkheden nog wel. Maar het is gewoon over en uitIk wil haar niet eens meer terug...
Ik denk dat wij ons nu ongeveer hetzelfde voelenquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:20 schreef luckystrike2008 het volgende:
[..]
Ik ben redelijk goedgelovig en een tikkeltje naief op het gebied van de liefde dan, en weet niet hoe ik zal reageren als ze op haar knieen (bij wijze van) terugkomt. Maar een ding weet ik wel... dat wanneer ik aan mijn ex en haar nieuwe vriend denk, dan krijg ik geen raar gevoel meer in mijn hoofd, kan ik gewoon weer nadenken en boeit het me eigenlijk niet meer
en ik blijf me verbazen hoe lang ik er eigenlijk dagelijks mee bezig ben geweest... damn!
Ga er maar vanuit dat ze het misschien al met een ander heeft gedaan, toekomstplannen heeft etc. ik had precies dezelfde gedachtes als jij nu hebt, op dat moment woonde ze ook nog hier, ik ben niet netjes geweest in die tijd, maar ben daardoor wel achter heel veel dingen gekomen. Ze loog veel mensen voor, en nog weet bijna niemand (inclusief me) hoe het echt zit.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:13 schreef Koepert het volgende:
K heb ook wel zoiets.. Toen t eigenlijk officieel uit was heb ik in een dronken bui en deels uit soort van frustratie en afreageren met n meid gezoend maar dat wel eerlijk verteld en voel me er ook echt kut over, zo ben ik niet. Maar als jullie de moeite ff willen nemen mijn 'jaloezie'verhaal op te zoeken; dat speelt dan ook door mijn hoofd; zou ze al bezig met een leven 'na mij' (om ff melodramatisch te doen) terwijl wij nog aan-uit schommelden, en zo ja, speelt hij daar dan een rol in?? Aan de ene kant wil ik t niet weten, maar aan de andere kant vind ik dat ze t uit respect zou moeten vertellen als t wel zo is zeg maar.. Probeer t weg te drukken want wordt er depri van, maar soms schieten van die flitsen door mn kop, dan denk ik aan leuke dingen (samen slapen mis ik HEEL ERG, en bijv. sex) en dan schiet t dus door mn kop of ze dat dan ook met hem doet, hoewel ze heeft gezegd sowieso de eerste tijd GEEN behoefte te hebben aan een relatie oid.
Vooral alles toelaten in Nijmegen en lekker genietenquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:30 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
Ik denk dat wij ons nu ongeveer hetzelfde voelenIk weet ook niet precies wat er zou gebeuren als ze op haar knieen aan mij vraagt om het nog een keer te proberen
Ik weet wel dat ik vrijdag een rondleiding krijg door Nijmegen
En het is pas een week later als mijn ex bij me langs komt...in een week kan er heel veel gebeuren
Verder verbaas ik me er ook wel over hoeveel tijd ik eigenlijk heb besteed aan het denken aan mijn ex. Maar op dat moment vond ik dat nodig, dus ik heb er nu vrede mee
Ik laat zeker alles toe in Nijmegenquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:43 schreef luckystrike2008 het volgende:
[..]
Vooral alles toelaten in Nijmegen en lekker genieten!!
Ik weet niet meer hoe lang jij ermee bezig bent geweest?
In mijn geval is ze hier nu sinds begin april weg, en eigenlijk is het al uit sinds half februari, van februari tot en met begin mei, ben ik er echt dagelijks mee bezig geweest. Daarna eigenlijk steeds meer kunnen laten rusten, totdat we weer meer contact kregen in juli, sindsdien ben ik er echt heel veel mee bezig geweest en nu het contact echt definitief verbroken is heb ik weer rust in mijn hoofd. En dat wil ik dus ook zo houdenen ik denk juist dat het heel goed is, dat je er veel tijd aan besteed, anders verwerk je het niet denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |