Probeer ervan te genieten, het bied je iig inderdaad veel afleiding en dat is altijd goed.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:03 schreef Unimog het volgende:
[..]
Met een vriend van me, en in Berlijn woont een andere vriend, dus die ga ik ook opzoeken. Even de context buiten beschouwing gelaten, moet het dus eigenlijk wel gewoon een leuke week worden. Met ruim voldoende activiteiten (afleiding). En als ik terug ben kan ik de hele zondag het huis van kenissen hier in de buurt verbouwen. En maandag beginnen m'n rijlessen. En hopelijk ook een nieuwe baan.
En als het contact maakt dat je jezelf erna rot voelt, dan kan je maar beter zeggen:
"Lieve ..., voor mijn eigen bestwil is het gewoon beter dat wij elkaar gewoon een poosje niet meer spreken. Als ik er aan toe ben dan laat ik wel weer wat van me horen. Als er echt iets is kan je me een e-mailtje sturen. Liefs."
Rot, maar wel het beste.
Zoo hee wat ergquote:Op zondag 3 augustus 2008 01:17 schreef Chev het volgende:
-verhaal-
Daar kan ik me wel wat bij voorstellen ja...dat zoeken van warmte. Maar om dan te gaan liggen rotzooien...dat lijkt meer op een soort van vergelding voor je ex...je lijkt mij welquote:Op zondag 3 augustus 2008 10:58 schreef agneria het volgende:
[..]
Probeer ervan te genieten, het bied je iig inderdaad veel afleiding en dat is altijd goed.
Dat smsje is een goed idee. Moet ik wel even heel sterk zijn want mijn gevoel wil de banden niet doorsnijden, verstand weet dat het beter is.
Ik voel me eenzaam en verlaten. Wederom een leeg huis bij het wakker worden. Het is nog erger nadat ik heb liggen rotzooien met een vriend van me. Ik zoek warmte en een opvulling en die kan hij niet geven, er zit geen liefde in de aanrakingen dus het biedt geen bevrediging, voel me nog net zo eenzaam, mogelijk nog meer omdat mijn ex hierdoor nog verder verwijderd lijkt. Ik dacht dat ik hierdoor wat makkelijker verder zou kunnen gaan maar niets is minder waar
Sorry ik ben ook een beetje de weg kwijt nuquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:35 schreef Miesjel het volgende:
Mag ik mee?
Ik vind allemaal niet wat.
Loslaten is zo ontzettend moeilijk, misschien kun je dat pas na de 24e want hopen is vaak tegen beter weten in, ik maak me er net zo schuldig aan. Het zuigt! Probeer niet teveel na te denken en gewoon jezelf te blijven. Ik bedacht mij ook toen het net uit was dat ik alles anders wilde gaan doen. Dat wil ik nog steeds maar het is onrealistisch te denken dat je ineens een ander mens kunt worden.. Sterkte iig weer!!quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:02 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
Zoo hee wat ergIk kan begrijpen dat je haar haat daarvoor. Helemaal om dat het zo kort na jou was dat ze al een ander had. Eigenlijk had je dat verwijderen van msn en hyves al veel eerder moeten doen denk ik. Maar dat zal je zelf nu ook wel denken
Ook ik kijk nog vaak op een dag of mijn ex toevallig online is. Het blijft alleen bij kijken. De neiging om haar aan te spreken heb ik niet meer. Gelukkig maar...maar af en toe heb ik wel wat zwakkere dagen natuurlijk, maar dan alsnog spreek ik haar niet aan omdat dat beter is voor mezelf (en voor haar).
Ik merk dat ik heel erg toe leef naar de 24 augustus dat ze bij me langs komt. Ik ben al hele scenario's aan het bedenken met wat ik wil en moet zeggen om haar terug te krijgen. Ik weet het...slecht....en al helemaal omdat het me eigenlijk niet meer zo veel uitmaakt of ze bij me terug komt of niet. In mijn onderbewuste leeft ze waarschijnlijk nog volop. Ik ben nog niet klaar met het verwerkingsproces.
Die liefde voor haar zal moeten slijten. Dat zal makkelijker gaan als ik weer opnieuw wordt afgewezen de 24steDat wordt gewoon mijn allerlaatste poging om haar weer voor me te winnen. Als ze erop in gaat ben ik heel blij. Dan ga ik gewoon dingen heel anders doen. Maar of ik daar dan blij mee ben, is weer wat anders. Misschien bevalt dat me toch niet en dan moet ik maar degene zijn die het uitmaakt.
Maar vooralsnog denk ik niet dat het goed komt tussen mijn ex en mij op de 24ste
Ja loslaten is echt heel moeilijk. Eigenlijk is het niet eens hoop wat er leeft bij mij. Ik weet niet wat het is. Ik heb haar al redelijk losgelaten volgens mij, maar niet helemaal natuurlijk.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:15 schreef agneria het volgende:
[..]
Loslaten is zo ontzettend moeilijk, misschien kun je dat pas na de 24e want hopen is vaak tegen beter weten in, ik maak me er net zo schuldig aan. Het zuigt! Probeer niet teveel na te denken en gewoon jezelf te blijven. Ik bedacht mij ook toen het net uit was dat ik alles anders wilde gaan doen. Dat wil ik nog steeds maar het is onrealistisch te denken dat je ineens een ander mens kunt worden.. Sterkte iig weer!!
En wat betreft dat rotzooien; hij heeft het immers uitgemaakt. Ik weet niet wat er gebeurde, veel wijn en liefdesverdriet en de juiste persoon op de juiste plek. Hij is lief en ik vertrouw hem. Toch miste er gigantisch iets natuurlijk. Desalniettemin heb ik geen spijt en had ik wel weer even helemaal het gevoel 100% vrouw te zijn en dat voelde ook wel weer goed. En de gemenerik in mij hoopt dat ik mijn ex raak als hij dit weet. Niet dat ik het hem ga vertellen binnenkortHet steekt me zo dat ik niet weet wat er in mijn ex (het blijft een klotewoord) omgaat, wat hij voelt en denkt en wil.
De dikgedrukte gaan eigenlijk een beetje tegen elkaar inquote:Op zondag 3 augustus 2008 17:37 schreef Chev het volgende:
Terugvallen in oude gewoontes, ofwel niet zijn wie je was toen je begon aan een relatie is doodelijk!
BLIJF JEZELF ALTIJD!
Wat naar mijn idee belangrijk is in een relatie, ofwel het belangrijkste!:
Elkaar accepteren zoals je ben. Elkaar van binnen en buiten mooi vinden (alleen van binnen werkt niet naar mijn idee) Gelukkig zijn in de kleine dingen samen. Jezelf gelijk stellen aan je partner (en dus niet boven of onder) Geen beslissingen over elkaar nemen zonder dit te overleggen. De dingen doen die je partner leuk vind, ook al vind jij van niet om elkaars geluk te vergroten (wederzijts). Jezelf blijven, niet té vaak toegeven aan elkaar om elkaar te pleasen. Je (tijdelijk) kunnen aanpassen aan je partner's situatie als dat nodig is. Je partner zijn eigen dingen laten doen omdat hij daar plezier in heeft, en dit niet tegenhouden. Enthausiast zijn en interese tonen voor elkaars bezigheden. Tijd inplannen voor elkaar, met z'n tween zonder anderen erbij. Spontane/impuslieve/gekke dingen willen doen en/of ondernemen maar wel de realiteit in beeld houden. Commetaar kunnen geven op je partner. Kunnen luisteren naar je partner Eerlijk zijn Kunnen praten over wat je dwars zit, en niet opkroppen. Elkaar volledig vertrouwen In de toekomst samen geloven.
Je bent nu een jaartje of 16, 17 dan? Geloof me, je komt er wel overheen. Er ligt nog zoooooveel moois in het verschiet. Je moet het wel zelf maken natuurlijk. Dus stap 1 lijkt me duidelijk: raap je ballen bij elkaar en vergeet haar.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:38 schreef Code-Red het volgende:
Ik ben een kloon, en reageer hier omdat ik niet herkend wil worden met mijn bekendere nickname hier, die ook op google goed te traceren is. Dankjullie.
Mijn verhaal gaat zo dat ik een meid jaren geleden op internet heb leren kennen, we besloten na een tijd elkaar eens te 'meeten' en zo werd het wat.. het duurde 13 maanden toen ze een andere jongen leerde kennen steeds closer mee werd en ook veel dichter woonde.
Het was van mij naar haar namelijk 2 uur met de trein en van haar naar die andere jongen een half uur fietsen.
Ze begon die jongen steeds leuker te vinden en het ging daardoor uit tussen ons. Zoveel pijn als ik had, probeerde ik haar uit alle macht vast te houden door lieve dingen te zeggen en doen... Ik kon het haar niet kwalijk nemen maar oh wat was de pijn hard.
Totdat ze eens een keer een dag bij die nieuwe jongen was (zij hadden intussen een relatie) en de dag daarna niet op msn of niks verscheen.
Al gauw werd mij duidelijk dat ik geblokt was en ze nam mn telefoontjes niet op en reageerde niet op een paar smsjes. Ik wist niet wat gaande was en raakte totaal overstuur; wat heb ik misdaan? Die bewuste (zon)dag was misschien wel de ergste van m'n leven toen ik rond 19:00 uur een mail kreeg met daarin de keiharde woorden dat ze geen enkel contact meer met me wilt, ze alles wat met me te maken heeft zou verwijderen maar ze wenste me toch een goed leven.
Er knapte iets vanbinnen en barstte in tranen uit.
Ik heb later dat jaar een foto verbrand uit woede en dit op internet geplaatst, waarna ik ineens vernam dat zij dat filmpje zag en gigantisch kwaad op mij werd (terecht)
Achteraf heb ik zoveel spijt dat ik dat gedaan heb. En ik heb dan ook contact met haar opgenomen afgelopen januari met een hele spijtbetuiging enz.
Ze reageerde daarop dat ze me zou vergeven maar nog altijd geen verder contact wenste en ik nam daar genoegen mee.
Maar tot op heden heb ik haar niet los kunnen laten. Ik mis haar enorm, ik bezoek haar websites om op alle hoogte te blijven en bepaalde dingen moeten zo blijven zoals zij ze ook heeft meegemaakt.
Ik lijk geobsedeerd. Ze was mijn eerste liefde. En hoewel ik toen 15 was, ben ik er wel heilig van overtuigd dat het liefde was, want sinds 26 januari 2007 schreef ze die afscheidsmail en ik kan nog steeds niet met het verlies omgaan.
Ik hoop niet dat ik hierin de enige ben met die extreme liefdesverdriet van m'n ex...
De keuzes die je moet maken tegen je drang naar geluk toe zijn vaak de belangrijkste. Ik hoop dat ze geluk brengen op de lange duur.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:36 schreef ThaBrain het volgende:
@ Miesjel: doe wat jij denkt dat het beste is voor jullie. Ik weet dat je er kapot van bent en je haar het liefste gisteren dan vandaag weer bij je hebt. Zo voelen we ons allemaal wel in dit topic denk ikDoe wat jij denkt dat het beste is, en sta achter je keuzes. Jij bent de enige die de keuzes kan maken voor jezelf.
Hou ik je aan. Ik heb op de TomTom gekeken, maar er staat niets in over de weg naar geluk.quote:Sorry ik ben ook een beetje de weg kwijt nu
Maar ik laat het je weten als ik hem terug heb en dan kun je mee natuurlijk.
Wat een mooie woordenquote:Op maandag 4 augustus 2008 01:11 schreef luckystrike2008 het volgende:
Af en toe vraag ik me weleens af of liefde echt zo werkt, als ik om mij heen kijk, zie ik alleen maar wantrouwende en egoistische mensen, terwijl hier toch wel blijkt dat er toch een hoop mensen weten wat echte liefde is.
Tuurlijk ben ik bang om weer terug te vallen in mijn oude gedrag als ik bij haar benquote:Op maandag 4 augustus 2008 10:27 schreef Chev het volgende:
Brain, ben je niet bang dat je weer zul veranderen als je bij haar bent?
Terug naar wat juist de relatie heeft kapot gemaakt...
Ik wens je wel succes hoor
Ik hoorde gisteravond van 'n vriend van me dat m'n ex heeft gezegt 'dat haar nieuwe vriend ik niet ben', niet echt wat ik wou horen natuurlijk omdat ik gisteravond heerlijk door de regen heb gefiets en 2 bioscoop films achter elkaar heb gezien en weer in de regen ben teruggefiets zonder dat ik het erg vond
Deed me even twijfelen.. zou ze me dan toch terug willen? Zou ze spijt hebben? Zou ze dan toch niet haar nieuwe friendje moppie noemen maar mij bedoelen?
Maar nee, ze heeft tegen me 100% duidelijk gemaakt dat het niks word, dat ze gelukkig is met een ander.
En ze zal niet veranderen voor mij en ik niet (meer) voor haar, omdat ik bilj ben met hoe ik ben en de dingen zal gaan doen op mijn eigen tempo wat niet goed genoeg was voor haar.
Ik heb mijn tijd genomen om mijn gevoel te verwerken (5 weken nu) en ben tot de conclusie gekomen dat ik ook wel 'n fout heb gemaakt (zie vorige post) maar zij nog veel erger... verwaarlozing.
Zij heeft geen tijd genomen om alles te verwerken en zit nu weer in hetzelfde patroon, en heeft dus niets geleerd over haarzelf.. vind ik wel jammer![]()
Bij iedere relatie is het gevoel anders, zij was erg speciaal voor me.. maar ik ben gestopt met hopen, en voel zowaar weer bijdschap in mijn leven, met mezelf!
Dat doet me echt goed, en dat ga ik niet zomaar opgeven.
Oehhh vervelendquote:Op maandag 4 augustus 2008 11:17 schreef Koepert het volgende:
Pff gadver......Vannacht gedroomd over 'mij en mn ex' (leuke droom, positieve dingen enzo) en k voel me meteen weer down. Heeft zij dat ook? Denkt zij nog wel aan mij en ons? Hoe is t met haar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |