Hou de eer aan jezelf en zet er zelf een punt achter...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:49 schreef Blerfaap het volgende:
Ik kan dit topic binnenkort ook komen bezoeken met ldvd
Vriendin heeft net bekend vreemdgegaan te zijn met een vriend van me en gevoelens te hebben voor hem.
Heb der er nu nog niet uitgeschopt, maar denk dat et niet meer goed gaat komen. vertrouwen is iig weg
Dat depri wakker worden...zo herkenbaar...Zelfs nu verschilt de manier waarop ik wakker wordt nog van dag tot dag. De ene keer ben ik heel depri, de andere keer weer redelijk vrolijk. Wat helpt als je depri wakker wordt, is afleiding zoeken!! Ga werken, of ga naar buiten om een wandeling te makenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:16 schreef agneria het volgende:
Hallo allemaal weer. We zitten zo in hetzelfde schuitje allemaal. Ik lees zoveel herkenbare dingen en dat doet aan 1 kant wel goed, weten dat je niet de enige bent die zich zo voelt en die hyves e.d. bekijktVerslavend maar niet goed.
Ik heb nu een week niets gehoord en ik weet niet waarom want hij wilde toch contact houden? Verstandelijk weet ik dat het beter is, gevoelsmatig doet het gemis zoveel pijn. Hij is zo ver weg en ik mis hem zo ontzettend. Het nare gevoel gekruipt me ook dat ik hem nooit gekend heb, 7 jaar samen en ik weet niet hoe hij hiermee omgaat, wat er in hem omgaat. Ik had hem, achteraf gezien, zo graag willen leren kennen maar hij heeft dat nooit toegelaten en nu is het te laat? De hoop leeft nog half door omstandigheden alleen weet ik niet wat het betekent dat ik niets hoor.. Wil hij het niet? Mist hij me niet? Is hij al verdergegaan zonder me? Of vindt hij het alleen moeilijk en weet hij het niet? Spullen hebben we niet uitgewisseld (nog). Vanochtend depri wakker geworden, voel me zo ontzettend eenzaam
Ik heb juist het tegenovergestelde, ik probeer juist nu van mijn gevoel af te komen dat ik nog van haar hou.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:35 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
Ja ik hou nog steeds heel veel van haar. Ik vind het eigenlijk slecht van mezelf dat ik haar niet uit die cyclus heb kunnen trekken. Dat terwijl ze mij wel uit die neerwaartse spiraal heeft geholpen.
Ik heb aan mezelf moeten erkennen dat ik nog steeds verliefd ben op haar. Dat is eigenlijk pas sinds een halve week. Daarvoor probeerde ik het weg te drukken en heb ik geprobeerd om aan mezelf wijs te maken dat ik niet meer verliefd was. Ik heb dus zitten liegen tegen mezelf eigenlijk. Nu ik het heb erkend dat ik nog steeds verliefd ben, voel ik me een stuk beter.
@Miesjel: die tegenslagen kom je wel weer overheen!
Oh zo herkenbaar weer!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:58 schreef lollypops het volgende:
Agneria, fijn he dat het hier allemaal zo herkenbaar is en dat je weet dat er meerder met 'hetzelfde' probleem worstelen..
Wat je schrijft over dat hij niets van zich laat horen, heb ik hier ook... Dan vraag ik me precies dezelfde vragen af als jou! Daar heb ik nu nog het meeste moeite mee.. Vraag ik me af of ik dan niks voor hem betekend heb..
Over het wakker worden, dat gaat nu gelukkig stukke beter dan de eerste 3 weken.. Toen werd ik elke ochtend wakker uit een droom over hem.... de eerste uur zat ik dan echt in een roes met een enorm k*t gevoel en dan nog niet over de rest van de dag gesproken..
Jij ook hoor!quote:
Hier ken ik me ook deels in. Al vertrouwt mijn ex me niet nog dingen toe. Ik heb echt geen idee wat ze nu allemaal doet en hoe haar leven eruit ziet. Misschien dat ik dat te horen krijg op de 24ste.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:13 schreef Chev het volgende:
-verhaal-
Ow dat heb ik ook wel gedacht hoor af en toe. Niet constant. Maar als je dan gaat denken hoe leuk je het wel niet gehad hebt tijdens de relatie valt het wel weer mee. Als je dan ook nog eens bedenkt hoe veel je geleerd hebt tijdens de relatie dan valt het nog minder meequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:35 schreef Nora.. het volgende:
Ik ben, na een maand, nu eindelijk uit de ondragelijke periode. (Wie zei ook alweer dat dat maar een week zou duren?) Kan niet geloven dat het al een maand is, het lijkt gisteren dat het uitging.
Soms kan ik al accepteren dat het uit is. Ik zou nu willen dat de hele relatie nooit gebeurd was, hebben jullie dat ook?
Ik kan ook niet geloven dat het pas zes weken is dat het echt uit is gegaan. Iedere dag lijkt wel een maand. Maar ik heb niet het idee gehad dat het beter niet was gebeurt allemaal. Ik hoop heel erg dat zij dat ook niet heeft.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:35 schreef Nora.. het volgende:
Ik ben, na een maand, nu eindelijk uit de ondragelijke periode. (Wie zei ook alweer dat dat maar een week zou duren?) Kan niet geloven dat het al een maand is, het lijkt gisteren dat het uitging.
Soms kan ik al accepteren dat het uit is. Ik zou nu willen dat de hele relatie nooit gebeurd was, hebben jullie dat ook?
Zo herkenbaar die fucked up dagenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:58 schreef agneria het volgende:
Herkenbaar Nora! Ik word ook heen en weer geslingerd maar als ik had mogen kiezen was het ook niet gebeurd, had ik me nu tenminste niet zo verrot gevoeld
Ik ben helemaal fucked up vandaag
Mag ik mee?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:44 schreef Nora.. het volgende:
Ja, ik ben ook altijd dankbaar voor de dingen die ik geleerd heb. Maar in de meeste gevallen had ik liever dat mijn leven anders was gelopen. Nouja, het is nu eenmaal zo. Op naar leuke dagen...
Pff dat heb ik dus ook, heb veel geleerd van deze relatie (teveel geven is ook niet goed) maar had dat liever op een ander moment geleerd en met haar beter kunnen toepassen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:44 schreef Nora.. het volgende:
Ja, ik ben ook altijd dankbaar voor de dingen die ik geleerd heb. Maar in de meeste gevallen had ik liever dat mijn leven anders was gelopen. Nouja, het is nu eenmaal zo. Op naar leuke dagen...
quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:10 schreef Koepert het volgende:
Pff kutver. Mijn vorige post nog bericht dat ze via tel. gesprek behoorlijk duidelijk heeft gemaakt mij NIET meer te willen zien/spreken. Vannacht om kwart over 1 had ze gebeld (niet gemerkt, lag (eindelijk weer ns een -deel van een- nacht te slapen) dus ik op weg naar werk gesmst van waarom: en 1x gebeld; hele dag niks gehoord, wel hele dag in soort hoop dat ze smste geleefd; terugweg van t werk weer gebeld; direct voicemail (probably geblockt dus). Aargh...
Met een vriend van me, en in Berlijn woont een andere vriend, dus die ga ik ook opzoeken. Even de context buiten beschouwing gelaten, moet het dus eigenlijk wel gewoon een leuke week worden. Met ruim voldoende activiteiten (afleiding). En als ik terug ben kan ik de hele zondag het huis van kenissen hier in de buurt verbouwen. En maandag beginnen m'n rijlessen. En hopelijk ook een nieuwe baan.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:42 schreef agneria het volgende:
Hopelijk kun je even bijkomen op vakantie, met wie ga je? Elkaar zien en zelfs knuffelen en daarna toch weer uit elkaar (even dichtbij maar tegelijk ook zo ver weg) lijkt me zo ontzetend moeilijk
Wat moet je doen als je gesmst wordt na een week geen contact over alleen blablabla dingen? Alsof er nooit iets gebeurd is? Alsof ik nooit iets betekent heb? Alsof hij er al volledig vrede mee heeft? Er wordt gevraagd hoe het met mij gaat, als ik echter aan hem vraag hoe het gaat krijg ik geen antwoord(niet nu maar vorige week ging dat zo).
Ik ben er klaar me.. vandaag zag ik haar op msn met de melding: ...ik mis mijn moppiequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:38 schreef agneria het volgende:
@Chev, jouw situatie lijkt me nog pijnlijker omdat ze gewoon al met een ander is![]()
Enne, hoop doet leven he. Als jij die hoop momenteel nodig hebt moet je je daar aan vasthouden. Hoewel je verstandelijk misschien weet dat het beter is dat niet te doen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |