Ahww...*troost*quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:43 schreef Unimog het volgende:
Ik heb net maar een briefje aan m'n ex-schoonouders geschreven. Gewoon een bedankje voor de goeie zorgen afgelopen paar jaar. Voor het feit dat ze me altijd helemaal geaccepteerd hebben in hun gezin. Het zal voor hun allemaal ook wel rauw op het dak komen vallen.
En zo voel ik me ook. Ik kan het allemaal gewoon nog niet geloven. Ik ben het meisje aan het verliezen met wie ik dacht de rest van m'n leven door te brengen, en bij die gedachte voelde me ik gewoon helemaal okay.
Zucht. Ik dacht even voor wat afleiding een rondje door de stad te lopen, en ik was d'r eigenlijk gewoon aan het zoeken, terwijl ze helemaal niet in de stad is op het moment. Argh. Straks naar de film. Proberen een avondje te slapen, en hier bier te laten staan...
Hoe kun je het nou 'gewoon' helemaal okay vinden als dit zo haaks staat op je gevoelquote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:43 schreef Unimog het volgende:
Ik heb net maar een briefje aan m'n ex-schoonouders geschreven. Gewoon een bedankje voor de goeie zorgen afgelopen paar jaar. Voor het feit dat ze me altijd helemaal geaccepteerd hebben in hun gezin. Het zal voor hun allemaal ook wel rauw op het dak komen vallen.
En zo voel ik me ook. Ik kan het allemaal gewoon nog niet geloven. Ik ben het meisje aan het verliezen met wie ik dacht de rest van m'n leven door te brengen, en bij die gedachte voelde me ik gewoon helemaal okay.
Zucht. Ik dacht even voor wat afleiding een rondje door de stad te lopen, en ik was d'r eigenlijk gewoon aan het zoeken, terwijl ze helemaal niet in de stad is op het moment. Argh. Straks naar de film. Proberen een avondje te slapen, en hier bier te laten staan...
Ja ik wordt er wel een beetje moe van. Ik kan alleen niet boos op haar wordenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:06 schreef lollypops het volgende:
Om even op het verhaal van THABRAIN in te gaan:
Wat een heisa zeg rondom die situatie van jou en je ex! Word je daar niet een beetje moe van? Ik ben wel een tikkeltje jaloers dat jij contact hebt met je ex en dat dat tussen mij en mn ex (voorlopig) niet mogelijk is(van zijn kant uit). Maar goed, de manier waarop... weet ik ook niet of ik daar vrolijk van zou worden.
Wil je haar echt terug winnen de 24ste?? Ben je niet bang dat je dan weer je hoofd stoot? Je voelt het zelf waarschijnlijk toch het beste aan..
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:33 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
Ja ik wordt er wel een beetje moe van. Ik kan alleen niet boos op haar wordenIk heb me wel boos voorgedaan toen ze het de eerste keer afzegde. Ik heb heisa gemaakt over een boek die ik terug wilde omdat ik die nodig heb voor mijn scriptie. Stiekem heb ik die helemaal niet zo hard nodig
Ik ga proberen haar weer voor me te winnen de 24ste. Dat is gewoon iets dat ik voor mezelf moet doen. Misschien rent ze wel gillend mijn huis uit. Ik heb altijd de neiging gehad om mijn gevoelens op te kroppen. Dat merkte zij ook aan me. Ze waarschuwde me er ook voor dat ik van "mijn hart geen moordkuil" moest maken. Zelf is ze net zo erg
Ik ben sinds het uit is veranderd. Ik spui mijn gevoelens en gedachten (over haar) makkelijker naar andere mensen. Ik spui zoveel dat ze niet meer naar me willen luisteren
Ik wil mijn gedachtes en gevoelens dus ook naar haar spuien. Al zal ik het heel voorzichtig moeten doen als ik haar weer terug wil. Ik merk dat ik nog steeds verliefd op haar ben. Dat wil ik dus ook niet meer opkroppen.
Aan de andere kant...ik leer altijd alleen maar van mijn fouten door gigantisch op mijn bek te gaan. Dus misschien is het wel het beste als ze me gigantisch afwijst de 24ste. Dat maakt het verwerkingsproces weer makkelijker voor me
Aan nog een andere kant...veel mensen verklaren me voor gek dat ik nog wat met haar wil. Ze heeft dingen gedaan tijdens de relatie die anderen nooit hadden geaccepteerd van hun partner. En nee, ze is niet vreemd gegaan. Misschien moet ik maar weer mijn hoofd stoten door wat met haar te beginnen weer. Ik sta er nu weer heel anders in. Ik weet wat ik anders zou aanpakken, mocht het weer goed komen. Ik ben weer meer tot mezelf gekomen. Ik weet nu beter wat ik wil.
En driemaal is scheepsrecht(het wordt dan de 3e keer dat we wat beginnen met elkaar
)
En ja dat contact met haar is best fijnMaar aan de andere kant geeft het ook weer hoop
Ik voel me er wel een stuk beter door trouwens (niet de hoop)
Zo'n geforceerde radiostilte voelt zo naar en vreemd...
Hahahahahquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:37 schreef Koepert het volgende:
[..]
PFff ik zou bijna denken dat ik schizo ben en onder 2 namen post, ware het niet dat t niet de derde keer zou worden en ook wel andere zaken anders zijnmaar t gevoel en algemene idee is echt zo hetzelfde. We hebben t met ruzie afgekapt en sindsdien (ja ja al een hele week
ik weet t ) geen contact gehad, en dat voelt zo vervelend, hoewel ik van mijn omgeving dan wel weer de 'zo is t beter' geluiden krijg.
Ik was er helemaal okay mee dat ik bij haar zou blijven, ik wist wie ze was, ik kende haar 'tekortkomingen' en dáár had ik vrede mee. Niet met het feit dat het uit is. Helemaal niet zelfs. Vergeleken met m'n andere relaties zat er zo weinig verkeerd, dat ik dacht hier komen we wel doorheen met wat goeie gesprekken en wat quality time. Maar ik besef het me nog niet. Al d'r spullen zijn hier nog. Ze is letterlijk nog niet weg.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:06 schreef lollypops het volgende:
[..]
Hoe kun je het nou 'gewoon' helemaal okay vinden als dit zo haaks staat op je gevoel... Zoals ik het begrepen heb van jouw verhalen is het 2 weken uit? Daarbij dacht je dat dit de griet was waar je je rest van leven mee zou door brengen?? Hoe is het dan in gods naam mogelijk dat jij er vrede mee hebt..?? Of zit jij nog in de fase dat je het niet helemaal beseft? Sterkte iig vanavond...!! Als afleiding helpt bij mij sporten altijd héél erg goed, niks voor jou?
Voor mij was (en af en toe nog) het zó moeilijk te acepeteren dat we echt niet voor elkaar bestemd waren..
Ik heb met mn stomme kop de eerste week enkele wanhopige mailtjes gestuurd waar ik nu zó'n erge spijt van heb. Het leek wel of ik mijn eigen waarde even kwijt was. Nu kan ik de situatie gelukkig iets beter relativeren en vind ik het nu belangrijk dat ik met mezelf aan de slag ga om weer helemaal de oude te worden! Uiteraard verwacht ik als ik door deze hele shit heen ben er sterker uit te komen want er zijn uiteraard ook nog dingen waar ik bij mezelf aan mag werken..
Het zal vast lullig klinken, maar misschien is die jaloezie juist de reden daarvan op een bepaalde manier. Misschien niet eens zozeer de reden van het uitgaan maar misschien wel de reden van hoe zij er nu mee omgaat. Jaloezie zorgt vaak voor een self-fulfilling prophecy. Ik lees dat het nog allemaal vers is voor jou, dus je bekijkt het misschien nog door een andere bril.quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:24 schreef Koepert het volgende:
Ja maar t is pas een iets meer dan een week echt einde verhaal en geen contact, en dan doen zulke gedachten iets meer pijn, hoewel ik weet dat je gelijk hebt. Het idee dat mijn jaloezie tijdens de laatste maand(en) misschien wel terecht was doet vooral pijn.
Mooie woordenquote:Op woensdag 30 juli 2008 03:41 schreef Stinkstiefel het volgende:
Een relatie is als een hand vol met zand: hoe harder je het vasthoudt, hoe meer er door je vingers glipt.
Daar heb je op zich wel gelijk in, maar die jaloezie komt niet geheel uit de lucht vallen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 03:41 schreef Stinkstiefel het volgende:
[..]
Het zal vast lullig klinken, maar misschien is die jaloezie juist de reden daarvan op een bepaalde manier. Misschien niet eens zozeer de reden van het uitgaan maar misschien wel de reden van hoe zij er nu mee omgaat. Jaloezie zorgt vaak voor een self-fulfilling prophecy. Ik lees dat het nog allemaal vers is voor jou, dus je bekijkt het misschien nog door een andere bril.
Een relatie is als een hand vol met zand: hoe harder je het vasthoudt, hoe meer er door je vingers glipt.
Ook ik ken die jaloezie wel. De eerste week dat het uit was, had ik daar nog heel veel last van. Ik werd furieus als ik eraan dacht dat ze met iemand anders zou gaan. Daarna ebte dat een beetje weg bij mij. Ze kwam na ongeveer een week dat het uit was met de melding dat ze iemand had ontmoet waarmee het erg goed klikte en dat dat misschien uit zou kunnen groeien in de toekomst. Daarna zat ik met zoveel vragen...wie is het? wanneer is het begonnen met hem? was dat al tijdens onze relatie? Allemaal dat soort vragen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:55 schreef Nora.. het volgende:
Die jaloezie, dat ken ik wel. Maar mijn ervaring is (niet perse bij mezelf), als je erachter komt dat jouw ex een ander heeft, hoeveel pijn dat je ook doet, het helpt je uiteindelijk wel met loslaten.
Beetje een kromme zin. Ik bedoel; die jaloezie kan eindeloos voortslepen. Elke keer er toch achter proberen te komen wat hij/zij nu aan het doen is. Zelf ben je dan ook niet echt bezig met verder leven. Als je erachter komt dat hij/zij dat wel doet kan dat helpen.
Ik herken het gevoel een beetje. Mocht ze nu een ander vriendje hebben, dan weet ik dat ik verder moet. Nu hang ik ergens toch nog tegen hoop aan.quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:55 schreef Nora.. het volgende:
Die jaloezie, dat ken ik wel. Maar mijn ervaring is (niet perse bij mezelf), als je erachter komt dat jouw ex een ander heeft, hoeveel pijn dat je ook doet, het helpt je uiteindelijk wel met loslaten.
Beetje een kromme zin. Ik bedoel; die jaloezie kan eindeloos voortslepen. Elke keer er toch achter proberen te komen wat hij/zij nu aan het doen is. Zelf ben je dan ook niet echt bezig met verder leven. Als je erachter komt dat hij/zij dat wel doet kan dat helpen.
Stiekem ben ik best een beetje jaloers op jequote:Op woensdag 30 juli 2008 20:10 schreef Koepert het volgende:
Heb dr net even aan de lijn gehad...... Ze was er helemaal klaar mee, ik hoefde niet meer te bellen/smsen/mailen etc. ze ging door met haar leven, moest ik ook maar eens doen. Heb haar niet eens durven voorleggen hoe ik dacht over haar en die jongen, alleen maar sorry lopen zeggen en dat ik normaal wilde kunnen omgaan met haar. Misschien niet slim, maar mis haar . . Ze was echter zo kil en hard dat mij de boodschap wel duidelijk is, en qua een ons heb ik dat ook in de laatste periode wel verkloot omdat ik zo wantrouwend en onzeker was. Maar weet nu dat dit nooit meer wat wordt, ook geen normaal contact, dus kan proberen verder te gaan. . .
CHEV: vervelend man dat je van deze berichten zo depri wordt... Ik heb dat met periode ook wel, afhankelijk hoe mijn dag is. Maar ik heb ook een beetje zitten neuzen tussen de ander topics.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:22 schreef Chev het volgende:
Ik word depresief van deze berichten, ga voorlopig fok even verlaten.. sorry mensen, sterkte en succes
quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:15 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
Stiekem ben ik best een beetje jaloers op jeJij hebt tenminste een definitief einde. Bij mij was het vanaf dat het uit ging al zo van: we worden vrienden. Dat is ook niet alles hoor...dan leef je namelijk veel meer in twijfel.
De 24 als ik haar zie, wordt het voor mij alles of niets geloof ikEn als het niets wordt, gaat het goed mis tussen ons. Ik weet niet of die vriendschap er dan blijft/komt
Maar dat zie ik dan wel weer
Je hebt deels wel gelijk. Je moet niet al te lang blijven hangen in dit topic. Maar je bent er altijd nog zelf bijquote:Op woensdag 30 juli 2008 21:50 schreef lollypops het volgende:
[..]
CHEV: vervelend man dat je van deze berichten zo depri wordt... Ik heb dat met periode ook wel, afhankelijk hoe mijn dag is. Maar ik heb ook een beetje zitten neuzen tussen de ander topics.
Ik zelf persoonlijk vond deze erg goed en heb ik veel krachten in uit gehaald:
Relatie tijdelijk of definiitief uit, wanneer contact?
In deze topic(niet de toegevoegde link) lees je heel veel over het terug willen van je ex... Terwijl denk ik de mensen die deze topic veel lezen, juist iets anders moeten lezen..!!! Op die manier kun je (denk ik)je ex niet los te laten.... En kunsten om dat wel te doen lees je niet (zo)veel.
Maar aan de andere kant... HET IS ZO HEERLIJK OM JE FF ONGENEERD TE SPUIEN!!
Bij mijn vriendinnen durf ik namelijk geen uitegebreide verhalen meer te lullen over mijn liefdesverdriet en mijn ex... Ik ben bang dat ze anders knetter gek van me worden. Oppervlakkig heb ik het er zo nu en dan wel over maar daar blijft het bij...
Wat denken jullie hierover?
Aha op die manierquote:Op woensdag 30 juli 2008 22:09 schreef Koepert het volgende:
[..]
Dat stadium heb ik dus gehad, alleen door eigen onzekerheid (wil ze echt wel;doordat zij t rustiger(=beter) dan mij wilde doen) en twijfel heb ik dat toen verkloot. Hoewel ik ook gezegd heb, dat gewoon vrienden waarschijnlijk niks voor mij was omdat ik niet kon leven met de gedachte dat ik haar en haar nieuwe vriend weer zou zien. Maar dat heeft voor haar de knop om gezet, ze is er zat van, en dus weet ik nu dat het nooit meer wat wordt en hooguit over een X aantal jaren als we elkaar nog tegenkomen eens een keer weer aan leuk contact kunnen denken.
Ik zou het graag zo willen, alleen mij lukt het niet.quote:Op donderdag 31 juli 2008 08:58 schreef Chev het volgende:
Bedankt voor jullie berichtjes.
Ik heb een beslissing gemaakt:
Ik ga niet achter haar aan rennen.
Ik ga lichtelijk/luchtig contact houden met haar
Ik ga haar zeggen dat ik haar wel mis
Ik ga haar vragen of ze mij mist
Ik ga m'n liefde en hoop STOP zetten totdat deze opnieuw word beantwoord door iemand
Ik ga m'n eigen leven leiden en plezier maken in mijn leven te beginnen 2 dagen geleden.
Dus mensen ik zou als ik jullie was hetzelfde doen.
Als hij/zij echt nog van je houd en je mist komt hij/zij wel bij je terug, dat kan 2 redenen hebben:
1. Je word gebruikt als 2e keus
2. Ze bent nog steeds eerste keus.
En dat is erg belangrijk, ze mag terugkomen op mijn voorwaarden, niet dat ik alles wil beslissen, maar wel over mijn eigen leven.
Ach...zo heb ik ook bij mijn ex een cyclus ontdekt inmiddels hoor. Alleen paste ik op de een of andere manier vanaf het begin af aan al niet helemaal in haar cyclus. Ik was heel anders dan haar vorige vriendjes. Ze wilde mij gebruiken om uit haar vertrouwde wereldje te stappen. De mensen waarmee ze omging/gaat was ze niet tevreden mee. Ze zag geen toekomst in het wereldje waar ze zich in bevond. Volgens mij heeft ze dit ook gehad met haar vorige vriendjes.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:44 schreef Chev het volgende:
God wat is dit toch ironisch.
1. Verliefheid - vrienden zijn tegen
2. Vriendiengroep word gedropt door mij
3. Relatie 3 1/2 jaar
4. Ik maak een keuze met haar toestemming koop ik een huis
5. Ze doet net alsof ze nooit die keuze heeft gemaakt.
6. Ze maakt het uit omdat ze het niet kan accepteren
7. Ze heeft binnen 1 week nieuwe vriend, waarmee ze zegt 100% gelukkig mee is en gaat worden
8. BEGIN WEER BIJ nr. 1 !!!
Ofwel zodra je een grote keuze maakt in de relatie voor jezelf zal ze je laten vallen als een baksteen.
Dit is gewoon een fu:-xng cyclus.
Best wel grappig eigenlijk als ik er zo tegenaan kijk moet ik grinniken
Ow man.. da's fquote:Zo een cyclus werkt op een gegeven moment als een soort drugs. Het is heel moeilijk om daaruit te komen. Dat heb veel te laat geprobeerd duidelijk te maken aan haar. Het was toen eigenlijk al uit tussen ons, dus ze wilde niet meer luisteren.
Ik heb zin om mezelf of iets anders (van weinig waarde) volledig kapot te maken. Ik loop heel fijn tegen mezelf aan. Hart en hoofd zijn het absoluut niet eens.quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:03 schreef Chev het volgende:
Wat is er Miesjel?
Jezelf niet opvreten hoor dat heeft geen zin.
Als je bezig wil zijn dan kan je dit wel even gaan bekijken is een artikel over liefdes verdriet:
http://player.omroep.nl/?aflID=7580351&md5=bdda7925c33efb866cacac4f81c55c7d
Niet super intressant, maar wel wel de moeite denk ik.
Het probleem is niet zo groot hoor. Ik huur een leuk appartement.. Maar ik zit te denken aan kopen. Het is een behoorlijke klap in het gezicht als het dan niet zo makkelijk gaat zijn als gehoopt.quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:48 schreef Chev het volgende:
Tja je zou een anti-kraak kunnen proberen als al het andere niet lukt, kan geloof ik bij de gemeente.
Mijn hart zegt, ik heb haar wel/niet/wel/niet/wel/niet/wel/niet/ ect.. nodig
Mijn hoofd zegt: Ze heeft het uitgemaakt, geeft het op, je kan zo niet langer doorgaan.
+- 12:00 - ik lachte me kapot (lees bovenstaande posts) om de ironie, +- 16:00 was het niet zo grappig meer.
Nu weet ik het niet meer, ik ga gewoon maar door, vanavond 't praten met m'n moeder dat kan ik wel goed...
Misschien is het beter om helemaal het contact te breken, nu zijn we 'vrienden' steld geen ene *piep* voor
Wat het eerste betrefd ben ik het volledig met je eens.. Valt even zwaar op je dak... maar later krijg je het wel makkelijker..makkelijker denk ik, dan als je contact blijft houden..quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:37 schreef Beach het volgende:
Mooi toch; het doet even pijn dat ze je niet wilt spreken maar zo kom je er sneller overheen.
Ikzelf ben er al overheen maar moet het nog uitmaken
Ja ik hou nog steeds heel veel van haar. Ik vind het eigenlijk slecht van mezelf dat ik haar niet uit die cyclus heb kunnen trekken. Dat terwijl ze mij wel uit die neerwaartse spiraal heeft geholpen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:35 schreef Chev het volgende:
Ow man.. da's fk up.. herken er wel wat van.
En je houd nog steeds van haar?
Over het tweede; ik vind het gewoon leuk om te kijken hoe ver ik kan gaan met iemands gevoelens.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:33 schreef lollypops het volgende:
[..]
Wat het eerste betrefd ben ik het volledig met je eens.. Valt even zwaar op je dak... maar later krijg je het wel makkelijker..makkelijker denk ik, dan als je contact blijft houden..
Wat betrefd het tweede.. komt me ook bekend voor.. Heb je je hoofd ook in het zand gestoken in de hoop dat alles goed zou komen..? Als ik terug denk in mijn vorige vorige relatie... was het eigenlijk 1 jaar voordat ik het uitmaakt al over....veel te lang me gewacht dus. 1 voordeel je liefdeverdriet verwerk je voor die tijd al....
ThaBrain... Niet alleen je verliefdheid is belangrijk maar ook de match die je samen hebt...Verliefdheid gaat tenslotte over..Als je verlief bent en er zijn nu al zoveel troubles wat moet dat later wel niet geven.... als de verliefdheid ooit eens over is??quote:
Wat een rare kwibus ben jijquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:38 schreef Beach het volgende:
[..]
Over het tweede; ik vind het gewoon leuk om te kijken hoe ver ik kan gaan met iemands gevoelens.
Inderdaadquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:42 schreef lollypops het volgende:
[..]
ThaBrain... Niet alleen je verliefdheid is belangrijk maar ook de match die je samen hebt...Verliefdheid gaat tenslotte over..Als je verlief bent en er zijn nu al zoveel troubles wat moet dat later wel niet geven.... als de verliefdheid ooit eens over is??
Oei.. dat is kut zeg..quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:49 schreef Blerfaap het volgende:
Ik kan dit topic binnenkort ook komen bezoeken met ldvd
Vriendin heeft net bekend vreemdgegaan te zijn met een vriend van me en gevoelens te hebben voor hem.
Heb der er nu nog niet uitgeschopt, maar denk dat et niet meer goed gaat komen. vertrouwen is iig weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |