Ik heb zin om mezelf of iets anders (van weinig waarde) volledig kapot te maken. Ik loop heel fijn tegen mezelf aan. Hart en hoofd zijn het absoluut niet eens.quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:03 schreef Chev het volgende:
Wat is er Miesjel?
Jezelf niet opvreten hoor dat heeft geen zin.
Als je bezig wil zijn dan kan je dit wel even gaan bekijken is een artikel over liefdes verdriet:
http://player.omroep.nl/?aflID=7580351&md5=bdda7925c33efb866cacac4f81c55c7d
Niet super intressant, maar wel wel de moeite denk ik.
Het probleem is niet zo groot hoor. Ik huur een leuk appartement.. Maar ik zit te denken aan kopen. Het is een behoorlijke klap in het gezicht als het dan niet zo makkelijk gaat zijn als gehoopt.quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:48 schreef Chev het volgende:
Tja je zou een anti-kraak kunnen proberen als al het andere niet lukt, kan geloof ik bij de gemeente.
Mijn hart zegt, ik heb haar wel/niet/wel/niet/wel/niet/wel/niet/ ect.. nodig
Mijn hoofd zegt: Ze heeft het uitgemaakt, geeft het op, je kan zo niet langer doorgaan.
+- 12:00 - ik lachte me kapot (lees bovenstaande posts) om de ironie, +- 16:00 was het niet zo grappig meer.
Nu weet ik het niet meer, ik ga gewoon maar door, vanavond 't praten met m'n moeder dat kan ik wel goed...
Misschien is het beter om helemaal het contact te breken, nu zijn we 'vrienden' steld geen ene *piep* voor
Wat het eerste betrefd ben ik het volledig met je eens.. Valt even zwaar op je dak... maar later krijg je het wel makkelijker..makkelijker denk ik, dan als je contact blijft houden..quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:37 schreef Beach het volgende:
Mooi toch; het doet even pijn dat ze je niet wilt spreken maar zo kom je er sneller overheen.
Ikzelf ben er al overheen maar moet het nog uitmaken
Ja ik hou nog steeds heel veel van haar. Ik vind het eigenlijk slecht van mezelf dat ik haar niet uit die cyclus heb kunnen trekken. Dat terwijl ze mij wel uit die neerwaartse spiraal heeft geholpen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:35 schreef Chev het volgende:
Ow man.. da's fk up.. herken er wel wat van.
En je houd nog steeds van haar?
Over het tweede; ik vind het gewoon leuk om te kijken hoe ver ik kan gaan met iemands gevoelens.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:33 schreef lollypops het volgende:
[..]
Wat het eerste betrefd ben ik het volledig met je eens.. Valt even zwaar op je dak... maar later krijg je het wel makkelijker..makkelijker denk ik, dan als je contact blijft houden..
Wat betrefd het tweede.. komt me ook bekend voor.. Heb je je hoofd ook in het zand gestoken in de hoop dat alles goed zou komen..? Als ik terug denk in mijn vorige vorige relatie... was het eigenlijk 1 jaar voordat ik het uitmaakt al over....veel te lang me gewacht dus. 1 voordeel je liefdeverdriet verwerk je voor die tijd al....
ThaBrain... Niet alleen je verliefdheid is belangrijk maar ook de match die je samen hebt...Verliefdheid gaat tenslotte over..Als je verlief bent en er zijn nu al zoveel troubles wat moet dat later wel niet geven.... als de verliefdheid ooit eens over is??quote:
Wat een rare kwibus ben jijquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:38 schreef Beach het volgende:
[..]
Over het tweede; ik vind het gewoon leuk om te kijken hoe ver ik kan gaan met iemands gevoelens.
Inderdaadquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:42 schreef lollypops het volgende:
[..]
ThaBrain... Niet alleen je verliefdheid is belangrijk maar ook de match die je samen hebt...Verliefdheid gaat tenslotte over..Als je verlief bent en er zijn nu al zoveel troubles wat moet dat later wel niet geven.... als de verliefdheid ooit eens over is??
Oei.. dat is kut zeg..quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:49 schreef Blerfaap het volgende:
Ik kan dit topic binnenkort ook komen bezoeken met ldvd
Vriendin heeft net bekend vreemdgegaan te zijn met een vriend van me en gevoelens te hebben voor hem.
Heb der er nu nog niet uitgeschopt, maar denk dat et niet meer goed gaat komen. vertrouwen is iig weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |