Als je behoefte hebt aan een gesprek ofzo dan ben ik bereikbaar via PMquote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:45 schreef maartjemadelein het volgende:
Beste mensen,
Helaas lijkt het erop dat mijn ex mij in de gaten houdt en er veel moeite voor doet om alles over mijn huidige leven te weten te komen. Ik voel me hierdoor bedreigd en omdat dit een openbaar forum is zal ik niet meer reageren in dit topic, ik zal ook niet naar de meet komen.
Ik zal dit topic wel blijven volgen en ik wens jullie allemaal veel sterkte toe.
Liefs,
Maartje
Heel veel sterkte! Ik kan me voorstellen dat je liever niet hier post als er meegelezen wordt.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:45 schreef maartjemadelein het volgende:
Beste mensen,
Helaas lijkt het erop dat mijn ex mij in de gaten houdt en er veel moeite voor doet om alles over mijn huidige leven te weten te komen. Ik voel me hierdoor bedreigd en omdat dit een openbaar forum is zal ik niet meer reageren in dit topic, ik zal ook niet naar de meet komen.
Ik zal dit topic wel blijven volgen en ik wens jullie allemaal veel sterkte toe.
Liefs,
Maartje
Ik hoef niet vanuit Gelderland te komen, maar ik zou je wel op kunnen halen in Utrecht Centraalquote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:30 schreef agneria het volgende:
Niemand die vanaf Gelderland gaat morgen? Mijn auto staat met een lege accu bij de garage dus ik kan niet eens zelf komen
quote:Op zondag 27 juli 2008 11:42 schreef agneria het volgende:
Ik heb een rotdagIk voel me alleen en ik mis die zak
![]()
Gister was hij op msn zag ik.. Alles wat ik kan doen is afwachten en heb alle ruimte geven dus mag ik hem ook niet contacten maar ik vind het zo moeilijk
Welkom bij de clubquote:Op zondag 27 juli 2008 17:27 schreef Unimog het volgende:
-verhaal-
Hele dikke knuffel...quote:Op zondag 27 juli 2008 17:27 schreef Unimog het volgende:
Zucht.
Mijn leven stort als een kaartenhuis ineen.
10 dagen geleden was ik gelukkig en woonde ik samen, stond er een hele leuke vakantie voor de deur. Nu ben ik opeens weer helemaal alleen. Ik dacht oprecht dat het me nooit meer zou gebeuren.
Tis niet de eerste keer dat ik liefdesverdriet heb, maar het is nu erger dan de andere keren bij elkaar opgetelt. Hoewel we alles besproken hebben, en er waarschijnlijk geen betere manier was om uit elkaar te gaan, kan ik het gewoon niet accepteren in mijn hart. Ze was m'n grote liefde en m'n beste maatje.
Ik ben 6 kilo afgevallen, slapen kan ik niet meer, ik voel me gewoon echt voor het eerst in een lange tijd zowel fysiek als geestelijk heel slecht. Het leven is even heel zinloos geworden, en er is ook niemand in de buurt. M'n beste vriend zit in Afrika, de rest is op vakantie, bij m'n ouders werd ik gillend gek.
Ik wil gewoon iets doen, ben begonnen met rijlessen, ben opzoek naar een nieuw huis, vakantie geboekt, maar het schiet allemaal niet op. De tijd verstrijkt seconde voor seconde, terwijl de 18 maanden dat we samen waren voorbij geschoten zijn.
Ik snap er gewoon niks meer van. Ik voel me zo verdomde alleen. En ik kan er gewoon niks meer aan doen, behalve wachten tot het slijt. Iedere cel in m'n lijf doet pijn.
Oh dit is zo herkenbaar, heb nu al een week geen contact, wat erg moeilijk is, maar mede door bovenstaande eerst misschien wel het beste is... maar AAArgh wat is t kut.quote:Op maandag 28 juli 2008 12:46 schreef ThaBrain het volgende:
Ik ben nu weer bezig om het contact met mijn ex een beetje op te bouwen. We (zij vooral) wil door op vriendschappelijke basis. Ik vind het best. Al denk ik dat het erop uit draait dat ik ga proberen om haar weer voor mij te winnen. Ik kan mezelf niet stoppenDe tijd met haar was veel te leuk, we hebben zoveel gedeeld. Ze was en is nog steeds alles wat ik wil hebben. Haar slechte eigenschappen kan ik accepteren.
Waarom denk ik zo?Ik zal vast een blauwtje lopen. Misschien maar beter ook... De mensen in mijn omgeving zullen het denk ik niet accepteren dat ik met haar verder ga...Maar ik ben toch degene die beslist over wat er in mijn leven gebeurt?
Ik heb al ongeveer 2 maanden weinig tot geen contact met haar. Er is nu een mailwisseling gaande waarin een normaal gesprek wordt gevoerd (in plaats van ruzie). Nu verlang ik nog veel meer naar haar. Ik wil haar zien, haar spreken, haar stem horenquote:Op maandag 28 juli 2008 13:30 schreef Koepert het volgende:
[..]
Oh dit is zo herkenbaar, heb nu al een week geen contact, wat erg moeilijk is, maar mede door bovenstaande eerst misschien wel het beste is... maar AAArgh wat is t kut.
Tja. Woorden helpen vast weinig nu. Maar als je toch zo moet piekeren, vraag je eens af:quote:Op maandag 28 juli 2008 13:57 schreef agneria het volgende:
Waarom is het verstandelijk allemaal zo eenvoudig maar lukt het gevoelsmatig niet?? Ik zou hem graag willen loslaten, de banden doorsnijden zoals je dat mooi kunt zeggen maar dat lukt me niet. Ik ga van het ene uiterste in het andere, nu weer volledig depressief, uitzichtloos, geen leven zonder hemEn hij gaat maar door, zonder emoties, gevoelens en zonder gemis
![]()
De seconden tikken weg maar waar naartoe? Ik zit hier maar alleen zonder enig doel en ik walg ervan, ik haat het, ik haat mezelf en wil niet meer
Mooie en wijze woordenquote:Op maandag 28 juli 2008 13:51 schreef Unimog het volgende:
-verhaal-
Succes Brainquote:Op maandag 28 juli 2008 12:46 schreef ThaBrain het volgende:
Ik ben nu weer bezig om het contact met mijn ex een beetje op te bouwen. We (zij vooral) wil door op vriendschappelijke basis. Ik vind het best. Al denk ik dat het erop uit draait dat ik ga proberen om haar weer voor mij te winnen. Ik kan mezelf niet stoppenDe tijd met haar was veel te leuk, we hebben zoveel gedeeld. Ze was en is nog steeds alles wat ik wil hebben. Haar slechte eigenschappen kan ik accepteren.
Waarom denk ik zo?Ik zal vast een blauwtje lopen. Misschien maar beter ook... De mensen in mijn omgeving zullen het denk ik niet accepteren dat ik met haar verder ga...Maar ik ben toch degene die beslist over wat er in mijn leven gebeurt?
Erg goed gezegt.quote:Op maandag 28 juli 2008 13:51 schreef Unimog het volgende:
Soms als je van iemand houdt, moet je ze laten gaan. Als je iets wilt terugwinnen van een ander, kan je toch maar het beste laten zien dat je in staat bent om je eigen leven te leiden. Als het contact echt zo goed was, dan komt het vanzelf weer terug, als vriendschap of als herboren liefde.
Haha, tja de eerste keer is het altijd het ergste, dan voel je alles voor het eerst Niet lullig bedoeld trouwens.quote:Op maandag 28 juli 2008 14:12 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
Mooie en wijze woorden
Mijn ex heeft mij ook betoverd. Ze was mijn eerste, en ook bij mij was het een heftige relatie.
Ga het zoeken. Eerlijk waar, het helpt. Het grootste cliché is in dit geval gewoon waar, you got to love yourself first. Als je een ander nodig hebt om jezelf te zijn, dan doe je je individu te kort, Dan ontzeg je jezelf zoveel in het leven, dat is korte termijn geluk. Zulke relaties houden uiteindelijk nooit stand, neem dat maar aan van een verkapte sentimentele romanticus.quote:Op maandag 28 juli 2008 14:14 schreef agneria het volgende:
Ik weet niet of ik die ontmoeting aan zou kunnen, ik denk het eigenlijk niet hoewel ik hem zo graag weer wil zien maar ik kan de afstand niet aan, geen kus meer op de mond, geen 'ik heb je zo gemist en ik hou van je' en dan het leven samen weer oppakken. Ik kan het niet
@Unimog, mijn individu heb ik lang geleden achtergelaten en ik ben hem helemaal kwijt. Ik weet niet meer hoe het was vóór hem, ik was te jong.
Tjoh levenservaring op FOKquote:Op maandag 28 juli 2008 14:26 schreef Unimog het volgende:
[..]
Haha, tja de eerste keer is het altijd het ergste, dan voel je alles voor het eerst Niet lullig bedoeld trouwens.
De tweede keer, derde keer, etc etc lach je stiekem om de herkenbaarheid, als je weer jezelf betrapt op het geveoel dat je nooit iemand meer tegen zal komen en dat het deze keer ECHT zo is.
Mijn advies is, dat je het alleen moet doen als je haar niet wil terugwinnen. Je maakt het niet zomaar uit, vaak is het weloverwogen, daar kan je het niet mee eens zijn, maar je moet het toch respecteren.
Je moet de bal nu gewoon bij haar laten denk ik. Als zij contact met jou wil, laat haar maar komen, maar werk ondertussen vooral aan je eigen liefde en leven. Hoop is in zo'n situatie is zinloos. Het is alleen maar zout in je wonden strooien
[..]
Ga het zoeken. Eerlijk waar, het helpt. Het grootste cliché is in dit geval gewoon waar, you got to love yourself first. Als je een ander nodig hebt om jezelf te zijn, dan doe je je individu te kort, Dan ontzeg je jezelf zoveel in het leven, dat is korte termijn geluk. Zulke relaties houden uiteindelijk nooit stand, neem dat maar aan van een verkapte sentimentele romanticus.
Ik kan die ontmoeting wel aan denk ik. Ik was nooit zo lichamelijk ingesteld tegenover mensen en zij ook niet. Van al haar vorige vriendjes is ze tegenover mij het lichamelijkst geweest. En ik dus tegenover haar ook, want zij was mijn eerste.quote:Op maandag 28 juli 2008 14:14 schreef agneria het volgende:
Ik weet niet of ik die ontmoeting aan zou kunnen, ik denk het eigenlijk niet hoewel ik hem zo graag weer wil zien maar ik kan de afstand niet aan, geen kus meer op de mond, geen 'ik heb je zo gemist en ik hou van je' en dan het leven samen weer oppakken. Ik kan het niet
@Unimog, mijn individu heb ik lang geleden achtergelaten en ik ben hem helemaal kwijt. Ik weet niet meer hoe het was vóór hem, ik was te jong.
Bedankt voor het advies!quote:Op maandag 28 juli 2008 14:26 schreef Unimog het volgende:
[..]
Haha, tja de eerste keer is het altijd het ergste, dan voel je alles voor het eerst Niet lullig bedoeld trouwens.
De tweede keer, derde keer, etc etc lach je stiekem om de herkenbaarheid, als je weer jezelf betrapt op het geveoel dat je nooit iemand meer tegen zal komen en dat het deze keer ECHT zo is.
Mijn advies is, dat je het alleen moet doen als je haar niet wil terugwinnen. Je maakt het niet zomaar uit, vaak is het weloverwogen, daar kan je het niet mee eens zijn, maar je moet het toch respecteren.
Je moet de bal nu gewoon bij haar laten denk ik. Als zij contact met jou wil, laat haar maar komen, maar werk ondertussen vooral aan je eigen liefde en leven. Hoop is in zo'n situatie is zinloos. Het is alleen maar zout in je wonden strooien
quote:Op maandag 28 juli 2008 14:58 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
Ik weet nog wel hoe ik voor haar was. Ik was toen echt niet tevreden met mijzelf. Daar wil ik niet in terugvallen. Ze heeft ervoor gezorgd dat ik een stuk zekerder ben geworden over mezelf. Ik wil niet terugvallen in het oude van voor haar. Ik merk wel dat ik zelfstandiger ben geworden sinds het uit is met haar. Ik moest ook wel, want ze maakte het uit op het moment dat ik op mezelf ging wonen.
Tijdens de relatie heb ik me nogal vastgeklampt aan haar. Ik heb nu ingezien dat mijn gedrag toen heel erg verstikkend is geweest voor haar. Dat zou ik nu niet meer zo doen. Al zou ik wel op moeten passen om niet in mijn oude gedrag te vervallen.
Zo denk ik er nu ook overquote:Op maandag 28 juli 2008 14:26 schreef Unimog het volgende:
Tjah...dat heb ik ook wel hoor met sommige mensen in dit topic.quote:Op maandag 28 juli 2008 15:09 schreef Chev het volgende:
[..]
Wooooooow man.. dat klinkt alsof ik mezelf een spiegel voor houd.. eng gewoon.
Tjah...ik dacht dat ik de stap van op mezelf wonen over zou slaan eigenlijk. Ik heb zelfs bij mijn ex gewoond 8 maanden langquote:Op maandag 28 juli 2008 16:02 schreef Chev het volgende:
Succes kerel..
Ik ga 's op mezelf wonen en aan mezelf werken zoals ik altijd al wou doen, maar nooit de tijd voor nam toen ik een relatie had (conditie, studie ect), en laten zien dat ik het zelf kan!
Misschien ziet zij dat dan ook, ik heb zo'n bang vermoeden dat deze nieuwe liefde van haar ook niet binnen enkele maanden over is omdat ze ook heeft geleerd van mij en ik van haar om de fouten niet opnieuw te maken...
Hoop is fout.. zo fout.. maarja kan emoties niet zo makkelijk blokkeren, dus dus moet dwars door die zure appel heenbijten en zien waar 't leven me brengt.
Nee verliefdheid overkomt jequote:Op maandag 28 juli 2008 16:38 schreef Chev het volgende:
God kan er ziek van worden als ik nog 1x het woord 'allerliefste' getypt zie worden door m'n ex is haar kooswoortje voor d'r nieuwe lover
Verliefheid bah.. dat laat je gebeuren!
Kan je denk in 2 dingen interpeteren.quote:
Je hebt inderdaad verschillende vormen van verliefdheid (binnen/buiten een relatie). En je hebt inderdaad een keuze wat je ermee doet.quote:Op maandag 28 juli 2008 23:12 schreef Chev het volgende:
[..]
Kan je denk in 2 dingen interpeteren.
Single man/vrouw zonder zorgen - Verlieft worden is makkelijk.
Als je al een relatie heb: Verlieftheid kan je overkomen zodra je twijfelt aan iets binnen je huidige relatie of aan je partner. DAN kies je of je het toelaat of niet ofdat je vecht voor wat je heb!
Verliefheid overkomt misschien wel, maar je wat je ermee doet is tocht echt een keuze.
Tja nee. Ik ben een piekeraar, een die dit vaker heeft meegemaakt. Als ik jullie verhalen lees herken ik zoveel van mezelf. Dingen die ik ook heb gedacht, dingen die ik ook heb gedaan. Mijn manier om het te verwerken is het te doorgronden, mezelf binnenste buiten te keren Ik heb een goed klankbord, ik heb de kans om met veel mensen te praten, die lusiteren en me een weerwoord geven als ik doorschiet. Ik heb me veel gerealiseerd de afgelopen twee weken, dingen die ik herken. Ik deel alleen m'n gedachtes, geen vergaande adviezen, want iedereen gaat er op z'n eigen manier mee om. Maar ik vind het idee dat het herkenbaar is en helpt al een hele troost.quote:Op maandag 28 juli 2008 19:41 schreef lollypops het volgende:
Zeg meneer Unimog..... Respect hoor! Je weet precies de vinger op de juiste plaats te leggen!! Wat is je werk? Psycholoog ofzo...? En nee, dit is geen grapje!
Mooi hoor.. Jouw woorden doen mij iig goed om te lezen
Of je doet het wel ondanks dat je in een relatie zit!quote:Op maandag 28 juli 2008 23:32 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad verschillende vormen van verliefdheid (binnen/buiten een relatie). En je hebt inderdaad een keuze wat je ermee doet.
Maar dat verliefd worden, overkomt je nou eenmaalJe kiest er niet voor dat het gebeurt
Je wordt eerst verliefd en daarna kies je voor diegene of juist niet (omdat je in een relatie zit, of dat je het op het moment niet kan gebruiken)
Yep daar heb je gelijk inquote:Op dinsdag 29 juli 2008 03:25 schreef Chev het volgende:
[..]
Of je doet het wel ondanks dat je in een relatie zit!
Je kiest ervoor verliefheid te onvangen en te geven, dat overkomt je nietje kan het ook negeren omdat je een relatie heb.. maarja die liep al niet zo best en dan is de keuze simpel.
*zucht* succes dude,quote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:01 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
Yep daar heb je gelijk in
Vanavond zie ik mijn ex weer...ze komt spullen langsbrengen bij mij thuis...ik ben benieuwd of ze deze keer wel komt opdagen
Tuurlijk laat ik weten hoe het is gegaanquote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:32 schreef Chev het volgende:
[..]
*zucht* succes dude,laat ons wete hoe het gegaan is, en niet té veel hopen hè
![]()
Vandaag exact 1 maand geleden nu da thet uit is gegaan, is natuurlijk niks.. 4 weken 30 dagen, ze gingen voorbij alsof het niks was toen we samen warennu wel ff anders.
Nog enkele weken rust voordat ze terug is van vakantie (en 3 dagen later opnieuw weggaat), woon dan intussen in m'n huis.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:30 schreef Koepert het volgende:
Pfff voel me vaag.... Rustig dagje vandaag, dus veel tijd om na te denken. Tegenover vrienden/ouders kan ik heel goed duidelijk maken waarom dit niet meer werkte, maar als ik er dan 'zelf' over nadenk dan begin ik toch weer vast te klampen aan de leuke dingen die we deden ondanks dat de laatste tijd de leuke dingen werden afgewisseld met gezeik. . K mis haar en de leuke dingen gewoon, maar weet ergens dat dit het beste is (waarschijnlijk......denk ik.......toch?) Kutverstand en -emotie wordt het een keer eens met elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |