abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60549338
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 14:09 schreef Chev het volgende:
is wel goed neem ik aan.
Ja
pi_60549479
Dat kunnen zulke dromen zeker. Vandaag ga ik me maar eens lekker verwennen. Kapper, zonnebank, haarmasker, etc etc

Ik hoop echt voor je dat je dit gevoel vasthoudt. Het klinkt echt als een goede insteek. Dat bijhouden herken ik wel, ik zit ook met een aantal van dat soort data en dagen en maar aftellen. Geen idee waarom eigenlijk? Het wordt een gewoonte, moeilijk om nog vanaf te komen, niet?

Dat je een nieuw leven tegemoet gaat lijkt me heel goed. Dan kun je ook verder, als je blijft hangen in het oude vertrouwde is het ook heel moeilijk om verder te gaan zonder datgene wat ook zo vertrouwd erbij hoorde

Wat betreft dat contact, dat hebben wij dus wel. Of nou ja, hij smste 3 dagen terug en ik heb daar niet op kunnen reageren. Ik ben er nog absoluut niet aan toe te doen alsof de afgelopen jaren niet gebeurd zijn en alleen over het weer en de koeien te praten, dat kan ik gewoon niet opbrengen. Dus dan maar helemaal geen contact.
En improved 8-)
pi_60549907
@Nora kort maar krachtig

@Agneria
quote:
Wat betreft dat contact, dat hebben wij dus wel. Of nou ja, hij smste 3 dagen terug en ik heb daar niet op kunnen reageren. Ik ben er nog absoluut niet aan toe te doen alsof de afgelopen jaren niet gebeurd zijn en alleen over het weer en de koeien te praten, dat kan ik gewoon niet opbrengen. Dus dan maar helemaal geen contact.
Ik en m'n ex hebben ook nog gebeld en ge-smst voordat ze op vakantie ging, daarna nog 2x msn vanaf haar vakantie adres, nu is het dus alweer 5 a 6 dagen stil, heb haar uit m'n msn verwijderd eergisteren, dus ze zou me nog aan kunnen klikken, hoop eigenlijk van niet.

Ik had rust nodig heb ik ook aangegeven, dat kreeg ik pas op het moment dat ik wist dat ik haar niet meer tegen het lijf kon lopen.. dus wel makkelijk. Toch voel ik voor m'n gevoel not te vaak het bloed naar m'n hoofd en de tranen in m'n ogen schieten zodra ik weer iets van haar tegenkom...

De pijn is nog niet weg, het verlies ook niet, maar ik kan op momenten weer echt gelukkig zijn met mezelf, dat heb ik sinds een paar dagen dus.

Ga heerlijk de dingen doen die je deed voordat je een relatie had (wandelen/fietsen ect), doe de dingen die je partner nooit wou doen, en heb schijt aan iedereen om je heen behalve van degene die echt van je houden want die bedoelen het goed en steunen je wanneer je dat nodig heb.

Gevoel is iets raars.. ik blijf voorlopig single dat weet ik zeker voor mezelf.

[ Bericht 0% gewijzigd door Chev op 04-08-2008 14:55:40 ]
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  maandag 4 augustus 2008 @ 15:15:16 #204
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_60550732
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 14:39 schreef Chev het volgende:
. Toch voel ik voor m'n gevoel not te vaak het bloed naar m'n hoofd en de tranen in m'n ogen schieten zodra ik weer iets van haar tegenkom...

Hoewel het voor mij dus ook n stuk verser is; heb ik dit ook behoorlijk, de laatste tijd ook veel emotioneler terwijl ik dat nooit zo was (niet dat ik kil/koud was ofzo) en dan denk ik ook weer van, en hoe zou t met haar gaan, heeft ze dit soort momenten ook. Op dat soort momenten dan wordt ik weer gek van mezelf dat ik het zo'n invloed laat hebben (wat eigenlijk logisch is) en me er zo mee bezig houdt wat zij zou doen en hoe zij zich voelt en of ze al leuk contact met andere jongens heeft (zoals die jongen uit dat 'jaloerse verhaal"). En oh wat zit ik mezelf dan een potje in de weg......
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_60550903
@Koepert
Ik weet dat het ondragelijk is, maar hou 't in iedergeval 6 weken vol, probeer jezelf te verzetten láát je meesleuren door mensen en zeg geen nee.

De emoties worden iedere week wat minder, na 5 weken bij mij zijn ze nog niet helemaal weg, zat van de week nog te janken toen ik naar een jodelbeertje (zo'n drukknopje) zat te staren in de woonkamer die we hadden gekocht op vakantie voor m'n ouders..

Maar het zal je steeds minder beinvloeden, en steeds korter duren.
Ga na waarom het fout is gegaan, schrijf een verhaal voor jezelf op, denk er vooral veel over na, huil wanneer je kan, wanneer je wil, en laat jezelf ff helemaal gaan, ookal ga je helemaal kapot, het is goed om het eruit te hebben, zelfs als je denkt dat je je aanstelt om andermans aandacht te trekken zodat ze je kunnen steunen, want dat is écht nodig.

Zelf ben ik ook nooit een emotioneel mens onder normale omstandigheden, maar dat zijn dit niet.
Succes
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_60552090
Valt het jullie ook op dat er ZO veel liedjes over dit soort zaken zijn... de liefde en liefdes verdriet nadat de liefde over is en je zwaar in je liefdes verdriet zit?

Je gaat het haten.. maar je kan niet stoppen met luisteren, dat heb ik de afgelopen weken meegemaakt.. als je goed luister is er zoveel van waarheid in die oude lietjes..

Gelukkig ben daar overheen wel nadenken bij sommige liedjes hoor, maar niet meer huilend achter het stuur zitten als je het liedje hoord: Ze gelooft in mij of ik geloof in jou, of ik leef niet meer voor jou

Als je liefdes verdriet heb maak je dagelijks 3x zoveel stappen in het leven dan iemand die normaal leeft heb ik ergens gelezen, en dat is zeker waar.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  maandag 4 augustus 2008 @ 16:51:49 #207
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_60552861
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 16:16 schreef Chev het volgende:
Valt het jullie ook op dat er ZO veel liedjes over dit soort zaken zijn... de liefde en liefdes verdriet nadat de liefde over is en je zwaar in je liefdes verdriet zit?

Je gaat het haten.. maar je kan niet stoppen met luisteren, dat heb ik de afgelopen weken meegemaakt.. als je goed luister is er zoveel van waarheid in die oude lietjes..

Gelukkig ben daar overheen wel nadenken bij sommige liedjes hoor, maar niet meer huilend achter het stuur zitten als je het liedje hoord: Ze gelooft in mij of ik geloof in jou, of ik leef niet meer voor jou

Als je liefdes verdriet heb maak je dagelijks 3x zoveel stappen in het leven dan iemand die normaal leeft heb ik ergens gelezen, en dat is zeker waar.
K ken t. Op t werk staat Q-music aan. Jeroen vd Boom- Het Is Over is daar nu nogal hot Daar ben ik ook niet altijd even blij mee, vooral niet omdat t in de zomerperiode vaak wat rustiger is. Tijd om te luisteren dus..... Regelmatig ff de winkel uit moeten lopen om niet met tranen in de ogen rond te lopen..
pi_60553047
Tja ook wel gehad hoor.. dat ik achter m'n monitor m'n of op de wc ff m'n tranen heb laten lopen... dan je weer vermannen en weer de dag oppakken..

Zo gaat dat, is niet anders
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_60553102
Liefdesliedjes zijn kut, in het begin kon ik die helemaal niet aanhoren Nu (ook 5 weken) gaat het beter inderdaad. Maar ik denk nog steeds dat ik kapot zou gaan als ik merk dat hij met een ander............ en dat terwijl ik dat juist al heb gedaan. Ik mag het wel en hij niet Ik vraag me af wanneer de dag komt dat ik het helemaal kan afsluiten, denk dat die toch nog lang op zich laat wachten.
En improved 8-)
pi_60556561
Ik ben nog niet sterk genoeg.... vandaag ging i'm m'n kamer uitruimen en kwam natuurlijk foto's van m'n ex tegen.. god was is ze mooi.... moest weer huilen en werd er onredelijk van en zei hardop 'waarom heb je 't gedaan'... terwijl ik toch al weet waarom.

Damn wat kunnen vrouwen met een man zijn hoofd (en andersom) knoeien.. ik had 't gevoel dat ik haar weer terug wou.
Maar nee ik ben nog niet toe aan een confronatie met haar, weer 'n moment wijzer
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  maandag 4 augustus 2008 @ 21:25:28 #211
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_60560038
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 19:28 schreef Chev het volgende:
Ik ben nog niet sterk genoeg.... vandaag ging i'm m'n kamer uitruimen en kwam natuurlijk foto's van m'n ex tegen.. god was is ze mooi.... moest weer huilen en werd er onredelijk van en zei hardop 'waarom heb je 't gedaan'... terwijl ik toch al weet waarom.

Damn wat kunnen vrouwen met een man zijn hoofd (en andersom) knoeien.. ik had 't gevoel dat ik haar weer terug wou.
Maar nee ik ben nog niet toe aan een confronatie met haar, weer 'n moment wijzer
Goed dat je zelf erkent dat je nog niet sterk genoeg bent en nog niet klaar bent voor een relatie

Vrouwen kunnen inderdaad flink knoeien met een mans hoofd Ze proberen je te veranderen en door je roze wolk/bril heb je dat niet door. Hierbij wil ik niet generaliseren hoor. Als man zijnde ben je er natuurlijk ook zelf bij of je je laat veranderen of niet. En ook als man ben je in een relatie ook een beetje bezig om je vrouw/vriendin een beetje te veranderen. Je verandert beide in een relatie. Dat moet ook wel, want alleen dan groei je naar elkaar toe.

Gelukkig heb ik niet echt spullen van mijn ex meer in huis. Dan wordt ik er ook niet meer aan herinnerd Natuurlijk heb ik nog wel een paar dingen gehouden die ze me ooit als cadeau heeft gegeven. Andersom is het natuurlijk precies hetzelfde.
Ik heb meer last van herinneringen. Maar ook dat gaat steeds beter hoor. Als ik bijvoorbeeld door de stad loop op plekken waar we zijn geweest met zijn tweeen kan ik nog wel een beetje vol schieten. We hebben zulke leuke dingen gedaan samen. We hebben het zo leuk gehad. Ik begin steeds beter te leren om die herinneringen een plaatsje te geven.

Wat me trouwens opvalt de laatste tijd zijn die stelletjes die je buiten rond ziet lopen. Misschien ligt het aan het weer hoor, maar ze zijn de laatste tijd best wel klef aan het doen met zijn allen. Het is niet dat ik jaloers ben, maar het valt me gewoon op. Misschien let ik er onbewust op omdat wat zij doen hetgene is wat ik eigenlijk wil en mis.
pi_60562314
Waarom denk je dat net na de vakantie zoveel 'beakups' zijn... en mensen die (opnieuw) verlieft worden...
Ben wel behoorlijk sarcastisch hierzo nu!

Ik heb van een mooie vaas set (2 stuks) een deel meegenomen, deze staat nu op mijn eettafel, de ene deel is eigenlijk niet compleet zonder de ander, heel typerend..

Zodra ik m'n liefde voro mijn vriendin vergeten ben smijt ik 'm kapot
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_60563871
Ik zou ook graag willen verhuizen zeg, helaas nu de mogelijkheid niet voor. Mag absoluut niet klagen met dit huis, maar die herinneringen blijven toch sterker daardoor....

Moet ik zeggen dat ik vandaag wel een topdag heb gehad, vandaag weer nieuwe plannen gemaakt met mijn leven, ik ga nu doen wat ik altijd wilde, mijn droom naleven, gaat jaren kosten maar daar ga ik nu eerst voor nu het nog kan!

Ik ga mezelf niet meer laten veranderen, ik ben wie ik ben, en heb geen zin meer om met de grote massa mee te gaan, is niet mijn ding
pi_60571423
Hmm... ik merk aan mezelf dat ik (weer) aan het wachten ben. Beetje stupid, maar ik weet niet wat er tegen te doen. De laatste week hebben we af en toe contact gehad. Ik ben erg blij met contact, het geeft iig een bepaalde beweging aan het geheel (ik hou niet van stilstand) maar ik twijfel of het me niet juist vast pint op deze plek.
Het is echt nog te vroeg om haar live te zien, geen contact trek ik slecht, maar dit is ergens ook niet gezond. Ik zou graag willen dat de vakantie voorbij was. Afleiding is het beste nog steeds.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_60572696
Maak een lijst voor jezelf met alle dingen die je wil doen.
Ga ze doen, streep ze een voor een af
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 14:06:08 #216
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_60575132
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 11:38 schreef Miesjel het volgende:
Hmm... ik merk aan mezelf dat ik (weer) aan het wachten ben. Beetje stupid, maar ik weet niet wat er tegen te doen. De laatste week hebben we af en toe contact gehad. Ik ben erg blij met contact, het geeft iig een bepaalde beweging aan het geheel (ik hou niet van stilstand) maar ik twijfel of het me niet juist vast pint op deze plek.
Het is echt nog te vroeg om haar live te zien, geen contact trek ik slecht, maar dit is ergens ook niet gezond. Ik zou graag willen dat de vakantie voorbij was. Afleiding is het beste nog steeds.
Oehhh lastig lastig

Schrijf je anders voor de lol eens in op wat dating/relatiesites. Daar kom je een hoop nieuwe mensen tegen en misschien klikt het wel met iemand. Ik weet van jou dat jullie er misschien nog een poging aan gaan wagen, maar je moet je er niet te veel aan vastklampen.
pi_60576173
Tja brain.. een datingsitekan wel , maar niet iedereen is daar al aan toe.

Ik heb ook een www.relatieplanet.nl profiel gemaakt, maar toch gedeactiveerd omdat ik me realiseer dat ik toch niet direct een nieuwe relatie wil
Als ik dat wel zou doen dan lijkt het me nu net alsof ik wegduik in een nieuwe relatie zoals m'n ex.. en dat wil ik niemand aandoen.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_60576791
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 14:06 schreef ThaBrain het volgende:

[..]

Oehhh lastig lastig

Schrijf je anders voor de lol eens in op wat dating/relatiesites. Daar kom je een hoop nieuwe mensen tegen en misschien klikt het wel met iemand. Ik weet van jou dat jullie er misschien nog een poging aan gaan wagen, maar je moet je er niet te veel aan vastklampen.
Ik durf het eigenlijk niet te hopen. Dat is een beetje het probleem. Ik weet dat er nog heel veel speelt tussen ons, maar ik weet niet of zij er aan toe wil geven. Ik wel, het liefst gisteren al. Dus ik weet dat ik me er niet aan vast moet klampen, maar het is heel moeilijk dat niet te doen.

Datingsites.. ik sta er bij eentje aangemeld, maar tot nu toe nog geen leuk contact.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_60579110

Waarom... als je er heelaal klaar mee ben.. komt het verlangen naar je ex zo hard terug.. dat het naar je keel vliegt en je weer die pijn voelt.. weer de hele dag in elkaar ogen zou kunnen staren..

WAAROM GAAT DIE STOMME BITCH NIET UIT M'N HOOFD!! GVD!!
Waarom hou ik nog van haar

Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_60581331
Omdat je er nog niet klaar mee was.

Omdat je nog van haar houdt

Omdat dat moeilijk overgaat.

Heel veel sterkte
pi_60581817
Op een datingsite aanmelden is het ook niet weet ik uit ervaring Na een maand of drie heb ik mij aangemeld op zo'n site, veel leuke contacten gehad, en met een afgesproken klikte leuk, vaker afgesproken, gezoend en dacht dat ik verliefd was, toen bleek dat ze ondertussen met een ander had gezoend. Ik was weer blind en vergaf het haar, we waren tenslotte nog aan het daten, daarna nog wel een paar keer gezien, maar hoe vaker je elkaar ziet des te meer ik alles ging vergelijken met mijn ex, niet goed voor jezelf, maar ook niet voor je date. En pas nu merk ik eigenlijk dat ik even helemaal geen behoefte meer heb aan iemand anders.

Vandaag weer mijn ex gesproken twee keer... over "ons" huis, staat nu bijna op mijn naam en dan is alles afgesloten. Meest irritante aan het contact is dat ze alles over me wilt weten, wat ik heb gedaan en met wie, en dat ze zelf alles kortaf vertelt, er blijft een stem zeggen dat ze aan het twijfelen is... maar goed we zullen zien, moet wel heel veel gebeuren wil het nog goedkomen.

En ik blijf erbij dat je niet zomaar je hele leven om kan gooien, andere woonplaats, andere partner, andere vrienden, van de een op andere dag. En gewoon doorgaat alsof je een heel nieuw leven hebt zonder ook maar ergens over na te denken of druk om te maken. Ik kan er gewoon nog steeds niet bij....
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 18:59:33 #222
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_60581903
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 16:45 schreef Chev het volgende:

Waarom... als je er heelaal klaar mee ben.. komt het verlangen naar je ex zo hard terug.. dat het naar je keel vliegt en je weer die pijn voelt.. weer de hele dag in elkaar ogen zou kunnen staren..

WAAROM GAAT DIE STOMME BITCH NIET UIT M'N HOOFD!! GVD!!
Waarom hou ik nog van haar

I Can sort of relate to that

Op t moment dat de 'vlam in de pan schoot' was ik er helemaal klaar mee, wilde ff geen contact, dat sowieso, en eigenlijk was k er ook wel zat van. Naar aanleiding van die ruzie was zij zat van mij, en nu heb ik na geen contact eigenlijk zoiets van ...... huuuh Hoewel ik weet dat ik teveel vastklamp aan de leuke dingen (samen filmpje, samen SLAPEN, samen stappen etc etc.) en die ruzies voor het gemak maar ff vergeet....
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 19:05:16 #223
93767 Dom_Konijn
Drunken lullabie
pi_60582004
Pff..net in de Hyves v/m ex gelezen dat men ex een nieuwe liefde heeft..
Tis nou ruim 5 weken uit (na bijna 4 jaar) en dit voelt toch echt redellijk mega klote...
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 19:44:09 #224
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_60582762
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 19:05 schreef Dom_Konijn het volgende:
Tis nou ruim 5 weken uit (na bijna 4 jaar) en dit voelt toch echt redellijk mega klote...

Pfff dat is hard... Good luck..

Mja mijn ex heeft mij van dr hyves af gegooid en m op private gezet. Dan zien dat haar vriendenaantal groeit is ook niet prettig ook al weet ik dat dat verregaande gedachten zijn die ik moet stoppen.
pi_60582928
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 19:05 schreef Dom_Konijn het volgende:
dat lijkt me het ergste ja... het beste kan je haar uit je Hyves verwijderen.. mén dit kan je zo verschrikkelijk pijn doen Het gevoel dat ze het 'leuk' heeft met een ander, dat ze het doet met een ander, dat ze alles deelt met die ander.. en dat ze niets meer om jouw geeft....

Sterkte!

(waarom ging het na 4 jaar uit eigenlijk, best lange relatie )
Mysterieland!!!!!!!!!!!!!
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 20:11:59 #226
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_60583343
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 19:52 schreef Sweetbeach het volgende:

[..]

dat lijkt me het ergste ja... het beste kan je haar uit je Hyves verwijderen.. mén dit kan je zo verschrikkelijk pijn doen Het gevoel dat ze het 'leuk' heeft met een ander, dat ze het doet met een ander, dat ze alles deelt met die ander.. en dat ze niets meer om jouw geeft....

Dat is wel weer waar. Maar het niet weten (zoals ondergetekende dus) en haar wel tegenkomen op hyves zeg maar, is misschien nog wel erger. Nou ja, momenteel vind ik dat erger iig
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 20:17:50 #227
93767 Dom_Konijn
Drunken lullabie
pi_60583500
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 19:52 schreef Sweetbeach het volgende:

(waarom ging het na 4 jaar uit eigenlijk, best lange relatie )
Sjah in het kort omdat we gewoonweg teveel van elkaar verschilden.
In het begin vulden we elkaar erg goed aan, maar dit aanvullen werd steeds meer elkaar verwijten.
Dat ging heel geleidelijk..steeds meer zijn we van elkaar afgegroeid.

Na een ruzie over niks kwam het hoge woord er dan uit..DIt kon zo niet langer doorgaan.
En ondanks dat ik echt super baal dat het uit is, begin ik haar ook wel te snappen.

Ze is 3 jaar jonger als ik, nog student, en wil eigenlijk diep van binnen nog niets vasts.
Dit was haar eerste lange relatie (mijn 2e) en terwijl ik nadacht over de tijd na haar studie (samenwonen en misschien wel trouwen) was zij nog veel meer bezig met het feesten van nu.

Misschien is verwijderen uit Hyves idd wel het beste. Ik ga me toch steeds alleen maar depri'r voelen als ik het lees.
pi_60583932
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 15:45 schreef maartjemadelein het volgende:
Beste mensen,

Helaas lijkt het erop dat mijn ex mij in de gaten houdt en er veel moeite voor doet om alles over mijn huidige leven te weten te komen. Ik voel me hierdoor bedreigd en omdat dit een openbaar forum is zal ik niet meer reageren in dit topic, ik zal ook niet naar de meet komen.

Ik zal dit topic wel blijven volgen en ik wens jullie allemaal veel sterkte toe.

Liefs,

Maartje
Inmiddels is mijn mening over bovenstaande wat bijgesteld, alle wachtwoorden zijn gewijzigd en de politie is op de hoogte en noteert elke melding van raar gedrag vanuit mijn ex mijn kant op. Ik ben niet bang meer en vooral heel erg pissig.

Nog bedankt voor jullie lieve berichtjes! Ik heb geen contact opgenomen omdat ik door het gebeurde nogal baalde van internet en heb even rustig aan gedaan.

Wat is er gebeurd? De donderdag voor mijn post fietste ik naar huis en kwam mijn ex me voorbij rijden, niet vreemd want we rijden een stukje dezelfde route. Er gebeurde op dat moment niets, maar s'avonds kreeg ik problemen met msn, ik bleek ineens op een andere pc ingelogd te zijn. Na het uitsluiten van andere mogelijkheden bleef er maar 1 over en dat was dat mijn ex mijn inloggegevens heeft gebruikt. (ja ik weet het, stom dat ik ze niet direct gewijzigd heb, maar ik had dit echt niet verwacht) Niet alleen heeft hij mijn MSN gebruikt, ook heeft hij mijn hotmail opmerking van hem dat hij weinig nodig had om permanent terug te komen heb ik hem gemeld dat ik liever zag dat hij direct optiefte. Verder heeft hij uit mijn email mijn nieuwe adres gehaald en is post komen bezorgen op mijn nieuwe adres. Ik ben blij dat ik niet thuis was op het moment dat hij er was. Ik heb mijn wachtwoorden gewijzigd en sinds een week is het rustig, hij heeft nog een paar maal geprobeerd mijn inloggegevens te gebruiken maar dat lukte dus niet.

Dat hij mentaal niet lekker is maakte me eerst erg bang, in het verleden is hij agressief geweest, heeft onder andere gedreigd mij in elkaar te slaan. Inmiddels heb ik wat voorzorgsmaatregelen getroffen. Op straat waar iedereen hem kan zien zal hij zich wel inhouden, bij mij thuis komt hij niet binnen en op mijn werk wordt hij ook direct naarbuiten gebonjourd. Dat besef liet mijn angst omdraaien in boosheid.

Eigenlijk zou ik hem wel eens flink de waarheid willen zeggen, simpelweg omdat hij doet alsof hij zo geweldig is maar ondertussen niet een echte vriend heeft, dat zijn huis waarschijnlijk nog steeds dezelfde gare zooi is, dat hij nog steeds hetzelfde kutbaantje heeft maar het niet kan veranderen, en zo heb ik hem nog veel meer te zeggen. Maar bovenal wil ik hem zeggen dat hij mij niet waard is geweest en dat hij heel hard door de mand is gevallen met al zijn zoete praatjes. Ik heb ook zonder hem een fijn leven, ik denk niet dat hij dat leven heeft.

Met mij gaat het inmiddels wat beter, ik heb nog steeds momenten van eenzaamheid maar het gaat veel beter, ik kan weer genieten van dingen en zit een heel stuk lekkerder in mijn vel. Wat wel irritant is dat het lijkt of ik honing aan mijn kont heb. Ik heb inmiddels 2 liefdesverklaringen en 1 gedicht ontvangen. Leuk voor het ego, maar het is een beetje irritant als je totaal geen behoefte hebt aan relaties.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 20:58:52 #229
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_60584423
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 20:36 schreef maartjemadelein het volgende:

[..]
Vanuit Lay-out technische overwegingen: Je verhaal stond hier
Sodeju.. Dat is idd nogal heavy.. Nou ja 'goed' voor jou dat je er nu iig niet meer bang door bent, hoewel dit natuurlijk nogal wat is. Mooi ook dat t beter met je persoonlijk gaat. Sterkte verder bij alles iig
pi_60584819
Man 't is nog veel erger als je vriendin je verlaat voor een ander na bijna 4 1/2 jaar samen

Dat ze na 5 weken haar leven weer oppakt.. tja de verleiding is groot, maar je stopt een groot deel van jezelf dan weg in een nieuwe liefde/relatie... daarna komt het je weer achterna
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  woensdag 6 augustus 2008 @ 01:03:14 #231
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_60590740
quote:
-verhaal-
Zo hee...logisch dat je even genoeg had van het internet. Ik zou ook schrikken als ik opeens meldingen zou krijgen dat ik al op een andere computer was ingelogd. Gelukkig weet ik dat mijn ex dat soort dingen niet zo doen en dat ze mijn wachtwoord toch steeds vergat

Welkom terug in het topic dan maar
pi_60593235
quote:

[..]

-knip-
Wow.. Hij weet dus je adres weer. Lijkt me een vervelend iets bij zo'n vent. Is daar iets aan te doen?
Michel is er een beetje stil van, welkom terug iig.
pi_60594693
GVD hoe eenzaam en kut kan een mens zich voelen Ik dacht even dat het wat beter ging maar je kunt de liefde niet zo vroeg al bij een ander gaan zoeken Nu voel me dubbel rot en dubbel alleen en eenzaam. Ik wil zo graag contact opnemen Ik mis hem, ben er zo nog lang niet overheen
En improved 8-)
  woensdag 6 augustus 2008 @ 10:31:44 #234
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_60595054
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 10:14 schreef agneria het volgende:
GVD hoe eenzaam en kut kan een mens zich voelen Ik dacht even dat het wat beter ging maar je kunt de liefde niet zo vroeg al bij een ander gaan zoeken Nu voel me dubbel rot en dubbel alleen en eenzaam. Ik wil zo graag contact opnemen Ik mis hem, ben er zo nog lang niet overheen
K ken t gevoel. VOel me er kloten onder, Leeg, eenzaam, wel uit geweest, en aandacht van vrouwen gezocht, maar werkt niet, voelt nog niet goed. En dan mis ik contact met haar weer.... Hoewel geen contact nu echt even het beste is, is het zoooo moeilijk. Ik wil gewoon weten hoe t met haar gaat. Veel vrienden op vakantie, werk is rustig, verder ook niet (vooral zin om) wat te doen, dus ook veel te weinig afleiding. Slaap slecht, eet slecht, voel me slecht. . HOU OP! GVD!! Ik wordt niet goed van mezelf maar kan er niks aan doen....
pi_60596956
Tja het is zeer zomer, de verliefheid en twijfel slaat toe onder de mensen.. het is elk jaar weer raak 1 op de 3 raakt uit, mijn vertrouwen is in de eeuwig duren de liefde is best wel beschadigt..

En ontertussen zijn de uitmaker(s) weer lekker aan 't zoenen en n***k*n met een ander... en wij zitten hierzo zielig te zijn voor onszelf..

Als jij degene bent die 'gedumpt' is kan ik je maar 1 advies geven, geen contact opnemen, laat dat maar aan de uitmaker over.. leg al je foto's + lijstjes, kaarten, beertjes, liefdesbrieven, hangertjes, ringen, beeldjes, of wat dan ook wat je herinned aan je ex (WANT DAT IS HET NU!) ergens weg of beter nog, geef ze aan je ouders om ze te bewaren (niet weggooien! krijg je spijt van) ook al die digitale foto's op een usb stick of CD en wegleggen of even in bewaring stellen..

Hoeft niet allemaal in 1x. ik heb vandaag na 5 weken m'n laatste pasfoto (die ik omgedraaid had) uit mijn portomonee verwijderd en in het archief mapje gelegt en bij mijn moeder in bewaring gesteld.

Zelfs doen ik eergisteren naar een foto van mijn vriendin keek voelde ik me weer 1 1/2 dag ongelovelijk klote.. nu gaat het wel weer enigsinds. Hoe vaker je EXPRES de herinneringen oproep hoe erger je je gaat voelen.

Neem een week verlof op, op vakantie ga je toch ff niet lijkt me.. doe wat relaxed.. niet uitslapen, het bed is te verleidelijk, ga zwemmen, fietsen, wandelen, naar vrienden toe, bel ze op, want vrienden mogen niet klagen als je wat kwijt wil, maar ze kunnen je wel zeggen dat je moet proberen rustig aan de toen en al het doen wat hierboven staat.

Ik mis m'n ex nog steeds, na ruim 4 jaar verkering, maar ik kom er krachtiger uit dan dat ik erin ging, heb veel geleerd van haar.. schrijf je ervaringen op, wat is er mis gegaan? Wat hebben jullie beiden fout gedaan?

Leer ervan, kijk of het echt nog de moeite is, of het reël is dat jullie samen nog 1 geheel worden, is het een barst in het ruit dat nog gerepareerd kan worden of is het vertrouwen te erg geschaad?

In mijn geval heeft ze me erg pijn gedaan door direct al met een andere jongen te gaan.. gelukkig is ze niet vreemd gegaan of wat dan ook, gewoon een kwestie van onzekerheid en te weinig levens ervaring, maar voel me er niet minder klote onder.

Voorlopig geen nieuwe relatie voor mij, het wegduiken in een nieuwe liefde is niet wat ik wil of kan doen, ik wil van mezelf leren, en zelf weer op m'n eigen benen lopen zonder me aan iemand vast te moeten houden.

Succes allemaal.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  woensdag 6 augustus 2008 @ 12:12:18 #236
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_60597504
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 11:52 schreef Chev het volgende:
-verhaal-
Je moet niet te cynisch worden he. Zo te horen heb je het helemaal gehad met relaties in het algemeen. Dat terwijl je zelf ook wel weet hoe fijn een goede relatie is. En ja, je vertrouwen in relaties kan geschaad zijn, maar om dan meteen zo cynisch te worden, is ook weer niet goed volgens mij.

Je komt vast nog wel iemand tegen waarmee het wel goed gaat. Misschien sta je er nu niet voor open, maar uiteindelijk wel denk ik. Op ieder potje past een dekseltje.
pi_60597737
Ik bedoende 't niet cynisch Brain.. misschien klonkt het zo, maar probeerde mijn blik op het geheel te geven tegen Koepert. misschien dat het hem kan helpen.

Een relatie kan echt een droom zijn, je bent gelukkig, en blij dat je iedere dag mag doorbrengen met iemand waarvan je houd.

Als dat over is, iedereen verwerkt het op z'n eigen manier.
Ik sta er nu idd niet open voor misschien later wel (ofwel quote: voorlopig).

[ Bericht 17% gewijzigd door Chev op 06-08-2008 12:27:35 ]
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_60598163
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 12:21 schreef Chev het volgende:
Ik bedoende 't niet cynisch Brain.. misschien klonkt het zo, maar probeerde mijn blik op het geheel te geven tegen Koepert. misschien dat het hem kan helpen.

Een relatie kan echt een droom zijn, je bent gelukkig, en blij dat je iedere dag mag doorbrengen met iemand waarvan je houd.

nog ff stukkie nagelezen het is inderdaad cynisch... :chev houd een spiegeltje voor:
Tja met mijn ervaring.. ben er zeker nog niet aan toe.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  woensdag 6 augustus 2008 @ 13:01:05 #239
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_60598606
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 12:42 schreef Chev het volgende:

[..]

nog ff stukkie nagelezen het is inderdaad cynisch... :chev houd een spiegeltje voor:
Tja met mijn ervaring.. ben er zeker nog niet aan toe.
Hahahah In je verhaal zie ik mezelf totaal niet gelukkig. Ik heb juist nu het idee dat ik wel weer open sta voor een nieuwe relatie. Iedere dag wordt dat gevoel weer sterker. Dat komt doordat ik de laatste tijd weer met mensen praat over relaties en dergelijke. Ik heb weer nieuwe inzichten van nieuwe mensen gehoord en dat helpt mij dan weer om zelf een mening te vormen over relaties.

Maar ik had wel herkend in je stukje dat je Koepert een handje wilde helpen hoor

Alsnog ben ik van plan om mijn ex nog 1x terug te krijgen. Dat wordt dan de 24ste als ze bij me langs komt. Het boeit me eigenlijk totaal niet meer of ze het nog een keer met me wil proberen of niet. Het is iets dat ik voor mezelf moet doen. Het is om een fase van persoonlijke ontwikkeling goed af te ronden, meer niet. Als ze wel met me door wil, weet ik niet hoe lang de relatie dan weer gaat duren. Ik verwacht dat ik dan degene ben die het op een gegeven moment uit maakt. Ze is nog nooit gedumpt...dat zal hard aankomen dan voor haar, maar daar is het me niet om te doen. Vooralsnog denk ik nog steeds dat ze me niet terug wil, maar ze is zo onvoorspelbaar...Ook als ze me niet terug wil, maakt het me niks uit. Het is een van de doelen die ik voor mezelf heb gesteld om het nog 1x aan haar te vragen. De gevolgen maken me niks uit. Dit gevoel is een beetje lastig te verwoorden.
pi_60599486
Hé Brain,

Tja stieken ergens.. zou ik 't ook nog wel 1x willen proberen, maar dan met de kennis die ik nu heb, en alleen als ze zelf inziet dat het anders kan, ff wat meer vertrouwen in de toekomst, want dat deed/had ze niet, 'here way or no way' leek het laatste tijd wel.

Tja het is dus 'no way' geworden, en ze denk dat bij een ander wel te kunnen vinden wens maar maar succes, want als ik haar niet alles kon geven zou ik niet weten wie dat wel kan (misschien 'n beetje eigendunk, maar ik deed echt alles om haar gelukkig te maken).

Alleen denk ik niet dat zij dat wil, en ook niet dat ze zal veranderen binnen korte tijd, dus ik laat het zo en heb de handrem aangetrokken en rigureus alles even opzij gezet wat met haar te maken heeft, anders kan ik niet meer leven.

Misschien over 'n maandje of wat, dat ik dan wel weer naar 'n nieuwe relatie kan gaan kijken, maar weet niet hoe dat loopt.

Als ze ooit nog de behoeft heeft om terug te komen, dan heb ik geen idee wat er gaat gebeuren, als 2e keus zal ik zeker niet voor haar willen zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Chev op 06-08-2008 14:55:29 ]
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_60606870
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 13:01 schreef ThaBrain het volgende:
Dat komt doordat ik de laatste tijd weer met mensen praat over relaties en dergelijke. Ik heb weer nieuwe inzichten van nieuwe mensen gehoord

Vertel!
pi_60607362
Hey.
Met verwerken gaat het goed
We doen vriendelijk tegen elkaar.
Alleen er is iets wat ik niet wil weten volgens haar.
Ik ben bang dat ze zwanger is
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_60608458
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 08:29 schreef Miesjel het volgende:

[..]

Wow.. Hij weet dus je adres weer. Lijkt me een vervelend iets bij zo'n vent. Is daar iets aan te doen?
Michel is er een beetje stil van, welkom terug iig.
Ik kan helaas niet in zijn geheugen graven en dat stukje informatie eruitspitten. Ik heb wel de politie gewaarschuwd. Zij houden alles bij maar adviseerden me er niet op te reageren zolang het bij dit soort pesterijtjes blijft. Mensen die dit soort dingen doen worden juist getriggerd als je erop reageert. Als je het negeert verliezen ze op den duur hun interesse wel.

Eerlijk gezegd was wel een beetje verbaasd omdat hieruit bleek dat hij nog niet klaar was met verwerken van de relatie. Ik dacht eigenlijk dat hij mij gewoon uit zijn systeem had gebannen omdat hij elke mogelijke vorm van kritiek afwijst en uitbant, dus helemaal zijn 'horror'ex die het lef had hem te vertellen wat ze va zijn gedrag vond.

Vandaag fietste ik op het stuk dat we allebei nemen om thuis te komen, en toen ik bijna de afslag nam waar de wegen zich scheiden bedacht ik me dat ik er helemaal niet aan gedacht had dat hij misschien wel eens langs zou kunnen rijden. Voor mij een teken dat ik op de goede weg ben.

Ik heb deze hele week ook al geen enkel moment eenzaamheid gevoeld. Eigenlijk vind ik het wel lekker om even single te zijn.
pi_60608541
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 13:38 schreef Chev het volgende:
Hé Brain,

Tja stieken ergens.. zou ik 't ook nog wel 1x willen proberen, maar dan met de kennis die ik nu heb, en alleen als ze zelf inziet dat het anders kan, ff wat meer vertrouwen in de toekomst, want dat deed/had ze niet, 'here way or no way' leek het laatste tijd wel.

Tja het is dus 'no way' geworden, en ze denk dat bij een ander wel te kunnen vinden wens maar maar succes, want als ik haar niet alles kon geven zou ik niet weten wie dat wel kan (misschien 'n beetje eigendunk, maar ik deed echt alles om haar gelukkig te maken).

Alleen denk ik niet dat zij dat wil, en ook niet dat ze zal veranderen binnen korte tijd, dus ik laat het zo en heb de handrem aangetrokken en rigureus alles even opzij gezet wat met haar te maken heeft, anders kan ik niet meer leven.

Misschien over 'n maandje of wat, dat ik dan wel weer naar 'n nieuwe relatie kan gaan kijken, maar weet niet hoe dat loopt.

Als ze ooit nog de behoeft heeft om terug te komen, dan heb ik geen idee wat er gaat gebeuren, als 2e keus zal ik zeker niet voor haar willen zijn.
Het is altijd lastig na lange relaties. Ik heb zelf na een relatie van 6,5 jaar ongeveer een jaar nodig gehad voordat ik weer oprecht aan een andere relatie kon beginnen. En ergens denk ik ook wel dat ondanks dat ik mijn best deed om het niet te laten gebeuren mijn laatste relatie wel eens een rebound geweest kan zijn op mijn voorgaande relatie. Deze jongen was ongeveer alles wat mijn vorige ex niet was, helaas ook in negatieve zin. Maargoed. Houd er rekening mee dat je nog heel lang bezig kunt zijn met je ex.
pi_60609558
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 19:41 schreef Beach het volgende:
Hey.
Met verwerken gaat het goed
We doen vriendelijk tegen elkaar.
Alleen er is iets wat ik niet wil weten volgens haar.
Ik ben bang dat ze zwanger is
gelukkig is dit het niet
ze heeft alleen maar gezoend met iemand drie dagen nadat het uit is
voelt zo vreemd omdat de gevoelens natuurlijk niet meteen verdwenen zijn
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  woensdag 6 augustus 2008 @ 21:27:21 #246
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_60609962
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 12:21 schreef Chev het volgende:

Thnx for the help. Maar k ben er nog teveel mee bezig merk ik. Had via Hyves n vriendenverzoek gedaan met de opmerking: Snap niet zo goed waarom je zo tegen vrienden op Hyves zijn bent. Reply via Mail:

Geen tijd!!!
Nu Hoeft niet meer!!!!!!

Laaaterzzzzzz

Pfff Ben toch bang dat ik nu moet gaan inzien dat het voor haar echt helemaaal over uit en sluiten is en zij daarin stap verder is dan ik ben....Ik heb gezegd dat ik geen contact wilde, maar gevoel van spijt bekruipt me dan toch dat ik dat helemaal niet wil, maar zij heeft daarin de knoop doorgehakt... Godver waarom mis ik haar en de leuke dingen samen ook zo
  donderdag 7 augustus 2008 @ 14:39:29 #247
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_60627706
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 19:19 schreef Nora.. het volgende:

[..]

Vertel!
Ach...er zijn kennissen over uit Engeland. Daarbij zit een vrouw en die heeft ook heel wat meegemaakt. Ze is 4 jaar geleden gescheiden van haar man en zit eigenlijk in een soortgelijke situatie als ik. Ik heb een goed gesprek met haar gehad. Zij is wel al wat verder in haar verwerkingsproces, maar dat mag ook wel na 4 jaar.

Vroeger (voor mijn ex) zou ik nooit dat soort gesprekken met mensen kunnen voeren. Ik was dat stille en verlegen jongetje die eigenlijk nooit wat zei, maar alleen maar luisterde. Nu is dat veranderd...en daar ben ik blij mee

Ik ben aan de ene kant nu wel blij met mijn vrijheid. Ik had gisteren een dagje uit van mijn werk, alleen hoorde ik dat pas gisteren. Na het dagje uit ben ik bij een vriend van me gaan rondhangen en ben ik uiteindelijk blijven slapen. Dat soort dingen kan je gewoon niet zo makkelijk doen als je in een relatie zit
pi_60634174
Dat klinkt goed ThaBrain! Hoe is het met je gevoel van hoop om het weer te proberen?

Ik heb hem net uit mijn msn gegooid Ik heb echt vandaag voor het eerst het gevoel dat het goed is dat het uit is. Er is nog zoveel mogelijk, ik ben nog zo jong en het was geen leuke en goede relatie. We waren allebei ongelukkig. Het bestaat vast, wederzijdse echte verliefdheid en liefde. Ik heb het nog niet mogen ervaren maar ik hoop dat ik het nog tegen ga komen
Geen idee hoe ik er morgen over denk maar ik voel me nu gewoon goed. Het is goed zo.
En improved 8-)
pi_60634730
Waarom zijn alle leuke dingen nog steeds, leuk ondanks... ?
pi_60636261
omdat in het begin nadat een relatie uit is geraakt niks leuk is en het daarom opvalt als iets wel leuk is.. ondanks

Pff, ik stond trouwens met deze account ook nog ingelogd op mijn ex zijn pc. :s Maar ik heb alles uitgelogd en ik hoop dat ie de hint snapt. Gisteren kreeg ik van mijn vuurmuur ineens de melding dat iemand via msn probeerde binnen te komen. Ik weet niet zeker of hij t was maar t zet me wel direct weer op scherp. Wat zou ik die gast graag een buts tegen zijn hoofd geven, misschien dat de losse steekjes dan weer op hun plek komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')