quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:52 schreef Sweetbeach het volgende:
[..]
dat lijkt me het ergste ja... het beste kan je haar uit je Hyves verwijderen.. mén dit kan je zo verschrikkelijk pijn doenHet gevoel dat ze het 'leuk' heeft met een ander, dat ze het doet met een ander, dat ze alles deelt met die ander.. en dat ze niets meer om jouw geeft....
Sjah in het kort omdat we gewoonweg teveel van elkaar verschilden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:52 schreef Sweetbeach het volgende:
(waarom ging het na 4 jaar uit eigenlijk, best lange relatie)
Inmiddels is mijn mening over bovenstaande wat bijgesteld, alle wachtwoorden zijn gewijzigd en de politie is op de hoogte en noteert elke melding van raar gedrag vanuit mijn ex mijn kant op. Ik ben niet bang meer en vooral heel erg pissig.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:45 schreef maartjemadelein het volgende:
Beste mensen,
Helaas lijkt het erop dat mijn ex mij in de gaten houdt en er veel moeite voor doet om alles over mijn huidige leven te weten te komen. Ik voel me hierdoor bedreigd en omdat dit een openbaar forum is zal ik niet meer reageren in dit topic, ik zal ook niet naar de meet komen.
Ik zal dit topic wel blijven volgen en ik wens jullie allemaal veel sterkte toe.
Liefs,
Maartje
Sodeju.. Dat is idd nogal heavy.. Nou ja 'goed' voor jou dat je er nu iig niet meer bang door bent, hoewel dit natuurlijk nogal wat is. Mooi ook dat t beter met je persoonlijk gaat. Sterkte verder bij alles iigquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:36 schreef maartjemadelein het volgende:
[..]
Vanuit Lay-out technische overwegingen: Je verhaal stond hier![]()
Zo hee...logisch dat je even genoeg had van het internet. Ik zou ook schrikken als ik opeens meldingen zou krijgen dat ik al op een andere computer was ingelogd. Gelukkig weet ik dat mijn ex dat soort dingen niet zo doen en dat ze mijn wachtwoord toch steeds vergatquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:36 schreef maartjemadelein het volgende:
-verhaal-
Wow.. Hij weet dus je adres weer. Lijkt me een vervelend iets bij zo'n vent. Is daar iets aan te doen?quote:
K ken t gevoel. VOel me er kloten onder, Leeg, eenzaam, wel uit geweest, en aandacht van vrouwen gezocht, maar werkt niet, voelt nog niet goed. En dan mis ik contact met haar weer.... Hoewel geen contact nu echt even het beste is, is het zoooo moeilijk. Ik wil gewoon weten hoe t met haar gaat. Veel vrienden op vakantie, werk is rustig, verder ook niet (vooral zin om) wat te doen, dus ook veel te weinig afleiding. Slaap slecht, eet slecht, voel me slecht. . HOU OP! GVD!! Ik wordt niet goed van mezelf maar kan er niks aan doen....quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:14 schreef agneria het volgende:
GVD hoe eenzaam en kut kan een mens zich voelenIk dacht even dat het wat beter ging maar je kunt de liefde niet zo vroeg al bij een ander gaan zoeken
Nu voel me dubbel rot en dubbel alleen en eenzaam. Ik wil zo graag contact opnemen
Ik mis hem, ben er zo nog lang niet overheen
Je moet niet te cynisch worden he. Zo te horen heb je het helemaal gehad met relaties in het algemeen. Dat terwijl je zelf ook wel weet hoe fijn een goede relatie is. En ja, je vertrouwen in relaties kan geschaad zijn, maar om dan meteen zo cynisch te worden, is ook weer niet goed volgens mij.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:52 schreef Chev het volgende:
-verhaal-
nog ff stukkie nagelezen het is inderdaad cynisch... :chev houd een spiegeltje voor:quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:21 schreef Chev het volgende:
Ik bedoende 't niet cynisch Brain.. misschien klonkt het zo, maar probeerde mijn blik op het geheel te geven tegen Koepert. misschien dat het hem kan helpen.
Een relatie kan echt een droom zijn, je bent gelukkig, en blij dat je iedere dag mag doorbrengen met iemand waarvan je houd.
Als dat over is, iedereen verwerkt het op z'n eigen manier.
Ik sta er nu idd niet open voormisschien later wel (ofwel quote: voorlopig).
Hahahahquote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:42 schreef Chev het volgende:
[..]
nog ff stukkie nagelezen het is inderdaad cynisch... :chev houd een spiegeltje voor:![]()
Tja met mijn ervaring.. ben er zeker nog niet aan toe.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:01 schreef ThaBrain het volgende:
Dat komt doordat ik de laatste tijd weer met mensen praat over relaties en dergelijke. Ik heb weer nieuwe inzichten van nieuwe mensen gehoord
Ik kan helaas niet in zijn geheugen graven en dat stukje informatie eruitspitten. Ik heb wel de politie gewaarschuwd. Zij houden alles bij maar adviseerden me er niet op te reageren zolang het bij dit soort pesterijtjes blijft. Mensen die dit soort dingen doen worden juist getriggerd als je erop reageert. Als je het negeert verliezen ze op den duur hun interesse wel.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 08:29 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Wow.. Hij weet dus je adres weer. Lijkt me een vervelend iets bij zo'n vent. Is daar iets aan te doen?
Michel is er een beetje stil van, welkom terug iig.
Het is altijd lastig na lange relaties. Ik heb zelf na een relatie van 6,5 jaar ongeveer een jaar nodig gehad voordat ik weer oprecht aan een andere relatie kon beginnen. En ergens denk ik ook wel dat ondanks dat ik mijn best deed om het niet te laten gebeuren mijn laatste relatie wel eens een rebound geweest kan zijn op mijn voorgaande relatie. Deze jongen was ongeveer alles wat mijn vorige ex niet was, helaas ook in negatieve zin. Maargoed. Houd er rekening mee dat je nog heel lang bezig kunt zijn met je ex.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:38 schreef Chev het volgende:
Hé Brain,
Tja stieken ergens.. zou ik 't ook nog wel 1x willen proberen, maar dan met de kennis die ik nu heb, en alleen als ze zelf inziet dat het anders kan, ff wat meer vertrouwen in de toekomst, want dat deed/had ze niet, 'here way or no way' leek het laatste tijd wel.
Tja het is dus 'no way' geworden, en ze denk dat bij een ander wel te kunnen vindenwens maar maar succes, want als ik haar niet alles kon geven zou ik niet weten wie dat wel kan (misschien 'n beetje eigendunk, maar ik deed echt alles om haar gelukkig te maken).
Alleen denk ik niet dat zij dat wil, en ook niet dat ze zal veranderen binnen korte tijd, dus ik laat het zo en heb de handrem aangetrokken en rigureus alles even opzij gezet wat met haar te maken heeft, anders kan ik niet meer leven.
Misschien over 'n maandje of wat, dat ik dan wel weer naar 'n nieuwe relatie kan gaan kijken, maar weet niet hoe dat loopt.
Als ze ooit nog de behoeft heeft om terug te komen, dan heb ik geen idee wat er gaat gebeuren, als 2e keus zal ik zeker niet voor haar willen zijn.
gelukkig is dit het nietquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:41 schreef Beach het volgende:
Hey.
Met verwerken gaat het goed![]()
We doen vriendelijk tegen elkaar.
Alleen er is iets wat ik niet wil weten volgens haar.
Ik ben bang dat ze zwanger is![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:21 schreef Chev het volgende:
Ik bedoende 't niet cynisch Brain.. misschien klonkt het zo, maar probeerde mijn blik op het geheel te geven tegen Koepert. misschien dat het hem kan helpen.
Een relatie kan echt een droom zijn, je bent gelukkig, en blij dat je iedere dag mag doorbrengen met iemand waarvan je houd.
Als dat over is, iedereen verwerkt het op z'n eigen manier.
Ik sta er nu idd niet open voormisschien later wel (ofwel quote: voorlopig).
Ach...er zijn kennissen over uit Engeland. Daarbij zit een vrouw en die heeft ook heel wat meegemaakt. Ze is 4 jaar geleden gescheiden van haar man en zit eigenlijk in een soortgelijke situatie als ik. Ik heb een goed gesprek met haar gehad. Zij is wel al wat verder in haar verwerkingsproces, maar dat mag ook wel na 4 jaar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |