quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:01 schreef ThaBrain het volgende:
Dat komt doordat ik de laatste tijd weer met mensen praat over relaties en dergelijke. Ik heb weer nieuwe inzichten van nieuwe mensen gehoord
Ik kan helaas niet in zijn geheugen graven en dat stukje informatie eruitspitten. Ik heb wel de politie gewaarschuwd. Zij houden alles bij maar adviseerden me er niet op te reageren zolang het bij dit soort pesterijtjes blijft. Mensen die dit soort dingen doen worden juist getriggerd als je erop reageert. Als je het negeert verliezen ze op den duur hun interesse wel.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 08:29 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Wow.. Hij weet dus je adres weer. Lijkt me een vervelend iets bij zo'n vent. Is daar iets aan te doen?
Michel is er een beetje stil van, welkom terug iig.
Het is altijd lastig na lange relaties. Ik heb zelf na een relatie van 6,5 jaar ongeveer een jaar nodig gehad voordat ik weer oprecht aan een andere relatie kon beginnen. En ergens denk ik ook wel dat ondanks dat ik mijn best deed om het niet te laten gebeuren mijn laatste relatie wel eens een rebound geweest kan zijn op mijn voorgaande relatie. Deze jongen was ongeveer alles wat mijn vorige ex niet was, helaas ook in negatieve zin. Maargoed. Houd er rekening mee dat je nog heel lang bezig kunt zijn met je ex.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:38 schreef Chev het volgende:
Hé Brain,
Tja stieken ergens.. zou ik 't ook nog wel 1x willen proberen, maar dan met de kennis die ik nu heb, en alleen als ze zelf inziet dat het anders kan, ff wat meer vertrouwen in de toekomst, want dat deed/had ze niet, 'here way or no way' leek het laatste tijd wel.
Tja het is dus 'no way' geworden, en ze denk dat bij een ander wel te kunnen vindenwens maar maar succes, want als ik haar niet alles kon geven zou ik niet weten wie dat wel kan (misschien 'n beetje eigendunk, maar ik deed echt alles om haar gelukkig te maken).
Alleen denk ik niet dat zij dat wil, en ook niet dat ze zal veranderen binnen korte tijd, dus ik laat het zo en heb de handrem aangetrokken en rigureus alles even opzij gezet wat met haar te maken heeft, anders kan ik niet meer leven.
Misschien over 'n maandje of wat, dat ik dan wel weer naar 'n nieuwe relatie kan gaan kijken, maar weet niet hoe dat loopt.
Als ze ooit nog de behoeft heeft om terug te komen, dan heb ik geen idee wat er gaat gebeuren, als 2e keus zal ik zeker niet voor haar willen zijn.
gelukkig is dit het nietquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:41 schreef Beach het volgende:
Hey.
Met verwerken gaat het goed![]()
We doen vriendelijk tegen elkaar.
Alleen er is iets wat ik niet wil weten volgens haar.
Ik ben bang dat ze zwanger is![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:21 schreef Chev het volgende:
Ik bedoende 't niet cynisch Brain.. misschien klonkt het zo, maar probeerde mijn blik op het geheel te geven tegen Koepert. misschien dat het hem kan helpen.
Een relatie kan echt een droom zijn, je bent gelukkig, en blij dat je iedere dag mag doorbrengen met iemand waarvan je houd.
Als dat over is, iedereen verwerkt het op z'n eigen manier.
Ik sta er nu idd niet open voormisschien later wel (ofwel quote: voorlopig).
Ach...er zijn kennissen over uit Engeland. Daarbij zit een vrouw en die heeft ook heel wat meegemaakt. Ze is 4 jaar geleden gescheiden van haar man en zit eigenlijk in een soortgelijke situatie als ik. Ik heb een goed gesprek met haar gehad. Zij is wel al wat verder in haar verwerkingsproces, maar dat mag ook wel na 4 jaar.quote:
Ik denk dat je hier wel een aardige knokploeg bij elkaar kunt krijgen ;-) Al is het maar om beeldmateriaal te verzamelen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:30 schreef maartjemadelein het volgende:
omdat in het begin nadat een relatie uit is geraakt niks leuk is en het daarom opvalt als iets wel leuk is.. ondanks
Pff, ik stond trouwens met deze account ook nog ingelogd op mijn ex zijn pc. :s Maar ik heb alles uitgelogd en ik hoop dat ie de hint snapt. Gisteren kreeg ik van mijn vuurmuur ineens de melding dat iemand via msn probeerde binnen te komen. Ik weet niet zeker of hij t was maar t zet me wel direct weer op scherp. Wat zou ik die gast graag een buts tegen zijn hoofd geven, misschien dat de losse steekjes dan weer op hun plek komen.
Ik heb haar een tijd verwijderd uit de lijst. En na een week of 5 weer toegevoegd. Dat was voldoende tijd om even iets meer los te komen. Al ben ik bang dat ik mezelf weer heel erg aan haar vast klem door het contact wat we nu wel weer hebben.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:46 schreef Alec690 het volgende:
Het is voor mij helemaal afgesloten en heb er weinig moeite meer mee. Ze is een tijdje niet online e.d. meer geweest, dat beviel me bijzonder prima.
Nu is ze terug van vakantie en zie ik haar dus ook weer op MSN, zonder dat we elkaar wat zeggen overigens.
Doe ik er goed aan om haar overal te verwijderen? Ik merkte dat als ze online 'floept' toch weer even aan haar denk. Ik ben er overheen, maar vind het niet fijn als ze toch weer even in m'n gedachten zit. Ik wil lekker de toekomst in, waar ik goed mee bezig ben, maar er komt dan toch een klein stukje verleden terug. Zonder emotioneel te worden, maar ik wil me daar niet meer mee bezig houden.
Dus verwijderen is wellicht een goede optie, maar ik weet niet of ik daar later eventueel spijt van krijg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |