abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60639128
ik ben er behoorlijk klaar mee
en voel me goeeeeeeeeddddddddd
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_60640054
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 20:30 schreef maartjemadelein het volgende:
omdat in het begin nadat een relatie uit is geraakt niks leuk is en het daarom opvalt als iets wel leuk is.. ondanks

Pff, ik stond trouwens met deze account ook nog ingelogd op mijn ex zijn pc. :s Maar ik heb alles uitgelogd en ik hoop dat ie de hint snapt. Gisteren kreeg ik van mijn vuurmuur ineens de melding dat iemand via msn probeerde binnen te komen. Ik weet niet zeker of hij t was maar t zet me wel direct weer op scherp. Wat zou ik die gast graag een buts tegen zijn hoofd geven, misschien dat de losse steekjes dan weer op hun plek komen.
Ik denk dat je hier wel een aardige knokploeg bij elkaar kunt krijgen ;-) Al is het maar om beeldmateriaal te verzamelen.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_60641019
Het is voor mij helemaal afgesloten en heb er weinig moeite meer mee. Ze is een tijdje niet online e.d. meer geweest, dat beviel me bijzonder prima.

Nu is ze terug van vakantie en zie ik haar dus ook weer op MSN, zonder dat we elkaar wat zeggen overigens.

Doe ik er goed aan om haar overal te verwijderen? Ik merkte dat als ze online 'floept' toch weer even aan haar denk. Ik ben er overheen, maar vind het niet fijn als ze toch weer even in m'n gedachten zit. Ik wil lekker de toekomst in, waar ik goed mee bezig ben, maar er komt dan toch een klein stukje verleden terug. Zonder emotioneel te worden, maar ik wil me daar niet meer mee bezig houden.

Dus verwijderen is wellicht een goede optie, maar ik weet niet of ik daar later eventueel spijt van krijg.
pi_60641267
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 23:46 schreef Alec690 het volgende:
Het is voor mij helemaal afgesloten en heb er weinig moeite meer mee. Ze is een tijdje niet online e.d. meer geweest, dat beviel me bijzonder prima.

Nu is ze terug van vakantie en zie ik haar dus ook weer op MSN, zonder dat we elkaar wat zeggen overigens.

Doe ik er goed aan om haar overal te verwijderen? Ik merkte dat als ze online 'floept' toch weer even aan haar denk. Ik ben er overheen, maar vind het niet fijn als ze toch weer even in m'n gedachten zit. Ik wil lekker de toekomst in, waar ik goed mee bezig ben, maar er komt dan toch een klein stukje verleden terug. Zonder emotioneel te worden, maar ik wil me daar niet meer mee bezig houden.

Dus verwijderen is wellicht een goede optie, maar ik weet niet of ik daar later eventueel spijt van krijg.
Ik heb haar een tijd verwijderd uit de lijst. En na een week of 5 weer toegevoegd. Dat was voldoende tijd om even iets meer los te komen. Al ben ik bang dat ik mezelf weer heel erg aan haar vast klem door het contact wat we nu wel weer hebben.
Om op je vraag terug te komen, ja verwijderen is een goed idee. Je kunt iemand later altijd weer toevoegen.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_60641477
Ik heb niet het gevoel dat ik haar later dan nog ga toevoegen...

Ik heb zelf het idee dat ik in de afsluit periode zit van het 'rouwproces'. Een paar maanden geleden wou ik er niet aan denken om haar te verwijderen. Maar ik merkte dat toen ze op vakantie was mezelf zooo heerlijk stabiel vond. Nu ik haar weer (online) tref komen er wel weer eens wat ongewenste gedachten in mijn hoofd.

Ik denk dat ik het maar gewoon doe.
pi_60642377
@ alec690: doen!! als ik zo vrij mag zijn ik ben al een half jaar aan het kutten, dan weer ff geen contact dan weer wel, nu weer plannen maken samen, terwijl ze gewoon een nieuwe relatie heeft.

Het is mij al weet ik veel hoe vaak verteld dat ik al het contact moet afhouden, stiekem wist ik dit ook wel maar was ik niet in staat om haar los te laten. Met als gevolg dat zij mij nu dagelijks bezig houd in mijn gedachten, alles draait nog steeds om haar, ik kan het niet loslaten, vandaag weer even flink met mijn neus op de feiten gedrukt door een aantal mensen.

Morgen komt ze hier, ik vertel mijn verhaal, gevoelens, hoe ik me nu echt voel, en ga haar vertellen dat ik geen contact op wat voor manier dan ook meer wil met haar. Daarvoor hou ik nog teveel van haar.

Dan is het klaar, heb er geen zin meer in, ben het zat en beu... wordt nu echt tijd dat ik mijn eigen leven ga leven. Wish me luck
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 01:15:18 #257
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_60643020
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 18:51 schreef agneria het volgende:
Dat klinkt goed ThaBrain! Hoe is het met je gevoel van hoop om het weer te proberen?

Ik heb hem net uit mijn msn gegooid Ik heb echt vandaag voor het eerst het gevoel dat het goed is dat het uit is. Er is nog zoveel mogelijk, ik ben nog zo jong en het was geen leuke en goede relatie. We waren allebei ongelukkig. Het bestaat vast, wederzijdse echte verliefdheid en liefde. Ik heb het nog niet mogen ervaren maar ik hoop dat ik het nog tegen ga komen
Geen idee hoe ik er morgen over denk maar ik voel me nu gewoon goed. Het is goed zo.
Oehhh gevaarlijke vraag Stiekem heb ik heel heel heel heel diep van binnen nog een miniscuul sprankje hoop dat ze nog een keer met me door wil. Dat ga ik niet ontkennen Ik hou nog steeds veel van haar, maar dat is nu een andere houden van geworden. Maar er zijn nu echt gewoon delen van dagen dat ik totaal niet meer aan haar denk. En als ik wel aan haar denk zijn het gedachtes van: ik heb mezelf ontwikkeld en dat kon ik niet toen ik nog wat met haar had.

Ik heb mezelf nu ergens overheen gezet volgens mij. Ik hoef haar niet meer terug. Maar toch ga ik haar de 24ste nog een keer vragen of ze met me door wil Het is iets wat ik voor mezelf moet doen, no matter what. Haar antwoord boeit me echt totaal niet meer.

Maar ik zit nu dan ook misschien aan het prille begin van wat mogelijk op een relatie gaat uitdraaien Ik heb iemand ontmoet (online) en daar klikt het tot nu toe wel mee, en dat loopt allemaal lekker. Ik moet er alleen voor waken dat ik niet te snel ga en niet te snel conclusies trek Het is in ieder geval een goed gevoel dat er weer iemand interesse toont in hoe en wie ik ben. Die ik is dan de verbeterde ik natuurlijk, maar dat weet zij natuurlijk niet en dat hoeft ze nu nog niet te weten Ook dit helpt natuurlijk bij het doorgaan met mijn leven en het niet meer denken aan mijn ex
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 00:45 schreef luckystrike2008 het volgende:
@ alec690: doen!! als ik zo vrij mag zijn ik ben al een half jaar aan het kutten, dan weer ff geen contact dan weer wel, nu weer plannen maken samen, terwijl ze gewoon een nieuwe relatie heeft.

Het is mij al weet ik veel hoe vaak verteld dat ik al het contact moet afhouden, stiekem wist ik dit ook wel maar was ik niet in staat om haar los te laten. Met als gevolg dat zij mij nu dagelijks bezig houd in mijn gedachten, alles draait nog steeds om haar, ik kan het niet loslaten, vandaag weer even flink met mijn neus op de feiten gedrukt door een aantal mensen.

Morgen komt ze hier, ik vertel mijn verhaal, gevoelens, hoe ik me nu echt voel, en ga haar vertellen dat ik geen contact op wat voor manier dan ook meer wil met haar. Daarvoor hou ik nog teveel van haar.

Dan is het klaar, heb er geen zin meer in, ben het zat en beu... wordt nu echt tijd dat ik mijn eigen leven ga leven. Wish me luck
Veel geluk met je gesprek morgen Het zal vast moeilijk worden voor je, maar als jij denkt dat dat het beste is voor jou, niet voor jullie , dan moet je het vooral doen. Anders doe je jezelf misschien alleen maar meer pijn.

Ik heb ook zo'n gesprek op de planning staan, maar ik ben hele andere dingen van plan Maar die staan al lang en breed meerdere keren in dit topic en zelfs in deze post nog

Keep us posted

[ Bericht 27% gewijzigd door ThaBrain op 08-08-2008 01:22:35 ]
pi_60643528
Ik hou jullie op de hoogte , vanavond weer verhalen gehoord, ik weet dat door mijn actie zij met zichzelf geconfronteerd gaat worden, en de controle gaat verliezen. Mensen die haar nog weleens zien kennen haar niet meer terug en snappen er niks van, en geloven ook niet in haar nieuwe relatie, zij heeft hem onder duim tsja die patronen he! Vanaf morgen (vandaag haha) ben ik er echt klaar mee, niet meer dat bemoei en die intresse. laat mij maar even lekker mijn ding doen, en vrouwen tsja zal een tijd gaan duren voordat ik er weer van een ga houden, eerst mijn eigen ontwikkeling maar eens!
pi_60645242
voor mezelf
En zij mij maar proberen zwart te maken bij anderen maar die negeren haar ook.
Heerlijk om vrij te zijn zonder nog last te hebben van gevoelens
pi_60652762
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 20:31 schreef maartjemadelein het volgende:

[..]

Het is altijd lastig na lange relaties. Ik heb zelf na een relatie van 6,5 jaar ongeveer een jaar nodig gehad voordat ik weer oprecht aan een andere relatie kon beginnen. En ergens denk ik ook wel dat ondanks dat ik mijn best deed om het niet te laten gebeuren mijn laatste relatie wel eens een rebound geweest kan zijn op mijn voorgaande relatie. Deze jongen was ongeveer alles wat mijn vorige ex niet was, helaas ook in negatieve zin. Maargoed. Houd er rekening mee dat je nog heel lang bezig kunt zijn met je ex.
Die van mij geeft me behoorlijke schoppen na.
Ze was net wéér op msn na een week niks gehoord te hebben.

Felicitatie voor m'n nieuwe huis, hoe het met me ging blablabla
Zei dat ik het nog steeds niet vind kunnen wat ze gedaan had, maar dat ik me er overheen gezet heb.

Ze ze dat ze al heel lang zich stoorde aan 'mijn grootste irritante punten', waaronder dat huis dat ik gekocht had.

Ze is zo f kking verlieft dat ze totaal geen zelfreflectie ziet.. dat ze gewoonweg egoistisch is, zeggen dat ik alle schult weer op haar schuif blabla.

Dit gaat niet meer goedkomen, ze ziet niet dat ze zelf ook ongelovelijke fouten heeft gemaakt in haar relatie en denkt dat alles wat ze gedaan heeft goed is geweest, terwijl alles wat ik fout heb gedaan juist daardoor kwam.

Dit soort dingen doe je samen fout, niet 1 van de 2
Ik ga lekker door in m'n nieuwe huis, tuurlijk voel ik nog wel wat voor haar.. maar herken haar totaal niet meer terug, wel jammer dat iemand zo in zichzelf en een nieuwe liefde kan duiken dat ze niet zien dat ze zelf ook fout kunnen zitten

En ik ben natuurlijk zo'n persoon die dat duidelijk wil maken aan m'n ex, niet omdat ik haar terug wil (want dat is niet meer zo) , maar om haar te helpen, maar wat ik ook zeg het zal geen zin hebben hè

Heb me maar ingeschreven op een datingsite, wil niet alleen blijven, maar ook niet te snel van start gaan daten is vrijblijvend natuurlijk
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_60669659
Zo het hoge woord is eruit! Ze zou langskomen maar duurde mij te lang dus ik heb haar over de tel. verteld dat ik geen contact meer wil met haar op wat voor manier dan ook. Ik heb verteld dat ik een vriendschap die gebaseerd is op onze relatie niet zie zitten, en dat ik het niet meer kan, dat er teveel gevoel nog bij speelt.

Het is voor mij alles of niets, in relatie tot haar niets! Maar voor mijn leven dus alles!

Het is afgelopen ik heb weer de controle, en ik ga ervoor, voorlopig zonder relatie eerst maar eens mijn leven opbouwen en mijn dromen naleven!

Ik ben weer iets verder, voel me zo anders dan afgelopen weken, denk dat ik een stuk minder zal posten, maar blijf jullie volgen... succes allemaal!
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 23:22:46 #262
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_60672064
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 22:12 schreef luckystrike2008 het volgende:
Zo het hoge woord is eruit! Ze zou langskomen maar duurde mij te lang dus ik heb haar over de tel. verteld dat ik geen contact meer wil met haar op wat voor manier dan ook. Ik heb verteld dat ik een vriendschap die gebaseerd is op onze relatie niet zie zitten, en dat ik het niet meer kan, dat er teveel gevoel nog bij speelt.

Het is voor mij alles of niets, in relatie tot haar niets! Maar voor mijn leven dus alles!

Het is afgelopen ik heb weer de controle, en ik ga ervoor, voorlopig zonder relatie eerst maar eens mijn leven opbouwen en mijn dromen naleven!

Ik ben weer iets verder, voel me zo anders dan afgelopen weken, denk dat ik een stuk minder zal posten, maar blijf jullie volgen... succes allemaal!
Mooizo Wat een opluchting he Dat gevoel is echt geweldig om te hebben. Ik ken het en ik heb het ook op dit moment. Dat is ook een van de redenen dat ik wat minder in het topic post de laatste tijd Maar ik volg iedereen nog wel hoor

Als jullie (persoonlijk) met me willen praten ofzo kan je me altijd een pm sturen (om mijn msn te vragen).

Ik begin de laatste tijd wel een beetje te twijfelen over wat ik de 24ste aan mijn ex ga vertellen en/of vragen. De laatste week heb ik echt zo een opleving gehad. Ik voel me gewoon lekker. Ik voel me niet meer eenzaam. Langzaam maar zeker komt mijn leven weer op de rails. Ik doe dingen voor mezelf. Ik ga bij mensen langs.

Al helpt het ook wel een beetje dat ik deze week een dame online heb ontmoet waarmee het over de mail in ieder geval goed klikt
pi_60674344
Vanmiddag te horen gekregen dat onze 'droom vakantie' een ware hel is (waar zij dus nu zonder mij zit), moest daar wel 'n beetje om grinneken.. ze krijgt wat haar toekomt dacht ik eventjes.

Ik heb mijn ex ook een email gestuurd dat ik op geen enkele manier nog contact met haar wil, en dat ze me alleen in geval van nood zou kunnen bereiken op mobiel.

Ik hou een zwak voor haar.. nu na +-6 weken, het is een rare tijd geweest, ze blijft maar om de week contact zoeken via msn.. word helemaal gek van de emoties, dus een laatste email gestuurd, en haar geblokkeerd en verwijderd.

We hebben elkaar beloofd op 15 oktober dat ik haar nog 1x te bellen en daar hou ik me aan, hopelijk ben ik dan sterk genoeg om haar te zeggen dat ik haar niet meer hoef te spreken.
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_60676860
Nieuw meisje ontmoet gister maar die blijkt wel bekend te zijn met mn ex
Maar mn ex kan lekker de tyfus krijgen voel helemaal niks meer voor haar.

en afgesproken wat te gaan doen met dat meisje gaat goed dus
pi_60684713
*zucht*

Ik ben er nog steeds niet klaar mee.. Kvin dat het lang duurt.
pi_60697419
Hoe lang nu Miesjel? Bij mij nu 1 maand en 12 dagen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_60699390
2 maanden ongeveer? Ga het later vandaag even controleren.
  zondag 10 augustus 2008 @ 11:35:40 #268
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_60701371
En heb je het nog gecheckt?

Ik zit zelf nu op 2 maanden en 6 dagen....pas...naar mijn gevoel is het al een stuk langer uit...
  zondag 10 augustus 2008 @ 11:46:53 #269
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_60701585
Pfff ik heb nog n lange weg te gaan T was al een half jaar aan t aanmodderen, aan-soort van uit- aan- soort van uit, etc. Nu 2 a 3 weken stekker er echt uit en ik mis haar, en de leuke dingen vooral, dus heb aan de ene kant leuke herinneringen maar aan de andere kant daardoor ook n gevoel van , waarom is t dan uit en over... Maar haar/onze kat is weggelopen (waar ik met dan dus ook weer zorgen om maak) en daardoor ff contact gehad, en dan maakt ze me toch wel weer duidelijk dat t toch echt over en uit is en zij er klaar mee is... T was ook n onhoudbare situatie geworden (vrienden zat van haar gedrag; zij was overtuigd dat t mijn schuld was, ouders niet blij met de hele situatie) en ik bleef maar heen en weer gaan tussen contact met vrienden en met haar.... En nu is t uit, en aan de ene kant mis ik t contact en wil ik weten hoe t met haar gaat (als ik haar spreek zegt ze goed; wat ook weer soort van pijn doet) en wat ze allemaal doet en wil ik haar niet kwijt; aan de andere kant ben ik blij dat ik van de ellende van de laatste tijd af bent....

Ik weet donders goed dat op t moment dit ff beter is; maar doordat ik voornamelijk de leuke dingen herinner als ik aan haar en ons denk sneeuwt het waarom van het geen contact soms ff onder... en dan ben ik weer depri...
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_60701760
Uit contact putten we hoop
Uit zijn/haar stem putten we hoop
Uit hoop klimmen we omhoog
Door hoop storten we weer neer
Door hoop blijft de pijn bestaan

De pijn blijft wel 'n tijdje als een open wond, ook als je stopt met hopen en je het accepteerd, het moet langzaam helen, maar een litteken zal je blijven zien hoe goed je hem ook bedek.

Maar we leren als mens, om dezelfde dingen niet 2x hetzelfde te doen, dus laat het gaan, probeer gelukkig te zijn met jezelf en ga dingen ondernemen, ook al lukt dat de ene dag wel, de andere dag niet.

Iemand zij ooit: Als jullie echt voor elkaar bestemd zijn dan komt het wel.
Maar in mijn geval, zit er een hele hoop in de weg dat het onmogelijk lijkt dat zoiets ooit nog zal gebeuren.

Uit hoop putten we moed, dat we onze ex-geliefden kunnen vergeten.
Door moed kunnen we verder in het leven.

Sterkte allemaal.. en zorg goed voor jezelf
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  zondag 10 augustus 2008 @ 11:58:42 #271
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_60701813
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 11:46 schreef Koepert het volgende:
Pfff ik heb nog n lange weg te gaan T was al een half jaar aan t aanmodderen, aan-soort van uit- aan- soort van uit, etc. Nu 2 a 3 weken stekker er echt uit en ik mis haar, en de leuke dingen vooral, dus heb aan de ene kant leuke herinneringen maar aan de andere kant daardoor ook n gevoel van , waarom is t dan uit en over... Maar haar/onze kat is weggelopen (waar ik met dan dus ook weer zorgen om maak) en daardoor ff contact gehad, en dan maakt ze me toch wel weer duidelijk dat t toch echt over en uit is en zij er klaar mee is... T was ook n onhoudbare situatie geworden (vrienden zat van haar gedrag; zij was overtuigd dat t mijn schuld was, ouders niet blij met de hele situatie) en ik bleef maar heen en weer gaan tussen contact met vrienden en met haar.... En nu is t uit, en aan de ene kant mis ik t contact en wil ik weten hoe t met haar gaat (als ik haar spreek zegt ze goed; wat ook weer soort van pijn doet) en wat ze allemaal doet en wil ik haar niet kwijt; aan de andere kant ben ik blij dat ik van de ellende van de laatste tijd af bent....

Ik weet donders goed dat op t moment dit ff beter is; maar doordat ik voornamelijk de leuke dingen herinner als ik aan haar en ons denk sneeuwt het waarom van het geen contact soms ff onder... en dan ben ik weer depri...
Misschien kan je het het beste als een soort bevrijding zien. Dat aanmodderen een half jaar lang is ook niks toch? Daar werd je vast ook niet gelukkig van. Maar ik kan wel begrijpen dat je nog heel graag wil weten hoe het met haar gaat. Ze moet nog uit je systeem verdwijnen, het gevoel moet slijten.

Ook ik heb van mijn ex te horen gekregen dat nadat ze het uit had gemaakt een vriend van haar had gezegd dat ze er zo gelukkig uit zag. Die komt hard aan!! Ze had er in zo'n 2 jaar niet zo gelukkig uit gezien. En dat was de duur dat ze wat met mij had...Ik heb die opmerking voor mezelf maar weggewuifd. Ik denk er ook niet meer aan eigenlijk. Daar ga ik mijn tijd niet meer aan verspillen
pi_60701818
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 11:35 schreef ThaBrain het volgende:
En heb je het nog gecheckt?

Ik zit zelf nu op 2 maanden en 6 dagen....pas...naar mijn gevoel is het al een stuk langer uit...
Ja 1 1/2 maand uit hier dude.. ik heb nog vaak dat ik 's avonds en 's ochtends me zóó alleen voel.
Maar mijn ex ligt al lekker met een ander in een bed en zegt gelukkig te zijn.... dus ik probeer haar te vergeten, geen keus hè
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_60703263
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 11:56 schreef Chev het volgende:
Uit contact putten we hoop
Uit zijn/haar stem putten we hoop
Uit hoop klimmen we omhoog
Door hoop storten we weer neer
Door hoop blijft de pijn bestaan

De pijn blijft wel 'n tijdje als een open wond, ook als je stopt met hopen en je het accepteerd, het moet langzaam helen, maar een litteken zal je blijven zien hoe goed je hem ook bedek.

Maar we leren als mens, om dezelfde dingen niet 2x hetzelfde te doen, dus laat het gaan, probeer gelukkig te zijn met jezelf en ga dingen ondernemen, ook al lukt dat de ene dag wel, de andere dag niet.

Iemand zij ooit: Als jullie echt voor elkaar bestemd zijn dan komt het wel.
Maar in mijn geval, zit er een hele hoop in de weg dat het onmogelijk lijkt dat zoiets ooit nog zal gebeuren.

Uit hoop putten we moed, dat we onze ex-geliefden kunnen vergeten.
Door moed kunnen we verder in het leven.

Sterkte allemaal.. en zorg goed voor jezelf
Mooi geschreven! Ik ben er afgelopen twee weken weer heel veel mee bezig geweest, veel teveel, veel teveel hoop. Heb alles van me afgeschreven en afgepraat. het is klaar! einde verhaal! Een litteken zit er zeker nog wel, maar nu na een half jaar waarin ik heel veel gevlucht heb, is het voorbij!

Mijn leven is weer begonnen, ik sta weer open voor nieuwe dingen en mensen, deze zelftherapie heeft geholpen .

Ik schaam mij nergens voor, maar ik ga verder. Ik hoop voor jullie dat jullie snel weer de draad kunnen oppakken en neem de tijd die je nodig hebt , laat je niet gek maken en blijf vooral jezelf.

Thanks voor jullie verhalen en adviezen heeft mij ook weer verder geholpen! En liefde is een werkwoord zowel tijdens als na een relatie. Verwerk het en laat je niet gek maken door anderen!

Het beste!
  zondag 10 augustus 2008 @ 13:47:44 #274
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_60704001
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:17 schreef luckystrike2008 het volgende:

[..]

Mooi geschreven! Ik ben er afgelopen twee weken weer heel veel mee bezig geweest, veel teveel, veel teveel hoop. Heb alles van me afgeschreven en afgepraat. het is klaar! einde verhaal! Een litteken zit er zeker nog wel, maar nu na een half jaar waarin ik heel veel gevlucht heb, is het voorbij!

Mijn leven is weer begonnen, ik sta weer open voor nieuwe dingen en mensen, deze zelftherapie heeft geholpen .

Ik schaam mij nergens voor, maar ik ga verder. Ik hoop voor jullie dat jullie snel weer de draad kunnen oppakken en neem de tijd die je nodig hebt , laat je niet gek maken en blijf vooral jezelf.

Thanks voor jullie verhalen en adviezen heeft mij ook weer verder geholpen! En liefde is een werkwoord zowel tijdens als na een relatie. Verwerk het en laat je niet gek maken door anderen!

Het beste!
Inderdaad heel mooi geschreven

Het is niet goed om er te veel mee bezig te zijn. Maar er zijn inderdaad momenten dat je er echt heel veel mee bezig bent. Daar moet je gewoon een keer doorheen.

Zo te horen voel je je weer helemaal lekker Niet meteen te overmoedig worden he Dat is mijn fout geweest een keer. Toen kreeg ik het daarna allemaal nog een keer over me heen. Het was mijn eigen schuld

Ik heb wel het idee dat ik nu echt flinke vooruitgang heb geboekt. Ik heb zo ongeveer alles wel een plaatsje gegeven. Ik sta zelfs open voor een andere dame
pi_60704902
Ik ben al een keer flink overmoedig geweest... Toen weer contact gekregen met mijn ex waardoor het weer van voor af aan begon, dit wilde ik eerst niet inzien, maar dit heb ik de laatste weken weer ondervonden. Ik heb me toen in van alles en nog wat gestort en dat was die vlucht die ik bedoelde, ook een andere dame leren kennen en dat werkte bij mij toen al helemaal niet, daar dus mee gestopt en weer in die negatieve spiraal terecht gekomen.

Maar door dat allemaal te doen en mee te maken en achteraf op terug te kijken, leer je heel veel van jezelf.

Zo te lezen heb jij dat ook zo een beetje gehad, ik wens je heel veel plezier en succes met die andere dame geniet ervan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')