Ja niet erg tactisch enzulksquote:Op zondag 20 juli 2008 02:15 schreef LaGrive het volgende:
Maar goed, de nieuwe betekenis van 'direct'?
Dat is 't probleem, iedereen blijft omdat iedereen er isquote:Op zondag 20 juli 2008 02:15 schreef LastRequest het volgende:
ik blijf natuurlijk nog hartstikke gezellig babbelen zolang jullie er ook zijn
hadden we beter kunnen gaan stappenquote:Op zondag 20 juli 2008 02:16 schreef LaGrive het volgende:
we kunnen ook gewoon een nachtje bikkelen en doorhalen?
jou bollequote:Op zondag 20 juli 2008 02:17 schreef LaGrive het volgende:
Tactisch naar wie?
das een afkorting voor Peerquote:Op zondag 20 juli 2008 02:17 schreef LaGrive het volgende:
vraagje, waar staat OP voor?
Het gaat veels te snel manquote:Op zondag 20 juli 2008 02:17 schreef LastRequest het volgende:
en Pietje![]()
![]()
wegens het weer niet aanvullen van de OP
Dit is goedkoper! Hier drink ik een lekker glaasje fris op ouders kostenquote:Op zondag 20 juli 2008 02:17 schreef LastRequest het volgende:
[..]
hadden we beter kunnen gaan stappen
OpeningsPost, en TS voor TopicStarter want dat is je volgende vraagquote:Op zondag 20 juli 2008 02:17 schreef LaGrive het volgende:
Nacht hosti, het is al diep in de nachtquote:Op zondag 20 juli 2008 02:20 schreef HostiMeister het volgende:
tering jullie hebben er echt zin in vanavond he?
Grapje, wij doen sowieso altijd cheap!quote:Op zondag 20 juli 2008 02:19 schreef LaGrive het volgende:
[..]
Dit is goedkoper! Hier drink ik een lekker glaasje fris op ouders kosten
Spreek het wel uit al O.P. Dus niet als, op. Dan lachen we je namelijk uitquote:Op zondag 20 juli 2008 02:17 schreef LaGrive het volgende:
quote:Op zondag 20 juli 2008 02:21 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Spreek het wel uit al O.P. Dus niet als, op. Dan lachen we je namelijk uit
Ik dacht dat meneer geen grote biertjes kon handelen?quote:Op zondag 20 juli 2008 02:21 schreef LaGrive het volgende:
Ik kan vandaag niet slapen omdat mijn vriendje dronken is, goede reden he?
wil je er over praten. kom maar even op de bank liggen hoor, lieverdquote:Op zondag 20 juli 2008 02:21 schreef LastRequest het volgende:
ik blijf gewoon om m'n peergrap lachen als ik em zie
beter hou ik m'n bek
en Hosti ja, ik ben gefrustreerd door mijn irl vrienden dus ik kom jullie vervelen!
Ik kan heul niet zo kijkenquote:Op zondag 20 juli 2008 02:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nouja Yashi had het er toen over, en ze zei op, en iedereen keek echt van:
Wodka blijkbaar wel, en Mister R. is er natuurlijk bij.quote:Op zondag 20 juli 2008 02:23 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik dacht dat meneer geen grote biertjes kon handelen?
omfg nog iemand online, zijn we inmiddels met 6en of zoquote:
+1 herkenbaarquote:
Die zijn allang op de hoogte van je aanwezigheidquote:Op zondag 20 juli 2008 02:26 schreef LaGrive het volgende:
ja, dit is gewoon een beetje te strak voor mij! Even wennen, aangezien ik bij elke post bang ben dat justitie ingeschakeld wordt!
Ook zoiets... Als ik zeg dat ik uit Wijchen kom, is het altijd, "Ow en je dan -voornaam-? " Wtf, alleen een voornaam? Uhm, hoe moet ik het weten dan? al ken ik ze soms wel jaquote:Op zondag 20 juli 2008 02:24 schreef LaGrive het volgende:
[..]
Wodka blijkbaar wel, en Mister R. is er natuurlijk bij.
Ik werd net al gebeld of ene Marianne uit Wijchen(en dan het WEL zo uitspreken als je het schrijft) ken...
Mister R. beweerde dat hij dolgraag wou dat ik zijn schoonmamma werd. Blijkbaar weten zij meer dan ik...
Doe dat dan ff een dagje dat Cali er niet is, wil jequote:Op zondag 20 juli 2008 02:25 schreef LastRequest het volgende:
LG is echt een doorgewinterd forumster hoor, alleen doen wij niet aan termen als OP en TS. Offtopic bestaat ook niet want iedere topic is na maximaal 3 reacties compleet offtopic
En Hosti ik red me nog even, ik denk dat ik van de week instortDan weet ik iig waar ik aan moet kloppen
Maar ik studeer net een jaar in Nijmegen, ken echt niemand uit Wijchenquote:Op zondag 20 juli 2008 02:27 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ook zoiets... Als ik zeg dat ik uit Wijchen kom, is het altijd, "Ow en je dan -voornaam-? " Wtf, alleen een voornaam? Uhm, hoe moet ik het weten dan? al ken ik ze soms wel ja
Ik snap er niks vanquote:Op zondag 20 juli 2008 02:28 schreef LaGrive het volgende:
Ja ik dus ook niet, hij schreeuwde alleen steeds dat hij graag wou dat ik zijn schoonmamma werd, blijkbaar valt hij op zo jong, dat hij nu al op mijn toekomstige kinderen valt!
Maar T. is er niet bij volgens mij, W. wel, maar die is nog nuchter...
Dus helaas, pindakaas
Op die 2 na wij allemaal niet, wees gerustquote:
Stalk jij mijn vriendinnetje soms in je vrije tijd?quote:Op zondag 20 juli 2008 02:29 schreef LastRequest het volgende:
Ik ken W nietIk faal
![]()
Hosti ik zal erop letten hahaha, ik weet inmiddels wel hoe ze eruit ziet![]()
Nee daar heb ik in dit gesprek idd niks aan maar wilde het toch even melden.
Hyvesquote:Op zondag 20 juli 2008 02:29 schreef LaGrive het volgende:
[..]
Maar ik studeer net een jaar in Nijmegen, ken echt niemand uit Wijchen.
Maarrr.. bij dit geval heb ik een hyves, checken?!
Mooi, dan kan ik fijn gaan slapen zo, maakte me al zorgen!quote:Op zondag 20 juli 2008 02:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die zijn allang op de hoogte van je aanwezigheid.
Mijn vriendje is dronken en zijn vrienden kramen onzin uit door de telefoon. Dat een duidelijker verhaalquote:Op zondag 20 juli 2008 02:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Op die 2 na wij allemaal niet, wees gerust.
quote:Op zondag 20 juli 2008 02:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Stalk jij mijn vriendinnetje soms in je vrije tijd?
quote:Op zondag 20 juli 2008 02:40 schreef LastRequest het volgende:
Wie geloofde er ook alweer niet dat we het topic vol gingen krijgen?![]()
Serieus, je hebt net alle leukigheid gemist!quote:
Ja, want ik denk dat forumen natuurlijk veel spannender is dan in de echte wereld stappenquote:Op zondag 20 juli 2008 02:44 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Serieus, je hebt net alle leukigheid gemist!
Slaapze!quote:Op zondag 20 juli 2008 02:48 schreef LastRequest het volgende:
Haha, samenvatting is onmogelijk
Maar ik ging ook slapen
Slaap lekker allemaal en tot morgen weer
Me profielfoto is het meest resent... Volgens mij had ik zelfs hetzelfde shirt aanquote:Op zondag 20 juli 2008 00:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Had ze vooraf ff bekeken en je ziet er per foto best verschillend uit![]()
.
Valt meeeequote:Op zondag 20 juli 2008 02:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen. Slaap lekker allemaal
, de rest heeft wat bij te lezen
.
met plezier gedaanquote:
wat jij hebt je rijbewijs nog niet hequote:Op zondag 20 juli 2008 13:16 schreef LaGrive het volgende:
Ik ben ook weer wakker. Ga zo met pappa, mamma wegbrengen op vakantie
danku!quote:Op zondag 20 juli 2008 13:26 schreef swarmahoer het volgende:
ik vond je grapje stiekem leuk lr van de peer
wat is het open gedeelte preciesquote:Op zondag 20 juli 2008 13:48 schreef LaGrive het volgende:
ik zit naast pappa, van mijn ouders mag ik echt no way rijden. En we brengen haar naar ergens in Belgie, ook goed?
maar we hebben een open relatie, is dat goed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
quote:Op zondag 20 juli 2008 14:11 schreef swarmahoer het volgende:
COCTAIL BAALT DAT IE ET ZELF NIET DURFT TE VRAGENJe weet toch, ik kan er niet mee omgaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben ik al geweestquote:Op zondag 20 juli 2008 14:17 schreef LastRequest het volgende:
Rivaaa
quote:Op zondag 20 juli 2008 14:26 schreef LastRequest het volgende:
Nou ik ben nog niet verder gekomen dan Riva
Nouja vorig jaar ofzo ook met LG bij Pinoccio's gegeten.. maar meer niet
Du Commerce... * gaat googlenquote:Op zondag 20 juli 2008 14:29 schreef swarmahoer het volgende:
mr jacks zou k overslaanarsenaal is zeker goed maar niet al te goedkoop? bij du commerce kan je ook lekker eten volgends mij
Ga wel vaak voor iets nieuws als het lekker klinkt... Zodra ik de helft van de ingredienten niet lust of de combinatie klinkt vies dan liever nietquote:Op zondag 20 juli 2008 14:31 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hey als jullie uit gaan eten, bestel je dan iets "nieuws" wat je nog niet / weinig gegeten hebt? Of is het altijd een satespies met piepers en sla![]()
Altijd iets zonder vlees... en dan kijken wat ik lekker vind... Meestal de vegetarische...maar soms de visquote:Op zondag 20 juli 2008 14:40 schreef swarmahoer het volgende:
ik eet altijd iets met vleesverder kijk ik wat me lekker lijkt
quote:Op zondag 20 juli 2008 14:50 schreef swarmahoer het volgende:
kut voor je
Of nietquote:
kan je nagaan hoelang ik de pagina moest ladenquote:
Aaawwwwwquote:Op zondag 20 juli 2008 15:08 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kan je nagaan hoelang ik de pagina moest laden
Vroegah, toen ik me posts per pagina nog op 300 had staanquote:Op zondag 20 juli 2008 15:08 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kan je nagaan hoelang ik de pagina moest laden
quote:
Goedquote:Op zondag 20 juli 2008 14:50 schreef swarmahoer het volgende:
hoe is t met de op eigelijk hounietje?
met mij ook goed hoorquote:Op zondag 20 juli 2008 15:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
Goed. Ben aan het bijkomen van gisteren. Met u?
Haha de Technovikingquote:
WTF ernstigquote:Op zondag 20 juli 2008 15:18 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
met mij ook goed hoormaar je moet nog wel ff revalideren zo te merken want je las de post verkeerrd
Ella, elle l’a betekent: Ella, zij heeft hetquote:
quote:Op zondag 20 juli 2008 15:49 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
Ella, elle l’a betekent: Ella, zij heeft het
quote:
Dat dusquote:Op zondag 20 juli 2008 15:51 schreef swarmahoer het volgende:
cocktail is aan de cokewaar heb je t over?
ja... en weet je wat nou zo bagger is, hing @ zon tentje in de stad een shirt, met opdruk -zie sig- en ik dacht steeds van, ja morgen haal ik emquote:Op zondag 20 juli 2008 15:59 schreef LastRequest het volgende:
Ik snap jullie allemaal maar het gaat gewoon nergens over
quote:Op zondag 20 juli 2008 15:51 schreef swarmahoer het volgende:
cocktail is aan de cokewaar heb je t over?
Doe ook maar nietquote:Op zondag 20 juli 2008 16:01 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
ja... en weet je wat nou zo bagger is, hing @ zon tentje in de stad een shirt, met opdruk -zie sig- en ik dacht steeds van, ja morgen haal ik emEn nu is die tent weg en ik heb geen shirt
Tribute to the lost onesquote:Op zondag 20 juli 2008 16:01 schreef LastRequest het volgende:
Mis je Yasha CP?
Ze zijn ook te fout... Maar de teksten zijn vaak grappig... en deze is wel leukquote:Op zondag 20 juli 2008 16:03 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Doe ook maar niet
De meeste shirts met teksten zijn toch té fout
Verkapte ik-zie-je-liever-zonder-shirt postquote:Op zondag 20 juli 2008 16:03 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Doe ook maar niet
De meeste shirts met teksten zijn toch té fout
quote:Op zondag 20 juli 2008 16:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
De grap is leuk, behalve als je 'm over jezelf maakt.
dat zal het zijn jaquote:Op zondag 20 juli 2008 16:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Verkapte ik-zie-je-liever-zonder-shirt post
ff kijkenquote:Op zondag 20 juli 2008 16:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hier zijn er veel te krijgen:
http://www.large-online.nl/
deze vind ik dan weer een beetje kansloosquote:
quote:
Mij zie je er ook niet mee lopen hoor, te fout gewoonquote:Op zondag 20 juli 2008 16:21 schreef Californium het volgende:
[..]
deze vind ik dan weer een beetje kansloos
das waarquote:Op zondag 20 juli 2008 16:26 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Mij zie je er ook niet mee lopen hoor, te fout gewoondat maakt het eigenlijk weer tof..
Vind die eerste leukquote:
En die is ook leukquote:
quote:Op zondag 20 juli 2008 17:12 schreef LastRequest het volgende:
Jij weet best waar ik het over heb aangezien ik je net lastig gevallen heb met het hele verhaal
En nu is het weer klaar.. kom eens met een gezellig onderwerp mensen
Mwoah, dat was vlak voor ik de deur uit ging. De wekker ging bijna een uur eerderquote:
Je bent op zoek naar een date of een minimeet?quote:Op zondag 20 juli 2008 17:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
Wie heeft er nog wat Coca Cola liggen ?
Jij zegt hetquote:Op zondag 20 juli 2008 18:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je bent op zoek naar een date of een minimeet?
Nou nouquote:Op zondag 20 juli 2008 20:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hou is de enige mistery guest nog in de reeks.
Cali nog een beetje... J Heronimus nog nooit gezien? Swine? voor zover dat swarma op zijn account postquote:Op zondag 20 juli 2008 20:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hou is de enige mistery guest nog in de reeks.
Ik wilde ook een plaatje zoeken, kom ik opeens dit tegenquote:Op zondag 20 juli 2008 20:41 schreef Houniet het volgende:
Een tipje van de sluiert, ik lijk een beetje op:
[ afbeelding ]
ik ookquote:Op zondag 20 juli 2008 20:49 schreef J-heronimus het volgende:
Ik heb het merendeel van iedereen hier weleens de hand geschud
swarma?quote:Op zondag 20 juli 2008 20:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik wilde ook een plaatje zoeken, kom ik opeens dit tegen:
[ afbeelding ]
Ik schoot meteen in de lach toen ik 't plaatje zag want hij lijkt best, dus eeuuhh:
Quizvraag, wie uit deze reeks is dit?
ik denk hostiquote:Op zondag 20 juli 2008 20:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik wilde ook een plaatje zoeken, kom ik opeens dit tegen:
[ afbeelding ]
Ik schoot meteen in de lach toen ik 't plaatje zag want hij lijkt best, dus eeuuhh:
Quizvraag, wie uit deze reeks is dit?
Die lijkt toch op de verste verte niet op swarmaquote:Op zondag 20 juli 2008 21:03 schreef LastRequest het volgende:
swarma?
Ik vind 'm echt lijkenquote:
Het is de quiz zonder regels, al omschrijf je degene met woorden, jouw feestjequote:Op zondag 20 juli 2008 21:17 schreef LastRequest het volgende:
moet het south park zijn? ik ken die typetjes amper
Ah, kijk das handig.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hier kan je ze maken overigens.
http://www.sp-studio.de/
quote:
quote:Op zondag 20 juli 2008 21:50 schreef LastRequest het volgende:
[..]
![]()
wij zijn ook blij dat jij terug bent
en swarma ik moest lachen
Gister photoshoot, vandaag bewerkt... gaarquote:Op zondag 20 juli 2008 21:50 schreef LastRequest het volgende:
[..]
![]()
wij zijn ook blij dat jij terug bent
en swarma ik moest lachen
Mijn neef...quote:Op zondag 20 juli 2008 22:08 schreef swarmahoer het volgende:
shoot van wat?
Straks ga je nog denken dat ik zo'n viezerik ben...quote:Op zondag 20 juli 2008 22:12 schreef LastRequest het volgende:
Ik mis een vieze snor DK!
Serieusquote:Op zondag 20 juli 2008 22:18 schreef LastRequest het volgende:
Het lukte mij iig niet mezelf na te maken.. verder dan haarkleur & kapsel kwam ik niet, toen kon ik niet meer kiezen haha.
Wat is er mis dan? Werkt bij mij altijd prima.quote:Op zondag 20 juli 2008 22:21 schreef swarmahoer het volgende:
klote postbank alweer gezijk met die kut tancodes flikker toch op
Ach, die is vast blij dat haar naam in elke 100 posts wel een keer genoemd wordt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |