Me profielfoto is het meest resent... Volgens mij had ik zelfs hetzelfde shirt aanquote:Op zondag 20 juli 2008 00:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Had ze vooraf ff bekeken en je ziet er per foto best verschillend uit![]()
.
Valt meeeequote:Op zondag 20 juli 2008 02:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen. Slaap lekker allemaal
, de rest heeft wat bij te lezen
.
met plezier gedaanquote:
wat jij hebt je rijbewijs nog niet hequote:Op zondag 20 juli 2008 13:16 schreef LaGrive het volgende:
Ik ben ook weer wakker. Ga zo met pappa, mamma wegbrengen op vakantie
danku!quote:Op zondag 20 juli 2008 13:26 schreef swarmahoer het volgende:
ik vond je grapje stiekem leuk lr van de peer
wat is het open gedeelte preciesquote:Op zondag 20 juli 2008 13:48 schreef LaGrive het volgende:
ik zit naast pappa, van mijn ouders mag ik echt no way rijden. En we brengen haar naar ergens in Belgie, ook goed?
maar we hebben een open relatie, is dat goed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
quote:Op zondag 20 juli 2008 14:11 schreef swarmahoer het volgende:
COCTAIL BAALT DAT IE ET ZELF NIET DURFT TE VRAGENJe weet toch, ik kan er niet mee omgaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben ik al geweestquote:Op zondag 20 juli 2008 14:17 schreef LastRequest het volgende:
Rivaaa
quote:Op zondag 20 juli 2008 14:26 schreef LastRequest het volgende:
Nou ik ben nog niet verder gekomen dan Riva
Nouja vorig jaar ofzo ook met LG bij Pinoccio's gegeten.. maar meer niet
Du Commerce... * gaat googlenquote:Op zondag 20 juli 2008 14:29 schreef swarmahoer het volgende:
mr jacks zou k overslaanarsenaal is zeker goed maar niet al te goedkoop? bij du commerce kan je ook lekker eten volgends mij
Ga wel vaak voor iets nieuws als het lekker klinkt... Zodra ik de helft van de ingredienten niet lust of de combinatie klinkt vies dan liever nietquote:Op zondag 20 juli 2008 14:31 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hey als jullie uit gaan eten, bestel je dan iets "nieuws" wat je nog niet / weinig gegeten hebt? Of is het altijd een satespies met piepers en sla![]()
Altijd iets zonder vlees... en dan kijken wat ik lekker vind... Meestal de vegetarische...maar soms de visquote:Op zondag 20 juli 2008 14:40 schreef swarmahoer het volgende:
ik eet altijd iets met vleesverder kijk ik wat me lekker lijkt
quote:Op zondag 20 juli 2008 14:50 schreef swarmahoer het volgende:
kut voor je
Of nietquote:
kan je nagaan hoelang ik de pagina moest ladenquote:
Aaawwwwwquote:Op zondag 20 juli 2008 15:08 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kan je nagaan hoelang ik de pagina moest laden
Vroegah, toen ik me posts per pagina nog op 300 had staanquote:Op zondag 20 juli 2008 15:08 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kan je nagaan hoelang ik de pagina moest laden
quote:
Goedquote:Op zondag 20 juli 2008 14:50 schreef swarmahoer het volgende:
hoe is t met de op eigelijk hounietje?
met mij ook goed hoorquote:Op zondag 20 juli 2008 15:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
Goed. Ben aan het bijkomen van gisteren. Met u?
Haha de Technovikingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |