Nacht hosti, het is al diep in de nachtquote:Op zondag 20 juli 2008 02:20 schreef HostiMeister het volgende:
tering jullie hebben er echt zin in vanavond he?
Grapje, wij doen sowieso altijd cheap!quote:Op zondag 20 juli 2008 02:19 schreef LaGrive het volgende:
[..]
Dit is goedkoper! Hier drink ik een lekker glaasje fris op ouders kosten
Spreek het wel uit al O.P. Dus niet als, op. Dan lachen we je namelijk uitquote:Op zondag 20 juli 2008 02:17 schreef LaGrive het volgende:
vraagje, waar staat OP voor?
quote:Op zondag 20 juli 2008 02:21 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Spreek het wel uit al O.P. Dus niet als, op. Dan lachen we je namelijk uit
Ik dacht dat meneer geen grote biertjes kon handelen?quote:Op zondag 20 juli 2008 02:21 schreef LaGrive het volgende:
Ik kan vandaag niet slapen omdat mijn vriendje dronken is, goede reden he?
wil je er over praten. kom maar even op de bank liggen hoor, lieverdquote:Op zondag 20 juli 2008 02:21 schreef LastRequest het volgende:
ik blijf gewoon om m'n peergrap lachen als ik em zie
beter hou ik m'n bek
en Hosti ja, ik ben gefrustreerd door mijn irl vrienden dus ik kom jullie vervelen!
Ik kan heul niet zo kijkenquote:Op zondag 20 juli 2008 02:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nouja Yashi had het er toen over, en ze zei op, en iedereen keek echt van:
Wodka blijkbaar wel, en Mister R. is er natuurlijk bij.quote:Op zondag 20 juli 2008 02:23 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik dacht dat meneer geen grote biertjes kon handelen?
omfg nog iemand online, zijn we inmiddels met 6en of zoquote:
+1 herkenbaarquote:
Die zijn allang op de hoogte van je aanwezigheidquote:Op zondag 20 juli 2008 02:26 schreef LaGrive het volgende:
ja, dit is gewoon een beetje te strak voor mij! Even wennen, aangezien ik bij elke post bang ben dat justitie ingeschakeld wordt!
Ook zoiets... Als ik zeg dat ik uit Wijchen kom, is het altijd, "Ow en je dan -voornaam-? " Wtf, alleen een voornaam? Uhm, hoe moet ik het weten dan? al ken ik ze soms wel jaquote:Op zondag 20 juli 2008 02:24 schreef LaGrive het volgende:
[..]
Wodka blijkbaar wel, en Mister R. is er natuurlijk bij.
Ik werd net al gebeld of ene Marianne uit Wijchen(en dan het WEL zo uitspreken als je het schrijft) ken...
Mister R. beweerde dat hij dolgraag wou dat ik zijn schoonmamma werd. Blijkbaar weten zij meer dan ik...
Doe dat dan ff een dagje dat Cali er niet is, wil jequote:Op zondag 20 juli 2008 02:25 schreef LastRequest het volgende:
LG is echt een doorgewinterd forumster hoor, alleen doen wij niet aan termen als OP en TS. Offtopic bestaat ook niet want iedere topic is na maximaal 3 reacties compleet offtopic
En Hosti ik red me nog even, ik denk dat ik van de week instortDan weet ik iig waar ik aan moet kloppen
Maar ik studeer net een jaar in Nijmegen, ken echt niemand uit Wijchenquote:Op zondag 20 juli 2008 02:27 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ook zoiets... Als ik zeg dat ik uit Wijchen kom, is het altijd, "Ow en je dan -voornaam-? " Wtf, alleen een voornaam? Uhm, hoe moet ik het weten dan? al ken ik ze soms wel ja
Ik snap er niks vanquote:Op zondag 20 juli 2008 02:28 schreef LaGrive het volgende:
Ja ik dus ook niet, hij schreeuwde alleen steeds dat hij graag wou dat ik zijn schoonmamma werd, blijkbaar valt hij op zo jong, dat hij nu al op mijn toekomstige kinderen valt!
Maar T. is er niet bij volgens mij, W. wel, maar die is nog nuchter...
Dus helaas, pindakaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |