Een stad heet en spannend vinden, ik moest lachenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben er 3x een weekend geweest en 1x een week, en nu weer een week.
Wel steeds met een ander. Ken de stad inmiddels redelijk goed dus da's altijd ff rondleiden.
Maar het gata me dan ook niet meer om dingen zien en doen, maar om de sfeer van die stad.
Die is zo lekker (chocola en peper)Zwoel, sexy, bruisend, lekker, heet, spannend, relaxed.
Dat is toch geen combinatie?!quote:
Jij kan ook echt NIET aardig zijn voor nieuwkomers hèquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Een stad heet en spannend vinden, ik moest lachen
Bedoel een stad leuk vinden, ok dat kan nog. Maar het zo beschrijven, nee dat niet
Eey, ooit bij de mexicaan kip in chocoladesaus gegeten? peper in chocola smaakt dus echt wel hequote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:07 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Dat is toch geen combinatie?!
Spoilin' nice chocolat.. He ruins it
Doe eens even normaal!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eey, ooit bij de mexicaan kip in chocoladesaus gegeten? peper in chocola smaakt dus echt wel he
Alles zoent?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:08 schreef Ang3l het volgende:
De sfeer is dat gewoon. Er hangt altijd een bepaalde spanning op straat. De mensen, de muziek, de mentaliteit. Alles flirt, alles lacht, alles zoent. Nou dat noem ik meer dan leuk, dat noem ik heet en spannend
Jamaar jamaar!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:09 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Doe eens even normaal!![]()
Ik ga m'n geliefde chocola toch niet bederven met een stukje gore droge kip?!
Ik ben lief! Heb alleen een andere meningquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:07 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Jij kan ook echt NIET aardig zijn voor nieuwkomers hè
Je kent me dus al?quote:
Als je mensen wilt zien flirten en zoenen dan kan je ook over de wallen lopen. Bedoel maar...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:08 schreef Ang3l het volgende:
De sfeer is dat gewoon. Er hangt altijd een bepaalde spanning op straat. De mensen, de muziek, de mentaliteit. Alles flirt, alles lacht, alles zoent. Nou dat noem ik meer dan leuk, dat noem ik heet en spannend
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik ben lief! Heb alleen een andere meningDat kan toch?
Als je de stad alleen om hara gebouwen bekijkt niet nee. Als je de stad incl mensen, weer en sfeer bekijkt wel. Vind ik dan hequote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Als je mensen wilt zien flirten en zoenen dan kan je ook over de wallen lopen. Bedoel maar...
Maar begrijp me niet verkeerd, vind het een mooie stad hoor. Maar om nou zulke superlatieven te gebruiken, dat niet
14 augustus gaan we erinquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:56 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Wanneer ga jij eigenlijk in je huisje wonen met vriendin?
Heb je een fetish voor steden ofzo?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je de stad alleen om hara gebouwen bekijkt niet nee. Als je de stad incl mensen, weer en sfeer bekijkt wel. Vind ik dan he
Zo vind ik NY koud en kil, ook al kan het er 30 graden zijn.
En New Orleans is dan weer sexy en creepy mysterieus. Niet de gebouwen, het totaalplaatje.
DETAILSquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:16 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
![]()
Maar iets zegt me dat je veel vaker een andere mening hebt, dan dat je het er mee eens bent
Wat leuk, we zijn in dezelfde maand jarigquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:18 schreef tripack het volgende:
[..]
14 augustus gaan we erinmisschien eerder als dat kan... en dan gelijk de 18e en 19e mijn verjaardag vieren daarzo
Moet je anders even aan z'n schoonvader vragenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:19 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Wat leuk, we zijn in dezelfde maand jarig![]()
Maar 14 augustus is al snel joh, schiet het klussen en inrichten al een beetje op?
Doe ik zó m'n best om de schoonvader uit beeld te laten, ik dacht ik laat die jongen zelf even vertellen wat z'n schoonvader allemaal uitvreet..quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Moet je anders even aan z'n schoonvader vragen
Maar relaxed hoor Tripack
Zeg ehr mevrouw, we blijven toch niet de hele tijd lachen om mij hequote:
In dat geval...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:21 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Doe ik zó m'n best om de schoonvader uit beeld te laten, ik dacht ik laat die jongen zelf even vertellen wat z'n schoonvader allemaal uitvreet..
Begin jij er weer over![]()
jaah schiet al aardig opquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:19 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Wat leuk, we zijn in dezelfde maand jarig![]()
Maar 14 augustus is al snel joh, schiet het klussen en inrichten al een beetje op?
Nee, straks ontploft je ego nogquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zeg ehr mevrouw, we blijven toch niet de hele tijd lachen om mij he
Je bedoelt dat je schoonvader dan kan koken...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:23 schreef tripack het volgende:
[..]
jaah schiet al aardig opdit weekend zal de woonkamer af zijn qua verf/behang
en dan kunnen we met de slaapkamer verder gaan.
volgende week komt het fornuis en dan kunnen we al koken
@ Beller: moest eerst ff bellen voordat ik dit poste![]()
nee dat mogen wij dan weer wel doenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:24 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je schoonvader dan kan koken...
For real, dat heb ik dus echt niet hequote:
Gast!! M'n waterquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:23 schreef tripack het volgende:
[..]
jaah schiet al aardig opdit weekend zal de woonkamer af zijn qua verf/behang
en dan kunnen we met de slaapkamer verder gaan.
volgende week komt het fornuis en dan kunnen we al koken
@ Beller: moest eerst ff bellen voordat ik dit poste![]()
Dit topic kan gewoon niet zonder jou, echt...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heb je een fetish voor steden ofzo?
Een stad kan leuk zijn, of niet leuk... maar om nou meteen te zeggen; "Ganz Geil jah!", dat vind ik een beetje apart
Bwhehe hoezo dat danquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dit topic kan gewoon niet zonder jou, echt...
Dude!!quote:
scheit een duif op je eten wanneer je over de dam looptquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast!! M'n water![]()
![]()
Maar relaxed dat volgende week het fornuis erin komt, toch wel met een oven he?
Die opmerkingen van jou bij nieuwe mensen, ik lig hier echt vaak dubbel...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bwhehe hoezo dat dan
Enne heb je het druk met werk?
Sgele ook al, LIEK OMG!! WTF IS HAPPENING!!
Ongekend... is de werkplek naast je nog vrij?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die opmerkingen van jou bij nieuwe mensen, ik lig hier echt vaak dubbel...![]()
Druk? whehehehe![]()
Al 2 keer wezen roken, heb nu een dvd van jochem mijer opstaan (toch handig 2 schermen),
1 telefoontje opgenomen... koffie gedronken...
Wheheh dat wist ik alquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
For real, dat heb ik dus echt niet he![]()
Niet op m'n eten, wel op mij daarentegen...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:29 schreef tripack het volgende:
[..]
scheit een duif op je eten wanneer je over de dam loopt![]()
en die week daarop komen ze het tapijt leggen dus dan moet de slaapkamer wel klaar zijn
EINZ!!111!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
[..]
We moeten gewoon standaard bij elk nieuw persoon gaan posten...
"BELLER...kom er maar in!"
Wel handig, iemand die alle klusjes opknapt...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:25 schreef tripack het volgende:
[..]
nee dat mogen wij dan weer wel doen![]()
![]()
het is verder een hele aardige man hoorje kan het slechter treffen
Zelfspot daarentegenquote:
Ik las heul wat anders dan geitjuhquote:
Da's weer heel erg als je een stad alleen maar leuk of niet leuk kunt vindenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heb je een fetish voor steden ofzo?
Een stad kan leuk zijn, of niet leuk... maar om nou meteen te zeggen; "Ganz Geil jah!", dat vind ik een beetje apart
Ja hoor, hele afdeling is hier zo'n beetje leeg man hahahaquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ongekend... is de werkplek naast je nog vrij?
Kijk ik wel even mee, ik neem het bier wel mee!!
Zelfkennisquote:
Je leest wat je lezen wilt hehquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:33 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik las heul wat anders dan geitjuh
Die houden we er zeker in !!!!!!!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
[..]
We moeten gewoon standaard bij elk nieuw persoon gaan posten...
"BELLER...kom er maar in!"
Dat wilde ik heulemaal niet lezenquote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die houden we er zeker in !!!!!!!
Zie ik het nou goed, heb we al een slachtoffer gevonden ?!
Toetsenbord naar z'n harses gooienquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:35 schreef LamstraalASD het volgende:
Mensen ik heb hulp nodig.
Zit op een afdeling waar normaal 5 man zitten.
Kom ik vanochtend binnen is iedereen thuis werken, enige probleem is er zit nog een soort mummie in de hoek.
Het beweegt wel maar het zegt niets.
Moet voor een aantal mensen wat dingen doen maar niemand is er.
Is het hier gezellig??
*begint zich nu toch af te vragen wat je dacht te lezen*quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:35 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Dat wilde ik heulemaal niet lezen
Zelfkennis is zo 1910quote:
Beller... kom d'r maar in!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:35 schreef LamstraalASD het volgende:
Mensen ik heb hulp nodig.
Zit op een afdeling waar normaal 5 man zitten.
Kom ik vanochtend binnen is iedereen thuis werken, enige probleem is er zit nog een soort mummie in de hoek.
Het beweegt wel maar het zegt niets.
Moet voor een aantal mensen wat dingen doen maar niemand is er.
Is het hier gezellig??
Verliefd worden op een stad... kijk als je nou zegt, ik ben verliefd op een vrouw in een stad. Daar kan ik mij in vinden... maar op een stad zelf?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's weer heel erg als je een stad alleen maar leuk of niet leuk kunt vinden
Je kunt ook niet verliefd worden op een stad? Overdonderd zijn door een stad? (da's meer dan leuk) Walgen van een stad? (da's minder dan niet leuk)
Natuurlijk man! Nemen we ook meequote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ja hoor, hele afdeling is hier zo'n beetje leeg man hahaha
p.s heb je nog borrel nootjes toevallig?
De lokale bevolking tongzoenenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Verliefd worden op een stad... kijk als je nou zegt, ik ben verliefd op een vrouw in een stad. Daar kan ik mij in vinden... maar op een stad zelf?
Beetje tegen een gebouw staan swaffelen
Gast! M'n waterquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
Toetsenbord naar z'n harses gooien
Opgelost Slotje
BOEM!!quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Verliefd worden op een stad... kijk als je nou zegt, ik ben verliefd op een vrouw in een stad. Daar kan ik mij in vinden... maar op een stad zelf?
Beetje tegen een gebouw staan swaffelen
Want dat is immers sensueel en heetquote:
Dudequote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
BOEM!!
En langs de weg... dat is niet een mummie maar je moeder
whehehe jahquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:32 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Wel handig, iemand die alle klusjes opknapt...
Het is weer vrijdagquote:
Godsamme manquote:
Als we dan toch bezig zijn, pak ik wel ff een beamerquote:
Aaight!quote:
Hoe goed?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als we dan toch bezig zijn, pak ik wel ff een beamer(we hebben er 3)
Bier, borrel nootjes.... gaat goedkomen met ons Beller!
Dan worden we altijd een beetje flauwquote:
Sorry manquote:
moet toch ook eens een keer doordeweeks in dit topic kijken danquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan worden we altijd een beetje flauw
Want vandaag is het mijnnnnnnnnnnn dagquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hoe goed?
Heeeul heeeeul heeeeeul goed
Een beetje maar?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan worden we altijd een beetje flauw
Het is door de weeks ?!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:43 schreef yustsomeguy het volgende:
[..]
moet toch ook eens een keer doordeweeks in dit topic kijken dan
Nee jij bent lekker rustig wil je zeggen?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Want vandaag is het mijnnnnnnnnnnn dag![]()
De touwtering zeg, wat bij jij actief vandaag man!
Je was me voorquote:
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:45 schreef DrakenVlieg het volgende:
Ben ik een broodje smeren, zijn we een hele bladzijde en een hoop gezeik verder...
Dank jequote:
Ja, jij niet danquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Want vandaag is het mijnnnnnnnnnnn dag![]()
De touwtering zeg, wat bij jij actief vandaag man!
+1 Scherp! BOEM!!quote:
kan jij om kwart voor 10 op je werk zomaar even broodje hagelslag smeren?quote:
Maar het feit blijft dat het nog doordeweeks isquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:45 schreef yustsomeguy het volgende:
[..]
hier overheerst op vrijdag toch wel het weekend gevoel
Dat doet het al op een maandagquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:45 schreef yustsomeguy het volgende:
[..]
Eetse,quote:
Waar staat dat ze aan het werk isquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:47 schreef yustsomeguy het volgende:
[..]
kan jij om kwart voor 10 op je werk zomaar even broodje hagelslag smeren?
Werk?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:47 schreef yustsomeguy het volgende:
[..]
kan jij om kwart voor 10 op je werk zomaar even broodje hagelslag smeren?
En dat moest je even met ons delen?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:47 schreef LamstraalASD het volgende:
[..]
Eetse,
Mijn vrouwtje belde net om even door te geven dat zij roti ging halen, AARRGGGHHH GEMEEN!!!
Iemand de popcorn bij de hand?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Waar staat dat ze aan het werk is
Tot 9 uurquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:48 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Werk?
Zeg eens niet van die enge dingen!
En ik hoef pas om half 1 te beginnen, dus ik ben thuis nu
Of andere versnaperingen?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En dat moest je even met ons delen?
Ik sip achter mijn broodje, jullie sip achter jullie broodje!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En dat moest je even met ons delen?
Droxz heeft wel wat, die is toch film aan het kijkenquote:
Halve kater en te weinig geslapen, ik en actief?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:44 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee jij bent lekker rustig wil je zeggen?
Ongekendquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:50 schreef LamstraalASD het volgende:
[..]
Ik sip achter mijn broodje, jullie sip achter jullie broodje!
Ik ben er kapot van...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:50 schreef LamstraalASD het volgende:
[..]
quote:
Boh dan mag je vandaag ook Sgele en Droxz noemen hoorquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:51 schreef DrakenVlieg het volgende:
Serieus, nog even en ik kan een apart topic gaan openen voor mensen die niet door de keuring heen zijn gekomen bij GRTDOJW..
Iets van: GRTDOJW: Ik wilde er bij horen, maar mocht niet van Beller!
Of: GRTDOJW: Boycot Beller, hij is gemeen!
GRTDOJW: Ik ben gewoon te slecht om erbij te horenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:51 schreef DrakenVlieg het volgende:
Serieus, nog even en ik kan een apart topic gaan openen voor mensen die niet door de keuring heen zijn gekomen bij GRTDOJW..
Dat dan weer wel, ik wil bier!!!!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:45 schreef yustsomeguy het volgende:
[..]
Jij bent de aanstichterquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Boh dan mag je vandaag ook Sgele en Droxz noemen hoor
Je bent er scheel van gaan kijken?quote:
quote:
Rechtquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je bent er scheel van gaan kijken?
Gast! Hahahaquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:53 schreef Sgele het volgende:
[..]
GRTDOJW: Ik ben gewoon te slecht om erbij te horen
Lees: Ik ben even weg, roken enzo!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat dan weer wel, ik wil bier!!!!
o... thx Beller!
Damn, ik kan he tniet maken om weer te gaan roken,
maar ik heb echt heul heul heul weinig zin om op te staan
ff kloon aanmakenquote:
Broodje smeren, kan je dat niet laten doen?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:45 schreef DrakenVlieg het volgende:
Ben ik een broodje smeren, zijn we een hele bladzijde en een hoop gezeik verder...
Ik ook daarom wou ik het delen met julliequote:
Ik ben geen newbie meer hoor!quote:
Anders doen wij gewoon F5-en en jij typt namens ons een heel topic vol?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Lees: Ik ben even weg, roken enzo!
Ik moet toch maximaal gebruik maken van mijn 2 schermen toch?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Droxz heeft wel wat, die is toch film aan het kijken
eerst 12 uur maar eens zien te reddenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:55 schreef LamstraalASD het volgende:
Is het al bijna 4 uur? verveel me gruwelijk.
Je vrouw heeft je brood gesmeerd?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:55 schreef LamstraalASD het volgende:
[..]
Ik ook daarom wou ik het delen met jullie
Eigenlijk mag ik niet zeuren me vrouwtje heeft vanochtend vroeg mijn brood klaar gemaakt en dan zal ik nog zeuren ook?
Ja tuurlijk! Roti willen we! oprotten met dat oude brood.
Is het al bijna 4 uur? verveel me gruwelijk.
Beller is gewoon een goede portierquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:51 schreef DrakenVlieg het volgende:
Meh alleen is het niet mogelijk om cabaret te creëren hequote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:55 schreef Sgele het volgende:
[..]
Anders doen wij gewoon F5-en en jij typt namens ons een heel topic vol?
Word ook al lastig, zit al te knikkenbollen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:56 schreef yustsomeguy het volgende:
[..]
eerst 12 uur maar eens zien te redden
Ik doe heeeeul aardig tegen jequote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:55 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik ben geen newbie meer hoor!![]()
Tegen mij kun je wel aardig doen
Waarom hield hij mij dan niet tegen?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Beller is gewoon een goede portier![]()
Hij zorgt er gewoon voor dat hier alleen relaxte mensen komen hahaha
Kun jij alleen verliefd worden op een vrouw?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
quote:Beetje tegen een gebouw staan swaffelen
Dat dusquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:57 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Je vrouw heeft je brood gesmeerd?
Oh My God!![]()
Ja groot gelijk heb jequote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik moet toch maximaal gebruik maken van mijn 2 schermen toch?
can u blame them?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:58 schreef Ang3l het volgende:Hey er zijn mensen aangepakt die de Taj mahal stonden te swaffelen hoor
Vraag aan vrouw: "word u onderdrukt"quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat dus
Knakker tegen vrouw: Mensch!! Ga mijn brood smeren! NUUUUUU!!
Mag jij wel liegen van Sgele z'n moeder?quote:
De OP zegt dus blijkbaar nog niet genoeg?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:59 schreef Ang3l het volgende:
Wat gaan jullie snel trouwens!
Hebben jullie geen reet te doen op je werk of zo?
Ghehehequote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Vraag aan vrouw: "word u onderdrukt"
Vrouw: "moet ik even aan m'n man vragen"
We have a winnerquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:59 schreef Ang3l het volgende:
Mijn kaneelstok in een boek plempen geeft ook zo'n plakkerige bende... dan maar een vrouwquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kun jij alleen verliefd worden op een vrouw?
Niet op muziek, of een mooi boek.... of een stad.
[..]Hey er zijn mensen aangepakt die de Taj mahal stonden te swaffelen hoor
Whahahaquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Vraag aan vrouw: "word u onderdrukt"
Vrouw: "moet ik even aan m'n man vragen"
Je banaan in een pruim peren... laten we het gezond houdenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mijn kaneelstok in een boek plempen geeft ook zo'n plakkerige bende... dan maar een vrouw
Maar ja, iedereen zo zijn ding he
Neequote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:00 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Mag jij wel liegen van Sgele z'n moeder?
Weet je wat pas echt zuigt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Godsamme Sgele, mongool!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:02 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je banaan in een pruim peren... laten we het gezond houden
O ja, verliefd zijn stata gelijk aan plempenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mijn kaneelstok in een boek plempen geeft ook zo'n plakkerige bende... dan maar een vrouw
Maar ja, iedereen zo zijn ding he
You go sisterquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, verliefd zijn stata gelijk aan plempen
mannen
Mongool?? heb je nog meer over jezelf te melden?quote:
Wrong....and she's coming to get youquote:
Een boek kun je leuk vinden, maar er verliefd op worden? Deel je er ook intieme momenten mee dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
mannen
Ik ga wel werken ofzoquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:04 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mongool?? heb je nog meer over jezelf te melden?![]()
Dude!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:50 schreef LamstraalASD het volgende:
[..]
LIEK OMG!quote:
Kom kom..het was maar een grapjequote:
Zo'n 1 die er via de artiesteningang in wilt?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dude!
Ben jij een beetje van de verkeerde kant ofzo?
Hoezo? Moet het broodje achter hem gaan zitten dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dude!
Ben jij een beetje van de verkeerde kant ofzo?
Giiiiiiiiiiiiiiiiirl!quote:
Dont know, Beller was even naar de wc?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:58 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Waarom hield hij mij dan niet tegen?
Sta stijf van de stress
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
mannen
Voel me net Calimeroquote:
Zo een die via de exit only toegang wiltquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zo'n 1 die er via de artiesteningang in wilt?
Da;s een uitdrukking, Meneer Lodewijk Letterlijk!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Een boek kun je leuk vinden, maar er verliefd op worden?
Nou om intieme momenten te delen hoef ik dan weer totaal niet verliefd te zijn, maar da's wat andersquote:Deel je er ook intieme momenten mee dan?
Ang3lquote:
Als je even naar Ang3l zijn website kijkt, weet je wat ik bedoelquote:
Beller, komt d'r maar in!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:59 schreef Ang3l het volgende:
Funny Guyquote:
Weet ik dat ook weer. ga ik fff vragen of ze Shakespeare's Romeo & Juliet willen herschrijven. Dat ie zo vanonder dat balkon roept "Eey Juul! Je bent de zon en zo. Plempen?"quote:
Je zegt het toch zelf? Ik citeer enkel jouw woordenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da;s een uitdrukking, Meneer Lodewijk Letterlijk!
[..]
Nou om intieme momenten te delen hoef ik dan weer totaal niet verliefd te zijn, maar da's wat anders
* Sgele mompelt iets met "ook artiesteningang?"quote:
Ja ik denk hetquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dont know, Beller was even naar de wc?
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:11 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Als je even naar Ang3l zijn website kijkt, weet je wat ik bedoel
Je wilt dus eigenlijk zeggen dat je fijn in de rondte neuckt?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da;s een uitdrukking, Meneer Lodewijk Letterlijk!
[..]
Nou om intieme momenten te delen hoef ik dan weer totaal niet verliefd te zijn, maar da's wat anders
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet ik dat ook weer. ga ik fff vragen of ze Shakespeare's Romeo & Juliet willen herschrijven. Dat ie zo vanonder dat balkon roept "Eey Juul! Je bent de zon en zo. Plempen?"
Om mijn liefste Juliet, jij bent de liefde van mijn leven.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet ik dat ook weer. ga ik fff vragen of ze Shakespeare's Romeo & Juliet willen herschrijven. Dat ie zo vanonder dat balkon roept "Eey Juul! Je bent de zon en zo. Plempen?"
Ik haat artiesteningangen. ben altijd bang dat geer of Goor er staan om niet gewilde handtekeningen uit te delenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele mompelt iets met "ook artiesteningang?"
-laat maar-quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zo'n 1 die er via de artiesteningang in wilt?
tiulvkolbquote:
Ik hoop dat ze dan niet Leonardo castenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:13 schreef yustsomeguy het volgende:
[..]
dan ga ik de verfilming cker kijken
In een heeeule verkapte vorm dus welquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je wilt dus eigenlijk zeggen dat je fijn in de rondte neuckt?
Iets met niet liefquote:
Potver, geen slecht woord over Geer en Goor waar ik bij benquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik haat artiesteningangen. ben altijd bang dat geer of Goor er staan om niet gewilde handtekeningen uit te delen
Uuuh...uuuh.... *denkt na* Niet verliefd hoeven zijn om sex te hebben, ofwel sex zonder liefde, equals rondneuken.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je wilt dus eigenlijk zeggen dat je fijn in de rondte neuckt?
Bwahahahahaquote:
Ontkenning, maakt niet uitquote:
jamaar jamaar!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:15 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Potver, geen slecht woord over Geer en Goor waar ik bij ben
Tsja.. Ben ik een vrouw voor... Nieuwsgierig enzoquote:
Mijn geile sloerie, je bent mijn sletjes voor de aankomende tijd *YO*quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Om mijn liefste Juliet, jij bent de liefde van mijn leven.
Kan ik u verleiden om met mij weder te keren naar mijn kamer.
Waar ik u vervolgens volledig ga uitwonen
Zoiets?
Uhm.. Okquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
jamaar jamaar!
Ok, zolang jij niet het woord pot zegt
Een boek swaffelen, die tel je ook mee?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
In een heeeule verkapte vorm dus wel
Ik mis het oud taalgebruik er een beetje in, dus als je sloerie door schloerie vervangt en neuken als nuecken schrijft vind ik het een hit!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mijn geile sloerie, je bent mijn sletjes voor de aankomende tijd *YO*
Hier heb je drugs, kunnen we langer neuken!
Zuig me pik dik!
Of is dit beter?
Aaaaight, jeweetschquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mijn geile sloerie, je bent mijn sletjes voor de aankomende tijd *YO*
Hier heb je drugs, kunnen we langer neuken!
Zuig me pik dik!
Of is dit beter?
Ik kijk te veel naar die dvd's van jochem meijerquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bwahahahaha
Die opmerking die er stond was geniaal
Fo shoquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Een boek swaffelen, die tel je ook mee?
POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POTquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
jamaar jamaar!
Ok, zolang jij niet het woord pot zegt
Voor oud taalgebruik pak je de bijbel maarquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik mis het oud taalgebruik er een beetje in, dus als je sloerie door schloerie vervangt en neuken als nuecken schrijft vind ik het een hit!
plantenpot => cactuspotquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT
?
Zijn shows zijn echt geweldigquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik kijk te veel naar die dvd's van jochem meijer
ARGH! Nou heb ik allemaal tuinbroeken en shag in m;n hoofd zitten!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT
?
Doe eens niet!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:21 schreef tripack het volgende:
[..]
plantenpot => cactuspot
met die gast erbij is het feest compleet
Nee man, daar mag ik toch niet in lezen. Je weet toch!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Voor oud taalgebruik pak je de bijbel maar
Op-bokken met die tyfus plant!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:21 schreef tripack het volgende:
[..]
plantenpot => cactuspot
Hahahahaquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
?
Godsamme tripackquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:21 schreef tripack het volgende:
[..]
plantenpot => cactuspot
Echt, ik lig gvd echt helemaal dubbel hieroquote:
Staat volgens mij niks over vermeld in de bijbelquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee man, daar mag ik toch niet in lezen. Je weet toch!
' Hallo, ik ben Gretaaaa.. Hoe heet jij dannnn? 'quote:
Neqschotje dan maar?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ARGH! Nou heb ik allemaal tuinbroeken en shag in m;n hoofd zitten!
Hahaha de vriendin zonder clouquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Echt, ik lig gvd echt helemaal dubbel hiero
"zelf een porno film heeft een beter verhaal....... denk ik"
Geniaal!
Ik heb er 3quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Staat volgens mij niks over vermeld in de bijbel
Wauw! Wat een leuk karakterquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:24 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
' Hallo, ik ben Gretaaaa.. Hoe heet jij dannnn? '
![]()
dus toch!!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb er 3Maar ik ga ze niet met m'n roze arceerstiftje napluizen of het er staat.
Ik ga ze hooguit ff swaffelen straks. Of plempen.
Als je er niet tegen kan, trek je die zwarte kous maar over je hoofdquote:
"hij is eens valsspeler, hij is een valsspeler"quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:24 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
' Hallo, ik ben Gretaaaa.. Hoe heet jij dannnn? '
![]()
Damn. Bustedquote:
quote:
het oude testament of liever het nieuwequote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Damn. Busted
Maar dan alleen DAT boek he!
Ik weetz allezzzzzzzzzz *YO*quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee man, daar mag ik toch niet in lezen. Je weet toch!
Schoolreisje is pas geniaal.. Zo herkenbaarquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
"hij is eens valsspeler, hij is een valsspeler"
"Abe lenstra, je moet is een huisvrouw, je moeder is een huisvrouw"
"vlegel, vlegel!"
SM van vroeger:
kunt u eens ranzig smerige dingen vertellen
"schavuit*
"Schobbejak*
*belhamel*
*klaar*
Fucking geniaal
*LOL*quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:28 schreef tripack het volgende:
[..]
het oude testament of liever het nieuwe
jezus met zijn 12 dicipellen, jah jah
Ehr juist jaquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:26 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Als je er niet tegen kan, trek je die zwarte kous maar over je hoofd
Kut... alwetend. Eey dat boek gaat toch niet toevallig over jou he?quote:
"Lekke Lucas"quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:29 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Schoolreisje is pas geniaal.. Zo herkenbaar![]()
Stukje verderop in 't filmpje op youtubequote:
Inderdaad jaquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:29 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Schoolreisje is pas geniaal.. Zo herkenbaar![]()
Kut, youtube = NO GO op werkquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:30 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Stukje verderop in 't filmpje op youtube
Ik sta daar weer boven, ik had namelijk geen zin meer...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kut... alwetend. Eey dat boek gaat toch niet toevallig over jou he?
Want dan wil ik wel ff dat je je eerst voorstelt voordat ik je swaffel hoor!
Droxz! Je hebt sjansquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kut... alwetend. Eey dat boek gaat toch niet toevallig over jou he?
Want dan wil ik wel ff dat je je eerst voorstelt voordat ik je swaffel hoor!
Heulemaal lekker stil!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:31 schreef Sgele het volgende:
Hoppa...en toen klapte het complete telefoonsysteem eruit hier
Ga jij nou maar je broodjes eten en druk maken dat, dat vrouw mensch van jou roti eetquote:
Lynda, waar ben je als ik je nodig hebquote:
Succes met werken hequote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:32 schreef DrakenVlieg het volgende:
Het was weer gezellig, ik ga eens werken en vakantie vieren vanavond
Fijne dag en fijn weekend!![]()
Easy on the new ones, guys!
quote:
Was, het IS nog gezellig hoor hahahaquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:32 schreef DrakenVlieg het volgende:
Het was weer gezellig, ik ga eens werken en vakantie vieren vanavond
Fijne dag en fijn weekend!![]()
Easy on the new ones, guys!
De eerste week ben ik gewoon thuis hoorquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Succes met werken he
En als ik je niet meer spreek, een hele fijne vakantie
Hahahaquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Lynda, waar ben je als ik je nodig heb
Ga jij je buro maar ff swaffelen, en daarna een 1 mans bukkake party houden....quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
![]()
nee nee, swaffelen valt niet onder sjansen of verliefd zijn hoor. Hoort eerder bij plempen!
Dailymotion FTWquote:
Woehoehquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:34 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
De eerste week ben ik gewoon thuis hoor![]()
Kom nog wel langs
Maar thanks!
Altijd lachen, als ik hier met Lynda praat, praat niemand meer tegen mijquote:
Ang3l = relnicht ?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ga jij je buro maar ff swaffelen, en daarna een 1 mans bukkake party houden....
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:35 schreef tripack het volgende:
fijne vakantie DVen gedraag je een beetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DV en gedragen?
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
En door wie komt dat danquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Altijd lachen, als ik hier met Lynda praat, praat niemand meer tegen mij
Hij is vieeeeeeeeeeeeeeeeeeesssssss patrick!quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]Hey, ik kan me best wel gedragen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DV en gedragen?
Als ik dat zou willen..
En dat wil ik niet
Het is veel belangrijker om geïnteresseerd, dan interessant te zijn.
Ik denk altijd eerst goed na voordat ik iets stoms zeg.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]Yeah, rightSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DV en gedragen?
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Run Tripack, Run!!!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hij is vieeeeeeeeeeeeeeeeeeesssssss patrick!
Wehehe, stel je niet aan man. Wie is hier nou 't mietje, jij of ik?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hij is vieeeeeeeeeeeeeeeeeeesssssss patrick!
Calimero goes naughtyquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:38 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Hey, ik kan me best wel gedragen!
Als ik dat zou willen..
En dat wil ik niet
Retorische vraag enzo...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wehehe, stel je niet aan man. Wie is hier nou 't mietje, jij of ik?
Vanaf volgende maand bij de bonte collectie in de videotheek?quote:
Patrick?quote:
Ik en me aanstellen?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wehehe, stel je niet aan man. Wie is hier nou 't mietje, jij of ik?
Waarom denk je dat ik 'm zo stelde smartassquote:
Naast die nieuwe versie van Romeo & Juliet dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Vanaf volgende maand bij de bonte collectie in de videotheek?
Zo zijn we hier allemaal toch?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:38 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Hey, ik kan me best wel gedragen!
Als ik dat zou willen..
En dat wil ik niet
Optyfen met je kut plantquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:44 schreef DonGuido het volgende:
Holy shit wat een snelheid. Het woord cactus mag toch niet ontbreken in dit deel dus bij deze
Waarom stel je hem dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik 'm zo stelde smartass
En ook dat is een retorische vraag.
Ain't gone happenquote:
STERF!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:44 schreef DonGuido het volgende:
Holy shit wat een snelheid. Het woord cactus mag toch niet ontbreken in dit deel dus bij deze
Wat een dag, wat een dagquote:
Dat wat hij zegt...quote:
Ja hallo, als we geen retorische vragen meeer mogen stellen dan kunnen we dat hele "retorische vraag" gebeuren wel afschaffen hequote:
You know mequote:
WTF what did i do?quote:
hahaha, dit is echt gewoon hilatisch hoor.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat wat hij zegt...
Stik in die kutplanten van je!
He might know you, but he doesn' t know englishquote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahaha, dit is echt gewoon hilatisch hoor.
Iedereen, ja gewoon echt iedereen, is die gozer met die kut plant zat
Wat is dat nou voor retorische vraagquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hallo, als we geen retorische vragen meeer mogen stellen dan kunnen we dat hele "retorische vraag" gebeuren wel afschaffen he
Ik ken die hele gozer niet, laat staan die plant, maar als het een kutplant is dan laat maar zitten. Dan ben ik 'm al zat voor ik er aan begonnen ben!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahaha, dit is echt gewoon hilatisch hoor.
Iedereen, ja gewoon echt iedereen, is die gozer met die kut plant zat
Die praat toch niet terugquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
He might know you, but he doesn' t know english
Ik moest lachen (al was het geen vraag)quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor retorische vraag
Jij weet toch wel dat je niet alles serieus moeten lezenquote:
Open er een topic overquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hallo, als we geen retorische vragen meeer mogen stellen dan kunnen we dat hele "retorische vraag" gebeuren wel afschaffen he
Nou ja, je kunt proberen tegen je engelse boek te praten en kijken of ie reageert met een retorische vraga of zo.quote:
Die gozert praat alleen over zijn catus dingen... echt alles met die kut plant!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ken die hele gozer niet, laat staan die plant, maar als het een kutplant is dan laat maar zitten. Dan ben ik 'm al zat voor ik er aan begonnen ben!
Eigenlijk wel, je miste alleen het vraagtekenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moest lachen (al was het geen vraag)
Juist ja..quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die gozert praat alleen over zijn catus dingen... echt alles gaat in z'n reet, zelfs die plant
We komen wel voor elkaar op, dat dan weer wel.quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die gozert praat alleen over zijn catus dingen... echt alles met die kut plant!
Klootzakquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:56 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga ff de dames van de kantine verleiden met m'n cactus!
Noem het cultuurbewaking van GRTDOJWquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
We komen wel voor elkaar op, dat dan weer wel.
Iedereen heeft zijn eigen "taak"
Boeiend? Ben je wel helemaal lekker ?!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lijkt me een boeiend iemand. Een relatie met zijn cactus, verliefd zijn op z'n cactus en dus plempen met de cactus. Zou ie 'm ook swaffelen?
(aaaauuuuw.....)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |