quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet ik dat ook weer. ga ik fff vragen of ze Shakespeare's Romeo & Juliet willen herschrijven. Dat ie zo vanonder dat balkon roept "Eey Juul! Je bent de zon en zo. Plempen?"
Om mijn liefste Juliet, jij bent de liefde van mijn leven.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet ik dat ook weer. ga ik fff vragen of ze Shakespeare's Romeo & Juliet willen herschrijven. Dat ie zo vanonder dat balkon roept "Eey Juul! Je bent de zon en zo. Plempen?"
Ik haat artiesteningangen. ben altijd bang dat geer of Goor er staan om niet gewilde handtekeningen uit te delenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele mompelt iets met "ook artiesteningang?"
-laat maar-quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zo'n 1 die er via de artiesteningang in wilt?
tiulvkolbquote:
Ik hoop dat ze dan niet Leonardo castenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:13 schreef yustsomeguy het volgende:
[..]
dan ga ik de verfilming cker kijken
In een heeeule verkapte vorm dus welquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je wilt dus eigenlijk zeggen dat je fijn in de rondte neuckt?
Iets met niet liefquote:
Potver, geen slecht woord over Geer en Goor waar ik bij benquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik haat artiesteningangen. ben altijd bang dat geer of Goor er staan om niet gewilde handtekeningen uit te delen
Uuuh...uuuh.... *denkt na* Niet verliefd hoeven zijn om sex te hebben, ofwel sex zonder liefde, equals rondneuken.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je wilt dus eigenlijk zeggen dat je fijn in de rondte neuckt?
Bwahahahahaquote:
Ontkenning, maakt niet uitquote:
jamaar jamaar!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:15 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Potver, geen slecht woord over Geer en Goor waar ik bij ben
Tsja.. Ben ik een vrouw voor... Nieuwsgierig enzoquote:
Mijn geile sloerie, je bent mijn sletjes voor de aankomende tijd *YO*quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Om mijn liefste Juliet, jij bent de liefde van mijn leven.
Kan ik u verleiden om met mij weder te keren naar mijn kamer.
Waar ik u vervolgens volledig ga uitwonen
Zoiets?
Uhm.. Okquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
jamaar jamaar!
Ok, zolang jij niet het woord pot zegt
Een boek swaffelen, die tel je ook mee?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
In een heeeule verkapte vorm dus wel
Ik mis het oud taalgebruik er een beetje in, dus als je sloerie door schloerie vervangt en neuken als nuecken schrijft vind ik het een hit!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mijn geile sloerie, je bent mijn sletjes voor de aankomende tijd *YO*
Hier heb je drugs, kunnen we langer neuken!
Zuig me pik dik!
Of is dit beter?
Aaaaight, jeweetschquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mijn geile sloerie, je bent mijn sletjes voor de aankomende tijd *YO*
Hier heb je drugs, kunnen we langer neuken!
Zuig me pik dik!
Of is dit beter?
Ik kijk te veel naar die dvd's van jochem meijerquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bwahahahaha
Die opmerking die er stond was geniaal
Fo shoquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Een boek swaffelen, die tel je ook mee?
POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POTquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
jamaar jamaar!
Ok, zolang jij niet het woord pot zegt
Voor oud taalgebruik pak je de bijbel maarquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik mis het oud taalgebruik er een beetje in, dus als je sloerie door schloerie vervangt en neuken als nuecken schrijft vind ik het een hit!
plantenpot => cactuspotquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT
?
Zijn shows zijn echt geweldigquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik kijk te veel naar die dvd's van jochem meijer
ARGH! Nou heb ik allemaal tuinbroeken en shag in m;n hoofd zitten!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT POT
?
Doe eens niet!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:21 schreef tripack het volgende:
[..]
plantenpot => cactuspot
met die gast erbij is het feest compleet
Nee man, daar mag ik toch niet in lezen. Je weet toch!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Voor oud taalgebruik pak je de bijbel maar
Op-bokken met die tyfus plant!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:21 schreef tripack het volgende:
[..]
plantenpot => cactuspot
met die gast erbij is het feest compleet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |