You go sisterquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, verliefd zijn stata gelijk aan plempen
mannen
Mongool?? heb je nog meer over jezelf te melden?quote:
Wrong....and she's coming to get youquote:
Een boek kun je leuk vinden, maar er verliefd op worden? Deel je er ook intieme momenten mee dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
mannen
Ik ga wel werken ofzoquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:04 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mongool?? heb je nog meer over jezelf te melden?![]()
Dude!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:50 schreef LamstraalASD het volgende:
[..]
Ik sip achter mijn broodje, jullie sip achter jullie broodje!
LIEK OMG!quote:
Kom kom..het was maar een grapjequote:
Zo'n 1 die er via de artiesteningang in wilt?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dude!
Ben jij een beetje van de verkeerde kant ofzo?
Hoezo? Moet het broodje achter hem gaan zitten dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dude!
Ben jij een beetje van de verkeerde kant ofzo?
Giiiiiiiiiiiiiiiiirl!quote:
Dont know, Beller was even naar de wc?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:58 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Waarom hield hij mij dan niet tegen?
Sta stijf van de stress
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
mannen
Voel me net Calimeroquote:
Zo een die via de exit only toegang wiltquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zo'n 1 die er via de artiesteningang in wilt?
Da;s een uitdrukking, Meneer Lodewijk Letterlijk!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Een boek kun je leuk vinden, maar er verliefd op worden?
Nou om intieme momenten te delen hoef ik dan weer totaal niet verliefd te zijn, maar da's wat andersquote:Deel je er ook intieme momenten mee dan?
Ang3lquote:
Als je even naar Ang3l zijn website kijkt, weet je wat ik bedoelquote:
Beller, komt d'r maar in!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:59 schreef Ang3l het volgende:
Wat gaan jullie snel trouwens!
Hebben jullie geen reet te doen op je werk of zo?
Funny Guyquote:
Weet ik dat ook weer. ga ik fff vragen of ze Shakespeare's Romeo & Juliet willen herschrijven. Dat ie zo vanonder dat balkon roept "Eey Juul! Je bent de zon en zo. Plempen?"quote:
Je zegt het toch zelf? Ik citeer enkel jouw woordenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da;s een uitdrukking, Meneer Lodewijk Letterlijk!
[..]
Nou om intieme momenten te delen hoef ik dan weer totaal niet verliefd te zijn, maar da's wat anders
* Sgele mompelt iets met "ook artiesteningang?"quote:
Ja ik denk hetquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dont know, Beller was even naar de wc?
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:11 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Als je even naar Ang3l zijn website kijkt, weet je wat ik bedoel
Je wilt dus eigenlijk zeggen dat je fijn in de rondte neuckt?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da;s een uitdrukking, Meneer Lodewijk Letterlijk!
[..]
Nou om intieme momenten te delen hoef ik dan weer totaal niet verliefd te zijn, maar da's wat anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |