Ik sip achter mijn broodje, jullie sip achter jullie broodje!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En dat moest je even met ons delen?
Droxz heeft wel wat, die is toch film aan het kijkenquote:
Halve kater en te weinig geslapen, ik en actief?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:44 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee jij bent lekker rustig wil je zeggen?
Ongekendquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:50 schreef LamstraalASD het volgende:
[..]
Ik sip achter mijn broodje, jullie sip achter jullie broodje!
Ik ben er kapot van...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:50 schreef LamstraalASD het volgende:
[..]
quote:
Boh dan mag je vandaag ook Sgele en Droxz noemen hoorquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:51 schreef DrakenVlieg het volgende:
Serieus, nog even en ik kan een apart topic gaan openen voor mensen die niet door de keuring heen zijn gekomen bij GRTDOJW..
Iets van: GRTDOJW: Ik wilde er bij horen, maar mocht niet van Beller!
Of: GRTDOJW: Boycot Beller, hij is gemeen!
GRTDOJW: Ik ben gewoon te slecht om erbij te horenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:51 schreef DrakenVlieg het volgende:
Serieus, nog even en ik kan een apart topic gaan openen voor mensen die niet door de keuring heen zijn gekomen bij GRTDOJW..
Dat dan weer wel, ik wil bier!!!!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:45 schreef yustsomeguy het volgende:
[..]
hier overheerst op vrijdag toch wel het weekend gevoel
Jij bent de aanstichterquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Boh dan mag je vandaag ook Sgele en Droxz noemen hoor
Je bent er scheel van gaan kijken?quote:
quote:
Rechtquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je bent er scheel van gaan kijken?
Gast! Hahahaquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:53 schreef Sgele het volgende:
[..]
GRTDOJW: Ik ben gewoon te slecht om erbij te horen
Lees: Ik ben even weg, roken enzo!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat dan weer wel, ik wil bier!!!!
o... thx Beller!
Damn, ik kan he tniet maken om weer te gaan roken,
maar ik heb echt heul heul heul weinig zin om op te staan
ff kloon aanmakenquote:
Broodje smeren, kan je dat niet laten doen?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:45 schreef DrakenVlieg het volgende:
Ben ik een broodje smeren, zijn we een hele bladzijde en een hoop gezeik verder...
Ik ook daarom wou ik het delen met julliequote:
Ik ben geen newbie meer hoor!quote:
Anders doen wij gewoon F5-en en jij typt namens ons een heel topic vol?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Lees: Ik ben even weg, roken enzo!
Ik moet toch maximaal gebruik maken van mijn 2 schermen toch?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Droxz heeft wel wat, die is toch film aan het kijken
eerst 12 uur maar eens zien te reddenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:55 schreef LamstraalASD het volgende:
Is het al bijna 4 uur? verveel me gruwelijk.
Je vrouw heeft je brood gesmeerd?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:55 schreef LamstraalASD het volgende:
[..]
Ik ook daarom wou ik het delen met jullie
Eigenlijk mag ik niet zeuren me vrouwtje heeft vanochtend vroeg mijn brood klaar gemaakt en dan zal ik nog zeuren ook?
Ja tuurlijk! Roti willen we! oprotten met dat oude brood.
Is het al bijna 4 uur? verveel me gruwelijk.
Beller is gewoon een goede portierquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:51 schreef DrakenVlieg het volgende:
Meh alleen is het niet mogelijk om cabaret te creëren hequote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:55 schreef Sgele het volgende:
[..]
Anders doen wij gewoon F5-en en jij typt namens ons een heel topic vol?
Word ook al lastig, zit al te knikkenbollen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:56 schreef yustsomeguy het volgende:
[..]
eerst 12 uur maar eens zien te redden
Ik doe heeeeul aardig tegen jequote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:55 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik ben geen newbie meer hoor!![]()
Tegen mij kun je wel aardig doen
Waarom hield hij mij dan niet tegen?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Beller is gewoon een goede portier![]()
Hij zorgt er gewoon voor dat hier alleen relaxte mensen komen hahaha
Kun jij alleen verliefd worden op een vrouw?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Verliefd worden op een stad... kijk als je nou zegt, ik ben verliefd op een vrouw in een stad. Daar kan ik mij in vinden... maar op een stad zelf?
quote:Beetje tegen een gebouw staan swaffelen
Dat dusquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:57 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Je vrouw heeft je brood gesmeerd?
Oh My God!![]()
Ja groot gelijk heb jequote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik moet toch maximaal gebruik maken van mijn 2 schermen toch?
can u blame them?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:58 schreef Ang3l het volgende:Hey er zijn mensen aangepakt die de Taj mahal stonden te swaffelen hoor
Vraag aan vrouw: "word u onderdrukt"quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat dus
Knakker tegen vrouw: Mensch!! Ga mijn brood smeren! NUUUUUU!!
Mag jij wel liegen van Sgele z'n moeder?quote:
De OP zegt dus blijkbaar nog niet genoeg?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:59 schreef Ang3l het volgende:
Wat gaan jullie snel trouwens!
Hebben jullie geen reet te doen op je werk of zo?
Ghehehequote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Vraag aan vrouw: "word u onderdrukt"
Vrouw: "moet ik even aan m'n man vragen"
We have a winnerquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:59 schreef Ang3l het volgende:
Mijn kaneelstok in een boek plempen geeft ook zo'n plakkerige bende... dan maar een vrouwquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kun jij alleen verliefd worden op een vrouw?
Niet op muziek, of een mooi boek.... of een stad.
[..]Hey er zijn mensen aangepakt die de Taj mahal stonden te swaffelen hoor
Whahahaquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Vraag aan vrouw: "word u onderdrukt"
Vrouw: "moet ik even aan m'n man vragen"
Je banaan in een pruim peren... laten we het gezond houdenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mijn kaneelstok in een boek plempen geeft ook zo'n plakkerige bende... dan maar een vrouw
Maar ja, iedereen zo zijn ding he
Neequote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:00 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Mag jij wel liegen van Sgele z'n moeder?
Weet je wat pas echt zuigt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Godsamme Sgele, mongool!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:02 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je banaan in een pruim peren... laten we het gezond houden
O ja, verliefd zijn stata gelijk aan plempenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mijn kaneelstok in een boek plempen geeft ook zo'n plakkerige bende... dan maar een vrouw
Maar ja, iedereen zo zijn ding he
You go sisterquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, verliefd zijn stata gelijk aan plempen
mannen
Mongool?? heb je nog meer over jezelf te melden?quote:
Wrong....and she's coming to get youquote:
Een boek kun je leuk vinden, maar er verliefd op worden? Deel je er ook intieme momenten mee dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
mannen
Ik ga wel werken ofzoquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:04 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mongool?? heb je nog meer over jezelf te melden?![]()
Dude!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:50 schreef LamstraalASD het volgende:
[..]
LIEK OMG!quote:
Kom kom..het was maar een grapjequote:
Zo'n 1 die er via de artiesteningang in wilt?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dude!
Ben jij een beetje van de verkeerde kant ofzo?
Hoezo? Moet het broodje achter hem gaan zitten dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dude!
Ben jij een beetje van de verkeerde kant ofzo?
Giiiiiiiiiiiiiiiiirl!quote:
Dont know, Beller was even naar de wc?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:58 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Waarom hield hij mij dan niet tegen?
Sta stijf van de stress
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
mannen
Voel me net Calimeroquote:
Zo een die via de exit only toegang wiltquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zo'n 1 die er via de artiesteningang in wilt?
Da;s een uitdrukking, Meneer Lodewijk Letterlijk!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Een boek kun je leuk vinden, maar er verliefd op worden?
Nou om intieme momenten te delen hoef ik dan weer totaal niet verliefd te zijn, maar da's wat andersquote:Deel je er ook intieme momenten mee dan?
Ang3lquote:
Als je even naar Ang3l zijn website kijkt, weet je wat ik bedoelquote:
Beller, komt d'r maar in!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:59 schreef Ang3l het volgende:
Funny Guyquote:
Weet ik dat ook weer. ga ik fff vragen of ze Shakespeare's Romeo & Juliet willen herschrijven. Dat ie zo vanonder dat balkon roept "Eey Juul! Je bent de zon en zo. Plempen?"quote:
Je zegt het toch zelf? Ik citeer enkel jouw woordenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da;s een uitdrukking, Meneer Lodewijk Letterlijk!
[..]
Nou om intieme momenten te delen hoef ik dan weer totaal niet verliefd te zijn, maar da's wat anders
* Sgele mompelt iets met "ook artiesteningang?"quote:
Ja ik denk hetquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dont know, Beller was even naar de wc?
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:11 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Als je even naar Ang3l zijn website kijkt, weet je wat ik bedoel
Je wilt dus eigenlijk zeggen dat je fijn in de rondte neuckt?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da;s een uitdrukking, Meneer Lodewijk Letterlijk!
[..]
Nou om intieme momenten te delen hoef ik dan weer totaal niet verliefd te zijn, maar da's wat anders
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet ik dat ook weer. ga ik fff vragen of ze Shakespeare's Romeo & Juliet willen herschrijven. Dat ie zo vanonder dat balkon roept "Eey Juul! Je bent de zon en zo. Plempen?"
Om mijn liefste Juliet, jij bent de liefde van mijn leven.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet ik dat ook weer. ga ik fff vragen of ze Shakespeare's Romeo & Juliet willen herschrijven. Dat ie zo vanonder dat balkon roept "Eey Juul! Je bent de zon en zo. Plempen?"
Ik haat artiesteningangen. ben altijd bang dat geer of Goor er staan om niet gewilde handtekeningen uit te delenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele mompelt iets met "ook artiesteningang?"
-laat maar-quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zo'n 1 die er via de artiesteningang in wilt?
tiulvkolbquote:
Ik hoop dat ze dan niet Leonardo castenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:13 schreef yustsomeguy het volgende:
[..]
dan ga ik de verfilming cker kijken
In een heeeule verkapte vorm dus welquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je wilt dus eigenlijk zeggen dat je fijn in de rondte neuckt?
Iets met niet liefquote:
Potver, geen slecht woord over Geer en Goor waar ik bij benquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik haat artiesteningangen. ben altijd bang dat geer of Goor er staan om niet gewilde handtekeningen uit te delen
Uuuh...uuuh.... *denkt na* Niet verliefd hoeven zijn om sex te hebben, ofwel sex zonder liefde, equals rondneuken.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je wilt dus eigenlijk zeggen dat je fijn in de rondte neuckt?
Bwahahahahaquote:
Ontkenning, maakt niet uitquote:
jamaar jamaar!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:15 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Potver, geen slecht woord over Geer en Goor waar ik bij ben
Tsja.. Ben ik een vrouw voor... Nieuwsgierig enzoquote:
Mijn geile sloerie, je bent mijn sletjes voor de aankomende tijd *YO*quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Om mijn liefste Juliet, jij bent de liefde van mijn leven.
Kan ik u verleiden om met mij weder te keren naar mijn kamer.
Waar ik u vervolgens volledig ga uitwonen
Zoiets?
Uhm.. Okquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
jamaar jamaar!
Ok, zolang jij niet het woord pot zegt
Een boek swaffelen, die tel je ook mee?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
In een heeeule verkapte vorm dus wel
Ik mis het oud taalgebruik er een beetje in, dus als je sloerie door schloerie vervangt en neuken als nuecken schrijft vind ik het een hit!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mijn geile sloerie, je bent mijn sletjes voor de aankomende tijd *YO*
Hier heb je drugs, kunnen we langer neuken!
Zuig me pik dik!
Of is dit beter?
Aaaaight, jeweetschquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mijn geile sloerie, je bent mijn sletjes voor de aankomende tijd *YO*
Hier heb je drugs, kunnen we langer neuken!
Zuig me pik dik!
Of is dit beter?
Ik kijk te veel naar die dvd's van jochem meijerquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bwahahahaha
Die opmerking die er stond was geniaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |