Maar het feit blijft dat het nog doordeweeks isquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:45 schreef yustsomeguy het volgende:
[..]
hier overheerst op vrijdag toch wel het weekend gevoel
Dat doet het al op een maandagquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:45 schreef yustsomeguy het volgende:
[..]
Eetse,quote:
Waar staat dat ze aan het werk isquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:47 schreef yustsomeguy het volgende:
[..]
kan jij om kwart voor 10 op je werk zomaar even broodje hagelslag smeren?
Werk?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:47 schreef yustsomeguy het volgende:
[..]
kan jij om kwart voor 10 op je werk zomaar even broodje hagelslag smeren?
En dat moest je even met ons delen?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:47 schreef LamstraalASD het volgende:
[..]
Eetse,
Mijn vrouwtje belde net om even door te geven dat zij roti ging halen, AARRGGGHHH GEMEEN!!!
Iemand de popcorn bij de hand?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Waar staat dat ze aan het werk is
Tot 9 uurquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:48 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Werk?
Zeg eens niet van die enge dingen!
En ik hoef pas om half 1 te beginnen, dus ik ben thuis nu
Of andere versnaperingen?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En dat moest je even met ons delen?
Ik sip achter mijn broodje, jullie sip achter jullie broodje!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En dat moest je even met ons delen?
Droxz heeft wel wat, die is toch film aan het kijkenquote:
Halve kater en te weinig geslapen, ik en actief?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:44 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee jij bent lekker rustig wil je zeggen?
Ongekendquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:50 schreef LamstraalASD het volgende:
[..]
Ik sip achter mijn broodje, jullie sip achter jullie broodje!
Ik ben er kapot van...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:50 schreef LamstraalASD het volgende:
[..]
Ik sip achter mijn broodje, jullie sip achter jullie broodje!
quote:
Boh dan mag je vandaag ook Sgele en Droxz noemen hoorquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:51 schreef DrakenVlieg het volgende:
Serieus, nog even en ik kan een apart topic gaan openen voor mensen die niet door de keuring heen zijn gekomen bij GRTDOJW..
Iets van: GRTDOJW: Ik wilde er bij horen, maar mocht niet van Beller!
Of: GRTDOJW: Boycot Beller, hij is gemeen!
GRTDOJW: Ik ben gewoon te slecht om erbij te horenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:51 schreef DrakenVlieg het volgende:
Serieus, nog even en ik kan een apart topic gaan openen voor mensen die niet door de keuring heen zijn gekomen bij GRTDOJW..
Iets van: GRTDOJW: Ik wilde er bij horen, maar mocht niet van Beller!
Of: GRTDOJW: Boycot Beller, hij is gemeen!
Dat dan weer wel, ik wil bier!!!!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:45 schreef yustsomeguy het volgende:
[..]
Jij bent de aanstichterquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Boh dan mag je vandaag ook Sgele en Droxz noemen hoor
Je bent er scheel van gaan kijken?quote:
quote:
Rechtquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je bent er scheel van gaan kijken?
Gast! Hahahaquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:53 schreef Sgele het volgende:
[..]
GRTDOJW: Ik ben gewoon te slecht om erbij te horen
Lees: Ik ben even weg, roken enzo!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat dan weer wel, ik wil bier!!!!
o... thx Beller!
Damn, ik kan he tniet maken om weer te gaan roken,
maar ik heb echt heul heul heul weinig zin om op te staan
ff kloon aanmakenquote:
Broodje smeren, kan je dat niet laten doen?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:45 schreef DrakenVlieg het volgende:
Ben ik een broodje smeren, zijn we een hele bladzijde en een hoop gezeik verder...
Ik ook daarom wou ik het delen met julliequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |