moet toch ook eens een keer doordeweeks in dit topic kijken danquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan worden we altijd een beetje flauw
Want vandaag is het mijnnnnnnnnnnn dagquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hoe goed?
Heeeul heeeeul heeeeeul goed
Een beetje maar?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan worden we altijd een beetje flauw
Het is door de weeks ?!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:43 schreef yustsomeguy het volgende:
[..]
moet toch ook eens een keer doordeweeks in dit topic kijken dan
Nee jij bent lekker rustig wil je zeggen?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Want vandaag is het mijnnnnnnnnnnn dag![]()
De touwtering zeg, wat bij jij actief vandaag man!
Je was me voorquote:
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:45 schreef DrakenVlieg het volgende:
Ben ik een broodje smeren, zijn we een hele bladzijde en een hoop gezeik verder...
Dank jequote:
Ja, jij niet danquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Want vandaag is het mijnnnnnnnnnnn dag![]()
De touwtering zeg, wat bij jij actief vandaag man!
+1 Scherp! BOEM!!quote:
kan jij om kwart voor 10 op je werk zomaar even broodje hagelslag smeren?quote:
Maar het feit blijft dat het nog doordeweeks isquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:45 schreef yustsomeguy het volgende:
[..]
hier overheerst op vrijdag toch wel het weekend gevoel
Dat doet het al op een maandagquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:45 schreef yustsomeguy het volgende:
[..]
hier overheerst op vrijdag toch wel het weekend gevoel
Eetse,quote:
Waar staat dat ze aan het werk isquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:47 schreef yustsomeguy het volgende:
[..]
kan jij om kwart voor 10 op je werk zomaar even broodje hagelslag smeren?
Werk?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:47 schreef yustsomeguy het volgende:
[..]
kan jij om kwart voor 10 op je werk zomaar even broodje hagelslag smeren?
En dat moest je even met ons delen?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:47 schreef LamstraalASD het volgende:
[..]
Eetse,
Mijn vrouwtje belde net om even door te geven dat zij roti ging halen, AARRGGGHHH GEMEEN!!!
Iemand de popcorn bij de hand?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Waar staat dat ze aan het werk is
Tot 9 uurquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:48 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Werk?
Zeg eens niet van die enge dingen!
En ik hoef pas om half 1 te beginnen, dus ik ben thuis nu
Of andere versnaperingen?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En dat moest je even met ons delen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |