Je vrouw heeft je brood gesmeerd?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:55 schreef LamstraalASD het volgende:
[..]
Ik ook daarom wou ik het delen met jullie
Eigenlijk mag ik niet zeuren me vrouwtje heeft vanochtend vroeg mijn brood klaar gemaakt en dan zal ik nog zeuren ook?
Ja tuurlijk! Roti willen we! oprotten met dat oude brood.
Is het al bijna 4 uur? verveel me gruwelijk.
Beller is gewoon een goede portierquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:51 schreef DrakenVlieg het volgende:
Serieus, nog even en ik kan een apart topic gaan openen voor mensen die niet door de keuring heen zijn gekomen bij GRTDOJW..
Iets van: GRTDOJW: Ik wilde er bij horen, maar mocht niet van Beller!
Of: GRTDOJW: Boycot Beller, hij is gemeen!
Meh alleen is het niet mogelijk om cabaret te creëren hequote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:55 schreef Sgele het volgende:
[..]
Anders doen wij gewoon F5-en en jij typt namens ons een heel topic vol?
Word ook al lastig, zit al te knikkenbollen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:56 schreef yustsomeguy het volgende:
[..]
eerst 12 uur maar eens zien te redden
Ik doe heeeeul aardig tegen jequote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:55 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik ben geen newbie meer hoor!![]()
Tegen mij kun je wel aardig doen
Waarom hield hij mij dan niet tegen?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Beller is gewoon een goede portier![]()
Hij zorgt er gewoon voor dat hier alleen relaxte mensen komen hahaha
Kun jij alleen verliefd worden op een vrouw?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Verliefd worden op een stad... kijk als je nou zegt, ik ben verliefd op een vrouw in een stad. Daar kan ik mij in vinden... maar op een stad zelf?
quote:Beetje tegen een gebouw staan swaffelen
Dat dusquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:57 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Je vrouw heeft je brood gesmeerd?
Oh My God!![]()
Ja groot gelijk heb jequote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik moet toch maximaal gebruik maken van mijn 2 schermen toch?
can u blame them?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:58 schreef Ang3l het volgende:Hey er zijn mensen aangepakt die de Taj mahal stonden te swaffelen hoor
Vraag aan vrouw: "word u onderdrukt"quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat dus
Knakker tegen vrouw: Mensch!! Ga mijn brood smeren! NUUUUUU!!
Mag jij wel liegen van Sgele z'n moeder?quote:
De OP zegt dus blijkbaar nog niet genoeg?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:59 schreef Ang3l het volgende:
Wat gaan jullie snel trouwens!
Hebben jullie geen reet te doen op je werk of zo?
Ghehehequote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Vraag aan vrouw: "word u onderdrukt"
Vrouw: "moet ik even aan m'n man vragen"
We have a winnerquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:59 schreef Ang3l het volgende:
Wat gaan jullie snel trouwens!
Hebben jullie geen reet te doen op je werk of zo?
Mijn kaneelstok in een boek plempen geeft ook zo'n plakkerige bende... dan maar een vrouwquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kun jij alleen verliefd worden op een vrouw?
Niet op muziek, of een mooi boek.... of een stad.
[..]Hey er zijn mensen aangepakt die de Taj mahal stonden te swaffelen hoor
Whahahaquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Vraag aan vrouw: "word u onderdrukt"
Vrouw: "moet ik even aan m'n man vragen"
Je banaan in een pruim peren... laten we het gezond houdenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mijn kaneelstok in een boek plempen geeft ook zo'n plakkerige bende... dan maar een vrouw
Maar ja, iedereen zo zijn ding he
Neequote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:00 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Mag jij wel liegen van Sgele z'n moeder?
Weet je wat pas echt zuigt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Godsamme Sgele, mongool!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:02 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je banaan in een pruim peren... laten we het gezond houden
O ja, verliefd zijn stata gelijk aan plempenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mijn kaneelstok in een boek plempen geeft ook zo'n plakkerige bende... dan maar een vrouw
Maar ja, iedereen zo zijn ding he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |