Dat bedoel ik maar evenquote:
Gast, nu ben ik thuisquote:Op donderdag 10 juli 2008 18:16 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zo dan, je hebt t zelfs helemaal opgezocht
Sommige mensen hebben werkelijk altíjd mazzelquote:
Hey, ik mag morgen weer van half 1 tot 9quote:Op donderdag 10 juli 2008 18:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben werkelijk altíjd mazzel
Ik mocht vandaag weer lekker werken! Gisteravond even gezellig de kroeg in geweest, lag vanmorgen om half7 eindelijk eens in m'n bed, en om 10 uur ging de wekker weer... Wat een hel vandaag
Heel cute hoorquote:
Je moest is wetenquote:
Ik zou dit niet moeten posten, nu wordt ik de rest van m'n Fok! carrière (:')) uitgelachen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 18:22 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Hey, ik mag morgen weer van half 1 tot 9![]()
Hoe was t bandje trouwens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je dat te horen krijgt heb je toch ook al gegeten en gedronken![]()
Have fun met sportenquote:
quote:Op donderdag 10 juli 2008 18:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik zou dit niet moeten posten, nu wordt ik de rest van m'n Fok! carrière (:')) uitgelachen.
Wij gingen dus vrolijk naar die kroeg waar het bandje kwam spelen. Uurtje of 12 stappen wij daar naar binnen. Ah, mooi, er is een ander bandje aan het spelen, dus dan zijn we in ieder geval op tijd, ze moeten nog beginnen!
Rond een uurtje of half2 besloot ik maar eens te vragen wanneer ze nou eindelijk gingen spelen. Antwoord;Whehehe ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je dat te horen krijgt heb je toch ook al gegeten en gedronken
![]()
Sorry.. leedvermaak is my kinda humor..![]()
Maar wel sneu.. dus toen nog maar wat meer gezopen?Het is veel belangrijker om geïnteresseerd, dan interessant te zijn.
Ik denk altijd eerst goed na voordat ik iets stoms zeg.
Was evengoed supergezelilg hoor, er speelde een ander bandje die ik nog niet kende. Ik weet nu in ieder geval dat het de moeite waard is om er nog eens heen te gaanquote:Op donderdag 10 juli 2008 18:28 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Whehehe ik moest lachen![]()
Sorry.. leedvermaak is my kinda humor..![]()
Maar wel sneu.. dus toen nog maar wat meer gezopen?
vraag me af of dit metallica wel is uberhauptquote:Op donderdag 10 juli 2008 17:35 schreef Sm0keZ het volgende:
WL? Ik had begrepen dat deze op t nieuwe album kwam te staan
Gast, ga je schamenquote:Op donderdag 10 juli 2008 18:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
vraag me af of dit metallica wel is uberhaupt
Je vraagt me nu serieus om 5:40 vrijwillig naar Metallica te luisteren?quote:Op donderdag 10 juli 2008 18:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Was evengoed supergezelilg hoor, er speelde een ander bandje die ik nog niet kende. Ik weet nu in ieder geval dat het de moeite waard is om er nog eens heen te gaan
En ja, natuurlijk moest je lachen, leedvermaak ís nou eenmaal een van de grappigste vormen van vermaak. Achteraf lach ik me ook kapot
Maar goed... Wel zonde. Ik had die gitarist nog zo gevraagd om One van Metallica 'even' in te studeren... Was wel benieuwd hoe ze dat hadden gedaan! Die gitarist is werkelijk een meester op z'n gitaar. De solo zal wat oefening vereisen natuurlijk, maar ook dat gaat ie wel redden
Dan bedoel ik dus het stuk vanaf 5:40... Niet bepaald gemakkelijk te spelen!
mja dat kan toch gemixed worden of niet ?quote:Op donderdag 10 juli 2008 18:35 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Gast, ga je schamen
Beluister hem nu eens in z'n geheel en vertel me daarna dan even wie die stem tussendoor steeds is
Nee, ik vraag je helemaal niks.quote:Op donderdag 10 juli 2008 18:36 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Je vraagt me nu serieus om 5:40 vrijwillig naar Metallica te luisteren?
Kan gemixed worden, maar voor zover ik het had begrepen speelt James al het gitaarwerk zelf bij dit nummer. Klinkt inderdaad wel wat anders dan Kirkquote:Op donderdag 10 juli 2008 18:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja dat kan toch gemixed worden of niet ?
de gitaren klinken nl echt wel anders
Mja.. die smiley past gewoon bij mequote:Op donderdag 10 juli 2008 18:38 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee, ik vraag je helemaal niks.
Voor het geval je nieuwsgierig was kon je het daar beluisteren
En wéér krijg ik een-smiley van je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |