Ik was bezig om een recensie over een van mijn cactussen te schrijven om in de OP te verwerken. Naja, voor de volgende keer ligt die klaarquote:Op woensdag 9 juli 2008 12:25 schreef tripack het volgende:
dank je wel sgele
don.....jij sloot em af dus jij had een nieuwe moeten openen
Ik dacht het niet hequote:Op woensdag 9 juli 2008 12:27 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Ik was bezig om een recensie over een van mijn cactussen te schrijven om in de OP te verwerken. Naja, voor de volgende keer ligt die klaar
je weet dat er een standaard OP is? wil je die de volgende keer dan ook wel gebruikenquote:Op woensdag 9 juli 2008 12:27 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Ik was bezig om een recensie over een van mijn cactussen te schrijven om in de OP te verwerken. Naja, voor de volgende keer ligt die klaar
Beetje vernieuwing op z'n tijd kan geen kwaad toch. Maar goed, ik schaam me diepquote:Op woensdag 9 juli 2008 12:30 schreef tripack het volgende:
[..]
je weet dat er een standaard OP is? wil je die de volgende keer dan ook wel gebruiken
Vernieuwing kan goed zijn, maar niet als je deze gaat volgooien met je planten hobbyquote:Op woensdag 9 juli 2008 12:32 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Beetje vernieuwing op z'n tijd kan geen kwaad toch. Maar goed, ik schaam me diep
Die recensie laat ik er dan wel uit, maar die cactus layout is echt geweldigquote:Op woensdag 9 juli 2008 12:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vernieuwing kan goed zijn, maar niet als je deze gaat volgooien met je planten hobby
misschien is dit een leuke plek voor je??quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:35 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Die recensie laat ik er dan wel uit, maar die cactus layout is echt geweldig
Zelfs bij mij kan je te ver gaan, ik vind het grappig dat je praat over je plantjes...quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:35 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Ik ga het rustiger aanpakken, maar geloof me. Over enkele weken hebben jullie allemaal een cactus op je bureau staanquote:Op woensdag 9 juli 2008 12:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zelfs bij mij kan je te ver gaan, ik vind het grappig dat je praat over je plantjes...
Maar de layout is heilig ja, en ik zou er toch wat minder over praten als je hier nog lang wil komen
kweetnietquote:Op woensdag 9 juli 2008 12:35 schreef DonGuido het volgende:
[..]
kom jij ze langsbrengen danquote:Op woensdag 9 juli 2008 12:45 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Ik ga het rustiger aanpakken, maar geloof me. Over enkele weken hebben jullie allemaal een cactus op je bureau staan
Als je nog lang zo doorgaat staat er een wietplant op mijn bureau!quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:45 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Ik ga het rustiger aanpakken, maar geloof me. Over enkele weken hebben jullie allemaal een cactus op je bureau staan
Volgens mij ben jij net zo blind als dat ik scheel kijk..quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:45 schreef DonGuido het volgende:
[..]
roept er iemand wat ?quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als je nog lang zo doorgaat staat er een wietplant op mijn bureau!
Gast! M'n water!quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij net zo blind als dat ik scheel kijk..
Ga lekker naar het Flora & Fauna topic met je cactus...
* Dr.Droxz schuift wat toe.....quote:
mwhehe sorryquote:
eet/rookt u smakelijkquote:
maar Droxz dat spul groeide je tog niet... kwam tog uit je magische laquote:
Als ik met mensen met dezelfde hobby als ik wil praten ga ik wel naar het forum van mijn cactusclub.quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij net zo blind als dat ik scheel kijk..
Ga lekker naar het Flora & Fauna topic met je cactus...
heb je daar net zoveel respect als dat je hier nu hebt?quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:01 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Als ik met mensen met dezelfde hobby als ik wil praten ga ik wel naar het forum van mijn cactusclub.
Ik ben juist erg benieuwd naar de meningen en gedachten van de "algemene" mens over cactussen. Daar kan ik dan misschien weer een mooi artikel voor in het maandelijkse clubblaadje van kunnen maken, en dat levert me dan weer veel aanzien en respect op
Dan open je daar dus een topic over.. in een ander forum..quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:01 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Als ik met mensen met dezelfde hobby als ik wil praten ga ik wel naar het forum van mijn cactusclub.
Ik ben juist erg benieuwd naar de meningen en gedachten van de "algemene" mens over cactussen. Daar kan ik dan misschien weer een mooi artikel voor in het maandelijkse clubblaadje van kunnen maken, en dat levert me dan weer veel aanzien en respect op
quote:
Maakt niet uit manquote:
"general chat" klinkt mij behoorlijk algemeen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:03 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dan open je daar dus een topic over.. in een ander forum..
edit: laat maar zitten.. ik ben er klaar meequote:Op woensdag 9 juli 2008 13:09 schreef DonGuido het volgende:
[..]
"general chat" klinkt mij behoorlijk algemeen.
Als jij besluit dat onze paden hier scheiden wens ik je succes in het verdere levenquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:10 schreef Sgele het volgende:
[..]
edit: laat maar zitten.. ik ben er klaar mee
wehehehe te grappigquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:03 schreef Sgele het volgende:
Moge het je smaken Tripack!Anders is het vieessss
In hoeverre denk je dat jij nog grappig overkomt?quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:34 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Als jij besluit dat onze paden hier scheiden wens ik je succes in het verdere leven
Het is niet mijn bedoeling om grappig over te komen in de zin van de grapjas uit te hangen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
In hoeverre denk je dat jij nog grappig overkomt?
pijnlijk...quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:46 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Het is niet mijn bedoeling om grappig over te komen in de zin van de grapjas uit te hangen.
Ik probeer voornamelijk cactussen te pijpen
1. Als je meningen tracht te peilen... dan moet het ook tot je zijn gekomen dat de manier waarop jij jezelf presenteert niet gewaardeerd wordtquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:46 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Het is niet mijn bedoeling om grappig over te komen in de zin van de grapjas uit te hangen.
Ik probeer voornamelijk meningen te pijlen.
dit is een slowchat topic als je echt meningen wilt weten moet je 1 iets vragen en 2 kan je daar het beste een topic over openen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:46 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Ik probeer voornamelijk meningen te pijlen.
Directe vragen stellen of een soort van "enquete" topic openen werkt niet. Heb jij wel eens een (online) enquete serieus ingevuld? Vandaar dat ik probeer om op een soort van "verborgen" manier meningen en gedachten te achterhalen. Topics als deze waar zich een vast clubje mensen bevindt zijn daarvoor uitermate geschikt.quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:55 schreef tripack het volgende:
[..]
dit is een slowchat topic als je echt meningen wilt weten moet je 1 iets vragen en 2 kan je daar het beste een topic over openen.
en als je hier post doe dat dan gewoon een beetje ontopic.
bedankt
Waarom zou dat niet werken? En als je gedachten en meningen wilt achterhalen, dan die je (zoals reeds eerder vermeld), maar naar R&P te gaan. Daar kan je naar hartenlust de verborgen cactus psycholoog uit gaan hangen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:01 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Directe vragen stellen of een soort van "enquete" topic openen werkt niet. Heb jij wel eens een (online) enquete serieus ingevuld? Vandaar dat ik probeer om op een soort van "verborgen" manier meningen en gedachten te achterhalen. Topics als deze waar zich een vast clubje mensen bevindt zijn daarvoor uitermate geschikt.
sterk argumentquote:Op woensdag 9 juli 2008 14:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet werken? En als je gedachten en meningen wilt achterhalen, dan die je (zoals reeds eerder vermeld), maar naar R&P te gaan. Daar kan je naar hartenlust de verborgen cactus psycholoog uit gaan hangen.
Jij geeft aan dat topics als deze geschikt zijn, echter wat doe je met de informatie die wij continu aan jou leveren? Ik doel hiermee op het feit dat je zinloze reacties niet op prijs worden gesteld.
Deze input neem je maar voor lief? En je zet je beklaag over het wel en wee van die planten stug voort?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |