mja het multi-tasking loopt niet helemaal vlekkeloos zoals je zietquote:
ach ja kan gebeurenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja het multi-tasking loopt niet helemaal vlekkeloos zoals je ziet
idd, stekel voor stekel lijkt me het bestequote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:58 schreef DonGuido het volgende:
Ik heb weer een hoop kennis te delen, maar ik zal het een beetje verspreiden over het topic
doe alles in 1 keer in een andere topic en post de link:D dan ben je er vanaf en vergeet je ook niksquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:58 schreef DonGuido het volgende:
Ik heb weer een hoop kennis te delen, maar ik zal het een beetje verspreiden over het topic
ik denk van niet. je kan immers niet meer bewijzen dat die account van jou is geweest. RIP dusquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:01 schreef Mjahtogh het volgende:
Ok nog een keer dan andere topic was net dicht
Ik had hier 5 jaar terug al een account maar daar weet ik het wachtwoord niet meer van (stom ja weet het) maar het e-mail adres aan dat account is ook niet meer van toepassing, is er nu nog een mogelijkheid dat ik dat account terug krijg. Ik zat n.l. op zee en dan vergeet je dan verwateren dat soort dingen een beetje
Ja das waar hehe maar kutkutkut, najah opnieuw beginnen danquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik denk van niet. je kan immers niet meer bewijzen dat die account van jou is geweest. RIP dus
fijne dag draakjequote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:05 schreef draculettetje het volgende:
ik ben er ook weer vandoor! wie weet tot later en anders tot morgen!
komt niet door jouw hoorquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:14 schreef lynda het volgende:
Word nog rustig hier.. Vraag me af hoe het komt.. *ahum*
vertel vertelquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:23 schreef lynda het volgende:
Sgele.. Sterf
Tripack.. Zeg ik ook nietAl weet ik wel hoe het wel komt
Ik ook van jou hoorquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:23 schreef lynda het volgende:
Sgele.. Sterf
Tripack.. Zeg ik ook nietAl weet ik wel hoe het wel komt
Najah ben gekker gewend dit wel lekker. veel vrije tijd overdag voor t strand enzoquote:
Discussies over cactussen.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:28 schreef daftme het volgende:
Ik verveel mij ook, wat is hier zoal te doen?
quote:
Ja ik wil ook al te graag meer verhalen over mijn cactus collectie delen maar er werd mij verzocht dat een beetje in te perken. De nette jongen die ik ben probeert daar dan ook gehoor aan te geven.quote:
ben blij dat je het nog een beetje inperkt, maar heb je het ook wle eens over iets anders?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:32 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Ja ik wil ook al te graag meer verhalen over mijn cactus collectie delen maar er werd mij verzocht dat een beetje in te perken. De nette jongen die ik ben probeert daar dan ook gehoor aan te geven.
zal ik het maar doen dan?quote:
Cactus als grafplant? Nee, lijkt me niet geschikt.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:37 schreef Sgele het volgende:
[..]
zal ik het maar doen dan?
DONDERSTRAAL TOCH OP MET JE GRAFCACTUSSEN!!!!
Die bellen net op...ze willen hun cactussen terugquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |