Ik had beeldquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:37 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
nou al zet je de tuinslang er op bij die van mij
dat boeid ze echt niet.
(ze komen nog net niet onder de douche bij je staan)
Doeidoeiquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:40 schreef DrakenVlieg het volgende:
Ik ben Tour kijken, tot straks ergens
*CLAP*quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Aber jawuhl, herr stormbahnfuhrer!
RAUS!!!11!Einz@#!
dude echt? tis van coca colaquote:
Ik weet het (heb 8 jaar bij een drankenhandel gewerkt voor InBevquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:46 schreef tripack het volgende:
[..]
dude echt? tis van coca colazonder te googlen
whehehe ken het pas 2-2,5 jaar ofzoquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik weet het (heb 8 jaar bij een drankenhandel gewerkt voor InBev)
8 jaar dat was zeker toen werken nog echt werken was ....quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik weet het (heb 8 jaar bij een drankenhandel gewerkt voor InBev)
dat waren de tijdenquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:53 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
8 jaar dat was zeker toen werken nog echt werken was ....
Whehehequote:
Toen fusten bier nog met de hand de kelders in gingen jaquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:53 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
8 jaar dat was zeker toen werken nog echt werken was ....
whehehehequote:Op donderdag 10 juli 2008 13:58 schreef Sgele het volgende:
[..]
Toen fusten bier nog met de hand de kelders in gingen ja![]()
Vroegah! Toen de mist nog zo dik was, dat je je fiets er tegen aan kon parkeren!
quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:00 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehehe
Vroegah toen Michael Jackson nog een negert was met een neus!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die kan eigenlijk niet he ...
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:02 schreef Sgele het volgende:
[..]
Vroegah, toen sex nog vies was en het water schoon!
quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:04 schreef Sgele het volgende:
vroegah!
Toen moedersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die kan eigenlijk niet he ...hij kan net
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
Heb ooit eens een lijst gezien en er maar een paar van onthouden...quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:05 schreef tripack het volgende:
[..]je hebt hezelfde lijstje ?
Vroegah toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
Vroegah, toen was alles beter...quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:02 schreef Sgele het volgende:
[..]
Vroegah, toen sex nog vies was en het water schoon!
van welke reclame was dat ook alweer??quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Vroegah, toen was alles beter...
Toen was een onderbroek nog geen veter...
heuj heuj heuj ff dimme heaquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:16 schreef Sgele het volgende:
Vroeger! Toen Willem van Hanegem nog naar Feyenoord wilde omdat hij niks meer met voetballen te maken wilde hebben
Gast, met de trainers die NAC heeft aangesteld, en de spelers die weggaan bij ons.. heb ik vrij spel om elke club als pispaaltje te pakken die ik wilquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:19 schreef tripack het volgende:
[..]
heuj heuj heuj ff dimme heaneem maar lekker ajax as pipspaaltje
of desnoods ado duh haag
whehehe okeequote:Op donderdag 10 juli 2008 14:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gast, met de trainers die NAC heeft aangesteld, en de spelers die weggaan bij ons.. heb ik vrij spel om elke club als pispaaltje te pakken die ik wil![]()
Eensch!quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:22 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
voetbal .....
vroegah toen de treinen nog op tijd vertrokken
vroegah toen je gulden op de markt nog een daalder waard was !!!!! kut euro !!!!!!!!!
Amenquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:26 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe okeeik heb daar geen info over
weet net zo weinig of feyenoord dit seizoenquote:
Tja.. of je daar blij mee moet zijn is ook nog maar de vraag, hij heeft amper gevoetbald laatste jaar!quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:32 schreef tripack het volgende:
[..]
weet net zo weinig of feyenoord dit seizoenalleen dat ti ta tomasson terug is
jah we zullen zienquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Tja.. of je daar blij mee moet zijn is ook nog maar de vraag, hij heeft amper gevoetbald laatste jaar!
Maar goed.. hij neemt wel ervaring met zich mee, wat belangrijk is voor de jonkies. Verbeek kan een leuk elftal op de mat gooien!
Maar om FUBAR niet te veel dwars te zittenAnder onderwerp?
Wat ben je soms een echte trut hequote:Op donderdag 10 juli 2008 14:37 schreef tripack het volgende:
[..]
jah we zullen zien
ah ja arme fubarOlympische spelen dan?
wat vind je van het olympischvoetbalteam
bekent gevalquote:
Vind je avatar wel geinig trouwensquote:
dat wil ik ook welquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:56 schreef Sgele het volgende:
Ik ben ondertussen wel een beetje aan het werk. Da's het voordeel van dual screen
Da's behoorlijk lastig dan jaquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:58 schreef tripack het volgende:
[..]
dat wil ik ook welgaat bij mij nu lastig want werk op een laptop
ik heb juist gehoord dat dat juist opvalt.... verspringde schermen enzoquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:04 schreef Sgele het volgende:
[..]
Da's behoorlijk lastig dan ja
Beetje alt,tab de hele tijd
quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:06 schreef tripack het volgende:
[..]
ik heb juist gehoord dat dat juist opvalt.... verspringde schermen enzo
kheb nu ook de text_only layout hier
gastquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hoe krijg je die text only voor elkaar dan?
gevonden
tis ff wennenquote:
och crea tijd genoeg hierquote:
Mja ik gebruik eigenlijk alleen Firefox om te fokkenquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:21 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
och crea tijd genoeg hier![]()
en verder doet iedereen hier toch waar ze zelf zin in hebben
dus opvallen doet ut niet echt
en brouwser met tabbladen he
wat voor programmas gebruik je dan?quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja ik gebruik eigenlijk alleen Firefox om te fokken
We zijn verder genageld aan het gebruik van IE 6quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:24 schreef tripack het volgende:
[..]
wat voor programmas gebruik je dan?
IE6quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:40 schreef Sgele het volgende:
[..]
We zijn verder genageld aan het gebruik van IE 6![]()
Verder tools die ik gebruik zijn voornamelijk logging, cms en zooi om statistieken mee uit te rollen en de boel mee in de gaten te houden
Ja ik ben het ook helemaal met je eens. Alleen we zitten met compatibiliteits issues als we een andere versie gaan gebruikenquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:42 schreef tripack het volgende:
[..]
IE6![]()
daar heb ik al vaker mijn gal over gespuid
En weg rustquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:59 schreef tripack het volgende:
whehehe maar niet voor lang![]()
ben er weer
mhuwhahahaquote:
Jaja, jij wintquote:
jah jah wat Sgele zegtquote:Op donderdag 10 juli 2008 16:11 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
whehehe en dan weekend !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ga een cactus groeien jonguh..quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:11 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
whehehe en dan weekend !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
of een ander plantjequote:
Moet een kloon zijn van iemand hierquote:Op donderdag 10 juli 2008 16:54 schreef tripack het volgende:
omdat je aan het lurken bent en wanneer we met de strontemmer rammelen je denk kom laat ik ff baggeren?
Oke, ik geef toe. Ik ben Bellerophon.quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Moet een kloon zijn van iemand hier
Kneus, als je dat was dan zou je tenminste op mijn vragen reageren.quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:24 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Oke, ik geef toe. Ik ben Bellerophon.
Goedzo, zo lijkt het net alsof ik geen kloon ben van jou.quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kneus, als je dat was dan zou je tenminste op mijn vragen reageren.
Maar dat heb je nog geen enkele keer gedaan.
Weg gaan op het moment dat mensen kritische vragen gaan stellen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:30 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Goedzo, zo lijkt het net alsof ik geen kloon ben van jou.
Ik ben iig weg einzweidrei
Tot de volgende keer dat jullie je afvragen waar ik ben![]()
Welke vragen? Post niet perongeluk het woord cactus in een van je posts he.quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Weg gaan op het moment dat mensen kritische vragen gaan stellen.
Als jij zo tegen de mensen in dit topic doet dan gaan ze ook zeker zo tegen je terug doen. Respect komt met respect he. Iedereen is welkom in dit topic ook de gekke mensen. Maar je kunt wel een beetje op normaal niveau posten. En ik weet dat het soms voorkomt dat er hier op een heel laag niveau wordt gepost omdat, men dan geen zin meer heeft. Maar dan lul je lekker mee en ga je niet over cactussen praten. En niet op 1 of andere sarcastische toon.quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:30 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Goedzo, zo lijkt het net alsof ik geen kloon ben van jou.
Ik ben iig weg einzweidrei
Tot de volgende keer dat jullie je afvragen waar ik ben![]()
Ik kan ook niet 1 middag rustig de Tour kijken hèquote:Op donderdag 10 juli 2008 17:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kneus, als je dat was dan zou je tenminste op mijn vragen reageren.
Maar dat heb je nog geen enkele keer gedaan.
Jeweetschquote:Op donderdag 10 juli 2008 18:06 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik kan ook niet 1 middag rustig de Tour kijken hè
Haai Smokezquote:
Wederom, zoals ik al eerder aangaf, je bent "gezegend" met een selectief denk vermogen. Maakt niet uit... daar kun je mee leren omgaan.quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:34 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Welke vragen? Post niet perongeluk het woord cactus in een van je posts he.
Neequote:Op donderdag 10 juli 2008 18:06 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik kan ook niet 1 middag rustig de Tour kijken hè
quote:
Zo dan, je hebt t zelfs helemaal opgezochtquote:Op donderdag 10 juli 2008 18:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wederom, zoals ik al eerder aangaf, je bent "gezegend" met een selectief denk vermogen. Maakt niet uit... daar kun je mee leren omgaan.
Vragen wil je? Vragen krijg je...
Vraag:
Geen Reet Te Doen Op Je Werk # 271
Geen Reet Te Doen Op Je Werk # 271
Geen Reet Te Doen Op Je Werk # 270
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |