Houd opquote:
Ik voel me toch een raar lijstje opkomenquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mwah dat zul je vast wel in andere dingen ook zijn![]()
Toen we net gingen samenwonen hadden we niet veel centjes, en als zelfs Ikea-laminaat dat houdt dan een wat duurdere vorm zekerquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:11 schreef Seventees het volgende:
[..]
Dat geeft een mens moed
Want marmoleum is ontzettend duur
Kon WL z'n moeder niet blijven staan?quote:
omgquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:14 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Kon WL z'n moeder niet blijven staan?
Ow vertelquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:12 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik voel me toch een raar lijstje opkomen
Ik geef geen garantie voor emmers vol hoorquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:15 schreef Seventees het volgende:
Als jullie me in september niet zien in dit topic, ben ik met meubels aan het sjouwen, muren aan het behangen en water over m'n laminaat aan het gooien
quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:02 schreef DonGuido het volgende:
Huizen inrichten hè. Wat voor vensterbank decoratie komt er als ik vragen mag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:21 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]Daar ging m'n yoghi...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is veel belangrijker om geïnteresseerd, dan interessant te zijn.
Ik denk altijd eerst goed na voordat ik iets stoms zeg.
quote:
Geeft niks, had ik er wel voor over..quote:
quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:21 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]Ik kan er wel om lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar toch..nu vraagt hij iets.. (en hij doelt op cactussen, maar heeft het er niet over)
Als wij hem nu gewoon antwoord geven..zal hij misschien wel in staat zijn te communiceren zonder alleen maar over die plantjes te praten.
Dus ik zal hem een eerlijk antwoord geven.
Ik heb geen planten op m'n vesterbanken staan (kat enzo... niet grappig) Er staat een boeddhabeeld bij mij op de venster bank
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Serieus? Ga je speciaal voor de kat niks in je vensterbank zetten?quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:28 schreef Sgele het volgende:
Ik heb geen planten op m'n vesterbanken staan (kat enzo... niet grappig) Er staat een boedhabeeld bij mij op de venster bank
Waarom wel antwoord geven op zijn vragen, als mijn vragen door hem worden genegeerd?quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:28 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik kan er wel om lachen
Maar toch..nu vraagt hij iets.. (en hij doelt op cactussen, maar heeft het er niet over)
Als wij hem nu gewoon antwoord geven..zal hij misschien wel in staat zijn te communiceren zonder alleen maar over die plantjes te praten.
Dus ik zal hem een eerlijk antwoord geven.
Ik heb geen planten op m'n vesterbanken staan (kat enzo... niet grappig) Er staat een boedhabeeld bij mij op de venster bank
Ik heb maar 2 vensterbankjes (mijn huis is nogal raar ingedeeldquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:30 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Serieus? Ga je speciaal voor de kat niks in je vensterbank zetten?
Beller ik heb geen idee, ik wil gewoon van z'n gezeur af.. maar aangezien het een publiek forum is, kunnen we 'm niet weigeren enzoquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Waarom wel antwoord geven op zijn vragen, als mijn vragen door hem worden genegeerd?
Ja, nee, ok... Dan snap ik hetquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik heb maar 2 vensterbankjes (mijn huis is nogal raar ingedeeld) En de planten die er stonden zijn door de kat op de grond gegooid en door m'n hond tot snot gespeelt
![]()
En ik ben eigenlijk helemaal niet zo'n plantenfiguur![]()
Planten buiten de deur vind ik prima trouwens
Aber jawuhl, herr stormbahnfuhrer!quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:33 schreef Sgele het volgende:
[..]
Beller ik heb geen idee, ik wil gewoon van z'n gezeur af.. maar aangezien het een publiek forum is, kunnen we 'm niet weigeren enzo
Dat smoesje gebruik ik nu ook altijd als ik 't nodig vind om weer eens iets te veranderenquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:32 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
heb standaard een stoffer en blik naast de deur staan bij de vensterbank
en moet zeggen zo'n kat brengt de nodige variatie in de potjes op de vensterbank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |