Bedekking van een vloer is niet noodzakelijk polig, WLquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
vloerbedekking in de keuken ?
Het is je vergeven hoorquote:
Doen we al.quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:48 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ga je samenwonen Seventees?
Haai trouwens
Ik ben te lief, ik weet hetquote:
Ow, excuse mequote:Op donderdag 10 juli 2008 12:51 schreef Seventees het volgende:
[..]
Doen we al.
Maar we gaan wel verhuizen
Hoi hoi!
dat neemt niet weg dat het lastig schoon te maken isquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:50 schreef Seventees het volgende:
[..]
Bedekking van een vloer is niet noodzakelijk polig, WL
Mja, dat is juist waarom we twijfelen over kliklaminaat. Het is niet waterdicht. Een emmer water over de vloer en met een beetje pech kan je je de ondervloer weggooien.quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Keuken hou ik laminaat, straks laat ik daar een keer wat vallen... Op deze manier kan ik het snel schoonmaken.
En tjah bij de tv vind ik zo'n combinatie wel mooi (Tv + Salontafel + bank + kleed)
Ik moest lachenquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:52 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik ben te lief, ik weet het![]()
Haai tripack
Kun je ook doenquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:57 schreef Seventees het volgende:
[..]
Mja, dat is juist waarom we twijfelen over kliklaminaat. Het is niet waterdicht. Een emmer water over de vloer en met een beetje pech kan je je de ondervloer weggooien.
We zaten evt te denken aan marmoleum.
En druk!quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:52 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ow, excuse me
Maar verhuizen is ook leuk!
Behoorlijkquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:54 schreef WhiteLightning het volgende:
dat neemt niet weg dat het lastig schoon te maken is
daar kan je best leuke dingen mee doenquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:57 schreef Seventees het volgende:
[..]
Mja, dat is juist waarom we twijfelen over kliklaminaat. Het is niet waterdicht. Een emmer water over de vloer en met een beetje pech kan je je de ondervloer weggooien.
We zaten evt te denken aan marmoleum.
Was ook de bedoelingquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik moest lachen
Dat dan weer wel![]()
Dan ben je daarin succesvol geweestquote:
Veel te doen in weinig tijd dus, succes!quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:01 schreef Seventees het volgende:
[..]
En druk!
We hebben nog twee maanden, maar er moet zoveel gebeuren!
Maar ik ben nogal een kluns somsquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kun je ook doen
Maar een beetje laminaat kan wel wat water hebben, heb ik mij laten vertellen
Ben ik in ieder geval érgens succesvol inquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan ben je daarin succesvol geweest![]()
Met je moeder ook, maar daar gooi ik toch ook geen bak water overheen?quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:01 schreef tripack het volgende:
[..]
daar kan je best leuke dingen mee doen![]()
iets zegt me dat er geen cactus komt. dat heb je nu wel verknaldquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:02 schreef DonGuido het volgende:
Huizen inrichten hè. Wat voor vensterbank decoratie komt er als ik vragen mag?
We hebben er maar één. Een kleine.quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:02 schreef DonGuido het volgende:
Huizen inrichten hè. Wat voor vensterbank decoratie komt er als ik vragen mag?
quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Met je moeder ook, maar daar gooi ik toch ook geen bak water overheen?
Boh...![]()
Ik verveel me echt ontzettend
Wordt flink ramenlappen danquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:09 schreef Seventees het volgende:
[..]
We hebben er maar één. Een kleine.
Voor de rest openslaande balkondeuren en hoekramen van plafond tot vloer. Dus veel plaats voor vensterbankdecoratie is er niet
Mwah dat zul je vast wel in andere dingen ook zijnquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:05 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ben ik in ieder geval érgens succesvol in
Dat geeft een mens moedquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:04 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Veel te doen in weinig tijd dus, succes!
En over kliklaminaat: wij hebben 2 katten die regelmatig hun drinkbakje omgooien..
Geen hobbel te zien in de keuken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |