Zo zijn we hier allemaal toch?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:38 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Hey, ik kan me best wel gedragen!
Als ik dat zou willen..
En dat wil ik niet
Optyfen met je kut plantquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:44 schreef DonGuido het volgende:
Holy shit wat een snelheid. Het woord cactus mag toch niet ontbreken in dit deel dus bij deze
Waarom stel je hem dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik 'm zo stelde smartass
En ook dat is een retorische vraag.
Ain't gone happenquote:
STERF!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:44 schreef DonGuido het volgende:
Holy shit wat een snelheid. Het woord cactus mag toch niet ontbreken in dit deel dus bij deze
Wat een dag, wat een dagquote:
Dat wat hij zegt...quote:
Ja hallo, als we geen retorische vragen meeer mogen stellen dan kunnen we dat hele "retorische vraag" gebeuren wel afschaffen hequote:
You know mequote:
WTF what did i do?quote:
hahaha, dit is echt gewoon hilatisch hoor.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat wat hij zegt...
Stik in die kutplanten van je!
He might know you, but he doesn' t know englishquote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahaha, dit is echt gewoon hilatisch hoor.
Iedereen, ja gewoon echt iedereen, is die gozer met die kut plant zat
Wat is dat nou voor retorische vraagquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hallo, als we geen retorische vragen meeer mogen stellen dan kunnen we dat hele "retorische vraag" gebeuren wel afschaffen he
Ik ken die hele gozer niet, laat staan die plant, maar als het een kutplant is dan laat maar zitten. Dan ben ik 'm al zat voor ik er aan begonnen ben!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahaha, dit is echt gewoon hilatisch hoor.
Iedereen, ja gewoon echt iedereen, is die gozer met die kut plant zat
Die praat toch niet terugquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
He might know you, but he doesn' t know english
Ik moest lachen (al was het geen vraag)quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor retorische vraag
Jij weet toch wel dat je niet alles serieus moeten lezenquote:
Open er een topic overquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hallo, als we geen retorische vragen meeer mogen stellen dan kunnen we dat hele "retorische vraag" gebeuren wel afschaffen he
Nou ja, je kunt proberen tegen je engelse boek te praten en kijken of ie reageert met een retorische vraga of zo.quote:
Die gozert praat alleen over zijn catus dingen... echt alles met die kut plant!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ken die hele gozer niet, laat staan die plant, maar als het een kutplant is dan laat maar zitten. Dan ben ik 'm al zat voor ik er aan begonnen ben!
Eigenlijk wel, je miste alleen het vraagtekenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moest lachen (al was het geen vraag)
Juist ja..quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die gozert praat alleen over zijn catus dingen... echt alles gaat in z'n reet, zelfs die plant
We komen wel voor elkaar op, dat dan weer wel.quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die gozert praat alleen over zijn catus dingen... echt alles met die kut plant!
Klootzakquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:56 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga ff de dames van de kantine verleiden met m'n cactus!
Noem het cultuurbewaking van GRTDOJWquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
We komen wel voor elkaar op, dat dan weer wel.
Iedereen heeft zijn eigen "taak"
Boeiend? Ben je wel helemaal lekker ?!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lijkt me een boeiend iemand. Een relatie met zijn cactus, verliefd zijn op z'n cactus en dus plempen met de cactus. Zou ie 'm ook swaffelen?
(aaaauuuuw.....)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |