SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Precies, nog 14 kwartiertjesquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:03 schreef WhiteLightning het volgende:
ik ook nietmaar bijna weekend zullen we maar denken
die jaquote:
Altijd handig die active topics hoorquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:08 schreef tripack het volgende:
wtf!?! waarom allemaal tvpsje hebt tog een bookmark functie
je bent net een ambtenaar man, met je halve dagenquote:
Huisvrouwen urenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je bent net een ambtenaar man, met je halve dagen
jah, maar ik solicteer naar een kleurtjequote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Altijd handig die active topics hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
Hoi jongens!quote:
Dus je gaat misschien op vakantiequote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:34 schreef Leanne het volgende:
[..]
Hoi jongens!(Sgele, Tripack, Drokz, is Beller er misschien nog ook verstopt in een hoekje?)
Ik ga niet op vakantieBoehoe:'(
![]()
Maar misschien ga ik met me zus naar curacao, mooie antiliaanse jongens versieren
en met dolfijnen zwemmen![]()
Bookmarken is voor homo'squote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:08 schreef tripack het volgende:
wtf!?! waarom allemaal tvpsje hebt tog een bookmark functie
tvg(ay)quote:
LOL , dan zou zowat de hele wereld homo zijn! kom je uit de kast ?quote:
Wordt bookmarken zoveel gebruikt danquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
LOL , dan zou zowat de hele wereld homo zijn! kom je uit de kast ?
geeft niet de uitdrukking ken ik wel!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wordt bookmarken zoveel gebruikt dan
Trouwens, dat " ... is voor homo's" hoor je hier de hele dag op het werk, dus ja, dan neem je het zelf ook nogal snel over
"Wil je wat drinken?
- Ja doe maar thee
"Da's voor homo's"
-... Ok... doe maar cola light?
"Da's voor nichten"
- Water dan
"Dát is voor mietjes"
- Laat maar
Ik weet dat je je best doet hoor, maar weer mijn naam verkeerdquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:34 schreef Leanne het volgende:
[..]
Hoi jongens!(Sgele, Tripack, Drokz, is Beller er misschien nog ook verstopt in een hoekje?)
Ik ga niet op vakantieBoehoe:'(
![]()
Ik moet aan me scriptie werken. Maar misschien ga ik met me zus naar curacao, mooie antiliaanse jongens versieren
en met dolfijnen zwemmen![]()
Ben trouwens ook benieuwd wanneer je mijn naam dan eens goed gaat schrijvenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik weet dat je je best doet hoor, maar weer mijn naam verkeerd![]()
alleen jouw naam ?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ben trouwens ook benieuwd wanneer je mijn naam dan eens goed gaat schrijven
volgens mij bedoeld WL ditquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ben trouwens ook benieuwd wanneer je eens goed gaat schrijven
Je M.......quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:04 schreef Sm0keZ het volgende:
Pff, wat loopt Fok! te kutten vandaag zeg, ongekend
Ej Tinus voldoet jaquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ben trouwens ook benieuwd wanneer je mijn naam dan eens goed gaat schrijven
* Dr.Droxz moet gelijk denken aan flodder, dat die tank de straat binnen komt rijdenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:55 schreef lynda het volgende:
Oudorp is wel een dorp met actie!
Twee politieauto's die rondrijden, Politie + politiehonden die rondlopen.. Mis alleen nog de helikopter
Ik moet nog 2,5 uur ja... en verveel me echt helemaal de tering hier!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:07 schreef Sgele het volgende:
De tering.. ik val hier bijna in slaap
Over een half uur naar huis![]()
Jawel hoorquote:
Whoops...sorryquote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik moet nog 2,5 uur ja... en verveel me echt helemaal de tering hier!
ik ben stiekem een nergert die op deze account postquote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:12 schreef tripack het volgende:
[..]
ik ben stiekem een nergert die op deze account post
Cabaret!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:12 schreef tripack het volgende:
[..]
ik ben stiekem een nergert die op deze account post
Nou heb ik nog vveeeeeeeeeeulllllllllllllll minder zin ja!quote:
Dat vind ik van die akelige mannetjes he.quote:
Gast!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:12 schreef tripack het volgende:
[..]
ik ben stiekem je moeder die op deze account post
waar heb je mijn picca vandaan?quote:
Yo negert, ik zie hier helemaal geen picca... moeilijk!!!!!!!!!quote:
Droxz.... noem je je moeder nou een gastquote:
M'n waterquote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:20 schreef tripack het volgende:
[..]
Droxz.... noem je je moeder nou een gast
Nee, je moeder is hier "te gast"quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:20 schreef tripack het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:20 schreef tripack het volgende:
[..]
Hij noemt z'n pa ook altijd 'sletje'quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:20 schreef tripack het volgende:
[..]
Nee gewoon "bitch"!quote:
maar dan op z'n negerts..quote:
14.gifquote:
Sgele, wat ben jij trouwens actief en wakker vandaag man ?!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
maar dan op z'n negerts..
Biaaaaaaaatch!!!
Nou absoluut niet.. je zou me eens moeten zien zitten...of hangen meerquote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sgele, wat ben jij trouwens actief en wakker vandaag man ?!
nou in dat geval heb ik daar nog wel een adresje waar een bed leeg staatquote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nou absoluut niet.. je zou me eens moeten zien zitten...of hangen meer
Ik ga afsluiten en een trein op zoeken...hopen dat ik daar niet in slaap val en ergens in Den Haag wakker word
LIEK OMGWTFBBQ!!111!quote:
WTF is dat nou weer?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:49 schreef Bellerophon het volgende:
Sgele
http://www.flabber.nl/archief/024557.php
Whaha
New Kids on the Blockquote:
* Dr.Droxz gaat opzoek naar andere afleveringen....quote:
Seizoen 1, einde discussiequote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz gaat opzoek naar andere afleveringen....
Ik moet lachen ja! wat doe je! (dat eind stukje)quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Seizoen 1, einde discussie
Geweldige afleveringen zaten daar tussen
Bedoel... Milli Vanilli gebruiken als intro tune is natuurlijk al foutquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik moet lachen ja! wat doe je! (dat eind stukje)
Die afleveringen zijn best geinig, alleen zo kort!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bedoel... Milli Vanilli gebruiken als intro tune is natuurlijk al fout
**Mooi**
Denk dat ze ook niet meer leuk zouden zijn als ze langer warenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die afleveringen zijn best geinig, alleen zo kort!
Ziet er netjes uit Beller!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:21 schreef Bellerophon het volgende:
Trouwens dit is voor Sgele, pics van mijn huisje, omdat jij een luie donder bent die geen hyves heeft
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Relaxed Beller!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:21 schreef Bellerophon het volgende:
Trouwens dit is voor Sgele, pics van mijn huisje, omdat jij een luie donder bent die geen hyves heeft
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Bedankt manquote:Op woensdag 16 juli 2008 06:26 schreef Sgele het volgende:
[..]
Relaxed Beller!Thanks! Ziet er prima uit verder je huis!
![]()
En goedemorgen aan allemaal natuurlijk![]()
Ik ga kijken of er een bus ergens rondscheurtTot straks
Thanks menquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |