quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:20 schreef tripack het volgende:
[..]
Droxz.... noem je je moeder nou een gast
Hij noemt z'n pa ook altijd 'sletje'quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:20 schreef tripack het volgende:
[..]
Droxz.... noem je je moeder nou een gast
Nee gewoon "bitch"!quote:
maar dan op z'n negerts..quote:
14.gifquote:
Sgele, wat ben jij trouwens actief en wakker vandaag man ?!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
maar dan op z'n negerts..
Biaaaaaaaatch!!!
Nou absoluut niet.. je zou me eens moeten zien zitten...of hangen meerquote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sgele, wat ben jij trouwens actief en wakker vandaag man ?!
nou in dat geval heb ik daar nog wel een adresje waar een bed leeg staatquote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nou absoluut niet.. je zou me eens moeten zien zitten...of hangen meer
Ik ga afsluiten en een trein op zoeken...hopen dat ik daar niet in slaap val en ergens in Den Haag wakker word
LIEK OMGWTFBBQ!!111!quote:
WTF is dat nou weer?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:49 schreef Bellerophon het volgende:
Sgele
http://www.flabber.nl/archief/024557.php
Whaha
New Kids on the Blockquote:
* Dr.Droxz gaat opzoek naar andere afleveringen....quote:
Seizoen 1, einde discussiequote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz gaat opzoek naar andere afleveringen....
Ik moet lachen ja! wat doe je! (dat eind stukje)quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Seizoen 1, einde discussie
Geweldige afleveringen zaten daar tussen
Bedoel... Milli Vanilli gebruiken als intro tune is natuurlijk al foutquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik moet lachen ja! wat doe je! (dat eind stukje)
Die afleveringen zijn best geinig, alleen zo kort!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bedoel... Milli Vanilli gebruiken als intro tune is natuurlijk al fout
**Mooi**
Denk dat ze ook niet meer leuk zouden zijn als ze langer warenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die afleveringen zijn best geinig, alleen zo kort!
Ziet er netjes uit Beller!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:21 schreef Bellerophon het volgende:
Trouwens dit is voor Sgele, pics van mijn huisje, omdat jij een luie donder bent die geen hyves heeft
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |