Nee, straks ontploft je ego nogquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zeg ehr mevrouw, we blijven toch niet de hele tijd lachen om mij he
Je bedoelt dat je schoonvader dan kan koken...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:23 schreef tripack het volgende:
[..]
jaah schiet al aardig opdit weekend zal de woonkamer af zijn qua verf/behang
en dan kunnen we met de slaapkamer verder gaan.
volgende week komt het fornuis en dan kunnen we al koken
@ Beller: moest eerst ff bellen voordat ik dit poste![]()
nee dat mogen wij dan weer wel doenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:24 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je schoonvader dan kan koken...
For real, dat heb ik dus echt niet hequote:
Gast!! M'n waterquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:23 schreef tripack het volgende:
[..]
jaah schiet al aardig opdit weekend zal de woonkamer af zijn qua verf/behang
en dan kunnen we met de slaapkamer verder gaan.
volgende week komt het fornuis en dan kunnen we al koken
@ Beller: moest eerst ff bellen voordat ik dit poste![]()
Dit topic kan gewoon niet zonder jou, echt...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heb je een fetish voor steden ofzo?
Een stad kan leuk zijn, of niet leuk... maar om nou meteen te zeggen; "Ganz Geil jah!", dat vind ik een beetje apart
Bwhehe hoezo dat danquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dit topic kan gewoon niet zonder jou, echt...
Dude!!quote:
scheit een duif op je eten wanneer je over de dam looptquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast!! M'n water![]()
![]()
Maar relaxed dat volgende week het fornuis erin komt, toch wel met een oven he?
Die opmerkingen van jou bij nieuwe mensen, ik lig hier echt vaak dubbel...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bwhehe hoezo dat dan
Enne heb je het druk met werk?
Sgele ook al, LIEK OMG!! WTF IS HAPPENING!!
Ongekend... is de werkplek naast je nog vrij?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die opmerkingen van jou bij nieuwe mensen, ik lig hier echt vaak dubbel...![]()
Druk? whehehehe![]()
Al 2 keer wezen roken, heb nu een dvd van jochem mijer opstaan (toch handig 2 schermen),
1 telefoontje opgenomen... koffie gedronken...
Wheheh dat wist ik alquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
For real, dat heb ik dus echt niet he![]()
Niet op m'n eten, wel op mij daarentegen...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:29 schreef tripack het volgende:
[..]
scheit een duif op je eten wanneer je over de dam loopt![]()
en die week daarop komen ze het tapijt leggen dus dan moet de slaapkamer wel klaar zijn
EINZ!!111!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
[..]
We moeten gewoon standaard bij elk nieuw persoon gaan posten...
"BELLER...kom er maar in!"
Wel handig, iemand die alle klusjes opknapt...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:25 schreef tripack het volgende:
[..]
nee dat mogen wij dan weer wel doen![]()
![]()
het is verder een hele aardige man hoorje kan het slechter treffen
Zelfspot daarentegenquote:
Ik las heul wat anders dan geitjuhquote:
Da's weer heel erg als je een stad alleen maar leuk of niet leuk kunt vindenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heb je een fetish voor steden ofzo?
Een stad kan leuk zijn, of niet leuk... maar om nou meteen te zeggen; "Ganz Geil jah!", dat vind ik een beetje apart
Ja hoor, hele afdeling is hier zo'n beetje leeg man hahahaquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ongekend... is de werkplek naast je nog vrij?
Kijk ik wel even mee, ik neem het bier wel mee!!
Zelfkennisquote:
Je leest wat je lezen wilt hehquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:33 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik las heul wat anders dan geitjuh
Die houden we er zeker in !!!!!!!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
[..]
We moeten gewoon standaard bij elk nieuw persoon gaan posten...
"BELLER...kom er maar in!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |