Gast!! M'n waterquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:23 schreef tripack het volgende:
[..]
jaah schiet al aardig opdit weekend zal de woonkamer af zijn qua verf/behang
en dan kunnen we met de slaapkamer verder gaan.
volgende week komt het fornuis en dan kunnen we al koken
@ Beller: moest eerst ff bellen voordat ik dit poste![]()
Dit topic kan gewoon niet zonder jou, echt...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heb je een fetish voor steden ofzo?
Een stad kan leuk zijn, of niet leuk... maar om nou meteen te zeggen; "Ganz Geil jah!", dat vind ik een beetje apart
Bwhehe hoezo dat danquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dit topic kan gewoon niet zonder jou, echt...
Dude!!quote:
scheit een duif op je eten wanneer je over de dam looptquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast!! M'n water![]()
![]()
Maar relaxed dat volgende week het fornuis erin komt, toch wel met een oven he?
Die opmerkingen van jou bij nieuwe mensen, ik lig hier echt vaak dubbel...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bwhehe hoezo dat dan
Enne heb je het druk met werk?
Sgele ook al, LIEK OMG!! WTF IS HAPPENING!!
Ongekend... is de werkplek naast je nog vrij?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die opmerkingen van jou bij nieuwe mensen, ik lig hier echt vaak dubbel...![]()
Druk? whehehehe![]()
Al 2 keer wezen roken, heb nu een dvd van jochem mijer opstaan (toch handig 2 schermen),
1 telefoontje opgenomen... koffie gedronken...
Wheheh dat wist ik alquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
For real, dat heb ik dus echt niet he![]()
Niet op m'n eten, wel op mij daarentegen...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:29 schreef tripack het volgende:
[..]
scheit een duif op je eten wanneer je over de dam loopt![]()
en die week daarop komen ze het tapijt leggen dus dan moet de slaapkamer wel klaar zijn
EINZ!!111!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
[..]
We moeten gewoon standaard bij elk nieuw persoon gaan posten...
"BELLER...kom er maar in!"
Wel handig, iemand die alle klusjes opknapt...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:25 schreef tripack het volgende:
[..]
nee dat mogen wij dan weer wel doen![]()
![]()
het is verder een hele aardige man hoorje kan het slechter treffen
Zelfspot daarentegenquote:
Ik las heul wat anders dan geitjuhquote:
Da's weer heel erg als je een stad alleen maar leuk of niet leuk kunt vindenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heb je een fetish voor steden ofzo?
Een stad kan leuk zijn, of niet leuk... maar om nou meteen te zeggen; "Ganz Geil jah!", dat vind ik een beetje apart
Ja hoor, hele afdeling is hier zo'n beetje leeg man hahahaquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ongekend... is de werkplek naast je nog vrij?
Kijk ik wel even mee, ik neem het bier wel mee!!
Zelfkennisquote:
Je leest wat je lezen wilt hehquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:33 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik las heul wat anders dan geitjuh
Die houden we er zeker in !!!!!!!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
[..]
We moeten gewoon standaard bij elk nieuw persoon gaan posten...
"BELLER...kom er maar in!"
Dat wilde ik heulemaal niet lezenquote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die houden we er zeker in !!!!!!!
Zie ik het nou goed, heb we al een slachtoffer gevonden ?!
Toetsenbord naar z'n harses gooienquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:35 schreef LamstraalASD het volgende:
Mensen ik heb hulp nodig.
Zit op een afdeling waar normaal 5 man zitten.
Kom ik vanochtend binnen is iedereen thuis werken, enige probleem is er zit nog een soort mummie in de hoek.
Het beweegt wel maar het zegt niets.
Moet voor een aantal mensen wat dingen doen maar niemand is er.
Is het hier gezellig??
*begint zich nu toch af te vragen wat je dacht te lezen*quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:35 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Dat wilde ik heulemaal niet lezen
Zelfkennis is zo 1910quote:
Beller... kom d'r maar in!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:35 schreef LamstraalASD het volgende:
Mensen ik heb hulp nodig.
Zit op een afdeling waar normaal 5 man zitten.
Kom ik vanochtend binnen is iedereen thuis werken, enige probleem is er zit nog een soort mummie in de hoek.
Het beweegt wel maar het zegt niets.
Moet voor een aantal mensen wat dingen doen maar niemand is er.
Is het hier gezellig??
Verliefd worden op een stad... kijk als je nou zegt, ik ben verliefd op een vrouw in een stad. Daar kan ik mij in vinden... maar op een stad zelf?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's weer heel erg als je een stad alleen maar leuk of niet leuk kunt vinden
Je kunt ook niet verliefd worden op een stad? Overdonderd zijn door een stad? (da's meer dan leuk) Walgen van een stad? (da's minder dan niet leuk)
Natuurlijk man! Nemen we ook meequote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ja hoor, hele afdeling is hier zo'n beetje leeg man hahaha
p.s heb je nog borrel nootjes toevallig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |