Een stad heet en spannend vinden, ik moest lachenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben er 3x een weekend geweest en 1x een week, en nu weer een week.
Wel steeds met een ander. Ken de stad inmiddels redelijk goed dus da's altijd ff rondleiden.
Maar het gata me dan ook niet meer om dingen zien en doen, maar om de sfeer van die stad.
Die is zo lekker (chocola en peper)Zwoel, sexy, bruisend, lekker, heet, spannend, relaxed.
Dat is toch geen combinatie?!quote:
Jij kan ook echt NIET aardig zijn voor nieuwkomers hèquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Een stad heet en spannend vinden, ik moest lachen
Bedoel een stad leuk vinden, ok dat kan nog. Maar het zo beschrijven, nee dat niet
Eey, ooit bij de mexicaan kip in chocoladesaus gegeten? peper in chocola smaakt dus echt wel hequote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:07 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Dat is toch geen combinatie?!
Spoilin' nice chocolat.. He ruins it
Doe eens even normaal!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eey, ooit bij de mexicaan kip in chocoladesaus gegeten? peper in chocola smaakt dus echt wel he
Alles zoent?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:08 schreef Ang3l het volgende:
De sfeer is dat gewoon. Er hangt altijd een bepaalde spanning op straat. De mensen, de muziek, de mentaliteit. Alles flirt, alles lacht, alles zoent. Nou dat noem ik meer dan leuk, dat noem ik heet en spannend
Jamaar jamaar!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:09 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Doe eens even normaal!![]()
Ik ga m'n geliefde chocola toch niet bederven met een stukje gore droge kip?!
Ik ben lief! Heb alleen een andere meningquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:07 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Jij kan ook echt NIET aardig zijn voor nieuwkomers hè
Je kent me dus al?quote:
Als je mensen wilt zien flirten en zoenen dan kan je ook over de wallen lopen. Bedoel maar...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:08 schreef Ang3l het volgende:
De sfeer is dat gewoon. Er hangt altijd een bepaalde spanning op straat. De mensen, de muziek, de mentaliteit. Alles flirt, alles lacht, alles zoent. Nou dat noem ik meer dan leuk, dat noem ik heet en spannend
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik ben lief! Heb alleen een andere meningDat kan toch?
Als je de stad alleen om hara gebouwen bekijkt niet nee. Als je de stad incl mensen, weer en sfeer bekijkt wel. Vind ik dan hequote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Als je mensen wilt zien flirten en zoenen dan kan je ook over de wallen lopen. Bedoel maar...
Maar begrijp me niet verkeerd, vind het een mooie stad hoor. Maar om nou zulke superlatieven te gebruiken, dat niet
14 augustus gaan we erinquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:56 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Wanneer ga jij eigenlijk in je huisje wonen met vriendin?
Heb je een fetish voor steden ofzo?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je de stad alleen om hara gebouwen bekijkt niet nee. Als je de stad incl mensen, weer en sfeer bekijkt wel. Vind ik dan he
Zo vind ik NY koud en kil, ook al kan het er 30 graden zijn.
En New Orleans is dan weer sexy en creepy mysterieus. Niet de gebouwen, het totaalplaatje.
DETAILSquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:16 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
![]()
Maar iets zegt me dat je veel vaker een andere mening hebt, dan dat je het er mee eens bent
Wat leuk, we zijn in dezelfde maand jarigquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:18 schreef tripack het volgende:
[..]
14 augustus gaan we erinmisschien eerder als dat kan... en dan gelijk de 18e en 19e mijn verjaardag vieren daarzo
Moet je anders even aan z'n schoonvader vragenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:19 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Wat leuk, we zijn in dezelfde maand jarig![]()
Maar 14 augustus is al snel joh, schiet het klussen en inrichten al een beetje op?
Doe ik zó m'n best om de schoonvader uit beeld te laten, ik dacht ik laat die jongen zelf even vertellen wat z'n schoonvader allemaal uitvreet..quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Moet je anders even aan z'n schoonvader vragen
Maar relaxed hoor Tripack
Zeg ehr mevrouw, we blijven toch niet de hele tijd lachen om mij hequote:
In dat geval...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:21 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Doe ik zó m'n best om de schoonvader uit beeld te laten, ik dacht ik laat die jongen zelf even vertellen wat z'n schoonvader allemaal uitvreet..
Begin jij er weer over![]()
jaah schiet al aardig opquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:19 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Wat leuk, we zijn in dezelfde maand jarig![]()
Maar 14 augustus is al snel joh, schiet het klussen en inrichten al een beetje op?
Nee, straks ontploft je ego nogquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zeg ehr mevrouw, we blijven toch niet de hele tijd lachen om mij he
Je bedoelt dat je schoonvader dan kan koken...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:23 schreef tripack het volgende:
[..]
jaah schiet al aardig opdit weekend zal de woonkamer af zijn qua verf/behang
en dan kunnen we met de slaapkamer verder gaan.
volgende week komt het fornuis en dan kunnen we al koken
@ Beller: moest eerst ff bellen voordat ik dit poste![]()
nee dat mogen wij dan weer wel doenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:24 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je schoonvader dan kan koken...
For real, dat heb ik dus echt niet hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |