Het gaat om het idee.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:38 schreef ondeugend het volgende:
Hij doet het.
En eigenlijk is het 28 dagen he?
Mag ik bij gebrek aan reactie een gokje wagen? Ik gok dat je journalist bent wel eens een stukje schrijft voor iets met een J en een A?quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:43 schreef damienr het volgende:
Ja ok, maar ik vroeg me af of jij ook een accreditatie hebt. Je zegt immers dit:
[..]
Waar ben je dan journalist voor?
Zal wel meevallen. Het meeste is nu vermoedelijk toch al gelekt / semi-officieel bekend gemaakt.quote:
omdat?quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:03 schreef frame-saw het volgende:
O jeej. Volgende week donderdag zit ik weer met een stoel voor de brievenbus om 6 uur 's ochtends.
Ik ben benieuwd.
De krant dan in de bus valt met het programma er in en eventueel nog grote namen (The Beatles! Joy Division!) in de krant staanquote:
Dat hangt er van af hoeveel mensen zich er mee bemoeien.quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:01 schreef WalterSobchak het volgende:
ik heb alweer aan een heleboel mensen beloofd om te helpen met de tent opzetten. Is dat nou echt zo moeilijk??
JA!quote:Op donderdag 17 juli 200819:21 schreef Dupje het volgende:
Ik ben echt vet jaloers op die Nienke die "Lowlands bij je thuis" heeft gewonnen... Danko Jones in je tuin! Dat wil ik oooooooook! Bluh.
Ik hoorde net dat het vanaf volgende week woensdag beter weer werd.quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:27 schreef Memento-Mori het volgende:
Is het al bijna zover?eerst maar wel beter weer zeg
Franz speelt op zaterdag de 16e.quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:12 schreef Da hopman het volgende:
Ik zie dat Franz F. nog bij onbekende datums staat. In een interview met de Revu zei mister Lowlands dat Franz komt afsluiten en hij hoopte dat ze veel nieuwe nummertjes gingen spelen.
Het zegt me niets, wat houdt het nu precies in?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:18 schreef damienr het volgende:
myspace van Radio Slave is trouwens aangepast > Quiet Village
http://www.myspace.com/rekid
moest even lachen om je naam en avatarquote:Op donderdag 17 juli 2008 16:01 schreef WalterSobchak het volgende:
ik heb alweer aan een heleboel mensen beloofd om te helpen met de tent opzetten. Is dat nou echt zo moeilijk??
Ah, wat kut zegquote:Theo?
"Jaarlijks hoor je op Lowlands steeds maar weer de kreet: Theo! Maar wie is toch die Theo? En waarom wordt dat geroepen? Diverse verhalen doen erover de ronde sinds 2004. Wat is waar? De redacteur van dienst claimt het antwoord te weten."
[..]
En dan het besef bij het vriendengroepje van die toilet-jongen: van wie is die rugtas? Oh, wacht jongens, er zit nog iemand op het toilet en daar klinkt het: THEO! KOM VAN DE PLEE! WE LOPEN! THEO!
De pis-unit gaat open en een verwilderd hoofd steekt buiten. De toilet-jongen kijkt naar de plek waar zopas zijn vrienden nog stonden. Maar die zijn al een paar meter naar voren gepusht. Toch roepen ze nog zijn naam, zodat hij weet waar hij naartoe moet: THEO, THEO!
[..]
Jaarlijks komt het fenomeen terug. In 2007 zijn er zelfs diverse initiatieven om 'de nieuwe Theo' te introduceren. Het mislukt. Er is maar één fenomeen Theo. En daarmee maak je in 2008 zelfs kans op de vetste Lowlandsprijs ooit. Word dus een Theo.
idd, silent disco moet weer terug komen!!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:12 schreef frame-saw het volgende:
Ah vet. Ik mis alleen Best of British nog![]()
En de Silent Disco mag ook wel weer terug komen.
Nu weten we het wel. Ga vanaf nu maar kansloze datingsites spammen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:14 schreef snorfiets het volgende:
Dus nog plek voor 4 vrouwelijke lowlandsters in een prachtige camper met 5 coole gasten.
Eerst gaan we nu 3 weken weg maar daarna moet je maar ff laten weten of je mee wil.
Uiteraard moet je wel hip zijn.
x
Sneu is toch wel het juiste woordquote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nu weten we het wel. Ga vanaf nu maar kansloze datingsites spammen.
Volgens mij was Hercules al aangekondigd in zo'n klein boekje dat ik na 5 days off kreeg, daar stonden namelijk 2 mini lowlands posters in met op de tweede HERCULES & LOVE AFFAIR.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:04 schreef chansadres het volgende:
Eindelijk officieel Hercules & Love Affair en Lykke Ly
Dat heb je scherp gezien, ik heb het boekje hier nog en H&LA staat er inderdaad bij! Was me zelf niet opgevallen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:37 schreef PastoorPeter het volgende:
[..]
Volgens mij was Hercules al aangekondigd in zo'n klein boekje dat ik na 5 days off kreeg, daar stonden namelijk 2 mini lowlands posters in met op de tweede HERCULES & LOVE AFFAIR.
Maar ik kan het ook mis hebben want het was een uur of 7 of 8 in de ochtend.
Dan zit je weer op de hoek richting Camping 1 waarschijnlijk. Leuke plekquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:18 schreef Aisumasen het volgende:
http://sites.3fm.nl/page/ss08_nieuws/267806/
[..]
Ah, wat kut zeg.
De rest van de vakantie mag het kutweer zijn, als het dát weekend maar lekker droog en zonnig is.quote:
Ik heb liever 20 graden bewolkt zonder regen dan die volle zonquote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:18 schreef Mathijz het volgende:
Af en toe een wolkje mag best...
Truequote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:16 schreef PastoorPeter het volgende:
Vorig jaar was het blokkenschema toch al uitgelekt via dat programmaatje voor je mobiele telefoon?
Toen geloofde niemand het schema aanvankelijk.
Die heb ik nogquote:Op zaterdag 19 juli 2008 20:17 schreef PastoorPeter het volgende:
LOWMAP naar 4443 geeft je Lowlands 2007.
quote:
Terechte vraag.quote:Op zondag 20 juli 2008 16:42 schreef foowout het volgende:
waarom komt voicst eigenlijk niet? ze staan bijna op alle festivals in nederland dit jaar en dan niet op LL?
Het is niks geworden, dus ik heb m'n kaartje nog.quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:26 schreef ErikT het volgende:
Hoi allemaal, ik zou gaan, heb ook al een kaartje, maar ik kan helaas niet.
Ofwel: heb je nog een kaartje nodig voor jezelf of een vriend of vriendin, PM me ff. Helaas was ik net te laat voor de vroege vogel korting, dus je moet 132.50 + 4.15 betalen. 135 vind ik ook best.
edit: er heeft al iemand gereageerd. Wordt dat niks, dan meld ik het wel weer hier. Dus je hoeft niet meer te PM-en, merci.
je hebt PM!quote:Op zondag 20 juli 2008 23:12 schreef ErikT het volgende:
[..]
Het is niks geworden, dus ik heb m'n kaartje nog.
Ik internet nu op mijn telefoon, en PM flipt daar een beetje opquote:
quote:LLowzone is het meest relaxte stukje Lowlands en ligt aan de overkant van Lake Lowlands. Je komt er met een knalrode reddingssloep: de LLow Lake Stormer. Als je er eenmaal bent, gaat een wereld van rust, ontspanning en mystiek voor je open.
Even bijkomen van al het festivalgeweld doe je in de sauna. Iets verder op vind je de LLowzone-tipi's. Hier binnen kun je op zoek gaan naar stilte, innerlijke wijsheid en energie. Volg een workshop 'Spelen met energie', maak contact met jezelf bij een meditatiesessie of kom helemaal tot rust bij een yoga workshop.
Na een tripje naar LLowzone kom je als herboren terug op Lowlands!
Misschien omdat ze er vorig jaar al waren? Alleen stonden ze toen in de Essent tent dus een groter podium zou niet verkeerd zijn...quote:Op zondag 20 juli 2008 16:42 schreef foowout het volgende:
waarom komt voicst eigenlijk niet? ze staan bijna op alle festivals in nederland dit jaar en dan niet op LL?
Dat zei ik toevallig nog tegen een vriend van me dit weekend.quote:Op zondag 20 juli 2008 16:42 schreef foowout het volgende:
ofquote:Regent het op Sint-Margriet, dan krijgen we 6 weken een natten tied
Meer over Sint-Margriet.quote:Regent het op Sint-Margriet, dan zie je zes weken de zon niet.
quote:Op maandag 21 juli 2008 18:23 schreef BloodyLotte het volgende:
Ach de Star Dish en de bijbehorende foodfights
2002 moddergevechtquote:Op maandag 21 juli 2008 18:23 schreef BloodyLotte het volgende:
Ach de Star Dish en de bijbehorende foodfights, dat waren nog eens tijden. En qua weer heb ik op Lowlands alle zomerse extremen meegemaakt. Hittegolf 2001, iemand? Toen de bliksem insloeg in de Charlie.En 2002, lekker door de modder en de regen glibberen.
Lowlands zonder everzwijn is als Pinkpop zonder wafels. DA KAN NIE !!!quote:Op maandag 21 juli 2008 18:14 schreef Red_Cat het volgende:
Ik wil de everzwijn terug!Die was vorig jaar ineens verdwenen
Lowlands is niet compleet zonder everzwijn
Ja precies! Jij snapt em.. Als ze er dit jaar weer niet staan ga ik echt demonstreren!!quote:Op maandag 21 juli 2008 18:56 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
Lowlands zonder everzwijn is als Pinkpop zonder wafels. DA KAN NIE !!!
quote:Op maandag 21 juli 2008 19:18 schreef D.zire het volgende:
ik heb bijna meer zin in donderdag dan in lowlands zelf
ohh jaa dat ook maar ik bedoel aanstaande donderdag. nrc next jeweethetquote:Op maandag 21 juli 2008 19:24 schreef Red_Cat het volgende:
[..]Ik heb hetzelfde.. maar dat komt gewoon door de uberchille sfeer die altijd op LL hangt
Nee nog nietquote:Op maandag 21 juli 2008 19:36 schreef Paramnesia het volgende:
Is deze er nou ook nog. Fucking hell, is er nog een na-meet topic of wat?
ow neej ik niet weetquote:Op maandag 21 juli 2008 19:39 schreef D.zire het volgende:
[..]
ohh jaa dat ook maar ik bedoel aanstaande donderdag. nrc next jeweethet
Ik ook, maar ik heb dan ook geen levenquote:Op maandag 21 juli 2008 19:39 schreef D.zire het volgende:
[..]
ohh jaa dat ook maar ik bedoel aanstaande donderdag. nrc next jeweethet
vrouwenquote:Op maandag 21 juli 2008 19:50 schreef AMDB het volgende:
en wat vriendinnen willen op camping 5 staan omdat daar de douches de hele nacht open zijn.
Edit jezelf in de wiki.quote:Op maandag 21 juli 2008 20:59 schreef DJKiwi het volgende:
Zet mij is ff op die lijst met mensen die komen xD lol
/gaat zoeken naar de wiki, goedquote:
Zowieso, er zijn te weinig écht grote namen, en dan komen ze er vanaf met een smoes als: We willen lowlands een festival laten zijn voor "beginnende" bands of iets dergelijks.quote:Op maandag 21 juli 2008 21:46 schreef chansadres het volgende:
Ik vind het triest dat na een weekend geen lowlandsupdates er nog steeds niks meer bekend is gemaakt
Ze bewaren misschien nog wat voor donderdag. Maar daar houdt het zo ongeveer mee op.quote:Op maandag 21 juli 2008 21:55 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Waarom zouden ze nu nog namen bekendmaken als donderdag alles bekend is?
Dat is vrij verdrietig, zeker als je weet dat Metallica zo rond die tijd in Belgie op Pukkelpop speelt.quote:Op maandag 21 juli 2008 21:54 schreef DJKiwi het volgende:
[..]
Zowieso, er zijn te weinig écht grote namen, en dan komen ze er vanaf met een smoes als: We willen lowlands een festival laten zijn voor "beginnende" bands of iets dergelijks.
Verwacht maar geen namen meer, kan het alleen maar mee vallen.
Ja, en ook gezien de vette line-up van de afgelopen pink pop.quote:Op maandag 21 juli 2008 22:00 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Dat is vrij verdrietig, zeker als je weet dat Metallica zo rond die tijd in Belgie op Pukkelpop speelt.
Verdomme, soms vraag je je af waar je het allemaal voor doetquote:Op maandag 21 juli 2008 22:02 schreef DJKiwi het volgende:
[..]
Ja, en ook gezien de vette line-up van de afgelopen pink pop.
Iron maiden speelt rond die tijd toch ook op het TT circuit? Zeer triest dus.
Inflatie.quote:Op maandag 21 juli 2008 22:08 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ach, die grote namen zal ik niet echt rouwig om zijn.
Alleen is wél weer de prijs van een kaartje omhoog gegaan, terwijl ze behoorlijk onder 't bands-budget van de vorige jaren zitten. En de muntjes etc. zullen waarschijnlijk ook wel weer duurder zijn? Dan zit ik me wel af te vragen, waar 'm de compensatie inzit.
De prijs omhoog gegaan?quote:Op maandag 21 juli 2008 22:08 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Alleen is wél weer de prijs van een kaartje omhoog gegaan, terwijl ze behoorlijk onder 't bands-budget van de vorige jaren zitten. En de muntjes etc. zullen waarschijnlijk ook wel weer duurder zijn? Dan zit ik me wel af te vragen, waar 'm de compensatie inzit.
Neuh, dan zouden ze met de prijsvehoging toch net zoveel grote bands als de vorige edities kunnen neerzetten.quote:
quote:Op maandag 21 juli 2008 22:10 schreef DJKiwi het volgende:
[..]
De prijs omhoog gegaan?
Ik heb geen cent meer betaald dan de afgelopen 2 jaar?
Ja de muntjes zijn dit jaar volgens mij 2.20.
quote:06 - 117,50
07 - 125,-
08 - 132,30
Hmm, ik meen vorig jaar in totaal even veel kwijt geweest te zijn aan het kaartje als dit jaar. Misschien verschil in administratiekosten ofzo, weet ik het.quote:
mssschien was het de vroegevogelkorting? Dan betaal je een tientje minder, maar dan weet je ook niet waar je voor betaald hebt.quote:Op maandag 21 juli 2008 22:16 schreef DJKiwi het volgende:
[..]
Hmm, ik meen vorig jaar in totaal even veel kwijt geweest te zijn aan het kaartje als dit jaar. Misschien verschil in administratiekosten ofzo, weet ik het.
Over die 7,50 hoor je mij iig niet klagen, over de veel te dure muntjes echter
Nopez, vorig jaar volle prijs betaald, dit jaar ook.quote:Op maandag 21 juli 2008 22:35 schreef Aoristus het volgende:
[..]
mssschien was het de vroegevogelkorting? Dan betaal je een tientje minder, maar dan weet je ook niet waar je voor betaald hebt.
Nou ja, in feite koop je aandelen aan toonder als je kaartjes voor lowlands koopt. Misschien kunnen we het daar de komende 10 minuten over hebben?quote:Op maandag 21 juli 2008 22:40 schreef DJKiwi het volgende:
[..]
Nopez, vorig jaar volle prijs betaald, dit jaar ook.
Ik zal me vast vergissen (Wat boeit het ook eigelijk)
Pieeeeeeeeeeeeep sorry u lost mequote:Op maandag 21 juli 2008 22:48 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Nou ja, in feite koop je aandelen aan toonder als je kaartjes voor lowlands koopt. Misschien kunnen we het daar de komende 10 minuten over hebben?
Stiekem probeer ik wel een rechtvaardigheidsgevoel te suggereren jaquote:Op maandag 21 juli 2008 22:50 schreef DJKiwi het volgende:
[..]
Pieeeeeeeeeeeeep sorry u lost me
Je bedoelt dat iedereen die een kaartje koopt voor lowlands iets te zeggen heeft als aandeelhouder?
In dat geval vindt waarschijnlijk elke lowlander dat er meer grote bands moeten komen volgend jaar
Whaaa AC/DCquote:Op maandag 21 juli 2008 22:53 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Stiekem probeer ik wel een rechtvaardigheidsgevoel te suggereren ja
Ik vind dat de line-up erg magertjes is en dat er in tegenstelling tot de dance voor andere bagger is gekozen, teveel britpop en dat trek ik slecht. Het had niet zo hoeven zijn, Fields of Rock heeft een megagroot gat achtergelaten, goede bands zoals AC/DC of Megadeth hadden voor een "prikkie" op Lowlands kunnen staan.
Ja, vorig jaar was het groove armada of Tool, voor mij is die keuze snel gemaakt maar daar baalde ik wel van.quote:Op maandag 21 juli 2008 22:56 schreef foowout het volgende:
meer grote bands.... ach mss een paar grote namen erbij. mij hoor je niet klagen. je zal dit jaar waarschijnlijk minder moeilijke keuzes hoeven te maken.
ieder nadeel heeft zijn voordeel!
ja zag er goed uit. kun je je ervaringen erover vertellen ? lijkt me wel wat om volgend jaar heen te gaan.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo terug van Melt!
Beter van niet, ik zie ze liever op een random middag in het zonnetje.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:46 schreef Pietklaaso het volgende:
Sigur Rós sluit Lowlands af!
Dat werd net gezegd door de DJ op 3fm...
Beide keren present!quote:Op maandag 21 juli 2008 18:23 schreef BloodyLotte het volgende:
Ach de Star Dish en de bijbehorende foodfights, dat waren nog eens tijden. En qua weer heb ik op Lowlands alle zomerse extremen meegemaakt. Hittegolf 2001, iemand? Toen de bliksem insloeg in de Charlie.En 2002, lekker door de modder en de regen glibberen.
Minder keuzes?! Ik heb dit jaar méér keus dan ooit! Ik moet (zeker in vergelijking tot vorig jaar) echt lastige keuzes gaan maken waarschijnlijk, want ik heb zo al een kleine 20 namen die ik écht wil zien.quote:Op maandag 21 juli 2008 22:56 schreef foowout het volgende:
meer grote bands.... ach mss een paar grote namen erbij. mij hoor je niet klagen. je zal dit jaar waarschijnlijk minder moeilijke keuzes hoeven te maken.
ieder nadeel heeft zijn voordeel!
Dan blijf je toch lekker thuisquote:Op maandag 21 juli 2008 22:02 schreef DJKiwi het volgende:
[..]
Ja, en ook gezien de vette line-up van de afgelopen pink pop.
Iron maiden speelt rond die tijd toch ook op het TT circuit? Zeer triest dus.
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 21 juli 200822:08 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
En hoe slecht de line-up ook zal zijn, de mensen komen toch wel om de sfeer enzo.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:11 schreef Pinball het volgende:
[..]
De pest is alleen dat het me echt niet zal tegenhouden om volgend jaar gewoon wéér te gaan.
Wat een zwaktebodquote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:46 schreef Pietklaaso het volgende:
Ik betwijfel het. De enige datum dat hij zou kunnen is de 15e maar hij is niet aan het touren. Er komt een Amerikaanse tournee aan namelijk.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:48 schreef SKa_BoSS het volgende:
Trouwens... Calvin Harris?!
In welk opzicht?quote:
Wie is dat nou weerquote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:46 schreef Pietklaaso het volgende:
Zou jammer zijn.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:55 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik betwijfel het. De enige datum dat hij zou kunnen is de 15e maar hij is niet aan het touren. Er komt een Amerikaanse tournee aan namelijk.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:57 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Wie is dat nou weerEen soort muse maar dan nog verwijfder
![]()
En jij gaat naar Lowlands?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:57 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Wie is dat nou weerEen soort muse maar dan nog verwijfder
![]()
/agree, Sigur Ròs is nou niet echt een grote afsluiter. Tool sloot vorig jaar wel echt knallend af (voor mij dan xD)quote:
Dikgedrukt mag (nee MOET) komenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:00 schreef --Christiaan-- het volgende:
Misschien dat er hier nog wat tussen zit wat op LL kan komen, speelt op V dat weekend: (Ja daar ga ik heen)
* V Stage
o Muse,
o Stereophonics,
o The Kooks,
o Maximo Park,
o Lostprophets,
o Alanis Morissette,
o The Futureheads,
o Michael Franti & Spearhead
* 4Music
o The Prodigy,
o The Pigeon Detectives,
o Newton Falkner,
o The Hoosiers,
o Duffy,
o Amy Macdonald,
o The Hold Steady,
o Shed Seven,
o Air Traffic
* JJB Champion ARENA
o Ian Brown,
o The Pogues,
o Jamie T,
o The Twang,
o Sugababes,
o Estelle,
o David Jordan,
o The Script,
o The Presets,
o Royworld,
o Leon Jean Marie
* Virgin Mobile Union
o Sia,
o Siouxsie,
o Will Young,
o The Long Blondes,
o Roots Manuva,
o The Dykeenies,
o Paul Heaton,
o Tokyo Police Club,
o Beth Rowley
* Sessions Stage
o Infadels,
o Bryn Christopher,
o Team Waterpolo,
o One Eskimo,
o Julien Velard
Weston Saturday/Hylands Sunday
* V Stage
o The Verve,
o Kings of Leon,
o Amy Winehouse,
o Lenny Kravitz,
o The Feeling,
o Girls Aloud,
o Squeeze,
o The Stranglers
* 4Music
o Kaiser Chiefs,
o The Zutons,
o The View,
o Reverend and the Makers,
o Scouting for Girls,
o One Republic,
o The Courteeners,
o Delays,
o The Rifles
* JJB Champion ARENA
o The Chemical Brothers,
o The Charlatans,
o Hot Chip,
o Travis,
o Calvin Harris,
o Robyn,
o Sam Sparro,
o Alphabeat,
o Captain,
o Gabriella Cilmi,
o Taio Cruz
* Virgin Mobile Union
o Guillemots,
o Young Knives,
o Little Man Tate,
o Tom Baxter,
o Drive-By Truckers,
o Goldie Lookin Chain,
o Jack McManus,
o Passenger,
o Noah and the Whale,
o Sam Beeton
* Sessions Stage
o SugaRush Beat Company,
o Attic Lights
En dat was ook nog eens hun slechtste optreden van de hele tour (Maynard had last van een koudje toen oid). Ze knalden echt op Pinkpop een jaar eerder.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:11 schreef DJKiwi het volgende:
[..]
/agree, Sigur Ròs is nou niet echt een grote afsluiter. Tool sloot vorig jaar wel echt knallend af (voor mij dan xD)
Ja dat hoorde ik (van iemand), maar ondanks dat vond ik het een super tof concert.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:27 schreef chansadres het volgende:
[..]
En dat was ook nog eens hun slechtste optreden van de hele tour (Maynard had last van een koudje toen oid). Ze knalden echt op Pinkpop een jaar eerder.[ afbeelding ].
Ik zit al lang uit te kijken naar dit Ijslandse wonder. Dus voor mij een terechte afsluiter.
Bij de ingang is mijn ervaring dat ze het afpakken, dat je een kamertje in moet en dat je een gesprekje krijgt. Daarna mag je vrij ronddartelen op Lowlands.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:29 schreef D.zire het volgende:
Hoe zit het met drugscontroles bij lowlands? Wat doen ze als ze je pakken?
o?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:30 schreef chansadres het volgende:
[..]
Bij de ingang is mijn ervaring dat ze het afpakken, dat je een kamertje in moet en dat je een gesprekje krijgt. Daarna mag je vrij ronddartelen op Lowlands.
De ingang aan het begin of de ingang tussen camping en festival terrein? En Hoeveel had jij toen bij je?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:30 schreef chansadres het volgende:
[..]
Bij de ingang is mijn ervaring dat ze het afpakken, dat je een kamertje in moet en dat je een gesprekje krijgt. Daarna mag je vrij ronddartelen op Lowlands.
Ze hebben in die leg van de tour toen ook 1 of 2 optredens afgelast. Het was inderdaad niet hun beste optreden maar ik was erg blij dat ze Flood gespeeld hebben.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:27 schreef chansadres het volgende:
En dat was ook nog eens hun slechtste optreden van de hele tour (Maynard had last van een koudje toen oid). Ze knalden echt op Pinkpop een jaar eerder.[ afbeelding ].
Ik zit al lang uit te kijken naar dit Ijslandse wonder. Dus voor mij een terechte afsluiter.
Ik ben 2x uit de rij gehaald om gefouilleerd te worden achter de schermenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:32 schreef DJKiwi het volgende:
[..]
o?
2x naar lowlands geweest, heb nog nooit gezien dat ze er mensen uithalen ter controle.
Je bedoelt natuurlijk als ze je betrappen![]()
Ik had niks bij me. Paar kennissen wel. Bij tassencontrole iets te dom in de tas gelegd. En het is de begin controle. Maar meestal komt het wel binnen want ze controleren vooral op glazen flessen drank.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:32 schreef D.zire het volgende:
[..]
De ingang aan het begin of de ingang tussen camping en festival terrein? En Hoeveel had jij toen bij je?
Je hoeveel hadden ze bij zich dan? Want ik wil niet dat ze zeggen dat ik te veel bij me heb ofzo en dat ze dan de politie bellen ofzoquote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:35 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik had niks bij me. Paar kennissen wel. Bij tassencontrole iets te dom in de tas gelegd. En het is de begin controle. Maar meestal komt het wel binnen want ze controleren vooral op glazen flessen drank.
Ik heb geen idee hoeveel ze mee hadden maar ik zal het navragen als ik ze spreek.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:36 schreef D.zire het volgende:
[..]
Je hoeveel hadden ze bij zich dan? Want ik wil niet dat ze zeggen dat ik te veel bij me heb ofzo en dat ze dan de politie bellen ofzo
Eigelijk best grappig, ik kende tool nog maar amper toen ik er heen ging, alleen Schism, Lateralus, Parabol(a) en Jambi kende ik toen. Maar vond het concert echt te tof, dus na lowlands luisterde ik alles van Toolquote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:34 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ze hebben in die leg van de tour toen ook 1 of 2 optredens afgelast. Het was inderdaad niet hun beste optreden maar ik was erg blij dat ze Flood gespeeld hebben.
Ik heb op Hurricane een klein stukje meegekregen van Sigur Ròs en dat smaakte naar meer.
Ik ben vorig jaar uit de rij gehaald en hoefde alleen mijn zakken leeg te maken.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:35 schreef D.zire het volgende:
Ik ben 2x uit de rij gehaald om gefouilleerd te worden achter de schermenM'n schoenen moesten uit etc.
Ik vond NiN zo zwaar tegenvallen. Dat begin vond ik zo zwak dat ik ben vertrokken om naar een andere band te kijken.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:37 schreef DJKiwi het volgende:
[..]
Wat achtelijk dat ze NIN overdag deden trouwens.
Dan stop je het toch in je schoen ofzo xDquote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:35 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Bij de ingang van het festvalterrein houden ze ook steekproefcontroles, dan moet je even mee naar achter en keren ze je zakken en portemonnee leeg.
Ik vond het nog best gaan maar dat had een stuk beter gekuntquote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:39 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik vond NiN zo zwaar tegenvallen. Dat begin vond ik zo zwak dat ik ben vertrokken om naar een andere band te kijken.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:40 schreef DJKiwi het volgende:
[..]
Dan stop je het toch in je schoen ofzo xD
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:35 schreef D.zire het volgende:
[..]
Ik ben 2x uit de rij gehaald om gefouilleerd te worden achter de schermenM'n schoenen moesten uit etc.
Ik had ze het jaar ervoor al 3 keer gezien. Hoewel het op Lowlands minder was dan die 3 optredens was het inderdaad het beste optreden van het festival. Het was de 5 uur wachten in het voorste vak meer dan waard.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:37 schreef DJKiwi het volgende:
Eigelijk best grappig, ik kende tool nog maar amper toen ik er heen ging, alleen Schism, Lateralus, Parabol(a) en Jambi kende ik toen. Maar vond het concert echt te tof, dus na lowlands luisterde ik alles van Tool
Ondanks de berichten vond ik dat wel het beste concert op lowlands 2008
Wat achtelijk dat ze NIN overdag deden trouwens.
Jammer dat ik Arcade Fire echt bagger vond. Ik heb niet gewacht en stond toch vrij ver vooraan in het voorste vakquote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik had ze het jaar ervoor al 3 keer gezien. Hoewel het op Lowlands minder was dan die 3 optredens was het inderdaad het beste optreden van het festival. Het was de 5 uur wachten in het voorste vak meer dan waard.
Kwam ook goed uit dat ik Sonic Youth en Arcade Fire erg graag wilde zien
Was het zo'n slecht optreden of was de muziek niks, speciaal voor hun naar Pukkelpop gegaan, omdat je daar dagkaarten kon krijgen. Ben toen niet drie dagen gegaan, omdat ik net van vakantie terugwas. Anders was ik wel naar LL gegaan. Arcade Fire was op PP in ieder geval geweldig (Rebellion met verlengde introquote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:44 schreef DJKiwi het volgende:
[..]
Jammer dat ik Arcade Fire echt bagger vond. Ik heb niet gewacht en stond toch vrij ver vooraan in het voorste vak
Hoef toch niet per sé vooraan te staan
Ik ben bij Arcade Fire gaan staan. Stond mooi. Niet vooraan maar had daardoor wel zicht op de mooie lichtshow en had goed zicht bij het podium. Pinkpop was toen meesterlijk maar een matig Tool is nog steeds beter dan elk andere band die fantastisch speelt.... En dat zegt wat over hun standaard!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:44 schreef DJKiwi het volgende:
[..]
Jammer dat ik Arcade Fire echt bagger vond. Ik heb niet gewacht en stond toch vrij ver vooraan in het voorste vak
Hoef toch niet per sé vooraan te staan
Behalve dat ik het persoonlijk de meest overschatte rukband van de laatste jaren vind is het natuurlijk gewoon een band die groot is in de marge, maar absoluut niet de status heeft die je van een headliner verwacht.quote:
Samengevat: Smaakquote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:47 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Behalve dat ik het persoonlijk de meest overschatte rukband van de laatste jaren vind is het natuurlijk gewoon een band die groot is in de marge, maar absoluut niet de status heeft die je van een headliner verwacht.
Plus dat het gewoon wat mij betreft echt niet het soort muziek is waar je een festival mee afsluit, dat doe je met een band waarbij je publiek uit z'n dak gaat, niet met gepiel en gejammer op de centimetermuziek.
Nee, Sigur Ros is geen Foo Fighters, Muse, Radiohead, Prodigy, Metallica of zelfs maar White Stripes. Dat is geen kwestie van smaak, dat is gewoon objectief te bepalen. Sigur Ros is een band die groot is in een niche, maar zeker geen band met die de status van een headliner heeft.quote:
En dat is wat voor crapmuziek? (om hier ff met de flow mee te gaan)quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
Laat Boys Noize de Alpha maar afsluiten, damn wat was dat een feest op Melt! 05:00 in de ochtend en de complete tent stond op zijn kop
/eensch.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:52 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee, Sigur Ros is geen Foo Fighters, Muse, Radiohead, Prodigy, Metallica of zelfs maar White Stripes. Dat is geen kwestie van smaak, dat is gewoon objectief te bepalen. Sigur Ros is band die groot is een niche, maar zeker geen band met de status van een headliner heeft.
Daarnaast speelt bij mij persoonlijk inderdaad mee dat ik vind dat de headliner een band moet zijn die nog ff lekker kan knalllen. Dat zou je smaak kunnen noemen idd
Lol @ 2 souls, 1 thoughtquote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:53 schreef D.zire het volgende:
Serieus. Deze lowlands word zo geweldig.
Dropkick Murphys
gitaarmuziek is voor fossielenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:53 schreef D.zire het volgende:
Dropkick Murphys
Beukende beats.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:53 schreef DJKiwi het volgende:
[..]
En dat is wat voor crapmuziek? (om hier ff met de flow mee te gaan)
Electronische muziek voor mensen met een ondergemiddeld iq.quote:
Ik ben vorig jaar 'gepakt' met bij die controle. Ben er gewoon tussenuit gepikt. Hij vond mijn 4 voorgedraaide joints, gooide er 1 weg, rest kreeg ik terug en vroeg of ik nog andere drugs of glas bij me had. Ik zei van niet (quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:29 schreef D.zire het volgende:
Hoe zit het met drugscontroles bij lowlands? Wat doen ze als ze je pakken?
Dat vond ik zo tofquote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:39 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik vond NiN zo zwaar tegenvallen. Dat begin vond ik zo zwak dat ik ben vertrokken om naar een andere band te kijken.
Waarom gooide hij er 1 weg, dat mag hij niet eens want je mag blowen op lowlands..?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:55 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar 'gepakt' met bij die controle. Ben er gewoon tussenuit gepikt. Hij vond mijn 4 voorgedraaide joints, gooide er 1 weg, rest kreeg ik terug en vroeg of ik nog andere drugs of glas bij me had. Ik zei van niet () en mocht gewoon doorlopen.
je moet je shit ook goed verstoppenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:55 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar 'gepakt' met bij die controle. Ben er gewoon tussenuit gepikt. Hij vond mijn 4 voorgedraaide joints, gooide er 1 weg, rest kreeg ik terug en vroeg of ik nog andere drugs of glas bij me had. Ik zei van niet () en mocht gewoon doorlopen.
Ik als "fan" vond het concert opzich tof, vooral de breakdown van the great destroyer natuurlijk. Maar de sfeer was k*tquote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:56 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Dat vond ik zo tofMaar ze hadden weinig zin om zieltjes te winnen geloof ik. Kan er wel mee te maken hebben dat ze hun eigen decor niet mee konden nemen en ze zelf ook vonden dat ze op een verkeerd tijdstip stonden, en daarom een nogal ontoegankelijke set speelden. Ik als "fan" vond het geweldig
Ja daar kan ik me wel in vinden, gelukkig was het vooraan nog enigszins te pruimen. Maar NiN overdag werkt eigenlijk gewoon niet. Had ze omgewisseld met Tool, dan had je een afsluiter gehad die iedereen briljant vond.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:57 schreef DJKiwi het volgende:
[..]
Ik als "fan" vond het concert opzich tof, vooral de breakdown van the great destroyer natuurlijk. Maar de sfeer was k*t
je mag toch gewoon 5 gram wiet meenemen? IK had het meer over wat ze doen als ze harddrugs ontdekken.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:55 schreef super-muffin het volgende:
[..]
3.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:01 schreef D.zire het volgende:
[..]
je mag toch gewoon 5 gram wiet meenemen? IK had het meer over wat ze doen als ze harddrugs ontdekken.
gebruikshoeveelheden heb je geen gezeur. potje pillen heb je probleem.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:01 schreef D.zire het volgende:
[..]
je mag toch gewoon 5 gram wiet meenemen? IK had het meer over wat ze doen als ze harddrugs ontdekken.
Boys Noizequote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
Laat Boys Noize de Alpha maar afsluiten, damn wat was dat een feest op Melt! 05:00 in de ochtend en de complete tent stond op zijn kop
Laatste keer Dropkick was geloof ik op Bospop/Dynamo geloof ik. Toen was ik er op uitgekeken omdat ze zoveel tourde op het moment. Nu kijk ik er weer naar uit. Al vind ik het latere materiaal totaal niet meer interessant (Na Black-Out dus).quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:53 schreef D.zire het volgende:
Dropkick Murphys
Lima = paradijs. Eerste band was meteen de beste. Jack Penatequote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:05 schreef Baserunner het volgende:
Oprotten met die afsluiters
Vorig jaar hoefde ik Tool niet te zien (desintresse) en was het stervensdruk bij Groove Armada, dus heb ik Pronghorn gegeken in de Lima, geen spijt van gehad![]()
![]()
Moraal: fuck die massale afsluiters, Lima ftw!
Maar maar maar.... die komt toch niet?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:11 schreef chansadres het volgende:
[..]
Boys Noize![]()
Laat dat maar de afsluiter zijn van de Bravo. Tot lekker laat. [ afbeelding ]
[..]
boys noize remixen van depeche mode zijn te gruwelijk ook voor de liefhebbers.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:11 schreef chansadres het volgende:
[..]
Boys Noize![]()
Laat dat maar de afsluiter zijn van de Bravo. Tot lekker laat. [ afbeelding ]
[..]
Laatste keer Dropkick was geloof ik op Bospop/Dynamo geloof ik. Toen was ik er op uitgekeken omdat ze zoveel tourde op het moment. Nu kijk ik er weer naar uit. Al vind ik het latere materiaal totaal niet meer interessant (Na Black-Out dus).
[..]
Lima = paradijs. Eerste band was meteen de beste. Jack Penate
Administrator met ww Welkom01 werkt helaas nietquote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:14 schreef chansadres het volgende:
Het blokkenschema staat op de Lowlandswebsite!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jammer genoeg achter een wachtwoord
Nou ik denk dat Sigur Ros wel eens heel intens zou kunnen gaan worden. Maar ik geloof eerlijk gezegd niet dat zij de Alpha tent op lowlands af gaan sluiten...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:11 schreef DJKiwi het volgende:
[..]
/agree, Sigur Ròs is nou niet echt een grote afsluiter. Tool sloot vorig jaar wel echt knallend af (voor mij dan xD)
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:14 schreef chansadres het volgende:
Nee, toch 5 gram.quote:
quote:HOE ZIT HET MET DRUGS OP LOWLANDS?
Het is volgens de Nederlandse wet verboden om drugs bij je te hebben of te verhandelen. Politie en organisatie zullen bagage, auto's, caravans en campers hierop doorzoeken. Justitie hanteert een gedoogbeleid van 5 gram softdrugs per persoon.
Het waren een paar jointjes, en ik had niet verwacht dat hij daar over ging zeuren.quote:
Hoe zit het met drugs op Lowlands?quote:
als jij 3 pillen bij je hebt en 1 pakje sos doen ze niet moeilijk maar ze pakken het wel af. meer dan dat kun je gezeur krijgen. maar lijkt me niet zo moeilijk om mee te smokkelen toch. als je maar geen grote hoeveelheden meeneemt van je tent naar festival terrein ivm steekproefchecks daar.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:14 schreef D.zire het volgende:
Ja xtc en cocaine ofzo. Vanaf welke hoeveelheid zullen ze het afpakken, en vanaf welke hoeveelheid zullen ze andere dingen doen (politie bellen ofzo).
What he said!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:05 schreef Baserunner het volgende:
Moraal: fuck die massale afsluiters, Lima ftw!
Koop je toch zo een opzetstukje.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:16 schreef D.zire het volgende:
Nou ik was een maand geleden nog kaal, en nu is het 1cm langDus rond lowlands zal het 2cm zijn. Dus dat word em niet. Toch bedankt voor je geweldige idee :p
Ja en mijn haar wordt doorgewoeld nu.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:19 schreef Laton het volgende:
mocht men meelezen. ik neem slechts teveel drank en hash mee.
1337 h4ckz0rZ of the w0rld unit3!11!!1!!¡¡¡!!1one11!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:14 schreef chansadres het volgende:
Standaard toch?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:34 schreef chansadres het volgende:
Toch wel knap dat elk Lowlandstopic uitloopt naar een "Hoe krijg ik drugs mee" discussie
En elke keer vraag ik me weer af hoeveel hersencellen er al weggerot zijn bij degenen die te debiel zijn om zelf te bedenken hoe je je spul het terrein opkrijgt. Als er iets makkelijk op te lossen is met een klein rot beetje creativiteit.....quote:
ik hoop altijd dat ze het in hun aars stoppen omdat ze niks beters kunnen bedenkenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En elke keer vraag ik me weer af hoeveel hersencellen er al weggerot zijn bij degenen die te debiel zijn om zelf te bedenken hoe je je spul het terrein opkrijgt. Als er iets makkelijk op te lossen is met een klein rot beetje creativiteit.....
* chansadres gaat Lowlandsorganisatie aanraden extra veel latexhandschoentjes te gaan halenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:00 schreef Laton het volgende:
[..]
ik hoop altijd dat ze het in hun aars stoppen omdat ze niks beters kunnen bedenken
Idd! Ik weet meteen al minstens 8 plekken op te noemen, maar ben ook niet zo stom dat ik dat hier ga neerzetten aangezien er nog wel eens medewerkers van lowlands op Fok! meelezen..quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En elke keer vraag ik me weer af hoeveel hersencellen er al weggerot zijn bij degenen die te debiel zijn om zelf te bedenken hoe je je spul het terrein opkrijgt. Als er iets makkelijk op te lossen is met een klein rot beetje creativiteit.....
En hoe laat gaat de poort nu echt open en op welke camping moet ik staanquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:34 schreef chansadres het volgende:
Toch wel knap dat elk Lowlandstopic uitloopt naar een "Hoe krijg ik drugs mee" discussie
Die zijn namelijk briljant. Maar ik ben hem kwijt geraakt met verhuizenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:34 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En weet iemand waar ik zo'n luchtbed met ingebouwde pomp kan kopen?
Die werken toch alleen op stroom?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Die zijn namelijk briljant. Maar ik ben hem kwijt geraakt met verhuizen
Gewoon je kisten op LL zelf kopen.. Voor een tientje heb je prachtige al ingelopen kisten die nog 20 jaar meegaanquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:31 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Nog even en dan gaat het over hoe regenachtig het wordt en hoe we daarmee omgaan en of we laarsjes gaan kopen (en waar) en of plastic zakken om je voeten wel modieus verantwoord is en hoe laat we op de dijk zijn en dan is er altijd wel weer iemand die zijn/haar kaartje kwijt is en die gaat flippen en dan is er natuurlijk die ene band die nog afzegt en waar iedereen van baalt en dan vergeet ik bijna de hamburgermeisjes.
Zie je wel! 't begint nu al!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:37 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Gewoon je kisten op LL zelf kopen.. Voor een tientje heb je prachtige al ingelopen kisten die nog 20 jaar meegaan![]()
En toch is ze niet blontquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:36 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Die werken toch alleen op stroom?of denk ik helemaaaal verkeerd?
Ja maar.. ehm jij begon...quote:
Nee jammer he? Gewoon dom van mijzelfquote:
Ha, die zit hier om de hoek. Straks ff kijkenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:35 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Die heb ik vorig jaar iig bij de Kijkshop gekocht.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:31 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
(bla bla bla) hamburgermeisjes.
Toiletgebouwquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:36 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Die werken toch alleen op stroom?of denk ik helemaaaal verkeerd?
Nou word dit mijn zesde LL maar dat is mij echt nog nooit opgevallen dat je daar stroom kan aftappenquote:
Gekochtquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:35 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Die heb ik vorig jaar iig bij de Kijkshop gekocht.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:20 schreef DJKiwi het volgende:
weet iemand misschien waar ik een mooie goedkope tent vandaan haal voor Lowlands? :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |