Ik internet nu op mijn telefoon, en PM flipt daar een beetje opquote:
quote:LLowzone is het meest relaxte stukje Lowlands en ligt aan de overkant van Lake Lowlands. Je komt er met een knalrode reddingssloep: de LLow Lake Stormer. Als je er eenmaal bent, gaat een wereld van rust, ontspanning en mystiek voor je open.
Even bijkomen van al het festivalgeweld doe je in de sauna. Iets verder op vind je de LLowzone-tipi's. Hier binnen kun je op zoek gaan naar stilte, innerlijke wijsheid en energie. Volg een workshop 'Spelen met energie', maak contact met jezelf bij een meditatiesessie of kom helemaal tot rust bij een yoga workshop.
Na een tripje naar LLowzone kom je als herboren terug op Lowlands!
Misschien omdat ze er vorig jaar al waren? Alleen stonden ze toen in de Essent tent dus een groter podium zou niet verkeerd zijn...quote:Op zondag 20 juli 2008 16:42 schreef foowout het volgende:
waarom komt voicst eigenlijk niet? ze staan bijna op alle festivals in nederland dit jaar en dan niet op LL?
Dat zei ik toevallig nog tegen een vriend van me dit weekend.quote:Op zondag 20 juli 2008 16:42 schreef foowout het volgende:
waarom komt voicst eigenlijk niet? ze staan bijna op alle festivals in nederland dit jaar en dan niet op LL?
ofquote:Regent het op Sint-Margriet, dan krijgen we 6 weken een natten tied
Meer over Sint-Margriet.quote:Regent het op Sint-Margriet, dan zie je zes weken de zon niet.
quote:Op maandag 21 juli 2008 18:23 schreef BloodyLotte het volgende:
Ach de Star Dish en de bijbehorende foodfights
2002 moddergevechtquote:Op maandag 21 juli 2008 18:23 schreef BloodyLotte het volgende:
Ach de Star Dish en de bijbehorende foodfights, dat waren nog eens tijden. En qua weer heb ik op Lowlands alle zomerse extremen meegemaakt. Hittegolf 2001, iemand? Toen de bliksem insloeg in de Charlie.En 2002, lekker door de modder en de regen glibberen.
Lowlands zonder everzwijn is als Pinkpop zonder wafels. DA KAN NIE !!!quote:Op maandag 21 juli 2008 18:14 schreef Red_Cat het volgende:
Ik wil de everzwijn terug!Die was vorig jaar ineens verdwenen
Lowlands is niet compleet zonder everzwijn
Ja precies! Jij snapt em.. Als ze er dit jaar weer niet staan ga ik echt demonstreren!!quote:Op maandag 21 juli 2008 18:56 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
Lowlands zonder everzwijn is als Pinkpop zonder wafels. DA KAN NIE !!!
quote:Op maandag 21 juli 2008 19:18 schreef D.zire het volgende:
ik heb bijna meer zin in donderdag dan in lowlands zelf
ohh jaa dat ook maar ik bedoel aanstaande donderdag. nrc next jeweethetquote:Op maandag 21 juli 2008 19:24 schreef Red_Cat het volgende:
[..]Ik heb hetzelfde.. maar dat komt gewoon door de uberchille sfeer die altijd op LL hangt
Nee nog nietquote:Op maandag 21 juli 2008 19:36 schreef Paramnesia het volgende:
Is deze er nou ook nog. Fucking hell, is er nog een na-meet topic of wat?
ow neej ik niet weetquote:Op maandag 21 juli 2008 19:39 schreef D.zire het volgende:
[..]
ohh jaa dat ook maar ik bedoel aanstaande donderdag. nrc next jeweethet
Ik ook, maar ik heb dan ook geen levenquote:Op maandag 21 juli 2008 19:39 schreef D.zire het volgende:
[..]
ohh jaa dat ook maar ik bedoel aanstaande donderdag. nrc next jeweethet
vrouwenquote:Op maandag 21 juli 2008 19:50 schreef AMDB het volgende:
en wat vriendinnen willen op camping 5 staan omdat daar de douches de hele nacht open zijn.
Edit jezelf in de wiki.quote:Op maandag 21 juli 2008 20:59 schreef DJKiwi het volgende:
Zet mij is ff op die lijst met mensen die komen xD lol
/gaat zoeken naar de wiki, goedquote:
Zowieso, er zijn te weinig écht grote namen, en dan komen ze er vanaf met een smoes als: We willen lowlands een festival laten zijn voor "beginnende" bands of iets dergelijks.quote:Op maandag 21 juli 2008 21:46 schreef chansadres het volgende:
Ik vind het triest dat na een weekend geen lowlandsupdates er nog steeds niks meer bekend is gemaakt
Ze bewaren misschien nog wat voor donderdag. Maar daar houdt het zo ongeveer mee op.quote:Op maandag 21 juli 2008 21:55 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Waarom zouden ze nu nog namen bekendmaken als donderdag alles bekend is?
Dat is vrij verdrietig, zeker als je weet dat Metallica zo rond die tijd in Belgie op Pukkelpop speelt.quote:Op maandag 21 juli 2008 21:54 schreef DJKiwi het volgende:
[..]
Zowieso, er zijn te weinig écht grote namen, en dan komen ze er vanaf met een smoes als: We willen lowlands een festival laten zijn voor "beginnende" bands of iets dergelijks.
Verwacht maar geen namen meer, kan het alleen maar mee vallen.
Ja, en ook gezien de vette line-up van de afgelopen pink pop.quote:Op maandag 21 juli 2008 22:00 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Dat is vrij verdrietig, zeker als je weet dat Metallica zo rond die tijd in Belgie op Pukkelpop speelt.
Verdomme, soms vraag je je af waar je het allemaal voor doetquote:Op maandag 21 juli 2008 22:02 schreef DJKiwi het volgende:
[..]
Ja, en ook gezien de vette line-up van de afgelopen pink pop.
Iron maiden speelt rond die tijd toch ook op het TT circuit? Zeer triest dus.
Inflatie.quote:Op maandag 21 juli 2008 22:08 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ach, die grote namen zal ik niet echt rouwig om zijn.
Alleen is wél weer de prijs van een kaartje omhoog gegaan, terwijl ze behoorlijk onder 't bands-budget van de vorige jaren zitten. En de muntjes etc. zullen waarschijnlijk ook wel weer duurder zijn? Dan zit ik me wel af te vragen, waar 'm de compensatie inzit.
De prijs omhoog gegaan?quote:Op maandag 21 juli 2008 22:08 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Alleen is wél weer de prijs van een kaartje omhoog gegaan, terwijl ze behoorlijk onder 't bands-budget van de vorige jaren zitten. En de muntjes etc. zullen waarschijnlijk ook wel weer duurder zijn? Dan zit ik me wel af te vragen, waar 'm de compensatie inzit.
Neuh, dan zouden ze met de prijsvehoging toch net zoveel grote bands als de vorige edities kunnen neerzetten.quote:
quote:Op maandag 21 juli 2008 22:10 schreef DJKiwi het volgende:
[..]
De prijs omhoog gegaan?
Ik heb geen cent meer betaald dan de afgelopen 2 jaar?
Ja de muntjes zijn dit jaar volgens mij 2.20.
quote:06 - 117,50
07 - 125,-
08 - 132,30
Hmm, ik meen vorig jaar in totaal even veel kwijt geweest te zijn aan het kaartje als dit jaar. Misschien verschil in administratiekosten ofzo, weet ik het.quote:
mssschien was het de vroegevogelkorting? Dan betaal je een tientje minder, maar dan weet je ook niet waar je voor betaald hebt.quote:Op maandag 21 juli 2008 22:16 schreef DJKiwi het volgende:
[..]
Hmm, ik meen vorig jaar in totaal even veel kwijt geweest te zijn aan het kaartje als dit jaar. Misschien verschil in administratiekosten ofzo, weet ik het.
Over die 7,50 hoor je mij iig niet klagen, over de veel te dure muntjes echter
Nopez, vorig jaar volle prijs betaald, dit jaar ook.quote:Op maandag 21 juli 2008 22:35 schreef Aoristus het volgende:
[..]
mssschien was het de vroegevogelkorting? Dan betaal je een tientje minder, maar dan weet je ook niet waar je voor betaald hebt.
Nou ja, in feite koop je aandelen aan toonder als je kaartjes voor lowlands koopt. Misschien kunnen we het daar de komende 10 minuten over hebben?quote:Op maandag 21 juli 2008 22:40 schreef DJKiwi het volgende:
[..]
Nopez, vorig jaar volle prijs betaald, dit jaar ook.
Ik zal me vast vergissen (Wat boeit het ook eigelijk)
Pieeeeeeeeeeeeep sorry u lost mequote:Op maandag 21 juli 2008 22:48 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Nou ja, in feite koop je aandelen aan toonder als je kaartjes voor lowlands koopt. Misschien kunnen we het daar de komende 10 minuten over hebben?
Stiekem probeer ik wel een rechtvaardigheidsgevoel te suggereren jaquote:Op maandag 21 juli 2008 22:50 schreef DJKiwi het volgende:
[..]
Pieeeeeeeeeeeeep sorry u lost me
Je bedoelt dat iedereen die een kaartje koopt voor lowlands iets te zeggen heeft als aandeelhouder?
In dat geval vindt waarschijnlijk elke lowlander dat er meer grote bands moeten komen volgend jaar
Whaaa AC/DCquote:Op maandag 21 juli 2008 22:53 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Stiekem probeer ik wel een rechtvaardigheidsgevoel te suggereren ja
Ik vind dat de line-up erg magertjes is en dat er in tegenstelling tot de dance voor andere bagger is gekozen, teveel britpop en dat trek ik slecht. Het had niet zo hoeven zijn, Fields of Rock heeft een megagroot gat achtergelaten, goede bands zoals AC/DC of Megadeth hadden voor een "prikkie" op Lowlands kunnen staan.
Ja, vorig jaar was het groove armada of Tool, voor mij is die keuze snel gemaakt maar daar baalde ik wel van.quote:Op maandag 21 juli 2008 22:56 schreef foowout het volgende:
meer grote bands.... ach mss een paar grote namen erbij. mij hoor je niet klagen. je zal dit jaar waarschijnlijk minder moeilijke keuzes hoeven te maken.
ieder nadeel heeft zijn voordeel!
ja zag er goed uit. kun je je ervaringen erover vertellen ? lijkt me wel wat om volgend jaar heen te gaan.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo terug van Melt!
Beter van niet, ik zie ze liever op een random middag in het zonnetje.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:46 schreef Pietklaaso het volgende:
Sigur Rós sluit Lowlands af!
Dat werd net gezegd door de DJ op 3fm...
Beide keren present!quote:Op maandag 21 juli 2008 18:23 schreef BloodyLotte het volgende:
Ach de Star Dish en de bijbehorende foodfights, dat waren nog eens tijden. En qua weer heb ik op Lowlands alle zomerse extremen meegemaakt. Hittegolf 2001, iemand? Toen de bliksem insloeg in de Charlie.En 2002, lekker door de modder en de regen glibberen.
Minder keuzes?! Ik heb dit jaar méér keus dan ooit! Ik moet (zeker in vergelijking tot vorig jaar) echt lastige keuzes gaan maken waarschijnlijk, want ik heb zo al een kleine 20 namen die ik écht wil zien.quote:Op maandag 21 juli 2008 22:56 schreef foowout het volgende:
meer grote bands.... ach mss een paar grote namen erbij. mij hoor je niet klagen. je zal dit jaar waarschijnlijk minder moeilijke keuzes hoeven te maken.
ieder nadeel heeft zijn voordeel!
Dan blijf je toch lekker thuisquote:Op maandag 21 juli 2008 22:02 schreef DJKiwi het volgende:
[..]
Ja, en ook gezien de vette line-up van de afgelopen pink pop.
Iron maiden speelt rond die tijd toch ook op het TT circuit? Zeer triest dus.
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 21 juli 200822:08 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
En hoe slecht de line-up ook zal zijn, de mensen komen toch wel om de sfeer enzo.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:11 schreef Pinball het volgende:
[..]
De pest is alleen dat het me echt niet zal tegenhouden om volgend jaar gewoon wéér te gaan.
Wat een zwaktebodquote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:46 schreef Pietklaaso het volgende:
Ik betwijfel het. De enige datum dat hij zou kunnen is de 15e maar hij is niet aan het touren. Er komt een Amerikaanse tournee aan namelijk.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:48 schreef SKa_BoSS het volgende:
Trouwens... Calvin Harris?!
In welk opzicht?quote:
Wie is dat nou weerquote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:46 schreef Pietklaaso het volgende:
Zou jammer zijn.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:55 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik betwijfel het. De enige datum dat hij zou kunnen is de 15e maar hij is niet aan het touren. Er komt een Amerikaanse tournee aan namelijk.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:57 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Wie is dat nou weerEen soort muse maar dan nog verwijfder
![]()
En jij gaat naar Lowlands?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:57 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Wie is dat nou weerEen soort muse maar dan nog verwijfder
![]()
/agree, Sigur Ròs is nou niet echt een grote afsluiter. Tool sloot vorig jaar wel echt knallend af (voor mij dan xD)quote:
Dikgedrukt mag (nee MOET) komenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:00 schreef --Christiaan-- het volgende:
Misschien dat er hier nog wat tussen zit wat op LL kan komen, speelt op V dat weekend: (Ja daar ga ik heen)
* V Stage
o Muse,
o Stereophonics,
o The Kooks,
o Maximo Park,
o Lostprophets,
o Alanis Morissette,
o The Futureheads,
o Michael Franti & Spearhead
* 4Music
o The Prodigy,
o The Pigeon Detectives,