Ik internet nu op mijn telefoon, en PM flipt daar een beetje opquote:
quote:LLowzone is het meest relaxte stukje Lowlands en ligt aan de overkant van Lake Lowlands. Je komt er met een knalrode reddingssloep: de LLow Lake Stormer. Als je er eenmaal bent, gaat een wereld van rust, ontspanning en mystiek voor je open.
Even bijkomen van al het festivalgeweld doe je in de sauna. Iets verder op vind je de LLowzone-tipi's. Hier binnen kun je op zoek gaan naar stilte, innerlijke wijsheid en energie. Volg een workshop 'Spelen met energie', maak contact met jezelf bij een meditatiesessie of kom helemaal tot rust bij een yoga workshop.
Na een tripje naar LLowzone kom je als herboren terug op Lowlands!
Misschien omdat ze er vorig jaar al waren? Alleen stonden ze toen in de Essent tent dus een groter podium zou niet verkeerd zijn...quote:Op zondag 20 juli 2008 16:42 schreef foowout het volgende:
waarom komt voicst eigenlijk niet? ze staan bijna op alle festivals in nederland dit jaar en dan niet op LL?
Dat zei ik toevallig nog tegen een vriend van me dit weekend.quote:Op zondag 20 juli 2008 16:42 schreef foowout het volgende:
waarom komt voicst eigenlijk niet? ze staan bijna op alle festivals in nederland dit jaar en dan niet op LL?
ofquote:Regent het op Sint-Margriet, dan krijgen we 6 weken een natten tied
Meer over Sint-Margriet.quote:Regent het op Sint-Margriet, dan zie je zes weken de zon niet.
quote:Op maandag 21 juli 2008 18:23 schreef BloodyLotte het volgende:
Ach de Star Dish en de bijbehorende foodfights
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |