Zowieso, er zijn te weinig écht grote namen, en dan komen ze er vanaf met een smoes als: We willen lowlands een festival laten zijn voor "beginnende" bands of iets dergelijks.quote:Op maandag 21 juli 2008 21:46 schreef chansadres het volgende:
Ik vind het triest dat na een weekend geen lowlandsupdates er nog steeds niks meer bekend is gemaakt
Ze bewaren misschien nog wat voor donderdag. Maar daar houdt het zo ongeveer mee op.quote:Op maandag 21 juli 2008 21:55 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Waarom zouden ze nu nog namen bekendmaken als donderdag alles bekend is?
Dat is vrij verdrietig, zeker als je weet dat Metallica zo rond die tijd in Belgie op Pukkelpop speelt.quote:Op maandag 21 juli 2008 21:54 schreef DJKiwi het volgende:
[..]
Zowieso, er zijn te weinig écht grote namen, en dan komen ze er vanaf met een smoes als: We willen lowlands een festival laten zijn voor "beginnende" bands of iets dergelijks.
Verwacht maar geen namen meer, kan het alleen maar mee vallen.
Ja, en ook gezien de vette line-up van de afgelopen pink pop.quote:Op maandag 21 juli 2008 22:00 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Dat is vrij verdrietig, zeker als je weet dat Metallica zo rond die tijd in Belgie op Pukkelpop speelt.
Verdomme, soms vraag je je af waar je het allemaal voor doetquote:Op maandag 21 juli 2008 22:02 schreef DJKiwi het volgende:
[..]
Ja, en ook gezien de vette line-up van de afgelopen pink pop.
Iron maiden speelt rond die tijd toch ook op het TT circuit? Zeer triest dus.
Inflatie.quote:Op maandag 21 juli 2008 22:08 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ach, die grote namen zal ik niet echt rouwig om zijn.
Alleen is wél weer de prijs van een kaartje omhoog gegaan, terwijl ze behoorlijk onder 't bands-budget van de vorige jaren zitten. En de muntjes etc. zullen waarschijnlijk ook wel weer duurder zijn? Dan zit ik me wel af te vragen, waar 'm de compensatie inzit.
De prijs omhoog gegaan?quote:Op maandag 21 juli 2008 22:08 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ach, die grote namen zal ik niet echt rouwig om zijn.
Alleen is wél weer de prijs van een kaartje omhoog gegaan, terwijl ze behoorlijk onder 't bands-budget van de vorige jaren zitten. En de muntjes etc. zullen waarschijnlijk ook wel weer duurder zijn? Dan zit ik me wel af te vragen, waar 'm de compensatie inzit.
Neuh, dan zouden ze met de prijsvehoging toch net zoveel grote bands als de vorige edities kunnen neerzetten.quote:
quote:Op maandag 21 juli 2008 22:10 schreef DJKiwi het volgende:
[..]
De prijs omhoog gegaan?
Ik heb geen cent meer betaald dan de afgelopen 2 jaar?
Ja de muntjes zijn dit jaar volgens mij 2.20.
quote:06 - 117,50
07 - 125,-
08 - 132,30
Hmm, ik meen vorig jaar in totaal even veel kwijt geweest te zijn aan het kaartje als dit jaar. Misschien verschil in administratiekosten ofzo, weet ik het.quote:
mssschien was het de vroegevogelkorting? Dan betaal je een tientje minder, maar dan weet je ook niet waar je voor betaald hebt.quote:Op maandag 21 juli 2008 22:16 schreef DJKiwi het volgende:
[..]
Hmm, ik meen vorig jaar in totaal even veel kwijt geweest te zijn aan het kaartje als dit jaar. Misschien verschil in administratiekosten ofzo, weet ik het.
Over die 7,50 hoor je mij iig niet klagen, over de veel te dure muntjes echter
Nopez, vorig jaar volle prijs betaald, dit jaar ook.quote:Op maandag 21 juli 2008 22:35 schreef Aoristus het volgende:
[..]
mssschien was het de vroegevogelkorting? Dan betaal je een tientje minder, maar dan weet je ook niet waar je voor betaald hebt.
Nou ja, in feite koop je aandelen aan toonder als je kaartjes voor lowlands koopt. Misschien kunnen we het daar de komende 10 minuten over hebben?quote:Op maandag 21 juli 2008 22:40 schreef DJKiwi het volgende:
[..]
Nopez, vorig jaar volle prijs betaald, dit jaar ook.
Ik zal me vast vergissen (Wat boeit het ook eigelijk)
Pieeeeeeeeeeeeep sorry u lost mequote:Op maandag 21 juli 2008 22:48 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Nou ja, in feite koop je aandelen aan toonder als je kaartjes voor lowlands koopt. Misschien kunnen we het daar de komende 10 minuten over hebben?
Stiekem probeer ik wel een rechtvaardigheidsgevoel te suggereren jaquote:Op maandag 21 juli 2008 22:50 schreef DJKiwi het volgende:
[..]
Pieeeeeeeeeeeeep sorry u lost me
Je bedoelt dat iedereen die een kaartje koopt voor lowlands iets te zeggen heeft als aandeelhouder?
In dat geval vindt waarschijnlijk elke lowlander dat er meer grote bands moeten komen volgend jaar
Whaaa AC/DCquote:Op maandag 21 juli 2008 22:53 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Stiekem probeer ik wel een rechtvaardigheidsgevoel te suggereren ja
Ik vind dat de line-up erg magertjes is en dat er in tegenstelling tot de dance voor andere bagger is gekozen, teveel britpop en dat trek ik slecht. Het had niet zo hoeven zijn, Fields of Rock heeft een megagroot gat achtergelaten, goede bands zoals AC/DC of Megadeth hadden voor een "prikkie" op Lowlands kunnen staan.
Ja, vorig jaar was het groove armada of Tool, voor mij is die keuze snel gemaakt maar daar baalde ik wel van.quote:Op maandag 21 juli 2008 22:56 schreef foowout het volgende:
meer grote bands.... ach mss een paar grote namen erbij. mij hoor je niet klagen. je zal dit jaar waarschijnlijk minder moeilijke keuzes hoeven te maken.
ieder nadeel heeft zijn voordeel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |