Boys Noizequote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
Laat Boys Noize de Alpha maar afsluiten, damn wat was dat een feest op Melt! 05:00 in de ochtend en de complete tent stond op zijn kop
Laatste keer Dropkick was geloof ik op Bospop/Dynamo geloof ik. Toen was ik er op uitgekeken omdat ze zoveel tourde op het moment. Nu kijk ik er weer naar uit. Al vind ik het latere materiaal totaal niet meer interessant (Na Black-Out dus).quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:53 schreef D.zire het volgende:
Serieus. Deze lowlands word zo geweldig.
Dropkick Murphys
Lima = paradijs. Eerste band was meteen de beste. Jack Penatequote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:05 schreef Baserunner het volgende:
Oprotten met die afsluiters
Vorig jaar hoefde ik Tool niet te zien (desintresse) en was het stervensdruk bij Groove Armada, dus heb ik Pronghorn gegeken in de Lima, geen spijt van gehad![]()
![]()
Moraal: fuck die massale afsluiters, Lima ftw!
Maar maar maar.... die komt toch niet?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:11 schreef chansadres het volgende:
[..]
Boys Noize![]()
Laat dat maar de afsluiter zijn van de Bravo. Tot lekker laat. [ afbeelding ]
[..]
boys noize remixen van depeche mode zijn te gruwelijk ook voor de liefhebbers.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:11 schreef chansadres het volgende:
[..]
Boys Noize![]()
Laat dat maar de afsluiter zijn van de Bravo. Tot lekker laat. [ afbeelding ]
[..]
Laatste keer Dropkick was geloof ik op Bospop/Dynamo geloof ik. Toen was ik er op uitgekeken omdat ze zoveel tourde op het moment. Nu kijk ik er weer naar uit. Al vind ik het latere materiaal totaal niet meer interessant (Na Black-Out dus).
[..]
Lima = paradijs. Eerste band was meteen de beste. Jack Penate
Administrator met ww Welkom01 werkt helaas nietquote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:14 schreef chansadres het volgende:
Het blokkenschema staat op de Lowlandswebsite!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jammer genoeg achter een wachtwoord
Nou ik denk dat Sigur Ros wel eens heel intens zou kunnen gaan worden. Maar ik geloof eerlijk gezegd niet dat zij de Alpha tent op lowlands af gaan sluiten...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:11 schreef DJKiwi het volgende:
[..]
/agree, Sigur Ròs is nou niet echt een grote afsluiter. Tool sloot vorig jaar wel echt knallend af (voor mij dan xD)
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:14 schreef chansadres het volgende:
Nee, toch 5 gram.quote:
quote:HOE ZIT HET MET DRUGS OP LOWLANDS?
Het is volgens de Nederlandse wet verboden om drugs bij je te hebben of te verhandelen. Politie en organisatie zullen bagage, auto's, caravans en campers hierop doorzoeken. Justitie hanteert een gedoogbeleid van 5 gram softdrugs per persoon.
Het waren een paar jointjes, en ik had niet verwacht dat hij daar over ging zeuren.quote:
Hoe zit het met drugs op Lowlands?quote:
als jij 3 pillen bij je hebt en 1 pakje sos doen ze niet moeilijk maar ze pakken het wel af. meer dan dat kun je gezeur krijgen. maar lijkt me niet zo moeilijk om mee te smokkelen toch. als je maar geen grote hoeveelheden meeneemt van je tent naar festival terrein ivm steekproefchecks daar.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:14 schreef D.zire het volgende:
Ja xtc en cocaine ofzo. Vanaf welke hoeveelheid zullen ze het afpakken, en vanaf welke hoeveelheid zullen ze andere dingen doen (politie bellen ofzo).
What he said!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:05 schreef Baserunner het volgende:
Moraal: fuck die massale afsluiters, Lima ftw!
Koop je toch zo een opzetstukje.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:16 schreef D.zire het volgende:
Nou ik was een maand geleden nog kaal, en nu is het 1cm langDus rond lowlands zal het 2cm zijn. Dus dat word em niet. Toch bedankt voor je geweldige idee :p
Ja en mijn haar wordt doorgewoeld nu.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:19 schreef Laton het volgende:
mocht men meelezen. ik neem slechts teveel drank en hash mee.
1337 h4ckz0rZ of the w0rld unit3!11!!1!!¡¡¡!!1one11!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:14 schreef chansadres het volgende:
Standaard toch?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:34 schreef chansadres het volgende:
Toch wel knap dat elk Lowlandstopic uitloopt naar een "Hoe krijg ik drugs mee" discussie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |