En elke keer vraag ik me weer af hoeveel hersencellen er al weggerot zijn bij degenen die te debiel zijn om zelf te bedenken hoe je je spul het terrein opkrijgt. Als er iets makkelijk op te lossen is met een klein rot beetje creativiteit.....quote:
ik hoop altijd dat ze het in hun aars stoppen omdat ze niks beters kunnen bedenkenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En elke keer vraag ik me weer af hoeveel hersencellen er al weggerot zijn bij degenen die te debiel zijn om zelf te bedenken hoe je je spul het terrein opkrijgt. Als er iets makkelijk op te lossen is met een klein rot beetje creativiteit.....
* chansadres gaat Lowlandsorganisatie aanraden extra veel latexhandschoentjes te gaan halenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:00 schreef Laton het volgende:
[..]
ik hoop altijd dat ze het in hun aars stoppen omdat ze niks beters kunnen bedenken
Idd! Ik weet meteen al minstens 8 plekken op te noemen, maar ben ook niet zo stom dat ik dat hier ga neerzetten aangezien er nog wel eens medewerkers van lowlands op Fok! meelezen..quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En elke keer vraag ik me weer af hoeveel hersencellen er al weggerot zijn bij degenen die te debiel zijn om zelf te bedenken hoe je je spul het terrein opkrijgt. Als er iets makkelijk op te lossen is met een klein rot beetje creativiteit.....
En hoe laat gaat de poort nu echt open en op welke camping moet ik staanquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:34 schreef chansadres het volgende:
Toch wel knap dat elk Lowlandstopic uitloopt naar een "Hoe krijg ik drugs mee" discussie
Die zijn namelijk briljant. Maar ik ben hem kwijt geraakt met verhuizenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:34 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En weet iemand waar ik zo'n luchtbed met ingebouwde pomp kan kopen?
Die werken toch alleen op stroom?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Die zijn namelijk briljant. Maar ik ben hem kwijt geraakt met verhuizen
Gewoon je kisten op LL zelf kopen.. Voor een tientje heb je prachtige al ingelopen kisten die nog 20 jaar meegaanquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:31 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Nog even en dan gaat het over hoe regenachtig het wordt en hoe we daarmee omgaan en of we laarsjes gaan kopen (en waar) en of plastic zakken om je voeten wel modieus verantwoord is en hoe laat we op de dijk zijn en dan is er altijd wel weer iemand die zijn/haar kaartje kwijt is en die gaat flippen en dan is er natuurlijk die ene band die nog afzegt en waar iedereen van baalt en dan vergeet ik bijna de hamburgermeisjes.
Zie je wel! 't begint nu al!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:37 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Gewoon je kisten op LL zelf kopen.. Voor een tientje heb je prachtige al ingelopen kisten die nog 20 jaar meegaan![]()
En toch is ze niet blontquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:36 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Die werken toch alleen op stroom?of denk ik helemaaaal verkeerd?
Ja maar.. ehm jij begon...quote:
Nee jammer he? Gewoon dom van mijzelfquote:
Ha, die zit hier om de hoek. Straks ff kijkenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:35 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Die heb ik vorig jaar iig bij de Kijkshop gekocht.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:31 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
(bla bla bla) hamburgermeisjes.
Toiletgebouwquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:36 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Die werken toch alleen op stroom?of denk ik helemaaaal verkeerd?
Nou word dit mijn zesde LL maar dat is mij echt nog nooit opgevallen dat je daar stroom kan aftappenquote:
Gekochtquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:35 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Die heb ik vorig jaar iig bij de Kijkshop gekocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |