abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60157427
quote:
Trainers aan hoofd van tekentafel

AMSTERDAM - De invloed van een trainer gaat steeds verder. Marco van Basten, Louis van Gaal en Gertjan Verbeek zorgden alle drie voor verbouwingen in het eigen stadion. Een kijkje in de keuken van Ajax.

Als trainer van Jong Ajax kwam Marco van Basten vijf jaar geleden wel eens in het kleedkamergebied van de Arena. Dan liep hij langs muren die volhingen met fotos van Ajacieden die het Nederlands elftal hadden gehaald. Dat waren er best veel, zo observeerde hij dan. Van Basten keek er in de ogen van Gé Fortgens en ging de rij langs tot het jeugdige gezicht van Rafael van der Vaart.

Mooi, vond hij, maar toch kon het beter. Hij klopte eens aan op de altijd openstaande deur van teammanager David Endt die huisde in de ruimte naast die van de te donkere trainerskamer. Als hij ooit hoofdtrainer van het eerste zou worden, vond Van Basten, moest er van elk kampioensteam in de historie van de club een foto hangen. Dat zou goed zijn voor de uitstraling van Ajax. ,,Dat zei hij mij toen,’’ weet Endt nog. ,,Nu is hij hier als hoofdtrainer en hangen die kampioensfoto’s er. En er hangen lijsten met daarin de viering van de Europese prijzen die Ajax heeft gewonnen.’’

Sinds maandag is Marco van Basten trainer in de Arena. Het heeft er al voor gezorgd dat de kleedkamers zijn verbouwd (er is nu ruimte voor meer spelers en de kleedkastjes zijn rood-wit met daarop de naam van de betreffende speler). Het trainingsveld ondergaat weldra een metamorfose en de trainerskamer die veel te donker was, is gerestyled. ,,Marco van Basten is gevoelig voor dat soort dingen. Dat had ik niet verwacht,’’ zegt Endt.

,,Ik vind het zelf altijd heel belangrijk hoe het kleedkamergebied eruitziet,’’ bekent de teammanager. ,,Een tegenstander moet geïmponeerd worden als ze bij Ajax op bezoek komen. Ik let er bijvoorbeeld heel erg op wat voor foto’s er in de Arena hangen. Dat moeten foto’s zijn die de ziel van Ajax uitstralen. Natuurlijk moeten het juichfoto’s zijn, maar belangrijk is ook dat de aanvallende speelwijze in de plaat wordt uitgedrukt. Niet een in het nauw gedreven verdediger dus.’’

Als teammanager bezoekt Endt elk seizoen alle stadions van Nederland. ,,Bij Heerenveen, moet ik altijd een beetje lachen. Daar hebben ze drie hele grote foto’s van Heerenveen-spelers bij de kleedkamer hangen. Maar die drie spelers maken een actie waarbij ze alle drie hun ogen dicht hebben. Ik vind dat niet kunnen.’’

De catacomben van De Meer waren ook al rijkelijk behangen met historische foto’s. Endt: ,,In De Meer hadden we van elke Nederlandse international een foto. Dat was een soort bonus voor die spelers. Speelde je een interland, dan kwam je in de spelerstunnel. Daar kreeg ik toen commentaar op van Frank Arnesen. Die vond het belachelijk dat er geen buitenlandse internationals van Ajax met hun foto in de tunnel hingen. Hij had daar gelijk in, vond ik. In de Arena hangen nu foto’s van internationals van alle nationaliteiten.’’
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_60157459
TT zuigt, maar ik kon niet iets beters bedenken
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  donderdag 17 juli 2008 @ 00:37:39 #3
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_60157480
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 00:35 schreef _Mike_ het volgende:
TT zuigt, maar ik kon niet iets beters bedenken
Alleen het nummer is ook goed hoor
Jawel, je keek.
pi_60157627
Leuk verhaaltje, zo krijg je een beetje de indruk hoe het binnen de gesloten deuren aan toe gaat.
pi_60157719
Ik denk dat Ajax eerder 1 speler koopt en 1 huurt, dan 2 koopt.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  donderdag 17 juli 2008 @ 00:59:32 #6
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_60157759
Is Oleguer op vakantie of zo. Duurt ook wel lang met hem.
pi_60157803
Wat verwachten jullie eigenlijkvan de speelstijl? Gewoon 4-3-3 of zoals het Nederlands Eftal?

Heb echt zo zin in de eerste wedstrijden, nog ruim 5 weken, 23 aug!
pi_60157834
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 01:05 schreef versteegrob het volgende:
Wat verwachten jullie eigenlijkvan de speelstijl? Gewoon 4-3-3 of zoals het Nederlands Eftal?

30 augustus.
pi_60157863
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 01:08 schreef F1Bas het volgende:

[..]

30 augustus.
En de tweede wedstrijd de 14de pas
pi_60157949
Tering.. competitiebegin duurt me te lang!!!
pi_60157989
Leuk verhaaltje in de OP
Koning.
pi_60158577
heerenveen
pi_60158798
quote:
Ajax in de buurt van vraagprijs Aissati

Van onze speciale verslaggever

EINDHOVEN, donderdag
Ismail Aissati (19) staat vanochtend hoogstwaarschijnlijk voor de laatste keer op het trainingsveld van PSV. Ajax verhoogde gisteren het bod op de middenvelder en is de vraagprijs van de landskampioen genaderd. „Er is nog een gat, maar wij willen ook graag een constructieve oplossing”, reageert technisch manager Adrie van Kraaij van PSV.

De Eindhovenaren wilden Aissati in eerste instantie niet aan de concurrent verkopen, maar zijn inmiddels van dat standpunt afgestapt. De gesprekken tussen de drie betrokken partijen verlopen in goede sfeer, ondanks dat er een dispuut bestaat over de het contract van de Utrechter. PSV zegt dat Aissati mondeling akkoord is met een verlenging tot de zomer van 2012, de speler zegt dat die instemming niet geldig is omdat PSV een aantal beloften niet is nagekomen. „Maar van een arbitragezaak heb ik nog niets gehoord. Dat willen we allemaal voorkomen”, aldus Van Kraaij.
quote:
Vraagprijs en Spelen obstakel voor Schilder

Van onze Telesportredactie

AMSTERDAM, donderdag

NAC Breda moet nog even wachten op de komst van Ajacied Robbert Schilder. Ajax vraagt vooralsnog vijfhonderdduizend euro voor de 22-jarige middenvelder en wil bovendien nog even wachten met de verkoop van de linkspoot. Vanaf komende zondag mist trainer Marco van Basten Urby Emanuelson en Jan Vertonghen, die met respectievelijk Nederland en België starten met de voorbereiding op de Olympische Spelen.

Deze twee jeugdinternationals komen in aanmerking voor dezelfde posities, linksback en linkshalf, als Schilder. De coach wil in de oefenduels niet te veel schuiven met zijn spelers en daarom is de aanwezigheid van Schilder noodzakelijk.
Ik moet toch wel zeggen dat ik gemengde gevoelens heb over Aissati hoor. Natuurlijk kan hij voetballen, natuurlijk heeft hij kwaliteiten - maar aan de andere kant hebben we ook gezien dat Siem de Jong uit de eigen jeugd absoluut kwaliteiten en inzicht heeft om op zo'n positie te kunnen spelen. En wat moet je dan met Perez doen?

Maar ja, 3 tot 4 miljoen voor een speler die je waarschijnlijk altijd nog wel kwijt kan is ook weer niet iets wat je dan laat liggen. Ben benieuwd naar wat zijn rol gaat worden.

En ik vind hoe hij overkomt in interviews echt verschrikkelijk .

[ Bericht 14% gewijzigd door BliksemSchigt op 17-07-2008 07:22:02 ]
  donderdag 17 juli 2008 @ 07:20:58 #14
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_60158833
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 07:09 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

[..]

Zou wel een aangename aanwinst zijn voor ons, maare, hoe groot is de intreresse van Leverkussen voor Aissati???
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
pi_60158837
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 07:20 schreef Kali-Mist1 het volgende:

[..]

Zou wel een aangename aanwinst zijn voor ons, maare, hoe groot is de intreresse van Leverkussen voor Aissati???
Aissati wil niet naar het buitenland, is dus niet relevant.
  donderdag 17 juli 2008 @ 07:23:38 #16
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_60158840
Aissati komt denk ik gewoon naar ons toe
  donderdag 17 juli 2008 @ 07:27:30 #17
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_60158859
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 07:22 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Aissati wil niet naar het buitenland, is dus niet relevant.

Dat is een dan een mooie geruststelling, hoorde dat ze zich redelijk officieel gemeld hadden bij psv maar dus geen optie voor Ismael, goed zo!
  donderdag 17 juli 2008 @ 07:30:53 #18
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60158871
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 01:05 schreef versteegrob het volgende:

Het is te hopen dat het 4-2-3-1 wordt, zoals bij Oranje. Luis Suarez en Miralem Sulejmani als échte buitenspelers in het 4-3-3-systeem wordt niets en als je dan ook nog eens met een tien gaat spelen, wordt het helemaal geitenkaas achterin, 4-3-3 zónder tien is overigens helemaal geen optie.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  donderdag 17 juli 2008 @ 07:56:20 #19
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60159006
Het begint wel steeds meer op een kampioensploeg te lijken:

Alleen jammer van het geringe aantal Nederlanders.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_60159043
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 07:56 schreef M0NTANA het volgende:

[ afbeelding ]

top-opstelling hier moeten kampioen mee worden,van der wiel laten concurreren met vermaelen en hioppen dat er toch nog een cv komt. bouhlarouz die er staat zou geweldig zijn
en 4 nederlandrs valt nog wel mee niet te weinig maar ook zeker niet te veel. maar de jeugd komt, de jong van der wiel, van der heijden, weer iets later rodney sneijder
  donderdag 17 juli 2008 @ 08:04:00 #21
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_60159045
quote:

[ afbeelding ]

Alleen komt Boulahrouz niet
-
pi_60159052
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 08:04 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Wat dat soort dingen betreft lijkt ie wel een beetje op DAM .
  donderdag 17 juli 2008 @ 08:06:43 #23
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_60159053
quote:

[..]

Ben bang dat er helemaal geen verdediger meer bijkomt
Ik ben inmiddels overleden
pi_60159058
Ajax moet wel wat meer Nederlanders opstellen ja. Van Basten is toch ook voorstander van die 6+5 regel? Hopelijk gaat ie daar dan ook rekening mee houden.
  donderdag 17 juli 2008 @ 08:07:58 #25
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_60159062
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 08:06 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Wat dat soort dingen betreft lijkt ie wel een beetje op DAM .
Whehe, inderdaad. .
Sowieso gek om je daar in vast te bijten als iemand al 12389829012804 maal heeft aangegeven nog niet naar NL terug te willen.
-
  donderdag 17 juli 2008 @ 08:09:11 #26
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60159069
quote:

[..]

Kan er wel "aankoop" of "vacature" neerzetten, maar dan krijg ik weer van die bijdehandte opmerkingen dat men niet weet waar ze spelen. Geloof zelf ook niet in de komst van Khalid Boulahrouz, maar hoop er wel op.
pi_60159196
We gaan roemloos ten onder in het Amsterdam Tournament.
  donderdag 17 juli 2008 @ 08:32:38 #28
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60159216
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 08:29 schreef Rejected het volgende:
Ben allang blij dat we de JC-schaal dit jaar niet winnen, dat ding brengt ongeluk.
  donderdag 17 juli 2008 @ 08:40:47 #29
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_60159289
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 08:29 schreef Rejected het volgende:
nee hoor, want ik zit vak 121, dus dan komt alles helemaal goed!!
  donderdag 17 juli 2008 @ 09:11:00 #30
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_60159568
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 08:40 schreef Kali-Mist1 het volgende:

[..]

nee hoor, want ik zit vak 121, dus dan komt alles helemaal goed!!
Mag hopen dat je het kaartje gratis hebt gekregen
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  donderdag 17 juli 2008 @ 09:33:05 #31
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_60159887
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 09:11 schreef BoNi het volgende:

[..]

Mag hopen dat je het kaartje gratis hebt gekregen

hahaha...dacht al, waar blijft de reactie...
het is een kado voor mijn vriendin die haar examens heeft gehaald, zitten normaal gesproken wel wat goedkoper hoor!!!
pi_60159897
wat vinden jullie eigenlijk van Tim Krul?

Ik vind dat als hij niet te duur is Ajax hem gewoon moet halen. de wedstrijden dat ik hem gezien heb vind ik hem een uitstekende keeper die meer potentie heeft dan Vermeer.
Anders zie ik hem wel naar Heerenveen gaan en dat Ajax hem volgend jaar voor 10 miljoen haalt

Mooi nieuws van Aissati ik hoop dat het snel word afgerond.
En hoevaak hebben ze de afgeloen jaren eigenlijk wel niet gezegd dat er nog een verdediger bij zou komen maar ik heb voor nu nog wel een beetje hoop. Je zou toch bijna zeggen dat ze er niet onderuit kunnen minimaal 1 verdediger te halen.
No bitch to me
pi_60159970
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 07:20 schreef Kali-Mist1 het volgende:

[..]

Waar zie jij dat Leverkusen interesse heeft in Aissati?
pi_60159975
Aisatti is gewoon leuk meegenomen. Al had ik niet verwacht dat hij ook daadwerkelijk zou komen. Dacht dat psv wel dwars ging liggen

En nu die verdedigers dr bij !
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
  donderdag 17 juli 2008 @ 09:38:27 #35
53851 BoNi
pi_60159977
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 09:33 schreef Kali-Mist1 het volgende:

[..]

hahaha...dacht al, waar blijft de reactie...
het is een kado voor mijn vriendin die haar examens heeft gehaald, zitten normaal gesproken wel wat goedkoper hoor!!!
Iedere euro die je betaalt voor het AT vind ik er persoonlijk één teveel
Schitterend!
  donderdag 17 juli 2008 @ 09:40:04 #36
53851 BoNi
pi_60160005
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 09:33 schreef TornadoDK het volgende:

Ik vind dat als hij niet te duur is Ajax hem gewoon moet halen. de wedstrijden dat ik hem gezien heb vind ik hem een uitstekende keeper die meer potentie heeft dan Vermeer.
Anders zie ik hem wel naar Heerenveen gaan en dat Ajax hem volgend jaar voor 10 miljoen haalt

En hoevaak hebben ze de afgeloen jaren eigenlijk wel niet gezegd dat er nog een verdediger bij zou komen maar ik heb voor nu nog wel een beetje hoop. Je zou toch bijna zeggen dat ze er niet onderuit kunnen minimaal 1 verdediger te halen.
Tim Krul moet zelf ook willen natuurlijk.
Bij Heerenveen wordt hij eventueel gehaald als eerste keeper. bij Ajax weet hij dat hij minstens nog één seizoen achter Stekelenburg moet zitten.
Schitterend!
pi_60160010
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 09:33 schreef TornadoDK het volgende:

Ik hoop gewoon dat Stekelenburg nog blijft. :p
En anders hebben we Vermeer :p
pi_60160051
Aissati zal vandaag of morgen wel rondkomen, als je die berichten zo leest. En laat ze zich dan maar fulltime gaan richten op de defensie.
  donderdag 17 juli 2008 @ 09:45:10 #39
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_60160071
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 09:37 schreef sjimz het volgende:

[..]

Waar zie jij dat Leverkusen interesse heeft in Aissati?
las het een paar dagen geleden ergens, kan het niet meer terug vinden, ga er dus ook vanuit dat het een storm in een glas water was, mea maxima culpa!
pi_60160104
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 09:45 schreef Kali-Mist1 het volgende:

[..]

las het een paar dagen geleden ergens, kan het niet meer terug vinden, ga er dus ook vanuit dat het een storm in een glas water was, mea maxima culpa!
Je bent denk ik in de war met Henrique?
  donderdag 17 juli 2008 @ 09:47:40 #41
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_60160113
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 09:38 schreef BoNi het volgende:

[..]

Iedere euro die je betaalt voor het AT vind ik er persoonlijk één teveel
true, true...
het is idd een toernooi van niks, niemand gaat er vol in omdat ze allemaal bang zijn voor blessures...
maar ag, kon ff geen ander kado bedenken op de dag dat ze zou slagen...
had nog een stok achter de deur gezet, ze had 3 examens, en zou zelf 18 euro betalen voor elk examen ze niet haalde, maar natuurlijk haalt zij ze alle drie, dus ik was de lul!!!
  donderdag 17 juli 2008 @ 09:50:58 #42
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_60160169
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 09:47 schreef sjimz het volgende:

[..]

Je bent denk ik in de war met Henrique?
raak sowieso in de war deze maanden met alle geruchten, zie door de speculaties het elftal niet meer!!!
  donderdag 17 juli 2008 @ 09:54:00 #43
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_60160198
Met Aissati erbij en Huntelaar die blijft zit het op het midenveld en voorin wel prima, kampioenswaardig.
Er wordt hier wel terecht opgemerkt dat de defensie nog wel erg mager bezet is. als daar nog minimaal een topper in het centrum bijkomt denk ik dat ze eindelijk weer eens een kampioenschap kunnen gaan bijschrijven dit seizoen. Zo niet dan kon het wel eens weer net niet worden doordat er teveel lullige punten verspeeld worden.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_60160251
quote:

[ afbeelding ]

Goede opstelling.

Ik hoop ook nog steeds dat Boulah komt. Al is het maar voor het krat bier en het pak karnemelk van het weddenschap met Sjimz.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_60160505
quote:

[..]

Als 'ie zou komen, dan was 'ie er al ja.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_60160800
quote:

[ afbeelding ]

Het gering aantal Nederlanders is inderdaad wel jammer, hoewel ik gevoelsmatig Vermaelen en Vertonghen ook als Nederlanders zie.
pi_60160913
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 10:32 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Het gering aantal Nederlanders is inderdaad wel jammer, hoewel ik gevoelsmatig Vermaelen en Vertonghen ook als Nederlanders zie.
Dat heb ik inderdaad ook. Scheelt ook dat ze al jaren bij Ajax rondlopen.
pi_60161128
TijdVoorPrijzen

Aissati is (zeer) leuk, maar ik wil ook wel een verdediger.
pi_60161131
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 10:32 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ik vergeet gewoon soms dat het belgen zijn
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_60161189
Ach binnen 5 jaar komt Vlaanderen toch bij Nederland, kunnen ze meteen voor Nederland uitkomen.
pi_60161197
quote:
Ajax-transfer Aissati niet langer onbespreekbaar

17/07/2008 10:40

PSV wilde Ismail Aissati aanvankelijk niet aan concurrent Ajax verkopen. Toch lijkt er beweging in de zaak van de middenvelder te komen.

'Er is nog een gat, maar wij willen ook graag een constructieve oplossing', zegt PSV-technisch manager Adrie van Kraay in De Telegraaf. Met zijn reactie op een nieuw bod uit Amsterdam wordt duidelijk dat de Eindhovense club bereid is te praten over een transfer van Aissati naar Ajax.

PSV had aanvankelijk geen trek Aissati naar Amsterdam te laten vertrekken. De vaderlandse concurrentie versterken was geen optie, zo luidde het betoog bij de kampioen. Maar gezien de standvastigheid van de negentienjarige middenvelder te willen vertrekken uit Eindhoven, lijkt dat standpunt te zijn verlaten.
pi_60161269
Het zal vandaag nog wel bekend worden dat hij naar Ajax komt, gok ik.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_60161312
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 10:57 schreef koningdavid het volgende:
Het zal vandaag nog wel bekend worden dat hij naar Ajax komt, gok ik.
Overmorgen als ik op vakantie ben en dus geen Nederlandse kranten tot m'n beschikking heb.
Alhoewel m'n pa wel z'n laptop meeneemt, eens kijken of ik een internetverbinding kan bemachtigen...
pi_60161319
Ze draaien aardig bij. ik vermoed dat ze toch weinig vertrouwen hebben in een arbitragezaak.
  donderdag 17 juli 2008 @ 11:13:29 #55
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_60161555
In de wandelgangen gehoord: "Leonardo + 3 miljoen euro"
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_60161560
:Leonardo ja? !
  donderdag 17 juli 2008 @ 11:15:11 #57
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60161584
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 11:13 schreef PyTh het volgende:
Ben je daar content mee?
pi_60161597
En Perez dan?
Koning.
pi_60161604
quote:
Als dat waar is dan handelt van Geel nog steeds onze verkopen af
pi_60161629
quote:
Lijkt me een goede deal.
  donderdag 17 juli 2008 @ 11:17:44 #61
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_60161638
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 11:15 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ben je daar content mee?
Nee, en kan me ook niet voorstellen dat het waar is.
  donderdag 17 juli 2008 @ 11:19:27 #62
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60161666
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 11:17 schreef PyTh het volgende:

[..]

Nee, en kan me ook niet voorstellen dat het waar is.
Nee, ik eigenlijk ook niet. Zijn er spelers van Ajax die je bij PSV zou willen zien eigenlijk?
pi_60161691
ajax.nl ligt eruit.
Zullen ze de foto's van Aissati aan het uploaden zijn?
pi_60161694
quote:
Zou geniaal zijn
  donderdag 17 juli 2008 @ 11:21:05 #65
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_60161700
quote:
Hm zijn we daar ook vanaf .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_60161723
Wat is je bron dan, Pyth?
pi_60161738
In de wandelgangen hoor je gelukkig veel onzin
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  donderdag 17 juli 2008 @ 11:23:23 #68
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_60161742
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 11:19 schreef M0NTANA het volgende:
Zijn er spelers van Ajax die je bij PSV zou willen zien eigenlijk?
Vertonghen, topper in wording.
  donderdag 17 juli 2008 @ 11:23:34 #69
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60161749
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 11:20 schreef sjimz het volgende:
ajax.nl ligt eruit.
pi_60161754
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 11:20 schreef sjimz het volgende:
ajax.nl ligt eruit.
  donderdag 17 juli 2008 @ 11:24:13 #71
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_60161770
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 11:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat is je bron dan, Pyth?
Van iemand binnen PSV maar zoals ik al zei twijfel ik zelf aan het waarheidsgehalte.
  donderdag 17 juli 2008 @ 11:34:30 #72
82589 S-Two
barba macacu
pi_60162003
Dat zou wel een mooie deal zijn ja .
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  donderdag 17 juli 2008 @ 11:43:48 #73
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_60162205
Dat zou prima zijn inderdaad.

Hadden ze er niet 3 miljoen en Perez van kunnen maken trouwens? Dat had pas leuk geweest

Iemand hierboven zei dat Siem de Jong die positie wel in zou kunnen vullen. Tsja, dat kan natuurlijk, maar De Jong is nog lang niet ver genoeg in z'n ontwikkeling om een vol seizoen te draaien op 10. Natuurlijk heb je dan nog Perez, maar Perez kan bijna op elke positie achter de spits spelen, dus ook die komt wel aan spelen toe. Daarbij, Perez-voor-PSV is een stuk scherper als Perez-na-PSV. Hopelijk kan hij zich herpakken en schiet hij die 100% kansen er wel in wanneer hij speelt. Anders zie ik het somber voor hem in en kan 't wel eens zijn laatste jaar als profvoetballer worden.

De Jong kan dus mooi invallen op alle posities op het middenveld en als Aissati niet in vorm is kan Perez prima spelen. Lijkt me een mooie invulling.
pi_60162220
PSV heeft toch ooit wel eens serieus naar Leonardo gehengeld in zijn Feyenoord-periode? Of zit ik er nou naast?
pi_60162250
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 11:43 schreef twi het volgende:
Dat zou prima zijn inderdaad.

Hadden ze er niet 3 miljoen en Perez van kunnen maken trouwens? Dat had pas leuk geweest
Perez mag van mij bij Ajax blijven. Altijd goed om zo iemand achter de hand te hebben.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 17 juli 2008 @ 11:48:01 #76
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_60162324
Laat Aissati maar komen
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_60162359
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 11:45 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Perez mag van mij bij Ajax blijven. Altijd goed om zo iemand achter de hand te hebben.
vind ik met leo ook, dat is ook gewoon iemand die goed kan voetballen.
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  donderdag 17 juli 2008 @ 11:50:21 #78
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_60162383
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 11:45 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Perez ziet zichzelf alleen niet als iemand die je achter de hand houdt. Die wil spelen, die wil belangrijk gevonden worden en als hij niet belangrijk gevonden wordt kan 'ie nog wel eens lastig worden (zijn eigen woorden bij Holland Sport zo'n beetje).

Hij is heus geen lastpak, geen relschopper zoals zijn imago nu lijkt te zijn. Maar het is gewoon geen fijne jongen als hij niet het volle vertrouwen van de coach voelt.
pi_60162405
Aissati heb ik nu zeker vertrouwen in.
Misschien dan Krul halen kijkend op volgend seizoen en een jaartje verhuren aan Heerenveen of Twente ?
Als hij maar niet naar Rotterdam gaat.

En ik wil ook verdedigers zien !! Of gelooft Van Basten in de wederopstanding van Colin ?:p
AFC Ajax, Arsenal, Barcelona, Real Betis !!!
  donderdag 17 juli 2008 @ 11:51:50 #80
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_60162427
Perez moet op dat gebeid ook niet zo zeuren. Als hij nou ff iets meer inzet zou tonen, ipv alles met mooie passen uit stand op te lossen, zou hij ook veel belangrijker ZIJN!

HIj kan geniaal voetballen, maar hij lijkt niet bereid ook echt te werken.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_60162433
Ik denk dat Perez ook wel inziet dat hij ook een jaartje ouder wordt.
Hij kan geen top blijven.
pi_60162448
Colin ftw!

Mis nog steeds verdedigers....
MOKUM XXX RATED
  donderdag 17 juli 2008 @ 11:53:12 #83
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_60162465
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 11:49 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

vind ik met leo ook, dat is ook gewoon iemand die goed kan voetballen.
Nouja, ik kan er goed mee leven wanneer Leonardo weg is hoor. Zelfs in z'n goede momenten voor Ajax heeft hij weinig gebracht dan een gevaarlijke actie zonder rendement. Hij heeft volgens mij 1 of 2 goals gemaakt en 0 assists. Niet eerlijk om te zeggen, gezien z'n blessures, maar de keren dat ik hem heb zien spelen heb ik hem zelden oog zien hebben voor een medespeler. Noch excuses aan een medespeler die er beter voor stond, terwijl hij voor eigen succes ging.
  donderdag 17 juli 2008 @ 11:55:19 #84
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_60162515
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 11:51 schreef DJWeisz het volgende:
Aissati heb ik nu zeker vertrouwen in.
Misschien dan Krul halen kijkend op volgend seizoen en een jaartje verhuren aan Heerenveen of Twente ?
Als hij maar niet naar Rotterdam gaat.

En ik wil ook verdedigers zien !! Of gelooft Van Basten in de wederopstanding van Colin ?:p
Krul zit bij Newcastle United en kan zo weer uitgeleend worden aan een andere ploeg. Waarom zou hij in hemelsnaam definitief naar Feyenoord (of Heerenveen nof all places) vertrekken?

Newcastle heeft al veel tijd in die jongen gestopt, en hij in Newcastle. Hij zit nog steeds in de selecties van Oranje. Nee, als hij naar Nederland komt, is dat alleen op huurbasis lijkt me.
  donderdag 17 juli 2008 @ 11:56:16 #85
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_60162539
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 11:52 schreef dronkeykong het volgende:
Colin ftw!

Mis nog steeds verdedigers....
pi_60162651
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 11:51 schreef DJWeisz het volgende:
Daar beginnen die clubs dus echt niet aan..
Die willen zo'n keeper zelf vastleggen om na een x aantal jaar met winst te verkopen.
Huren doen ze alleen als het een uitzonderlijk talent is en er keihard iemand nodig is op die positie.
En dan gaat het meestal niet om keepers....
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60162688
Die verdedigers komen niet meer .

Het is nu nog maar 54 dagen tot de eerste competitiewedstrijd, en omdat Ajax nu zo bezig is met Aissati, wordt er deze week vrijwel niets geinvesteerd qua tijd in verdedigers. En wanneer je nog maar 50 dagen tot je eerste wedstrijd hebt, is het natuurlijk echt onmogelijk om in de tijd nog een verdediger te vinden en te kopen.

Ik denk dat we het nu wel kunnen vergeten jongens.
  donderdag 17 juli 2008 @ 12:06:56 #88
53851 BoNi
pi_60162738
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 12:04 schreef BliksemSchigt het volgende:

Het is nu nog maar 54 dagen tot de eerste competitiewedstrijd, en omdat Ajax nu zo bezig is met Aissati, wordt er deze week vrijwel niets geinvesteerd qua tijd in verdedigers. En wanneer je nog maar 50 dagen tot je eerste wedstrijd hebt, is het natuurlijk echt onmogelijk om in de tijd nog een verdediger te vinden en te kopen.

Goede aankopen voor 2009/2010 kunnen we ook wel op onze buik schrijven...
K*T Ajax, wees nou eens een keer slagvaardig.
Schitterend!
pi_60162858
quote:
Bayer Leverkusen heeft de strijd om Henrique gewonnen. De aanstaande aankoop van Barcelona speelt tegen een betaling van vier ton komend seizoen op huurbasis voor de Bundesliga-club. Ook Ajax had interesse in de verdediger van Palmeiras. (Kicker)
  donderdag 17 juli 2008 @ 12:12:19 #90
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_60162862
quote:

Ik vind eigenlijk dat Ajax het beltegoed van Danny Blind moet opwaarderen. Dat hij maar 1 belletje per dag kan plegen is natuurlijk ongehoord.
pi_60162880
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 11:56 schreef twi het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wat een lelijke kutdeur heb je man.
MOKUM XXX RATED
  donderdag 17 juli 2008 @ 12:13:29 #92
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_60162890
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 12:12 schreef toma het volgende:

[..]
Mooi, scheelt weer een jaar weggegooide tijd die je had kunnen steken in een zelf gekochte speler.
pi_60162966
De transfermarkt sluit toch pas over anderhalve maand? Dan heeft Danny nog ruim de tijd om een verdediger te zoeken. Ik heb er alle vertrouwen in.
pi_60162978
Okay wat de neuk is er nou aan de hand met Van der Wiel...traint ie al of is ie echt dood?

En ben er niet zo happig op dat Vermaelen naar de OS gaat. Zal je zien dat die weer geblesseerd terugkomt. Afgelopen seizoen ook meer langs de kant gezeten dan gespeeld.
MOKUM XXX RATED
  donderdag 17 juli 2008 @ 12:18:03 #95
131729 jna
pi_60162993
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 12:17 schreef dronkeykong het volgende:
Okay wat de neuk is er nou aan de hand met Van der Wiel...traint ie al of is ie echt dood?

En ben er niet zo happig op dat Vermaelen naar de OS gaat. Zal je zien dat die weer geblesseerd terugkomt. Afgelopen seizoen ook meer langs de kant gezeten dan gespeeld.
Traint gewoon mee
Jawel, je keek.
pi_60162995
quote:

Volgens mij traint vdWiel gewoon hoor.
  donderdag 17 juli 2008 @ 12:19:28 #97
53851 BoNi
pi_60163022
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 12:13 schreef twi het volgende:

[..]

Mooi, scheelt weer een jaar weggegooide tijd die je had kunnen steken in een zelf gekochte speler.
Dat zeker, maar áls Ajax ook echt geïnteresseerd was vraag ik me nu wel af hoe goed de band nou daadwerkelijk is tussen Ajax en Barcelona.
Schitterend!
pi_60163036
Ok was hem al helemaal vergeten
MOKUM XXX RATED
pi_60163054
quote:
Hij traint weer mee, maar ik denk dat het niet zo verstandig is om hem dit seizoen in de basis te laten spelen. Hij heeft afgelopen seizoen bijna niks gespeeld. Zo'n jongen moet je rustig inbrengen.
quote:
Precies, Thomas is al zo blessure gevoelig. Het lijkt me ook verstandig dat je nog een extra linker centrale verdediger erbij haalt want Vermaelen zal waarschijnlijk wel een hoop wedstrijden missen vanwege blessures.
pi_60163086
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 12:19 schreef BoNi het volgende:

[..]

Dat zeker, maar áls Ajax ook echt geïnteresseerd was vraag ik me nu wel af hoe goed de band nou daadwerkelijk is tussen Ajax en Barcelona.
welke band? De enige band die Ajax en Barca hebben is Cruijff.
pi_60163100
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 12:19 schreef BoNi het volgende:

[..]

De speler zelf heeft weinig te zeggen
  donderdag 17 juli 2008 @ 12:25:14 #102
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_60163141
Als je je puur richt op Barcelona is het voor zo'n jongen natuurlijk ook veel beter dat je een beetje tegenstand hebt om te kunnen verdedigen. Dan is Leverkusen dus een veel betere keuze voor 'm.
pi_60163290
ben toch wel een beetje kwaad op Barca. doordat ze zo fucking lang gewacht hebben is het voor ons de mist in gegaan. mochten we een samenwerking hebben (sommigen menen van wel?) dan kunnen zie die in hun kont steken.
pi_60163311
quote:

pi_60163352
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 12:33 schreef DJ_Ryow het volgende:
ben toch wel een beetje kwaad op Barca. doordat ze zo fucking lang gewacht hebben is het voor ons de mist in gegaan. mochten we een samenwerking hebben (sommigen menen van wel?) dan kunnen zie die in hun kont steken.
Ja het is de schuld van Barcelona
  donderdag 17 juli 2008 @ 12:40:10 #106
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_60163386
quote:
Volgens mij is er geen enkele sprake van een samenwerkingsverband. De enige connectie is Cruijff, en die heeft bij Ajax noch bij Barca zo'n grote vinger in de pap op het moment. En die zal zich uberhaupt niet met dit soort zaken bemoeien.

Het enige wat ik Barca kwalijk neem is dat ze met hun poten van jongens als Henrique af moeten blijven, wanneer ze hem alleen maar aantrekken om te verhuren aan Leverkusen. Koop spelers die je zelf nodig hebt, en blijf met je tengels van andere spelers af.

Maar al die grote clubs gaan Chelsea achterna, helaas.
pi_60163416
quote:
Pablo César Aimar verdedigt aankomend seizoen de kleuren van Benfica. Alleen een medische keuring staat een definitieve overgang nog in de weg, openbaarde de Portugese topclub op zijn website.
das jammer
quote:
Nicolae Mitea, Michael Krohn-Dehli en Edgar Manucharyan trainen niet meer mee met de A-selectie van Ajax. Het verbannen drietal moet zich voorlopig melden bij de selectie van Adrie Koster, de trainer van Jong Ajax. De drie spelers passen niet in de toekomstplannen van coach Marco van Basten. Ze mogen daarom uitkijken naar een andere club.
quote:
De interesse van Feyenoord in Tim Krul is concreet. De Rotterdammers hebben zich officieel voor de doelman van Newcastle United gemeld. SC Heerenveen lijkt echter de beste papieren te hebben, meldt het AD.

Feyenoord wil Krul namelijk eerst een seizoen huren, om hem vervolgens definitief over te nemen. Newcastle wil hem echter meteen verkopen en daar wil Heerenveen wel aan voldoen. De transfersom bedraagt naar verluidt 2,5 miljoen euro.

Bovendien heeft Heerenveen het voordeel dat men Krul een basisplaats kan 'aanbieden', terwijl de goalie bij Feyenoord genoegen moet nemen met een rol achter Henk Timmer. Daarnaast is ook Chelsea nog in de race om de handtekening van de twintigjarige sluitpost.

Krul doorliep de jeugdopleiding van ADO Den Haag, maar trok in 2005 al naar Engeland. Het afgelopen seizoen speelde hij op huurbasis voor Falkirk. Bij Newcastle hoeft hij niet te vertrekken, maar moet hij waarschijnlijk wel genoegen nemen met een rol als derde doelman.
pi_60163447
Waarom zou je Tim Krul willen halen, Velthuizen is al 3x zover in zijn ontwikkeling. Ook weet ik niet hoe Vermeer momenteel keept.

En dat Pablo César Aimar niet komt daar ben ik erg blij mee.
pi_60163476
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 12:44 schreef _Mike_ het volgende:
Waarom zou je Tim Krul willen halen, Velthuizen is al 3x zover in zijn ontwikkeling. En ik weet niet hoe Vermeer momenteel keept.

En dat Pablo César Aimar niet komt daar ben ik erg blij mee.
Ik snap ook niet waarom we uberhaupt aan het kijken zijn naar doelmannen in dit topic: heeft stekelenburg aangegeven toch weg te willen?
pi_60163498
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 12:45 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Ik snap ook niet waarom we uberhaupt aan het kijken zijn naar doelmannen in dit topic: heeft stekelenburg aangegeven toch weg te willen?
Ik heb geen idee waarom er naar een doelman gekeken word Stekelenburg blijft sowieso nog een jaar bij Ajax en daarna zien we het wel.
pi_60163570
quote:
boehoe
pi_60163607
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 12:51 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

boehoe
De 120% anti-barca shirts komen eraan
pi_60163649
Stoute Barca
MOKUM XXX RATED
pi_60163680
Die reacties in het Aissati topic op PSV netwerk, hilarisch . Voorbeeldje:
quote:
NilisLuc schreef:

Misschien een leuke sfeeractie voor komend seizoen:

T-shirts/ sjaaltjes met:

* 110% Anti Aissati
* 110% Anti Ajassati

Of iets dergelijks. Ik wilde toch nog zo'n sweater laten drukken met de tekst 110% anti Ajax.
pi_60163727
Hoe triest zijn die boertjes wel niet
MOKUM XXX RATED
pi_60163731
Boeren niveautje hoor

Gaan ze ook pleerollen gooien?
  donderdag 17 juli 2008 @ 13:02:41 #117
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_60163783
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 12:57 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]

Priceless. Die t-shirts wil ik echt zien.
pi_60163788
quote:
[..]

pi_60163845
Ajax is aan het lijntje gehouden. hoe lang zijn we wel niet bezig geweest met deze speler? vergeet niet dat het al zo goed als rond was volgens de betrouwbare AN insider. maar Barca wachtte en wachtte... Leverkusen komt erbij en hup hij gaat naar de Bundesliga (al is dat nog niet officieel natuurlijk).

hij had nog iets kunnen worden. Maidana en Oleguer zijn absoluut niet van het niveau dat we nastreven.
pi_60163853
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 13:02 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Priceless. Die t-shirts wil ik echt zien.
Het mooie is ook dat ie het een "sfeer"actie noemt .
  donderdag 17 juli 2008 @ 13:05:57 #121
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_60163865
quote:
[..]

Wat een paupers.
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_60163887
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 13:05 schreef DJ_Ryow het volgende:
Ajax is aan het lijntje gehouden. hoe lang zijn we wel niet bezig geweest met deze speler? vergeet niet dat het al zo goed als rond was volgens de betrouwbare AN insider. maar Barca wachtte en wachtte... Leverkusen komt erbij en hup hij gaat naar de Bundesliga (al is dat nog niet officieel natuurlijk).

hij had nog iets kunnen worden. Maidana en Oleguer zijn absoluut niet van het niveau dat we nastreven.
En hoevaak heb jij ze zien spelen dan?
pi_60163889
quote:

Op basis van wat denk je dat?
  donderdag 17 juli 2008 @ 13:09:04 #124
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_60163933
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 13:05 schreef Houniet het volgende:

[..]

Wat een paupers.
Behoorlijk treurig inderdaad

Wel vermakelijk, ook voor mij
  donderdag 17 juli 2008 @ 13:09:24 #125
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_60163941
quote:

En dan wordt het na een jaar wat, en dan ben je 'm weer kwijt. Schieten we helemaal niks mee op. Liever zelf een speler kopen.

Kom op he mensen, vorige maand wist niemand nog iets van Henrique, maar omdat Barcelona hem wil is het ineens een wereldspeler? Het is niet alsof hij net als Alex al 100 wedstrijden bij een Braziliaanse topploeg heeft gespeeld.
pi_60163996
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 13:07 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Op basis van wat denk je dat?
Maidana schommelt tussen rechtsback, centrum en de bank bij een club als Boca. Oleguer zit alleen nog maar op de bank. allebei zijn het geen leiders in de defensie.

Ajax moet de toppers van een club halen, niet de kneusjes.
pi_60164044
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 13:11 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

Maidana schommelt tussen rechtsback, centrum en de bank bij een club als Boca. Oleguer zit alleen nog maar op de bank. allebei zijn het geen leiders in de defensie.

Ik wist niet dat Henrique al de topper van barca was.
  donderdag 17 juli 2008 @ 13:14:11 #128
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_60164046
quote:

[..]

Want die zijn makkelijk te halen? Dat je dat nog steeds niet snapt.
pi_60164048
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 13:09 schreef twi het volgende:

[..]

En dan wordt het na een jaar wat, en dan ben je 'm weer kwijt. Schieten we helemaal niks mee op. Liever zelf een speler kopen.

Kom op he mensen, vorige maand wist niemand nog iets van Henrique, maar omdat Barcelona hem wil is het ineens een wereldspeler? Het is niet alsof hij net als Alex al 100 wedstrijden bij een Braziliaanse topploeg heeft gespeeld.
klopt, maar als Barca hem wil hebben op jonge leeftijd en er flink voor wil betalen dan wil ik best geloven dat we hier met een groot talent te maken hebben. of het er uit komt is een tweede maar die gok zie ik liever dan 2 matige spelers.
pi_60164070
quote:

[..]

Oleguer een kneusje noemen

Jij hebt ze beide waarschijnlijk nog "nooit" zien spelen en gaat af op het oordeel van anderen...

En Henrique is wel een topper?
pi_60164145
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 13:14 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Want die zijn makkelijk te halen? Dat je dat nog steeds niet snapt.
die zijn makkelijk te halen als je maar goed scout en de connecties hebt. als je in een zoektocht tussen alle spelers in de wereld als Ajax zijnde uitkomt bij Maidana en Oleguer dan is er iets gruwelijk mis.
  donderdag 17 juli 2008 @ 13:18:35 #132
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_60164156
quote:

[..]

Als we dan toch aan dat soort onzinnige kutmeningen gaan doen:

Liever iemand die schommelt tussen bank, back en centrum bij ee Argentijnse topclub als Boca, dan iemand van 21 die 5 wedstrijden op het hoogste niveau in Brazilie heeft gespeeld en de rest in de Serie B daar heeft afgewerkt.

Volgens mij werkt jouw tweematenmeter prima in elk geval.
  donderdag 17 juli 2008 @ 13:20:05 #133
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_60164189
quote:
Van Kraaij:
"Maar van een arbitragezaak heb ik nog niets gehoord. Dat willen we allemaal voorkomen".

.
pi_60164274
Aissatti komt wel denk ik, maar die verdedigers... zit me toch niet lekker.
pi_60164336
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 13:23 schreef Devz het volgende:
Aissatti komt wel denk ik, maar die verdedigers... zit me toch niet lekker.
quote:

pi_60164347
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 13:18 schreef twi het volgende:

[..]

Als we dan toch aan dat soort onzinnige kutmeningen gaan doen:

Liever iemand die schommelt tussen bank, back en centrum bij ee Argentijnse topclub als Boca, dan iemand van 21 die 5 wedstrijden op het hoogste niveau in Brazilie heeft gespeeld en de rest in de Serie B daar heeft afgewerkt.

Volgens mij werkt jouw tweematenmeter prima in elk geval.
hoeveel heeft Van der Wiel er nou in de Eredivisie gespeeld? 14 ofzo. maar daar hebben we wel allemaal vertrouwen in. een speler die in 5 wedstrijden op het hoogste niveau een transfer afdwingt van 9 miljoen moet wel ontzettend goed zijn dan denk je niet? en hoeveel had Maxwell gespeeld in het eerste van Cruzeiro? en Douglas? precies

bij jonge spelers maakt het aantal speelminuten op hoogste niveau niet zoveel uit. dat gaat pas aan de hand van z'n leeftijd meetellen.
  donderdag 17 juli 2008 @ 13:30:43 #137
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_60164477
Als we vertrouwen hadden in Van der Wiel hadden we niet allemaal om een verdediger zitten schreeuwen.

Maxwell was net 20 toen hij bij Ajax kwam, bijna 2 jaar jonger dan Henrique nu is dus. Hetzelfde geldt voor Douglas trouwens. Geef mij maar gewoon een oudere ervaren speler, zodat we op zijn tijd zelf Van der Wiel kunnen gaan brengen. In plaats van een jonge speler kopen, waar je eigenlijk niet van weet wat hij nu wel en niet kan. De verdediging is al jong zat met Vertonghen en Vermaelen.
pi_60164613
Sulejmani - Huntelaar - Suarez
-----------------Aissati-------------

Dat moet toch wel een aantal doelpunten opleveren .
pi_60164709
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 13:30 schreef twi het volgende:
Als we vertrouwen hadden in Van der Wiel hadden we niet allemaal om een verdediger zitten schreeuwen.
Huh?

Ik denk dat vrijwel iedereen hier wel vertrouwen heeft in Van der Wiel, Ajax heeft alleen nog een ervaren verdediger nodig. En sowieso zijn we wat de verdediging betreft in de breedte nog niet goed genoeg.
pi_60164731
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 13:35 schreef Mr.Mills het volgende:
Sulejmani - Huntelaar - Suarez
-----------------Aissati-------------

Dat moet toch wel een aantal doelpunten opleveren .
Wat Aissati betreft
quote:
2005/06 PSV 18 2 Eredivisie
2006/07 PSV 10 1 Eredivisie
2006/07 FC Twente 14 1 Eredivisie
2007/08 PSV 16 0 Eredivisie
Totalen: 58 4
dat valt wel mee, zn gemiddelde is zeer laag.
pi_60164853
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 13:39 schreef toma het volgende:

[..]

Wat Aissati betreft
[..]

dat valt wel mee, zn gemiddelde is zeer laag.
Het gaat er ook niet om dat Aissati de goals maakt, maar dat hij met zijn overzicht altijd wel een van de drie aanvallers goed in stelling kan brengen .
  donderdag 17 juli 2008 @ 13:45:53 #142
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_60164901
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 13:38 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Huh?

Ik denk dat vrijwel iedereen hier wel vertrouwen heeft in Van der Wiel, Ajax heeft alleen nog een ervaren verdediger nodig. En sowieso zijn we wat de verdediging betreft in de breedte nog niet goed genoeg.
We hebben vertrouwen in het feit dat Van der Wiel er ooit wel zal komen. Het klinkt harder dan het is, maar veel vertrouwen in het seizoen beginnen met Van der Wiel als vaste rechter centrale verdediger, dat heb ik niet hoor. Daar zitten veel te veel haken en ogen aan qua ervaring, eventuele blessuregevoeligheid en bovenal nog twijfels of hij uberhaupt wel een vast hoog niveau kan halen.

Hetzelfde dus als met een Henrique, Maidana etcetera. Dus zoals je zegt inderdaad, er moet een ervaren man staan voor Van der Wiel.
pi_60164970
Heb je ook ergens aantal assists?
pi_60165028
Van Geel naar Roda
pi_60165049
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 13:48 schreef Rumille het volgende:
Dat zal niet veel zijn gezien de 10 wedstrijden die hij heeft gespeeld waar ie 5 minuten mocht invallen. Maar lijkt me duidelijk dat hij de capaciteiten heeft.
pi_60165508

Gregory is aardig in het krachthonk bezig geweest zo te zien
pi_60165935
Gregory _0_

Volgens mij komt ajax dalijk met paniekaankopen, en kopen ze flutverdedigers
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
pi_60166223
Wat moet er te zien zijn aan vd Wiel?
pi_60166305
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 14:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Valt niet echt op bij die foto's maar op de training zag je echt dat hij een stuk breder is geworden dan vorig jaar.
pi_60166379
als Aissati 10 miljoen kost mogen ze hem lekker daar houden. maar goed, zal wel niet zo zijn..
pi_60166709
JenDaMan, als je hier komt om te trollen dan verzoek ik je vriendelijk ergens anders te gaan spelen.
  donderdag 17 juli 2008 @ 15:10:01 #154
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_60166950
quote:

Heet jij toevallig Steef in het echte leven?
-
  donderdag 17 juli 2008 @ 15:13:47 #155
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_60167043
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 14:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Zijn tattoo is af.
  donderdag 17 juli 2008 @ 15:14:31 #156
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_60167061
Word Manucharyan nu verhuurd aan NEC?
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_60167067
quote:
Ajax wil ver gaan om Ismaïl Aissati aan de selectie toe te voegen. De Amsterdammers hebben liefst tien miljoen euro over voor de 19-jarige PSV’er. Momenteel is het bod dat op de Eindhovense burelen ligt 5,2 miljoen euro, kan Goal.com exclusief melden. Ajax wil niet reageren op het bericht.

De aanvallende middenvelder kwam het afgelopen seizoen nauwelijks aan spelen toe bij PSV. De speler kwam vorig seizoen niet verder dan zestien optredens in de Eindhovense hoofdmacht. Aissati voelt zich niet meer gewaardeerd en wil vertrekken; het liefst naar Ajax.

De Amsterdammers willen alles uit de kast halen om de speler bij de concurrent weg te plukken. Momenteel heeft Ajax een bod van 5,2 miljoen euro uitgebracht op Aissati. Van Basten wil echter tot tien miljoen euro gaan om de speler te strikken. Geconfronteerd met het bericht wil Ajax-woordvoerder Miel Brinkhuis niet reageren.

Saillant detail: volgens onze bron verwacht Van Basten ook een vertrek van aanvaller Klaas-Jan Huntelaar. Hij zou zich echter indekken en al bezig zijn met een 'grote spits'. Afgelopen maandag na afloop van de eerste training zei de voormalig bondscoach van Oranje nog geen ‘plan-B’ te hebben in het geval Huntelaar vertrekt.
wie zou dat zijn?
  donderdag 17 juli 2008 @ 15:16:37 #158
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_60167105
Eto 'O .
pi_60167107
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 15:13 schreef F1Bas het volgende:
Willem van Hanegemschaal
Best leuk bedacht

In het FC topic had ik trouwens nog een stukje geschreven over die speler van je
pi_60167181
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 15:10 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Heet jij toevallig Steef in het echte leven?
nee maar als hij hetzelfde denkt als ik dan heeft ie er kijk op.
pi_60167194
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 15:14 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

wie zou dat zijn?
Bron?
pi_60167216
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 15:20 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Bron?
Korreltje zout
pi_60167236
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 15:21 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Korreltje zout
10 mil voor een contract van 5 maanden
  donderdag 17 juli 2008 @ 15:23:20 #164
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_60167261
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 15:14 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

wie zou dat zijn?
Ik denk niet dat we dit artikel al te serieus hoeven te nemen.

Zolang Huntelaar er nog is is die vraag totaal irrelevant.
pi_60167306
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 15:23 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Ik denk niet dat we dit artikel al te serieus hoeven te nemen.

Zolang Huntelaar er nog is is die vraag totaal irrelevant.
En anders denk ik Berg
pi_60167530
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 15:22 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

10 mil voor een contract van 5 maanden
Idd, daar was ik ook gestopt met lezen
pi_60167658
No way dat Ajax 10 miljoen gaat betalen...
Koning.
  donderdag 17 juli 2008 @ 15:43:40 #168
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_60167686
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 15:25 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

En anders denk ik Berg
Als Huntelaar vertrekt moet je mijns inziens een talentvolle spits halen voor ee leuk klein bedrag en Cvitanich daar neerzeten. Of een oudere speler die genoegen neemt met een plaats acher Cvitanich. Vertrekt Huntelaar en trek je een nieuwe A-spits aan voor heel veel geld, maak je Cvitanich nog voordat hij een wedstrijd op de bank heeft gezeten al mentaal kapot.

Hoe dan ook zal het een lulbericht zijn. Tien miljoen voor Aissati wordt nooit betaald zolang het nieuwe contract tussen hem en PSV niet waterdicht is .
pi_60167760
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 15:42 schreef tha_dark het volgende:
No way dat Ajax 10 miljoen gaat betalen...
Als de berichten over dat transferpotje van ¤30 miljoen kloppen, dan heeft Ajax dat geld niet eens meer.

Ik hoop trouwens dat die hele transfer van Aissati afketst, hij is echt niet de speler die Ajax nu nodig heeft.
pi_60167924
Ga ergens anders vervelen.

[ Bericht 95% gewijzigd door sjimz op 17-07-2008 15:57:09 ]
pi_60167953
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 15:47 schreef Radegast het volgende:

[..]

Als de berichten over dat transferpotje van ¤30 miljoen kloppen, dan heeft Ajax dat geld niet eens meer.

Ik hoop trouwens dat die hele transfer van Aissati afketst, hij is echt niet de speler die Ajax nu nodig heeft.
Ik hoef Aissati ook niet perse maar als ze hem voor pakweg 5 miljoen kunnen kopen dan moeten ze hem zeker halen. Hij heeft veel potentie en mocht het niet lukken dan kunnen ze hem altijd nog voor een aardig bedrag doorverkopen. Veel verlies zullen ze er niet op maken...
Koning.
pi_60168009
JenDaMan, blijf lekker weg uit dit topic als je niets zinnigs te melden heb.
Ik heb je al eerder gewaarschuwd vandaag.
  donderdag 17 juli 2008 @ 16:03:16 #173
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_60168132
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 15:56 schreef tha_dark het volgende:
Ik hoef Aissati ook niet perse maar als ze hem voor pakweg 5 miljoen kunnen kopen dan moeten ze hem zeker halen. Hij heeft veel potentie en mocht het niet lukken dan kunnen ze hem altijd nog voor een aardig bedrag doorverkopen. Veel verlies zullen ze er niet op maken...
Inderdaad, ik denk dat het uiteindelijke bedrag niet veel lager zal liggen dan die 5 miljoen euro. Simpelweg omdat PSV natuurlijk niet op hun achterhoofd is gevallen en bij een eerste bod van 3 miljoen wel met Ajax is gaan praten.

En hoewel de 10-positie minder in nood zit dan de rechter-cv is het toch een vrij zwak bezette positie als je de vorm van Perez in het afgelopen halfjaar als een definitieve vormdip beschouwt. En ook gezien zijn leeftijd, die gaat ook nog maar 1 jaar mee op het hoogste niveau.

Ddan heb je daar Siem de Jong die een goede 10 zou kunnen worden, maar die kan ook prima controlerend of op 1 van de 2 andere posities op de vleugel z'n wedstrijden meepakken.
pi_60168219
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 16:03 schreef twi het volgende:

[..]

En hoewel de 10-positie minder in nood zit dan de rechter-cv is het toch een vrij zwak bezette positie als je de vorm van Perez in het afgelopen halfjaar als een definitieve vormdip beschouwt. En ook gezien zijn leeftijd, die gaat ook nog maar 1 jaar mee op het hoogste niveau.

Ddan heb je daar Siem de Jong die een goede 10 zou kunnen worden, maar die kan ook prima controlerend of op 1 van de 2 andere posities op de vleugel z'n wedstrijden meepakken.
Wat dacht je van Sulejmani op 10?
pi_60168263
quote:
Van der Wiel wil opvolger Heitinga worden
17 juli 2008

Na een jaar vol blessures, onzekerheid en mentale problemen, hoopt Gregory van der Wiel dit seizoen definitief door te breken in de hoofdmacht van Ajax. De pas 20-jarige verdediger is na driekwart jaar revalideren eindelijk volledig hersteld van een ernstige knieblessure en wil onder de nieuwe coach Marco van Basten de volgende stap zetten in zijn ontwikkeling. "Ik wil een vaste basisplaats."

Van der Wiel weet het nog heel goed: "Het was 11 november, we speelden met Ajax een uitwedstrijd tegen Feyenoord. Ik ging een duel aan met Michael Mols en ineens ging het fout", vertelt de jonge verdediger, die driekwart jaar eerder zijn debuut gemaakt had in het eerste elftal van de Amsterdamse club.

Van der Wiel (liggend) raakte geblesseerd in de Kuip
Van der Wiel (liggend) raakte geblesseerd in de Kuip

Tijdens dit duel met Michael Mols liep Van der Wiel een knieblessure op, die hem maanden zou achtervolgen. Maar in eerste instantie leek het daar niet op. "De eerste diagnose was dat ik de binnenband van mijn knie verrekt had en dus een paar weken rust moest nemen. Maar in de weken daarna kreeg ik telkens een terugslag wanneer ik hoopte aan te sluiten bij de groep. Dat was vooral mentaal heel zwaar. Ik ben in het verleden ook wel eens een tijdje uit de roulatie geweest met een rugblessure, maar dit was veel vervelender. Toen wist ik tenminste waar ik aan toe was, nu niet. Er kwam telkens weer een terugslag, om gek van te worden."

"Soms kon ik het revalideren mentaal niet opbrengen", blikt Van der Wiel terug op deze zware periode. "Ik was chagrijnig, had nergens zin in en irriteerde me aan van alles. Op een gegeven moment stuurde Ajax me ook een paar weken weg, op vakantie. Op die manier kon ik mijn hoofd een beetje leeg maken."

Een paar maanden nadat Van der Wiel zijn blessure opliep, kwam de echte aard van zijn kwetsuur naar boven: de verdediger bleek niet alleen zijn binnenband te hebben verrekt, maar ook een scheurtje te hebben opgelopen in de aanhechting van zijn meniscus. Pas toen de competitie op zijn eind liep, kon de verdediger de groepstraining weer hervatten. "Alleen de laatste anderhalve week van het seizoen kon ik weer vol meedoen. We speelden in die periode nog een oefenwedstrijdje, maar het had voor mij geen zin om daarin mee te doen. Ik had niets te winnen, ik kon me beter richten op het nieuwe seizoen en de Olympische Spelen. Ik hoopte namelijk naar de Spelen te kunnen gaan, omdat ik voor mijn blessure alles speelde in Jong Oranje. Helaas heeft Foppe de Haan misschien niet opgemerkt dat ik weer fit ben. Hij heeft me ook helemaal niet gebeld, de afgelopen maanden. Raar, ja. Maar goed, nu richt ik me volledig op Ajax."

Van der Wiel in duel met Luka Modric
Van der Wiel in duel met Luka Modric

Afgelopen maandag, toen Ajax de eerste training van het seizoen afwerkte, maakte de verdediger een gretige indruk. Dat is niet zo gek, vindt hij. "Ik ben eindelijk weer helemaal fit en voel me echt goed. Komende zaterdag spelen we ons eerste oefenduel, daar heb ik enorm veel zin in. Het is al acht maanden geleden, dat ik voor het laatst een wedstrijd gespeeld heb. Ik ben bijna vergeten hoe het voelt om in het veld te staan", lacht hij.

Van der Wiel maakt er geen geheim van dat hij hoge verwachtingen heeft voor komend seizoen. "Ik wil definitief doorbreken en een vaste basisplaats veroveren", stelt hij. "Of ik idolen heb, of verdedigers waarmee ik mezelf wil vergelijken? Niet echt. Alleen John Heitinga. Zoals hij speelt is echt geweldig. Hij is niet alleen verdedigend sterk, maar ook in het positiespel en in zijn beleving. Hij nam de ploeg vorig seizoen echt vaak op sleeptouw. Van hem heb ik enorm veel geleerd. Of ik nu zijn opvolger kan worden bij Ajax? Dat zou heel mooi zijn. Laten we het hopen."

Door: Roland Mather
pi_60168303
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 16:07 schreef Radegast het volgende:

[..]

Zou die denk ik best uit de voeten kunnen maar daar is die niet voor gehaald. Ik acht Sulejmani op de vleugels toch nog altijd beter dan de Sulejmani op 10. Laat De Jong en Aissati maar vechten om een basisplaats, worden ze allebei alleen maar beter van
Koning.
  donderdag 17 juli 2008 @ 16:19:25 #177
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_60168519
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 16:07 schreef Radegast het volgende:

[..]

Lijkt me doodzonde. Sulejmani interesseert het geen fuck waar 'ie speelt, heeft 'ie al gezegd. Die tien op zijn rug zegt dus helemaal niks. Je gooit heel veel dreiging weg door zo'n jongen op de drukke 10 positie neer te zetten. Daar is Aissati vele, vele, vele malen beter. Suarez en Sulejmani op de flanken, dat zijn veruit hun beste posities. Zoals Cvitanich ongetwijfeld gewoon het beste is als in de spits.

Niet meer aanklooien met een misschien is hij wel goed op 10 speler dus, maar gewoon een spelverdeler op 10 zetten. Aissati dus.
pi_60169318
10 miljoen my ass!

En laat Sulej maar mooi op rechts ! Hij kan met een voorzet dan wel individuele actie wat teweeg brengen op de flanken (zelfde geld voor Suarez)!
A.F.C.A.
pi_60169387
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 16:08 schreef Triptamine het volgende:

[..]

quote:
Vertonghen heeft er zin in en wil 'gewoon kampioen worden'
Written by Jacques Happe
Thursday, 17 July 2008

Het voetballen kon sommige Ajacieden niet snel genoeg weer beginnen. “Mijn moeder werd al een beetje gek van me, zo graag wilde ik weer”, vertelt Jan Vertonghen exclusief aan highlow.nl. “Ik heb het absoluut gemist.”

Voetballers die graag naar de training gaan, plezier hebben in hun werk. Ajax heeft het nodig om eindelijk weer eens kampioen te worden. Met die instelling kwam Jan Vertonghen deze week naar de eerste training. “Ik heb het absoluut gemist”, vertelde hij tegen highlow.nl. “Het waren twee weken te lang vakantie voor mij. Ik geloof dat het zes weken heeft geduurd. Lang niet gehad zo lang.” Vorig jaar deed de Belg met rugnummer 5 mee aan het EK onder 21 en daardoor had hij een kortere vakantie dan sommige teamgenoten. Maar zes weken vakantie was toch te lang. Hij trappelde van ongeduld. “Mijn moeder werd al een beetje gek van me, want ik loop al zeker drie weken te zeiken dat het voetbal wel weer mag beginnen. Ik ben blij dat ik weer op het veld mag staan.”

Gedurende zo’n vakantie, raakt hij dan nog een voetbal aan, of beperkt dat zich tot een strandbal? “Met de bal heb ik bijna niks gedaan. Vooral een beetje rondlopen thuis.” Pardon? “Ik bedoel hardlopen! Bewegen rondom in de buurt.” Ja, ja, bewegen in het dorpje waar hij woont. “Ja, je moet je conditie wel een beetje onderhouden natuurlijk.” Amsterdam mag een stuk groter zijn, maar zo rond Ajax, is natuurlijk ook een soort dorpsgevoel. “Ja, het is leuk iedereen weer te zien. Ik was helemaal blij toen ik maandagochtend wakker werd en zag dat het acht uur was. Om kwart over acht was ik al weg!”

Jan Vertonghen heeft er dus zin in. Nadat Adrie Koster aan het eind van afgelopen seizoen Urby Emanuelson steeds meer uit de verdediging weghaalde en op het linker middenveld posteerde, lijkt nu ook Marco van Basten voor deze keuze te gaan. Jan heeft rugnummer 5 toebedeeld gekregen en Urby loopt dit seizoen met nummer 8 op zijn rug. Voor Jan was maandag de eerste keer dat hij onder de oud-Wereldspeler van het Jaar mocht trainen.

“Ja, dat was leuk. Ik heb niet eerder onder hem mogen samenwerken en het is toch wel een apart gevoel. Veel over gehoord en gelezen natuurlijk. Ik vind het mooi om onder hem te mogen spelen.” Ze hadden elkaar al eens eerder ontmoet, om kennis te maken. “Ik had hem al een keer de hand geschud, maar maandag was de eerste keer dat ik echt met hem praatte.” Het betekende ook de hand schudden van nieuwe spelers. “Zoveel waren het niet, alleen Darío Cvitanich en Miralem Sulejmani. Het is leuk om die jongens hier te zien.”

Is Vertonghen er nu klaar voor? “Om te trainen wel, maar om te spelen nog niet. Daar gaan we aan werken natuurlijk, maar ik heb er wel heel veel zin in. Ik zorg wel dat ik er zaterdag klaar voor ben.” Want aanstaande zaterdag staat de eerste oefenwedstrijd al op het programma. Dan wachten de hoofdklassers van Noordwijk. “Ja, leuk. Ze hebben tegen AZ gespeeld en dat verloren ze me maar 3-0. Het zal meteen een serieus wedstrijdje worden en dat is wel leuk.”

Kijkt Jan Vertonghen uit naar het seizoen, waarin ze eindelijk landskampioen gaan worden? Hij lacht. “Ja, dat zeggen we elk jaar en we moeten het nu maar eens een keertje gaan doen. Niet teveel rond roepen, maar de daad eens bij het woord voegen. Ik ben er klaar voor. Absoluut!”
pi_60169510
Aissati bijna binnen dus
AFC AJAX
pi_60169904
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 16:59 schreef BonJovi het volgende:
Aissati bijna binnen dus
Daar ga ik wel vanuit. Goede transfer!
  donderdag 17 juli 2008 @ 17:20:17 #182
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_60169987
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 16:10 schreef tha_dark het volgende:

[..]
Laat De Jong en Aissati maar vechten om een basisplaats, worden ze allebei alleen maar beter van
Aissati verwacht dat hij bij Ajax gewoon een basisplaats krijgt, als hij daarvoor moet vechten is dat te veel moeite voor hem .
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_60170021
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 17:20 schreef -SG- het volgende:

[..]

Aissati verwacht dat hij bij Ajax gewoon een basisplaats krijgt, als hij daarvoor moet vechten is dat te veel moeite voor hem .
Alle PSV'ers bedenken dat soort uitspraken "Ik wil een basisplaats"... Hij zegt gewoon dat hij de nodige minuten wil maken, duidelijk.
  donderdag 17 juli 2008 @ 17:22:43 #184
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_60170038
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 17:21 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Alle PSV'ers bedenken dat soort uitspraken "Ik wil een basisplaats"... Hij zegt gewoon dat hij de nodige minuten wil maken, duidelijk.
Moet hij er wel voor willen werken, als hij minuten wil maken en daarvoor vecht kan hij ook vechten voor meer minuten en dus een basisplaats.
  donderdag 17 juli 2008 @ 17:35:05 #185
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_60170286
Toch grappig, al seizoenen prijst elke lamp Aissati de hemel in als toptalent en nu opeens zou hij niet 100% geven op de training, is hij overgewaardeerd en zou hij lui en laks zijn. .
-
pi_60170313
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 17:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
Toch grappig, al seizoenen prijst elke lamp Aissati de hemel in als toptalent en nu opeens zou hij niet 100% geven op de training, is hij overgewaardeerd en zou hij lui en laks zijn. .
Waan van de dag. Die is ons ook niet altijd vreemd
  donderdag 17 juli 2008 @ 18:09:56 #187
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_60170858
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 17:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
Het is een toptalent maar als je je niet 100% geeft op de training dan ben je niet meteen toptalent af hoor. Het talent zal hij behouden. Maar als hij speelminuten maakt moet hij die maar afdwingen met zijn voeten en niet met zijn mond.
  donderdag 17 juli 2008 @ 18:12:26 #188
51286 w00h00
Digital man!
pi_60170911
Waar komt dat bericht van 10 miljoen invredesnaam vandaan.

In de gelderlander stond vanmorgen nog dat Psv 4 miljoen vraagt, en dat Ajax met het verhoogde bod hierbij in de buurt zou komen.

[ Bericht 1% gewijzigd door w00h00 op 17-07-2008 18:32:16 ]
pi_60171199
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 13:48 schreef Rumille het volgende:
Ja die heb ik.. hij heeft in 71 wedstrijden 4 goals gemaakt en 2 assists. Als aanvallende middenvelder is dat natuurlijk een geweldig rendement. Let wel het waren maar 3000 minuten wat gelijk staat aan 33,3 wedstrijden. Dus eigenlijk 1 seizoen. 1 vol seizoen is dus 4 goals en 2 assists.

Niet meer dan 3mil voor betalen dus.
  donderdag 17 juli 2008 @ 18:31:20 #190
51286 w00h00
Digital man!
pi_60171290
Urby heeft eindelijk leren verdedigen.

Hier Urby een taart voor jou!
  donderdag 17 juli 2008 @ 18:43:02 #191
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_60171535
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 18:09 schreef -SG- het volgende:

[..]

Het is een toptalent maar als je je niet 100% geeft op de training dan ben je niet meteen toptalent af hoor. Het talent zal hij behouden. Maar als hij speelminuten maakt moet hij die maar afdwingen met zijn voeten en niet met zijn mond.
De conclusie dat hij niet 100% geeft op de training komt voort uit de aanname dat iedereen die 100% geeft op de training wel een basisplaats of veel speelminuten krijgt.

Een aanname op basis van helemaal niks dus.
pi_60171713
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 18:31 schreef w00h00 het volgende:
Urby heeft eindelijk leren verdedigen.

[ afbeelding ]

Hier Urby een taart voor jou!
Waarom staat er een EURO 08 logo op?
pi_60171806
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 18:50 schreef Mindstate het volgende:

[..]

Omdat hij een of andere EK pool heeft gewonnen
No bitch to me
  donderdag 17 juli 2008 @ 18:55:50 #194
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_60171834
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 18:50 schreef Mindstate het volgende:

[..]

Hij heeft de EK poule bij AJAX gewonnen.
pi_60172676
Gehoord:

Leonardo: ,,Wanneer komt Aziaat?"
Hij bedoelde Aissati.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_60173120
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 19:34 schreef kevin6188 het volgende:
Gehoord:

Leonardo: ,,Wanneer komt Aziaat?"
Hij bedoelde Aissati.
Bij de training?
Misschien heeft Ajax wel een groot Chinees talent op t oog
pi_60173288
Nee, was niet op de training. Laatst was 'ie ook boos dat 'ie Bokito niet zag in de dierentuin.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_60173519
Tien miljoen (en zelfs vijf miljoen) voor een Aissati dat nog slechts een talent is, is echt veel en veel te veel. Leuk hoor dat het kapitaal op het veld moet staan, maar je kunt ook overdrijven. Sulejmani heeft zich binnen één seizoen bewezen, Aissati heeft amper gespeeld. Ik wil hem best hebben, maar voor maximaal 3-4 miljoen.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  donderdag 17 juli 2008 @ 20:16:28 #199
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_60173583
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 18:54 schreef TornadoDK het volgende:

[..]

Omdat hij een of andere EK pool heeft gewonnen
Hm, die Urby kan dus aardig gokken, hij laat de tgenstander vaak scoren... Hmmm... het kwartje begint te vallen...
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_60173710
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 20:13 schreef RayMania het volgende:
Tien miljoen (en zelfs vijf miljoen) voor een Aissati dat nog slechts een talent is, is echt veel en veel te veel. Leuk hoor dat het kapitaal op het veld moet staan, maar je kunt ook overdrijven. Sulejmani heeft zich binnen één seizoen bewezen, Aissati heeft amper gespeeld. Ik wil hem best hebben, maar voor maximaal 3-4 miljoen.
Aissati komt voor de toekomst .. die jongen moet je de kans geven . Je gaat altijd aan die jongen verdienen want dat hij kan voetballen is gewoon 100% zeker. Dat sommige zeggen laat siem d ejong spelen..nou laat ze lekke rvoor die plek knokken.. van eerlijke concurrentie is nog nooit iemand slechter geworden.

Wat ik wel mooi vind is dat Ajax eindelijk inkoopt met het oog op d etoekomst.. die jongens gaan groeien en dan heb je over een jaar of twee een heel erg goed ingespeeld elftal.
pi_60173804
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 20:22 schreef Chadi het volgende:

[..]

Aissati komt voor de toekomst .. die jongen moet je de kans geven . Je gaat altijd aan die jongen verdienen want dat hij kan voetballen is gewoon 100% zeker. Dat sommige zeggen laat siem d ejong spelen..nou laat ze lekke rvoor die plek knokken.. van eerlijke concurrentie is nog nooit iemand slechter geworden.

Wat ik wel mooi vind is dat Ajax eindelijk inkoopt met het oog op d etoekomst.. die jongens gaan groeien en dan heb je over een jaar of twee een heel erg goed ingespeeld elftal.
Huntelaar, Sulejmani en Suarez zijn over 2 jaar allemaal echt wel weg hoor. Kunnen ze weer opnieuw beginnen met het samenstellen van een elftal. Allemaal leuk en aardig met dat, oog op de toekomst, maar feit is dat het gewoon amper mogelijk is om aan een team te bouwen want je raakt elk seizoen wel weer enkele sleutelspelers kwijt...
Koning.
pi_60173806
10 miljoen voor Aissati.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_60173820
En wat met Perez dan?
pi_60173832
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 20:27 schreef F1Bas het volgende:
En wat met Perez dan?
Die gaat denk ik naar PSV
pi_60173851
quote:
'Links, rechts, voor en achter: transfer Aissati zit vast'

17/07/2008 20:11

Het ziet er niet naar uit dat PSV en Ajax snel tot een akkoord komen over de transfer van Ismail Aissati van Eindhoven naar Amsterdam. De onderhandelingen vlotten niet. PSV zegt niet langer definitief nee tegen Ajax, maar de partijen lig nog ver uit elkaar.

'We zijn bezig met een creatieve oplossing', licht PSV-manager Adrie van Kraaij toe in het AD. 'Wij hebben het linksom geprobeerd en rechtsom, Ajax van voor en van achter. Maar veel schot zit er niet in de zaak.'

Zowel Ajax als PSV lijkt geen haast te hebben om de negentienjarige middenvelder te verhandelen. 'Als de standpunten niet opeens drastisch wijzigen, zie ik geen snel akkoord. Wij hebben ook helemaal geen haast. Sterker, we willen Aissati het liefst niet kwijt', aldus Van Kraaij.

Aissati wil zelf zo snel mogelijk vertrekken bij PSV. Hij vindt dat hij veel te weinig speeltijd krijgt en dat de clubleiding de beloftes die ze hem hadden gedaan bij de gesprekken over een nieuw contract niet heeft waargemaakt.
Trouwens....
pi_60173871
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 20:27 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Huntelaar, Sulejmani en Suarez zijn over 2 jaar allemaal echt wel weg hoor. Kunnen ze weer opnieuw beginnen met het samenstellen van een elftal. Allemaal leuk en aardig met dat, oog op de toekomst, maar feit is dat het gewoon amper mogelijk is om aan een team te bouwen want je raakt elk seizoen wel weer enkele sleutelspelers kwijt...
Huntelaar wel maar die andere twee heb ik wel mijn twijfels over. Die krijgen na dit jaar denk ik een verlenging aangeboden.
pi_60173942
Gaat Luque nu naar Roda jC?
pi_60174069
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 20:29 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Trouwens....
Allemaal onderhandelingstactieken.
pi_60174278
quote:
Ajax verlegt blik vacature-Heitinga
Door MAARTEN WIJFFELS

AMSTERDAM - Ajax moet zijn blik verleggen in de zoektocht naar een opvolger van John Heitinga. De beoogde eerste kandidaat voor de vacature, de Braziliaan Henrique, gaat zo goed als zeker naar Bayer Leverkusen. De Duitse club claimde er gisteren met FC Barcelona bijna uit te zijn over het huren van de 21-jarige verdediger, die rechtstreeks overkomt uit de Braziliaanse competitie.

Ajax heeft de afgelopen periode ook een aantal andere centrale verdedigers gescout. Die pistes worden inmiddels intensiever verkend. Het gaat daarbij om buitenlandse spelers, die nu al in een Europese competitie uitkomen.

Ondertussen wacht Ajax ook op een adviesrapport over de mogelijke beëindiging van de beursnotering. ,,We zijn in gesprek met adviseurs,’’ stelt Ajax-voorzitter Uri Coronel. ,,Ik hoop binnen een paar maanden te kunnen zeggen welke kant het opgaat.’’

Het is volgens Coronel niet zo dat de beslissing over stoppen of doorgaan al is genomen. ,,We onderzoeken de mogelijkheid om te stoppen, maar het advies van experts kan ook luiden dat het te duur is om van de beurs te gaan.’’

Voor eind augustus neemt Ajax een definitief besluit over de invulling van de functie van algemeen directeur. Op die post begint Henri van der Aat aan de vijfde maand van zijn interim-periode van een halfjaar. ,,We zouden het interim-contract van Henri straks met nog twee maanden kunnen verlengen,’’ zegt Uri Coronel.

,,Maar bij de start van de competitie wil je duidelijkheid. Van der Aat is niet dé directeur uit het profiel, maar hij doet het erg goed. Als uit de Raad van Commissarissen iedereen terug is van vakantie en op transfergebied is het werk gedaan, dan nemen we een beslissing.’’
pi_60174326
Die Bodul spreekt echt goed Nederlands.
pi_60174653
quote:

[..]

Trouwens....
Creatieve oplossing. Dus gewoon een spelersruil met daarbij een bedrag als Ajax-bod.
  donderdag 17 juli 2008 @ 21:21:33 #212
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_60174824
quote:

[..]

Trouwens....
Nog geen drie dagen terug mocht ie overal heen, behalve Ajax. Aldus diezelfde pipo.
-
pi_60175518
quote:
Ajax wil Vermaelen niet naar de Spelen laten gaan
Geschreven door: Maurice Heijkoop - Bron: AD Sportwereld Pro - Discussieer hierover

Het Algemeen Dagblad weet te melden dat Ajax de regels omtrent het afstaan van voetballers voor de Olympische Spelen onderzoekt. De Amsterdammers willen de blessuregevoelige Thomas Vermaelen liever thuis houden. Deze week had de Amsterdamse club een gesprek met de Belgische verdediger, maar vooralsnog is Ajax niet van plan een Olympische droom te dwarsbomen.

Ook de nieuwste aankoop Miralem Sulejmani is momenteel geblesseerd, maar de kans is aanwezig dat ook hij straks geselecteerd wordt voor het Olympisch team. Ajax wil de Serviër ook het liefst in Amsterdam houden.

Wat dat betreft volgt Ajax de zaak rond Vincent Kompany met interesse. HSV weigert de Belg af te staan voor de Olympische Spelen in Peking, in augustus. Spelers tot 23 jaar moeten echter worden vrijgegeven voor een groot evenement. De Duitse club uit Hamburg heeft inmiddels een advocaat ingehuurd om te onderzoeken of dat daadwerkelijk klopt. De Duitsers denken namelijk dat de regels niet waterdicht zijn, omdat het evenement niet op de officiële FIFA-kalender staat.
hopelijk lukt het
pi_60175520
Hej joodjes. Even bijlezen zeg. Meteen even de groetjes vanuit Calella.

Eerste training, Bodul, Aissati...
pi_60175606
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 21:21 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Nog geen drie dagen terug mocht ie overal heen, behalve Ajax. Aldus diezelfde pipo.
Aissati komt echt wel. Al heb ik liever niet dat het pas half of eind augustus lukt. En voorlopig zit De Telegraaf met werkelijk alles goed wat Ajax betreft de laatste tijd en die schrijven dat de transfer vrijwel rond is. AD moet in Sportwereld ook veel te veel pagina's vullen waardoor minder boeiende dingen nog wel eens opgeblazen worden.

Dat van Vermaelen vind ik wel positief. Al moet het niet net zo'n rel worden als Kompany/HSV.
pi_60175659
Verhaaltje over wat men zoal op de training doet. Zou het een goeie zaak vinden als Bassie probeert Ajax fitter te krijgen.
http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=66880
pi_60175946
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 22:01 schreef kevin6188 het volgende:
Verhaaltje over wat men zoal op de training doet. Zou het een goeie zaak vinden als Bassie probeert Ajax fitter te krijgen.
http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=66880
Dat wel maar is dit soort trainingen niet heel gewoon aan t begin van t seizoen?
pi_60176290
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 22:12 schreef Longmen het volgende:

[..]

Dat wel maar is dit soort trainingen niet heel gewoon aan t begin van t seizoen?
Jawel. Maar een nieuwe conditietrainer, werken met hartslagmeters bij alle spelers, lijkt erop dat Ajax er wat serieuzer mee bezig is. Dat gevoel heb ik tenminste.
  donderdag 17 juli 2008 @ 22:28:39 #219
131729 jna
pi_60176342
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 22:26 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Jawel. Maar een nieuwe conditietrainer, werken met hartslagmeters bij alle spelers, lijkt erop dat Ajax er wat serieuzer mee bezig is. Dat gevoel heb ik tenminste.
Zelfde conditietrainer en hartslagmeters als vorig seizoen hoor
Jawel, je keek.
pi_60176370
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 22:28 schreef jna het volgende:

[..]

Zelfde conditietrainer en hartslagmeters als vorig seizoen hoor
Ik dacht dat die gast ook nieuw was. !

Kon me zoiets herinneren:
quote:
Met ingang van 1 januari 2008 zal het dienstverband van Laurens Ebben met Ajax ontbonden worden.

De taken van de 41-jarige conditietrainer worden verdeeld over de overige leden van de technische staf van de A-selectie. Ebben kwam aan het begin van het seizoen 2006-2007 naar Ajax. Er wordt dit seizoen geen vervanger voor hem aangetrokken.
  donderdag 17 juli 2008 @ 22:30:48 #221
131729 jna
pi_60176392
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 22:29 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Ik dacht dat die gast ook nieuw was. !
Alleen in de medische staf zijn wat wijzigingen
Jawel, je keek.
pi_60176442
Wat ik zo lees moest Wormhoudt toch echt weg toen Ten Cate kwam en zat hij vooral bij de jeugd...
Hij heeft dat nieuwe programma - met judo enzo - in elkaar geknutseld.

Zie hier:http://renvogel.files.wor(...)7-rene-wormhoudt.pdf
  donderdag 17 juli 2008 @ 22:43:28 #223
131729 jna
pi_60176695
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 22:33 schreef kevin6188 het volgende:
Wat ik zo lees moest Wormhoudt toch echt weg toen Ten Cate kwam en zat hij vooral bij de jeugd...
Hij heeft dat nieuwe programma - met judo enzo - in elkaar geknutseld.

Zie hier:http://renvogel.files.wor(...)7-rene-wormhoudt.pdf
Onder Ten Cate was het Ebbens inderdaad. Daar heb je gelijk in Was even vergeten dat Ten Cate vorig jaar wel de voorbereiding heeft gedaan (dus Ebbens ook)
Jawel, je keek.
pi_60176780
Komt die gekke Mocro nog?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_60176862
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 22:46 schreef denthemen het volgende:
Ja.
pi_60177924
quote:
Ajax heeft de afgelopen periode ook een aantal andere centrale verdedigers gescout. Die pistes worden inmiddels intensiever verkend. Het gaat daarbij om buitenlandse spelers, die nu al in een Europese competitie uitkomen.
Ik ben benieuwd. Als ze maar niet echt met Oleguer komen aanzetten...
pi_60177979
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 23:39 schreef Radegast het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd. Als ze maar niet echt met Oleguer komen aanzetten...
Welke haalbare speler(s) haal jij graag dan?
pi_60178088
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 23:41 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Welke haalbare speler(s) haal jij graag dan?
Patrick Muller (Lyon, moet daar weg), Abdoulaye Meite (Bolton, moet daar weg), John Mensah (Rennes), Marek Suchy (Slavia Praag) om er eens een paar te noemen...Je kunt het altijd proberen.

En in Nederland vind ik Ryan Donk nog steeds een goede optie.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 00:04:06 #229
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_60178360
Echt.. als ajax 10 mln neer legt voor Aissati

dan koop dat lelijke ajax uit shirt met bedrukking Aissati er op
pi_60178390
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 00:04 schreef Whiteguy het volgende:
Geloof je toch niet echt he?
pi_60178392
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 00:04 schreef Whiteguy het volgende:

dan koop dat lelijke ajax uit shirt met bedrukking Aissati er op
Schoen opeten #6: Sambal bij?
  vrijdag 18 juli 2008 @ 00:13:37 #232
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_60178537
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 00:06 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Geloof je toch niet echt he?
Daarom kan ik het met een gerust hart zeggen

Alhoewel ajax al eerder -te- veel geld heeft betaalt voor Sulejmani... Hij is wel goed.. maar geen 16,5 mln - goed. Daar koop je 2,5 Suarez'en voor.
pi_60179008
owh fijn meneer van de financien van de wereld komt ff hier praten hoor jezus rot op man
AFC AJAX
  vrijdag 18 juli 2008 @ 01:02:11 #234
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_60179380
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 00:40 schreef BonJovi het volgende:
owh fijn meneer van de financien van de wereld komt ff hier praten hoor jezus rot op man
Het is midden in het transfer seizoen en dan is praten over finacien opeens bullshit? Komop man...
Ik wil graag dat Aissati blijft bij psv, maar alles boven de 5 mln is gewoon waanzin.

[ Bericht 25% gewijzigd door RayMania op 18-07-2008 07:18:47 ]
pi_60179473
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 01:02 schreef Whiteguy het volgende:

[..]

Het is midden in het transfer seizoen en dan is praten over finacien opeens bullshit? Komop man...
Ik wil graag dat Aissati blijft bij psv, maar alles boven de 5 mln is gewoon waanzin.

Maar ik begrijp dat jij het niet zo op financien hebt ...
[..]
Ik vind het zo grappig is dat zoveel niet Ajacied zich zo druk om 'ons' geld maken(Sulejmani en nu Aissati). Wij kunnen het tenminste uitgeven en daar ben ik blij mee!
  vrijdag 18 juli 2008 @ 01:12:39 #236
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_60179523
Ik maak me er wel druk om, omdat het geld is wat dan naar psv gaat, en wij zijn zo rijk niet.
pi_60179725
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 22:46 schreef denthemen het volgende:
Zal nog wel ff duren
  vrijdag 18 juli 2008 @ 02:56:58 #238
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_60180538
Verwacht eigenlijk dat morgen na 17.00 de komst van Aissati bekend wordt gemaakt.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 07:01:52 #239
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_60181031
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 02:56 schreef twi het volgende:
Verwacht eigenlijk dat morgen na 17.00 de komst van Aissati bekend wordt gemaakt.
laten we het hopen, dan kunnen we ons daarna richten op de verdediging!
ziet er naar uit dat Henrique naar leverkussen gaat dus we zullen nog even goed moeten doorzoeken!
  vrijdag 18 juli 2008 @ 08:15:48 #240
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60181328
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 23:46 schreef Radegast het volgende:

[..]

Patrick Muller (Lyon, moet daar weg), Abdoulaye Meite (Bolton, moet daar weg), John Mensah (Rennes), Marek Suchy (Slavia Praag) om er eens een paar te noemen...Je kunt het altijd proberen.

Fernando Meira misschien nog?
pi_60181395
moet Lucio trouwens niet ook weg bij Bayern?
  vrijdag 18 juli 2008 @ 08:50:46 #242
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_60181696
quote:

[..]

idd genoeg keus, mensah of donk, daar moeten we met wat meer interesse naar kijken imo!
pi_60182225
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 08:50 schreef Kali-Mist1 het volgende:

[..]

idd genoeg keus, mensah of donk, daar moeten we met wat meer interesse naar kijken imo!
Patrick Muller is toch die ex psv-er?
  vrijdag 18 juli 2008 @ 09:26:42 #244
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60182229
Denk dat ik morgen misschien toch maar even naar Noordwijk ga.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 09:26:52 #245
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_60182233
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 21:13 schreef RayMania het volgende:

[..]

Creatieve oplossing. Dus gewoon een spelersruil met daarbij een bedrag als Ajax-bod.
Nee, heeft met het percentage bij doorverkoop te maken.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 09:27:33 #246
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60182244
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 09:26 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Patrick Muller is toch die ex psv-er?
Nee, dat is André Ooijer.
pi_60182251
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 09:27 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

vrijdag 18 juli 2008 @ 09:28:21 #248
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60182252
Kunnen we die Dirk Marcellis ook niet meteen ophalen in Eindhoven?
  vrijdag 18 juli 2008 @ 09:31:14 #249
154605 Gijsbrecht2
irreligieus
pi_60182296
Goede aankoop, die Aissati.
Sportieve inbreng
pi_60182346
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 09:28 schreef M0NTANA het volgende:
Kunnen we die Dirk Marcellis ook niet meteen ophalen in Eindhoven?
Dat zou ik wel zien zitten
  vrijdag 18 juli 2008 @ 09:34:50 #251
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_60182352
Hopelijk vandaag dan eindelijk wel positief Marokkanennieuws.
  Redactie Games vrijdag 18 juli 2008 @ 09:35:01 #252
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_60182357
Ajax doet onderzoek naar beursgang

Ajax onderzoekt de mogelijkheden om de beurs te verlaten. Het bestuur is momenteel in afwachting van een adviesrapport over het mogelijk beëindigen van de beursnotering.

"We zijn in gesprek met adviseurs", zegt voorzitter Uri Coronel tegen AD Sportwereld. "Ik hoop binnen een paar maanden te kunnen zeggen welke kant het opgaat."

Coronel benadrukt wel dat de beslissing over stoppen of doorgaan nog niet is genomen. "We onderzoeken de mogelijkheden om te stoppen, maar het advies van de experts kan ook luiden dat het veel te duur is om van de beurs te gaan."

Verder neemt Ajax in augustus definitief een beslissing over de vacature van algemeen directeur. Op die positie begint Henri van der Aat aan de vijfde maand van zijn interim-periode van een half jaar. "We zouden het interim-contract van Henri straks met nog twee maanden kunen verlengen", weet Coronel.

"Maar bij de start van de competitie wil je duidelijkheid. Van der Aat is niet dé directeur uit het profiel, maar hij doet het erg goed. Als uit de Raad van Commissarissen iedereen terug is van vakantie en op transfergebied het werk is gedaan, dan nemen we een beslissing."
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
pi_60182407
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 09:27 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

pi_60182504
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 01:08 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Ik vind het zo grappig is dat zoveel niet Ajacied zich zo druk om 'ons' geld maken(Sulejmani en nu Aissati). Wij kunnen het tenminste uitgeven en daar ben ik blij mee!
Waar ik nog VEEL blijer mee ben is dat het eindelijk ook eens daadwerkelijk wordt uitgegeven.
pi_60183013
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 09:44 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Waar ik nog VEEL blijer mee ben is dat het eindelijk ook eens daadwerkelijk wordt uitgegeven.
Wat een verademing vergeleken met vorige zomer. Natuurlijk is het geen garantie maar ik heb echt zin in de competitie.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 10:18:28 #256
154605 Gijsbrecht2
irreligieus
pi_60183231
Crisis in Eindhoven?
Voorspoed in Amsterdam!!!
Sportieve inbreng
pi_60183290
Op het moment dat het tot een grote modeshow gaat leiden dus herrie in d etent dan breekt daar de hel los en komt alles eruit wat verborgen zit. De media gaat dan op die hele ploeg zitten als een zwerm vliegen.. EN dat is ook niet goed voor de ploeg.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 10:25:34 #258
51286 w00h00
Digital man!
pi_60183374

vrijdag 18 juli 2008 @ 10:30:15 #259
154605 Gijsbrecht2
irreligieus
pi_60183468
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 10:25 schreef w00h00 het volgende:
[ afbeelding ]

Bij veel blessures zetten we gewoon de technische staf in de basis.
Sportieve inbreng
  vrijdag 18 juli 2008 @ 10:30:58 #260
154605 Gijsbrecht2
irreligieus
pi_60183481
+ Frank de Boer.
Sportieve inbreng
pi_60183698
quote:
[ afbeelding ]

Uri's Angels
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  vrijdag 18 juli 2008 @ 10:42:28 #262
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_60183744
quote:
[ afbeelding ]

Jezus, wat een voetballers waren dat zeg .
Volgens mij is er nog nooit, waar dan ook en bij welke club dan ook, zo'n goede trainersstaf geweest. En ik bedoel goed in de zin van voetballend.
-
  vrijdag 18 juli 2008 @ 10:45:20 #263
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_60183819
quote:
VfB Stuttgart meldt zich mogelijk binnenkort voor Khalid Boulahrouz. De verdediger van Chelsea komt in beeld indien Fernando Meira bij de Bundesliga-club vertrekt. De Oranje-international heeft een afkoopsom van acht miljoen euro. (Stuttgarter Zeitung)
-
pi_60183843
Leuk zeg om Bergkamp weer bij Ajax te zien.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 10:47:34 #265
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60183886
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 10:45 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]
Dan moeten wij Fernando Meira maar halen, want schijnt dat Khalid Boulahrouz waarschijnlijk niet komt.
pi_60183933
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 10:47 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Dan moeten wij Fernando Meira maar halen, want schijnt dat Khalid Boulahrouz waarschijnlijk niet komt.
Ik snap de hoop op Boulahrouz ook niet..? Hij is goed, maar mensen gingen er al vanuit dat hij zou komen, maar waarom??
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  vrijdag 18 juli 2008 @ 10:49:21 #267
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_60183935
quote:
Marek Suchy (Slavia Praag)
Mwoh, ook al is Slavia kampioen geworden en hebben ze van Ajax gewonnen, het was meer het collectief en niet echt de individuele klasse van de spelers. Dus ik zie Ajax hier niet veel sterker mee worden met alle respect voor Marek.
pi_60183986
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 10:49 schreef denthemen het volgende:

[..]

Ik snap de hoop op Boulahrouz ook niet..? Hij is goed, maar mensen gingen er al vanuit dat hij zou komen, maar waarom??
Omdat die geruchten hun hoogtepunt kenden toen hij enkele goede wedstrijden speelde op het EK.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 10:55:19 #269
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60184090
Al sinds hij op de bank/tribune belandde bij CFC (2006/07), hoop ik op Boulah.
pi_60184839
pi_60184945
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 11:24 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[ afbeelding ]
Dennis
A.F.C.A.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 11:40:53 #272
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_60185253
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 11:29 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Dennis
Ja leuk, verdedigers wil ik zien!
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_60185313
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 11:40 schreef HeatWave het volgende:

[..]

pi_60185357
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 11:42 schreef sjimz het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
!
pi_60185445
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 11:40 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Die zijn op . Heb je het nog niet gelezen?
  vrijdag 18 juli 2008 @ 12:26:32 #276
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_60186444

Helden .
  vrijdag 18 juli 2008 @ 12:42:36 #277
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_60186810
quote:
[ afbeelding ]
Nou kom op Klaas-Jan. Het lijkt me geen straf om daar een seizoen mee te werken.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 12:45:18 #278
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_60186855
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 12:42 schreef Trancelocator het volgende:
Nou kom op Klaas-Jan. Het lijkt me geen straf om daar een seizoen mee te werken.
Hij kan er nog heel wat van leren. MvB en DB zijn tenslotte twee van de beste spitsen die Nederland ooit gekend heeft .
pi_60186894
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 12:26 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]

Helden .
Dennis
Dankzij zijn aanwezigheid staat Ajax iedere wedstrijd eigenlijk al met 1-0 voor
  vrijdag 18 juli 2008 @ 12:49:29 #280
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_60186965
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 12:46 schreef Robar het volgende:

[..]

Dennis
Dankzij zijn aanwezigheid staat Ajax iedere wedstrijd eigenlijk al met 1-0 voor
Wat dus weer teniet wordt gedaan door dit:
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 11:42 schreef sjimz het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
pi_60187131
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 12:49 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Wat dus weer teniet wordt gedaan door dit:
[..]

Ach, tel daarbij op, dat MvB het geluk aan zijn jodokus heeft hangen en we staan weer voor
  vrijdag 18 juli 2008 @ 13:01:21 #282
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_60187243
quote:
PSV en Ajax eens over Aissati
Uitgegeven: 18 juli 2008 12:55
Laatst gewijzigd: 18 juli 2008 12:56

EINDHOVEN - Ismaïl Aissati verruilt PSV voor Ajax. Beide voetbalclubs werden het vrijdagochtend eens over de transfersom van de 19-jarige middenvelder, zo liet manager Adrie van Kraaij van PSV weten.
ANP

Aissati moet nu nog overeenstemming met Ajax bereiken.
pi_60187277
En het zou nog wel eens lang kunnen duren.

Nu kijken of Aissati bij Ajax wel genoegen neemt met geen garantie op een basisplek.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  vrijdag 18 juli 2008 @ 13:02:41 #284
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  vrijdag 18 juli 2008 @ 13:03:26 #285
121310 venomsnake
El Saltador
pi_60187296
Mooie aankoop van Ajax.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60187300
Hopelijk maximaal 5 miljoen
  vrijdag 18 juli 2008 @ 13:03:51 #287
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_60187303
Ajax en PSV eens over Aissati
Geschreven op vrijdag, 18 juli om 13:01

Ismaïl Aissati verruilt PSV voor Ajax, zo meldt het ANP. Beide voetbalclubs werden het vrijdagochtend eens over de transfersom van de negetienjarige middenvelder, zo liet manager Adrie van Kraaij van PSV weten. Aissati moet nu nog overeenstemming met de Amsterdammers bereiken. Klik hier! Beide clubs hadden regelmatig contact over de overgang van het talent, maar de standpunten lagen behoorlijk ver uiteen. "We zijn bezig met een creatieve oplossing", liet van Kraaij donderdag nog weten. "Wij hebben het linksom geprobeerd en rechtsom, Ajax van voor en van achter. Maar veel schot zit er niet in de zaak."

PSV had aanvankelijk geen trek Aissati naar Amsterdam te laten vertrekken. Maar gezien de standvastigheid van de jeugdinternational te willen vertrekken uit Eindhoven, werd dat standpunt min of meer verlaten. Aissati stond in de winterstop ook al concreet in de belangstelling van Ajax. Maar toen kwam het niet van een transfer omdat Ajax vond dat PSV een te hoge transfersom.

Aissati koos vervolgens voor een verbeterd contract bij PSV, maar die verbintenis is echter nooit ondertekend. Het kamp van Aissati claimde om die reden dat de middenvelder maar tot de zomer van 2009 onder contract stond in Eindhoven.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 13:04:42 #288
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_60187316
quote:
[ afbeelding ]
Dit jaar komen Bergkamp, Blind en van Basten naar de loting van UEFA Cup, trekt toch wel wat meer bekijks dan het duo Jaakke/van Geel.
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
  vrijdag 18 juli 2008 @ 13:04:52 #289
121310 venomsnake
El Saltador
pi_60187322
Nog geen 14 uur geleden schreef het AD:
quote:
Geen snel akkoord Aissati verwacht
...
pi_60187344
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 13:04 schreef venomsnake het volgende:
Nog geen 14 uur geleden schreef het AD:
[..]

...
Tja, relatief he. Als ze die complete 14 uur gebruikt hebben om te overleggen, is dat toch een lange vergadering, maar is het voor ons natuurlijk maar kort.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  vrijdag 18 juli 2008 @ 13:07:37 #291
121310 venomsnake
El Saltador
pi_60187380
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 13:06 schreef Suijk het volgende:

[..]

Tja, relatief he. Als ze die complete 14 uur gebruikt hebben om te overleggen, is dat toch een lange vergadering, maar is het voor ons natuurlijk maar kort.
Zo kun je het ook bekijken inderdaad.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 13:08:13 #292
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_60187393
Mooi dat ze het met PSV eens zijn geworden, nu even snel de zaken met Aissati regelen
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  vrijdag 18 juli 2008 @ 13:09:35 #293
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_60187425
Is dit het einde van Perez?
  vrijdag 18 juli 2008 @ 13:09:36 #294
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_60187426
En het bericht van VI.nl
quote:
Gesteggel ten einde, Aissati kan naar Amsterdam

PSV en Ajax hebben elkaar dan toch gevonden in een afkoopsom voor Ismail Aissati, waarmee de weg vrij is voor een nieuw hoofdstuk van zijn haperende carrière.

PSV was aanvankelijk niet van plan de concurrentie te versterken, maar bleek niet veel later toch bereid te onderhandelen over een transfer van Aissati. De onderhandelingen verliepen allerminst soepel en dreigden uit te gaan lopen op een langlopend proces.

'Wij hebben het linksom geprobeerd en rechtsom, Ajax van voor en van achter. Maar veel schot zit er niet in de zaak', meldde PSV-manager Adrie van Kraaij donderdag. Een dag later bleken de twee clubs minder standvastig en schudden ze elkaar de hand. Dat maakt de weg vrij voor een verbintenis van Aissati in Amsterdam.

Voor Aissati komt daarmee een einde aan een onverkwikkelijk laatste jaar in Eindhoven, waarin hij in conflict raakte met de PSV-leiding. De middenvelder weigerde een mondeling akkoord over een nieuw contract te bezegelen met zijn handtekening. De Eindhovense club zou hem de beloofde speelminuten niet hebben gegeven.

'Ik wil weg bij PSV en dat weet ik al twee maanden', zei Aissati na de eerste training voor het nieuwe seizoen. Een week later heeft de Utrechter zijn zin en mag hij in Amsterdam het ongelijk van zijn PSV-trainers Ronald Koeman en Sef Vergoossen bewijzen.
pi_60187446
Ja voor Maandag is ie gepresenteerd en in de afscheidswedstrijd van Stam zie ik hem wel zn eerste minuten maken.

Welkom Aissati !!!
AFC Ajax, Arsenal, Barcelona, Real Betis !!!
pi_60187452
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 13:02 schreef Suijk het volgende:
En het zou nog wel eens lang kunnen duren.

Nu kijken of Aissati bij Ajax wel genoegen neemt met geen garantie op een basisplek.
Hij is ouder, hopelijk wijzer, hij gaat naar een club waar de trainer het in hem ziet zitten (anders koop je hem niet) en hij heeft genoeg talent. Goede speler, ik ben er best blij mee, maar ik hoop dat het niet te duur was.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 13:11:00 #297
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_60187461
Gefeliciteerd met jullie aankoop. Hopen dat hij genoeg speelminuten krijgt.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 13:13:01 #298
154259 D.zire
Freed from d.zire
pi_60187513
Hmm. Ik ben bang dat ze weer onwijs veel betalen, net als bij Sulejmani. Ach we zullen het wel zien.
Freed from desire, Mind and senses purified.
pi_60187552
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 13:09 schreef Prosac het volgende:
Ga daar maar vanuit.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 13:15:45 #300
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_60187580
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 13:14 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ga daar maar vanuit.
Ben benieuwd wanneer Feyenoord zich meldt.
pi_60187584
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 13:09 schreef Prosac het volgende:
Denk het. Misschien wil Eindhoven hem hebben?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')