Kan er wel "aankoop" of "vacature" neerzetten, maar dan krijg ik weer van die bijdehandte opmerkingen dat men niet weet waar ze spelen. Geloof zelf ook niet in de komst van Khalid Boulahrouz, maar hoop er wel op.quote:
Ben allang blij dat we de JC-schaal dit jaar niet winnen, dat ding brengt ongeluk.quote:Op donderdag 17 juli 2008 08:29 schreef Rejected het volgende:
We gaan roemloos ten onder in het Amsterdam Tournament.
nee hoor, want ik zit vak 121, dus dan komt alles helemaal goed!!quote:Op donderdag 17 juli 2008 08:29 schreef Rejected het volgende:
We gaan roemloos ten onder in het Amsterdam Tournament.
Mag hopen dat je het kaartje gratis hebt gekregenquote:Op donderdag 17 juli 2008 08:40 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
nee hoor, want ik zit vak 121, dus dan komt alles helemaal goed!!
quote:Op donderdag 17 juli 2008 09:11 schreef BoNi het volgende:
[..]
Mag hopen dat je het kaartje gratis hebt gekregen
Waar zie jij dat Leverkusen interesse heeft in Aissati?quote:Op donderdag 17 juli 2008 07:20 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Zou wel een aangename aanwinst zijn voor ons, maare, hoe groot is de intreresse van Leverkussen voor Aissati???
Iedere euro die je betaalt voor het AT vind ik er persoonlijk één teveelquote:Op donderdag 17 juli 2008 09:33 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
hahaha...dacht al, waar blijft de reactie...![]()
het is een kado voor mijn vriendin die haar examens heeft gehaald, zitten normaal gesproken wel wat goedkoper hoor!!!
Tim Krul moet zelf ook willen natuurlijk.quote:Op donderdag 17 juli 2008 09:33 schreef TornadoDK het volgende:
wat vinden jullie eigenlijk van Tim Krul?
Ik vind dat als hij niet te duur is Ajax hem gewoon moet halen. de wedstrijden dat ik hem gezien heb vind ik hem een uitstekende keeper die meer potentie heeft dan Vermeer.
Anders zie ik hem wel naar Heerenveen gaan en dat Ajax hem volgend jaar voor 10 miljoen haalt![]()
Mooi nieuws van Aissati ik hoop dat het snel word afgerond.
En hoevaak hebben ze de afgeloen jaren eigenlijk wel niet gezegd dat er nog een verdediger bij zou komenmaar ik heb voor nu nog wel een beetje hoop. Je zou toch bijna zeggen dat ze er niet onderuit kunnen minimaal 1 verdediger te halen.
Ik hoop gewoon dat Stekelenburg nog blijft. :pquote:Op donderdag 17 juli 2008 09:33 schreef TornadoDK het volgende:
wat vinden jullie eigenlijk van Tim Krul?
Ik vind dat als hij niet te duur is Ajax hem gewoon moet halen. de wedstrijden dat ik hem gezien heb vind ik hem een uitstekende keeper die meer potentie heeft dan Vermeer.
Anders zie ik hem wel naar Heerenveen gaan en dat Ajax hem volgend jaar voor 10 miljoen haalt![]()
Mooi nieuws van Aissati ik hoop dat het snel word afgerond.
En hoevaak hebben ze de afgeloen jaren eigenlijk wel niet gezegd dat er nog een verdediger bij zou komenmaar ik heb voor nu nog wel een beetje hoop. Je zou toch bijna zeggen dat ze er niet onderuit kunnen minimaal 1 verdediger te halen.
las het een paar dagen geleden ergens, kan het niet meer terug vinden, ga er dus ook vanuit dat het een storm in een glas water was, mea maxima culpa!quote:Op donderdag 17 juli 2008 09:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waar zie jij dat Leverkusen interesse heeft in Aissati?
Je bent denk ik in de war met Henrique?quote:Op donderdag 17 juli 2008 09:45 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
las het een paar dagen geleden ergens, kan het niet meer terug vinden, ga er dus ook vanuit dat het een storm in een glas water was, mea maxima culpa!
true, true...quote:Op donderdag 17 juli 2008 09:38 schreef BoNi het volgende:
[..]
Iedere euro die je betaalt voor het AT vind ik er persoonlijk één teveel
raak sowieso in de war deze maanden met alle geruchten, zie door de speculaties het elftal niet meer!!!quote:Op donderdag 17 juli 2008 09:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je bent denk ik in de war met Henrique?
Goede opstelling.quote:Op donderdag 17 juli 2008 07:56 schreef M0NTANA het volgende:
Het begint wel steeds meer op een kampioensploeg te lijken:
[ afbeelding ]
Alleen jammer van het geringe aantal Nederlanders.
Als 'ie zou komen, dan was 'ie er al ja.quote:
Het gering aantal Nederlanders is inderdaad wel jammer, hoewel ik gevoelsmatig Vermaelen en Vertonghen ook als Nederlanders zie.quote:Op donderdag 17 juli 2008 07:56 schreef M0NTANA het volgende:
Het begint wel steeds meer op een kampioensploeg te lijken:
[ afbeelding ]
Alleen jammer van het geringe aantal Nederlanders.
Dat heb ik inderdaad ook. Scheelt ook dat ze al jaren bij Ajax rondlopen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:32 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het gering aantal Nederlanders is inderdaad wel jammer, hoewel ik gevoelsmatig Vermaelen en Vertonghen ook als Nederlanders zie.
quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:32 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het gering aantal Nederlanders is inderdaad wel jammer, hoewel ik gevoelsmatig Vermaelen en Vertonghen ook als Nederlanders zie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |