De speler zelf heeft weinig te zeggenquote:Op donderdag 17 juli 2008 12:19 schreef BoNi het volgende:
[..]
Dat zeker, maar áls Ajax ook echt geïnteresseerd was vraag ik me nu wel af hoe goed de band nou daadwerkelijk is tussen Ajax en Barcelona.
quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die verdedigers komen niet meer.
Het is nu nog maar 54 dagen tot de eerste competitiewedstrijd, en omdat Ajax nu zo bezig is met Aissati, wordt er deze week vrijwel niets geinvesteerd qua tijd in verdedigers. En wanneer je nog maar 50 dagen tot je eerste wedstrijd hebt, is het natuurlijk echt onmogelijk om in de tijd nog een verdediger te vinden en te kopen.
Ik denk dat we het nu wel kunnen vergeten jongens.
Ja het is de schuld van Barcelonaquote:Op donderdag 17 juli 2008 12:33 schreef DJ_Ryow het volgende:
ben toch wel een beetje kwaad op Barca. doordat ze zo fucking lang gewacht hebben is het voor ons de mist in gegaan. mochten we een samenwerking hebben (sommigen menen van wel?) dan kunnen zie die in hun kont steken.
Volgens mij is er geen enkele sprake van een samenwerkingsverband. De enige connectie is Cruijff, en die heeft bij Ajax noch bij Barca zo'n grote vinger in de pap op het moment. En die zal zich uberhaupt niet met dit soort zaken bemoeien.quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:33 schreef DJ_Ryow het volgende:
ben toch wel een beetje kwaad op Barca. doordat ze zo fucking lang gewacht hebben is het voor ons de mist in gegaan. mochten we een samenwerking hebben (sommigen menen van wel?) dan kunnen zie die in hun kont steken.
das jammerquote:Pablo César Aimar verdedigt aankomend seizoen de kleuren van Benfica. Alleen een medische keuring staat een definitieve overgang nog in de weg, openbaarde de Portugese topclub op zijn website.
quote:Nicolae Mitea, Michael Krohn-Dehli en Edgar Manucharyan trainen niet meer mee met de A-selectie van Ajax. Het verbannen drietal moet zich voorlopig melden bij de selectie van Adrie Koster, de trainer van Jong Ajax. De drie spelers passen niet in de toekomstplannen van coach Marco van Basten. Ze mogen daarom uitkijken naar een andere club.
quote:De interesse van Feyenoord in Tim Krul is concreet. De Rotterdammers hebben zich officieel voor de doelman van Newcastle United gemeld. SC Heerenveen lijkt echter de beste papieren te hebben, meldt het AD.
Feyenoord wil Krul namelijk eerst een seizoen huren, om hem vervolgens definitief over te nemen. Newcastle wil hem echter meteen verkopen en daar wil Heerenveen wel aan voldoen. De transfersom bedraagt naar verluidt 2,5 miljoen euro.
Bovendien heeft Heerenveen het voordeel dat men Krul een basisplaats kan 'aanbieden', terwijl de goalie bij Feyenoord genoegen moet nemen met een rol achter Henk Timmer. Daarnaast is ook Chelsea nog in de race om de handtekening van de twintigjarige sluitpost.
Krul doorliep de jeugdopleiding van ADO Den Haag, maar trok in 2005 al naar Engeland. Het afgelopen seizoen speelde hij op huurbasis voor Falkirk. Bij Newcastle hoeft hij niet te vertrekken, maar moet hij waarschijnlijk wel genoegen nemen met een rol als derde doelman.
Ik snap ook niet waarom we uberhaupt aan het kijken zijn naar doelmannen in dit topic: heeft stekelenburg aangegeven toch weg te willen?quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:44 schreef _Mike_ het volgende:
Waarom zou je Tim Krul willen halen, Velthuizen is al 3x zover in zijn ontwikkeling. En ik weet niet hoe Vermeer momenteel keept.
En dat Pablo César Aimar niet komt daar ben ik erg blij mee.
Ik heb geen idee waarom er naar een doelman gekeken word Stekelenburg blijft sowieso nog een jaar bij Ajax en daarna zien we het wel.quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:45 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom we uberhaupt aan het kijken zijn naar doelmannen in dit topic: heeft stekelenburg aangegeven toch weg te willen?
quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:33 schreef DJ_Ryow het volgende:
De 120% anti-barca shirts komen eraanquote:
quote:NilisLuc schreef:
Misschien een leuke sfeeractie voor komend seizoen:
T-shirts/ sjaaltjes met:
* 110% Anti Aissati
* 110% Anti Ajassati
Of iets dergelijks. Ik wilde toch nog zo'n sweater laten drukken met de tekst 110% anti Ajax.
Priceless. Die t-shirts wil ik echt zien.quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:57 schreef Mr.Mills het volgende:
Die reacties in het Aissati topic op PSV netwerk, hilarisch. Voorbeeldje:
[..]
quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:57 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Het mooie is ook dat ie het een "sfeer"actie noemtquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:02 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Priceless. Die t-shirts wil ik echt zien.
Wat een paupers.quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:57 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
En hoevaak heb jij ze zien spelen dan?quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:05 schreef DJ_Ryow het volgende:
Ajax is aan het lijntje gehouden. hoe lang zijn we wel niet bezig geweest met deze speler? vergeet niet dat het al zo goed als rond was volgens de betrouwbare AN insider. maar Barca wachtte en wachtte... Leverkusen komt erbij en hup hij gaat naar de Bundesliga (al is dat nog niet officieel natuurlijk).
hij had nog iets kunnen worden. Maidana en Oleguer zijn absoluut niet van het niveau dat we nastreven.
Op basis van wat denk je dat?quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:05 schreef DJ_Ryow het volgende:
Ajax is aan het lijntje gehouden. hoe lang zijn we wel niet bezig geweest met deze speler? vergeet niet dat het al zo goed als rond was volgens de betrouwbare AN insider. maar Barca wachtte en wachtte... Leverkusen komt erbij en hup hij gaat naar de Bundesliga (al is dat nog niet officieel natuurlijk).
hij had nog iets kunnen worden. Maidana en Oleguer zijn absoluut niet van het niveau dat we nastreven.
Behoorlijk treurig inderdaadquote:
En dan wordt het na een jaar wat, en dan ben je 'm weer kwijt. Schieten we helemaal niks mee op. Liever zelf een speler kopen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:05 schreef DJ_Ryow het volgende:
Maidana schommelt tussen rechtsback, centrum en de bank bij een club als Boca. Oleguer zit alleen nog maar op de bank. allebei zijn het geen leiders in de defensie.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Op basis van wat denk je dat?
Ik wist niet dat Henrique al de topper van barca was.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:11 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Maidana schommelt tussen rechtsback, centrum en de bank bij een club als Boca. Oleguer zit alleen nog maar op de bank. allebei zijn het geen leiders in de defensie.
Ajax moet de toppers van een club halen, niet de kneusjes.
Want die zijn makkelijk te halen? Dat je dat nog steeds niet snapt.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:11 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Maidana schommelt tussen rechtsback, centrum en de bank bij een club als Boca. Oleguer zit alleen nog maar op de bank. allebei zijn het geen leiders in de defensie.
klopt, maar als Barca hem wil hebben op jonge leeftijd en er flink voor wil betalen dan wil ik best geloven dat we hier met een groot talent te maken hebben. of het er uit komt is een tweede maar die gok zie ik liever dan 2 matige spelers.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:09 schreef twi het volgende:
[..]
En dan wordt het na een jaar wat, en dan ben je 'm weer kwijt. Schieten we helemaal niks mee op. Liever zelf een speler kopen.
Kom op he mensen, vorige maand wist niemand nog iets van Henrique, maar omdat Barcelona hem wil is het ineens een wereldspeler? Het is niet alsof hij net als Alex al 100 wedstrijden bij een Braziliaanse topploeg heeft gespeeld.
Oleguer een kneusje noemenquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:11 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
die zijn makkelijk te halen als je maar goed scout en de connecties hebt. als je in een zoektocht tussen alle spelers in de wereld als Ajax zijnde uitkomt bij Maidana en Oleguer dan is er iets gruwelijk mis.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:14 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Want die zijn makkelijk te halen? Dat je dat nog steeds niet snapt.
Als we dan toch aan dat soort onzinnige kutmeningen gaan doen:quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:11 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
quote:Van Kraaij:
"Maar van een arbitragezaak heb ik nog niets gehoord. Dat willen we allemaal voorkomen".
quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:23 schreef Devz het volgende:
Aissatti komt wel denk ik, maar die verdedigers... zit me toch niet lekker.
quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die verdedigers komen niet meer.
Het is nu nog maar 54 dagen tot de eerste competitiewedstrijd, en omdat Ajax nu zo bezig is met Aissati, wordt er deze week vrijwel niets geinvesteerd qua tijd in verdedigers. En wanneer je nog maar 50 dagen tot je eerste wedstrijd hebt, is het natuurlijk echt onmogelijk om in de tijd nog een verdediger te vinden en te kopen.
Ik denk dat we het nu wel kunnen vergeten jongens.
hoeveel heeft Van der Wiel er nou in de Eredivisie gespeeld? 14 ofzo. maar daar hebben we wel allemaal vertrouwen in. een speler die in 5 wedstrijden op het hoogste niveau een transfer afdwingt van 9 miljoen moet wel ontzettend goed zijn dan denk je niet? en hoeveel had Maxwell gespeeld in het eerste van Cruzeiro? en Douglas?quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:18 schreef twi het volgende:
[..]
Als we dan toch aan dat soort onzinnige kutmeningen gaan doen:
Liever iemand die schommelt tussen bank, back en centrum bij ee Argentijnse topclub als Boca, dan iemand van 21 die 5 wedstrijden op het hoogste niveau in Brazilie heeft gespeeld en de rest in de Serie B daar heeft afgewerkt.
Volgens mij werkt jouw tweematenmeter prima in elk geval.
Huh?quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:30 schreef twi het volgende:
Als we vertrouwen hadden in Van der Wiel hadden we niet allemaal om een verdediger zitten schreeuwen.
Wat Aissati betreftquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:35 schreef Mr.Mills het volgende:
Sulejmani - Huntelaar - Suarez
-----------------Aissati-------------
Dat moet toch wel een aantal doelpunten opleveren.
dat valt wel mee, zn gemiddelde is zeer laag.quote:2005/06 PSV 18 2 Eredivisie
2006/07 PSV 10 1 Eredivisie
2006/07 FC Twente 14 1 Eredivisie
2007/08 PSV 16 0 Eredivisie
Totalen: 58 4
Het gaat er ook niet om dat Aissati de goals maakt, maar dat hij met zijn overzicht altijd wel een van de drie aanvallers goed in stelling kan brengenquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:39 schreef toma het volgende:
[..]
Wat Aissati betreft
[..]
dat valt wel mee, zn gemiddelde is zeer laag.
We hebben vertrouwen in het feit dat Van der Wiel er ooit wel zal komen. Het klinkt harder dan het is, maar veel vertrouwen in het seizoen beginnen met Van der Wiel als vaste rechter centrale verdediger, dat heb ik niet hoor. Daar zitten veel te veel haken en ogen aan qua ervaring, eventuele blessuregevoeligheid en bovenal nog twijfels of hij uberhaupt wel een vast hoog niveau kan halen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:38 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Huh?
Ik denk dat vrijwel iedereen hier wel vertrouwen heeft in Van der Wiel, Ajax heeft alleen nog een ervaren verdediger nodig. En sowieso zijn we wat de verdediging betreft in de breedte nog niet goed genoeg.
Dat zal niet veel zijn gezien de 10 wedstrijden die hij heeft gespeeld waar ie 5 minuten mocht invallen. Maar lijkt me duidelijk dat hij de capaciteiten heeft.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |