quote:Ajax-transfer Aissati niet langer onbespreekbaar
17/07/2008 10:40
PSV wilde Ismail Aissati aanvankelijk niet aan concurrent Ajax verkopen. Toch lijkt er beweging in de zaak van de middenvelder te komen.
'Er is nog een gat, maar wij willen ook graag een constructieve oplossing', zegt PSV-technisch manager Adrie van Kraay in De Telegraaf. Met zijn reactie op een nieuw bod uit Amsterdam wordt duidelijk dat de Eindhovense club bereid is te praten over een transfer van Aissati naar Ajax.
PSV had aanvankelijk geen trek Aissati naar Amsterdam te laten vertrekken. De vaderlandse concurrentie versterken was geen optie, zo luidde het betoog bij de kampioen. Maar gezien de standvastigheid van de negentienjarige middenvelder te willen vertrekken uit Eindhoven, lijkt dat standpunt te zijn verlaten.
quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:57 schreef koningdavid het volgende:
Het zal vandaag nog wel bekend worden dat hij naar Ajax komt, gok ik.
Ben je daar content mee?quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:13 schreef PyTh het volgende:
In de wandelgangen gehoord: "Leonardo + 3 miljoen euro"
Als dat waar is dan handelt van Geel nog steeds onze verkopen afquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:13 schreef PyTh het volgende:
Lijkt me een goede deal.quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:13 schreef PyTh het volgende:
Nee, en kan me ook niet voorstellen dat het waar is.quote:
Nee, ik eigenlijk ook niet. Zijn er spelers van Ajax die je bij PSV zou willen zien eigenlijk?quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:17 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nee, en kan me ook niet voorstellen dat het waar is.
Zou geniaal zijnquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:13 schreef PyTh het volgende:
Hm zijn we daar ook vanafquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:13 schreef PyTh het volgende:
Vertonghen, topper in wording.quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:19 schreef M0NTANA het volgende:
Zijn er spelers van Ajax die je bij PSV zou willen zien eigenlijk?
quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:20 schreef sjimz het volgende:
ajax.nl ligt eruit.
Zullen ze de foto's van Aissati aan het uploaden zijn?
quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:20 schreef sjimz het volgende:
ajax.nl ligt eruit.
Zullen ze de foto's van Aissati aan het uploaden zijn?
Van iemand binnen PSV maar zoals ik al zei twijfel ik zelf aan het waarheidsgehalte.quote:
Perez mag van mij bij Ajax blijven. Altijd goed om zo iemand achter de hand te hebben.quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:43 schreef twi het volgende:
Dat zou prima zijn inderdaad.
Hadden ze er niet 3 miljoen en Perez van kunnen maken trouwens? Dat had pas leuk geweest
vind ik met leo ook, dat is ook gewoon iemand die goed kan voetballen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:45 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Perez mag van mij bij Ajax blijven. Altijd goed om zo iemand achter de hand te hebben.
Perez ziet zichzelf alleen niet als iemand die je achter de hand houdt. Die wil spelen, die wil belangrijk gevonden worden en als hij niet belangrijk gevonden wordt kan 'ie nog wel eens lastig worden (zijn eigen woorden bij Holland Sport zo'n beetje).quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:45 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Perez mag van mij bij Ajax blijven. Altijd goed om zo iemand achter de hand te hebben.
Nouja, ik kan er goed mee leven wanneer Leonardo weg is hoor. Zelfs in z'n goede momenten voor Ajax heeft hij weinig gebracht dan een gevaarlijke actie zonder rendement. Hij heeft volgens mij 1 of 2 goals gemaakt en 0 assists. Niet eerlijk om te zeggen, gezien z'n blessures, maar de keren dat ik hem heb zien spelen heb ik hem zelden oog zien hebben voor een medespeler. Noch excuses aan een medespeler die er beter voor stond, terwijl hij voor eigen succes ging.quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:49 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
vind ik met leo ook, dat is ook gewoon iemand die goed kan voetballen.
Krul zit bij Newcastle United en kan zo weer uitgeleend worden aan een andere ploeg. Waarom zou hij in hemelsnaam definitief naar Feyenoord (of Heerenveen nof all places) vertrekken?quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:51 schreef DJWeisz het volgende:
Aissati heb ik nu zeker vertrouwen in.
Misschien dan Krul halen kijkend op volgend seizoen en een jaartje verhuren aan Heerenveen of Twente ?
Als hij maar niet naar Rotterdam gaat.
En ik wil ook verdedigers zien !! Of gelooft Van Basten in de wederopstanding van Colin ?:p
quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:52 schreef dronkeykong het volgende:
Colin ftw!
Mis nog steeds verdedigers....
Daar beginnen die clubs dus echt niet aan..quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:51 schreef DJWeisz het volgende:
Misschien dan Krul halen kijkend op volgend seizoen en een jaartje verhuren aan Heerenveen of Twente ?
Goede aankopen voor 2009/2010 kunnen we ook wel op onze buik schrijven...quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die verdedigers komen niet meer.
Het is nu nog maar 54 dagen tot de eerste competitiewedstrijd, en omdat Ajax nu zo bezig is met Aissati, wordt er deze week vrijwel niets geinvesteerd qua tijd in verdedigers. En wanneer je nog maar 50 dagen tot je eerste wedstrijd hebt, is het natuurlijk echt onmogelijk om in de tijd nog een verdediger te vinden en te kopen.
Ik denk dat we het nu wel kunnen vergeten jongens.
quote:Bayer Leverkusen heeft de strijd om Henrique gewonnen. De aanstaande aankoop van Barcelona speelt tegen een betaling van vier ton komend seizoen op huurbasis voor de Bundesliga-club. Ook Ajax had interesse in de verdediger van Palmeiras. (Kicker)
Ik vind eigenlijk dat Ajax het beltegoed van Danny Blind moet opwaarderen. Dat hij maar 1 belletje per dag kan plegen is natuurlijk ongehoord.quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die verdedigers komen niet meer.
Het is nu nog maar 54 dagen tot de eerste competitiewedstrijd, en omdat Ajax nu zo bezig is met Aissati, wordt er deze week vrijwel niets geinvesteerd qua tijd in verdedigers. En wanneer je nog maar 50 dagen tot je eerste wedstrijd hebt, is het natuurlijk echt onmogelijk om in de tijd nog een verdediger te vinden en te kopen.
Ik denk dat we het nu wel kunnen vergeten jongens.
Mooi, scheelt weer een jaar weggegooide tijd die je had kunnen steken in een zelf gekochte speler.quote:
Traint gewoon meequote:Op donderdag 17 juli 2008 12:17 schreef dronkeykong het volgende:
Okay wat de neuk is er nou aan de hand met Van der Wiel...traint ie al of is ie echt dood?
En ben er niet zo happig op dat Vermaelen naar de OS gaat. Zal je zien dat die weer geblesseerd terugkomt. Afgelopen seizoen ook meer langs de kant gezeten dan gespeeld.
Volgens mij traint vdWiel gewoon hoor.quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:17 schreef dronkeykong het volgende:
Okay wat de neuk is er nou aan de hand met Van der Wiel...traint ie al of is ie echt dood?
En ben er niet zo happig op dat Vermaelen naar de OS gaat. Zal je zien dat die weer geblesseerd terugkomt. Afgelopen seizoen ook meer langs de kant gezeten dan gespeeld.
Dat zeker, maar áls Ajax ook echt geïnteresseerd was vraag ik me nu wel af hoe goed de band nou daadwerkelijk is tussen Ajax en Barcelona.quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:13 schreef twi het volgende:
[..]
Mooi, scheelt weer een jaar weggegooide tijd die je had kunnen steken in een zelf gekochte speler.
Hij traint weer mee, maar ik denk dat het niet zo verstandig is om hem dit seizoen in de basis te laten spelen. Hij heeft afgelopen seizoen bijna niks gespeeld. Zo'n jongen moet je rustig inbrengen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:17 schreef dronkeykong het volgende:
Precies, Thomas is al zo blessure gevoelig. Het lijkt me ook verstandig dat je nog een extra linker centrale verdediger erbij haalt want Vermaelen zal waarschijnlijk wel een hoop wedstrijden missen vanwege blessures.quote:En ben er niet zo happig op dat Vermaelen naar de OS gaat. Zal je zien dat die weer geblesseerd terugkomt. Afgelopen seizoen ook meer langs de kant gezeten dan gespeeld.
welke band? De enige band die Ajax en Barca hebben is Cruijff.quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:19 schreef BoNi het volgende:
[..]
Dat zeker, maar áls Ajax ook echt geïnteresseerd was vraag ik me nu wel af hoe goed de band nou daadwerkelijk is tussen Ajax en Barcelona.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |