quote:Ajax-transfer Aissati niet langer onbespreekbaar
17/07/2008 10:40
PSV wilde Ismail Aissati aanvankelijk niet aan concurrent Ajax verkopen. Toch lijkt er beweging in de zaak van de middenvelder te komen.
'Er is nog een gat, maar wij willen ook graag een constructieve oplossing', zegt PSV-technisch manager Adrie van Kraay in De Telegraaf. Met zijn reactie op een nieuw bod uit Amsterdam wordt duidelijk dat de Eindhovense club bereid is te praten over een transfer van Aissati naar Ajax.
PSV had aanvankelijk geen trek Aissati naar Amsterdam te laten vertrekken. De vaderlandse concurrentie versterken was geen optie, zo luidde het betoog bij de kampioen. Maar gezien de standvastigheid van de negentienjarige middenvelder te willen vertrekken uit Eindhoven, lijkt dat standpunt te zijn verlaten.
quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:57 schreef koningdavid het volgende:
Het zal vandaag nog wel bekend worden dat hij naar Ajax komt, gok ik.
Ben je daar content mee?quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:13 schreef PyTh het volgende:
In de wandelgangen gehoord: "Leonardo + 3 miljoen euro"
Als dat waar is dan handelt van Geel nog steeds onze verkopen afquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:13 schreef PyTh het volgende:
Lijkt me een goede deal.quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:13 schreef PyTh het volgende:
Nee, en kan me ook niet voorstellen dat het waar is.quote:
Nee, ik eigenlijk ook niet. Zijn er spelers van Ajax die je bij PSV zou willen zien eigenlijk?quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:17 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nee, en kan me ook niet voorstellen dat het waar is.
Zou geniaal zijnquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:13 schreef PyTh het volgende:
Hm zijn we daar ook vanafquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:13 schreef PyTh het volgende:
Vertonghen, topper in wording.quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:19 schreef M0NTANA het volgende:
Zijn er spelers van Ajax die je bij PSV zou willen zien eigenlijk?
quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:20 schreef sjimz het volgende:
ajax.nl ligt eruit.
Zullen ze de foto's van Aissati aan het uploaden zijn?
quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:20 schreef sjimz het volgende:
ajax.nl ligt eruit.
Zullen ze de foto's van Aissati aan het uploaden zijn?
Van iemand binnen PSV maar zoals ik al zei twijfel ik zelf aan het waarheidsgehalte.quote:
Perez mag van mij bij Ajax blijven. Altijd goed om zo iemand achter de hand te hebben.quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:43 schreef twi het volgende:
Dat zou prima zijn inderdaad.
Hadden ze er niet 3 miljoen en Perez van kunnen maken trouwens? Dat had pas leuk geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |