quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:46 schreef Radegast het volgende:
[..]
Patrick Muller (Lyon, moet daar weg), Abdoulaye Meite (Bolton, moet daar weg), John Mensah (Rennes), Marek Suchy (Slavia Praag) om er eens een paar te noemen...Je kunt het altijd proberen.
En in Nederland vind ik Ryan Donk nog steeds een goede optie.
Patrick Muller is toch die ex psv-er?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:50 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
idd genoeg keus, mensah of donk, daar moeten we met wat meer interesse naar kijken imo!
Nee, heeft met het percentage bij doorverkoop te maken.quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:13 schreef RayMania het volgende:
[..]
Creatieve oplossing. Dus gewoon een spelersruil met daarbij een bedrag als Ajax-bod.
Nee, dat is André Ooijer.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:26 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Patrick Muller is toch die ex psv-er?
Dat zou ik wel zien zittenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:28 schreef M0NTANA het volgende:
Kunnen we die Dirk Marcellis ook niet meteen ophalen in Eindhoven?
quote:
Waar ik nog VEEL blijer mee ben is dat het eindelijk ook eens daadwerkelijk wordt uitgegeven.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:08 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik vind het zo grappig is dat zoveel niet Ajacied zich zo druk om 'ons' geld maken(Sulejmani en nu Aissati). Wij kunnen het tenminste uitgeven en daar ben ik blij mee!
Wat een verademing vergeleken met vorige zomer. Natuurlijk is het geen garantie maar ik heb echt zin in de competitie.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:44 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Waar ik nog VEEL blijer mee ben is dat het eindelijk ook eens daadwerkelijk wordt uitgegeven.
Jezus, wat een voetballers waren dat zegquote:
quote:VfB Stuttgart meldt zich mogelijk binnenkort voor Khalid Boulahrouz. De verdediger van Chelsea komt in beeld indien Fernando Meira bij de Bundesliga-club vertrekt. De Oranje-international heeft een afkoopsom van acht miljoen euro. (Stuttgarter Zeitung)
Dan moeten wij Fernando Meira maar halen, want schijnt dat Khalid Boulahrouz waarschijnlijk niet komt.quote:
Ik snap de hoop op Boulahrouz ook niet..? Hij is goed, maar mensen gingen er al vanuit dat hij zou komen, maar waarom??quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:47 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dan moeten wij Fernando Meira maar halen, want schijnt dat Khalid Boulahrouz waarschijnlijk niet komt.
Mwoh, ook al is Slavia kampioen geworden en hebben ze van Ajax gewonnen, het was meer het collectief en niet echt de individuele klasse van de spelers. Dus ik zie Ajax hier niet veel sterker mee worden met alle respect voor Marek.quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:46 schreef Radegast het volgende:
Marek Suchy (Slavia Praag)
Omdat die geruchten hun hoogtepunt kenden toen hij enkele goede wedstrijden speelde op het EK.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:49 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik snap de hoop op Boulahrouz ook niet..? Hij is goed, maar mensen gingen er al vanuit dat hij zou komen, maar waarom??
Dennisquote:
Ja leuk, verdedigers wil ik zien!quote:
Hij kan er nog heel wat van leren. MvB en DB zijn tenslotte twee van de beste spitsen die Nederland ooit gekend heeftquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:42 schreef Trancelocator het volgende:
Nou kom op Klaas-Jan. Het lijkt me geen straf om daar een seizoen mee te werken.
Wat dus weer teniet wordt gedaan door dit:quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:46 schreef Robar het volgende:
[..]
Dennis
Dankzij zijn aanwezigheid staat Ajax iedere wedstrijd eigenlijk al met 1-0 voor
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |