quote:
Waar ik nog VEEL blijer mee ben is dat het eindelijk ook eens daadwerkelijk wordt uitgegeven.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:08 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik vind het zo grappig is dat zoveel niet Ajacied zich zo druk om 'ons' geld maken(Sulejmani en nu Aissati). Wij kunnen het tenminste uitgeven en daar ben ik blij mee!
Wat een verademing vergeleken met vorige zomer. Natuurlijk is het geen garantie maar ik heb echt zin in de competitie.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:44 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Waar ik nog VEEL blijer mee ben is dat het eindelijk ook eens daadwerkelijk wordt uitgegeven.
Jezus, wat een voetballers waren dat zegquote:
quote:VfB Stuttgart meldt zich mogelijk binnenkort voor Khalid Boulahrouz. De verdediger van Chelsea komt in beeld indien Fernando Meira bij de Bundesliga-club vertrekt. De Oranje-international heeft een afkoopsom van acht miljoen euro. (Stuttgarter Zeitung)
Dan moeten wij Fernando Meira maar halen, want schijnt dat Khalid Boulahrouz waarschijnlijk niet komt.quote:
Ik snap de hoop op Boulahrouz ook niet..? Hij is goed, maar mensen gingen er al vanuit dat hij zou komen, maar waarom??quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:47 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dan moeten wij Fernando Meira maar halen, want schijnt dat Khalid Boulahrouz waarschijnlijk niet komt.
Mwoh, ook al is Slavia kampioen geworden en hebben ze van Ajax gewonnen, het was meer het collectief en niet echt de individuele klasse van de spelers. Dus ik zie Ajax hier niet veel sterker mee worden met alle respect voor Marek.quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:46 schreef Radegast het volgende:
Marek Suchy (Slavia Praag)
Omdat die geruchten hun hoogtepunt kenden toen hij enkele goede wedstrijden speelde op het EK.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:49 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik snap de hoop op Boulahrouz ook niet..? Hij is goed, maar mensen gingen er al vanuit dat hij zou komen, maar waarom??
Dennisquote:
Ja leuk, verdedigers wil ik zien!quote:
Hij kan er nog heel wat van leren. MvB en DB zijn tenslotte twee van de beste spitsen die Nederland ooit gekend heeftquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:42 schreef Trancelocator het volgende:
Nou kom op Klaas-Jan. Het lijkt me geen straf om daar een seizoen mee te werken.
Wat dus weer teniet wordt gedaan door dit:quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:46 schreef Robar het volgende:
[..]
Dennis
Dankzij zijn aanwezigheid staat Ajax iedere wedstrijd eigenlijk al met 1-0 voor
quote:
Ach, tel daarbij op, dat MvB het geluk aan zijn jodokus heeft hangen en we staan weer voorquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:49 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Wat dus weer teniet wordt gedaan door dit:
[..]
quote:PSV en Ajax eens over Aissati
Uitgegeven: 18 juli 2008 12:55
Laatst gewijzigd: 18 juli 2008 12:56
EINDHOVEN - Ismaïl Aissati verruilt PSV voor Ajax. Beide voetbalclubs werden het vrijdagochtend eens over de transfersom van de 19-jarige middenvelder, zo liet manager Adrie van Kraaij van PSV weten.
ANP
Aissati moet nu nog overeenstemming met Ajax bereiken.
Dit jaar komen Bergkamp, Blind en van Basten naar de loting van UEFA Cup, trekt toch wel wat meer bekijks dan het duo Jaakke/van Geel.quote:
quote:Geen snel akkoord Aissati verwacht
Tja, relatief he. Als ze die complete 14 uur gebruikt hebben om te overleggen, is dat toch een lange vergadering, maar is het voor ons natuurlijk maar kort.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:04 schreef venomsnake het volgende:
Nog geen 14 uur geleden schreef het AD:
[..]
...
Zo kun je het ook bekijken inderdaad.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:06 schreef Suijk het volgende:
[..]
Tja, relatief he. Als ze die complete 14 uur gebruikt hebben om te overleggen, is dat toch een lange vergadering, maar is het voor ons natuurlijk maar kort.
quote:Gesteggel ten einde, Aissati kan naar Amsterdam
PSV en Ajax hebben elkaar dan toch gevonden in een afkoopsom voor Ismail Aissati, waarmee de weg vrij is voor een nieuw hoofdstuk van zijn haperende carrière.
PSV was aanvankelijk niet van plan de concurrentie te versterken, maar bleek niet veel later toch bereid te onderhandelen over een transfer van Aissati. De onderhandelingen verliepen allerminst soepel en dreigden uit te gaan lopen op een langlopend proces.
'Wij hebben het linksom geprobeerd en rechtsom, Ajax van voor en van achter. Maar veel schot zit er niet in de zaak', meldde PSV-manager Adrie van Kraaij donderdag. Een dag later bleken de twee clubs minder standvastig en schudden ze elkaar de hand. Dat maakt de weg vrij voor een verbintenis van Aissati in Amsterdam.
Voor Aissati komt daarmee een einde aan een onverkwikkelijk laatste jaar in Eindhoven, waarin hij in conflict raakte met de PSV-leiding. De middenvelder weigerde een mondeling akkoord over een nieuw contract te bezegelen met zijn handtekening. De Eindhovense club zou hem de beloofde speelminuten niet hebben gegeven.
'Ik wil weg bij PSV en dat weet ik al twee maanden', zei Aissati na de eerste training voor het nieuwe seizoen. Een week later heeft de Utrechter zijn zin en mag hij in Amsterdam het ongelijk van zijn PSV-trainers Ronald Koeman en Sef Vergoossen bewijzen.
Hij is ouder, hopelijk wijzer, hij gaat naar een club waar de trainer het in hem ziet zitten (anders koop je hem niet) en hij heeft genoeg talent. Goede speler, ik ben er best blij mee, maar ik hoop dat het niet te duur was.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:02 schreef Suijk het volgende:
En het zou nog wel eens lang kunnen duren.
Nu kijken of Aissati bij Ajax wel genoegen neemt met geen garantie op een basisplek.
Ga daar maar vanuit.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:09 schreef Prosac het volgende:
Is dit het einde van Perez?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |