Huntelaar, Sulejmani en Suarez zijn over 2 jaar allemaal echt wel weg hoor. Kunnen ze weer opnieuw beginnen met het samenstellen van een elftal. Allemaal leuk en aardig met dat, oog op de toekomst, maar feit is dat het gewoon amper mogelijk is om aan een team te bouwen want je raakt elk seizoen wel weer enkele sleutelspelers kwijt...quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:22 schreef Chadi het volgende:
[..]
Aissati komt voor de toekomst .. die jongen moet je de kans geven . Je gaat altijd aan die jongen verdienen want dat hij kan voetballen is gewoon 100% zeker. Dat sommige zeggen laat siem d ejong spelen..nou laat ze lekke rvoor die plek knokken.. van eerlijke concurrentie is nog nooit iemand slechter geworden.
Wat ik wel mooi vind is dat Ajax eindelijk inkoopt met het oog op d etoekomst.. die jongens gaan groeien en dan heb je over een jaar of twee een heel erg goed ingespeeld elftal.
Trouwens....quote:'Links, rechts, voor en achter: transfer Aissati zit vast'
17/07/2008 20:11
Het ziet er niet naar uit dat PSV en Ajax snel tot een akkoord komen over de transfer van Ismail Aissati van Eindhoven naar Amsterdam. De onderhandelingen vlotten niet. PSV zegt niet langer definitief nee tegen Ajax, maar de partijen lig nog ver uit elkaar.
'We zijn bezig met een creatieve oplossing', licht PSV-manager Adrie van Kraaij toe in het AD. 'Wij hebben het linksom geprobeerd en rechtsom, Ajax van voor en van achter. Maar veel schot zit er niet in de zaak.'
Zowel Ajax als PSV lijkt geen haast te hebben om de negentienjarige middenvelder te verhandelen. 'Als de standpunten niet opeens drastisch wijzigen, zie ik geen snel akkoord. Wij hebben ook helemaal geen haast. Sterker, we willen Aissati het liefst niet kwijt', aldus Van Kraaij.
Aissati wil zelf zo snel mogelijk vertrekken bij PSV. Hij vindt dat hij veel te weinig speeltijd krijgt en dat de clubleiding de beloftes die ze hem hadden gedaan bij de gesprekken over een nieuw contract niet heeft waargemaakt.
Huntelaar wel maar die andere twee heb ik wel mijn twijfels over. Die krijgen na dit jaar denk ik een verlenging aangeboden.quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:27 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Huntelaar, Sulejmani en Suarez zijn over 2 jaar allemaal echt wel weg hoor. Kunnen ze weer opnieuw beginnen met het samenstellen van een elftal. Allemaal leuk en aardig met dat, oog op de toekomst, maar feit is dat het gewoon amper mogelijk is om aan een team te bouwen want je raakt elk seizoen wel weer enkele sleutelspelers kwijt...
quote:Ajax verlegt blik vacature-Heitinga
Door MAARTEN WIJFFELS
AMSTERDAM - Ajax moet zijn blik verleggen in de zoektocht naar een opvolger van John Heitinga. De beoogde eerste kandidaat voor de vacature, de Braziliaan Henrique, gaat zo goed als zeker naar Bayer Leverkusen. De Duitse club claimde er gisteren met FC Barcelona bijna uit te zijn over het huren van de 21-jarige verdediger, die rechtstreeks overkomt uit de Braziliaanse competitie.
Ajax heeft de afgelopen periode ook een aantal andere centrale verdedigers gescout. Die pistes worden inmiddels intensiever verkend. Het gaat daarbij om buitenlandse spelers, die nu al in een Europese competitie uitkomen.
Ondertussen wacht Ajax ook op een adviesrapport over de mogelijke beëindiging van de beursnotering. ,,We zijn in gesprek met adviseurs,’’ stelt Ajax-voorzitter Uri Coronel. ,,Ik hoop binnen een paar maanden te kunnen zeggen welke kant het opgaat.’’
Het is volgens Coronel niet zo dat de beslissing over stoppen of doorgaan al is genomen. ,,We onderzoeken de mogelijkheid om te stoppen, maar het advies van experts kan ook luiden dat het te duur is om van de beurs te gaan.’’
Voor eind augustus neemt Ajax een definitief besluit over de invulling van de functie van algemeen directeur. Op die post begint Henri van der Aat aan de vijfde maand van zijn interim-periode van een halfjaar. ,,We zouden het interim-contract van Henri straks met nog twee maanden kunnen verlengen,’’ zegt Uri Coronel.
,,Maar bij de start van de competitie wil je duidelijkheid. Van der Aat is niet dé directeur uit het profiel, maar hij doet het erg goed. Als uit de Raad van Commissarissen iedereen terug is van vakantie en op transfergebied is het werk gedaan, dan nemen we een beslissing.’’
Creatieve oplossing. Dus gewoon een spelersruil met daarbij een bedrag als Ajax-bod.quote:
hopelijk lukt hetquote:Ajax wil Vermaelen niet naar de Spelen laten gaan
Geschreven door: Maurice Heijkoop - Bron: AD Sportwereld Pro - Discussieer hierover
Het Algemeen Dagblad weet te melden dat Ajax de regels omtrent het afstaan van voetballers voor de Olympische Spelen onderzoekt. De Amsterdammers willen de blessuregevoelige Thomas Vermaelen liever thuis houden. Deze week had de Amsterdamse club een gesprek met de Belgische verdediger, maar vooralsnog is Ajax niet van plan een Olympische droom te dwarsbomen.
Ook de nieuwste aankoop Miralem Sulejmani is momenteel geblesseerd, maar de kans is aanwezig dat ook hij straks geselecteerd wordt voor het Olympisch team. Ajax wil de Serviër ook het liefst in Amsterdam houden.
Wat dat betreft volgt Ajax de zaak rond Vincent Kompany met interesse. HSV weigert de Belg af te staan voor de Olympische Spelen in Peking, in augustus. Spelers tot 23 jaar moeten echter worden vrijgegeven voor een groot evenement. De Duitse club uit Hamburg heeft inmiddels een advocaat ingehuurd om te onderzoeken of dat daadwerkelijk klopt. De Duitsers denken namelijk dat de regels niet waterdicht zijn, omdat het evenement niet op de officiële FIFA-kalender staat.
Aissati komt echt wel. Al heb ik liever niet dat het pas half of eind augustus lukt. En voorlopig zit De Telegraaf met werkelijk alles goed wat Ajax betreft de laatste tijd en die schrijven dat de transfer vrijwel rond is. AD moet in Sportwereld ook veel te veel pagina's vullen waardoor minder boeiende dingen nog wel eens opgeblazen worden.quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nog geen drie dagen terug mocht ie overal heen, behalve Ajax. Aldus diezelfde pipo.
Dat wel maar is dit soort trainingen niet heel gewoon aan t begin van t seizoen?quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:01 schreef kevin6188 het volgende:
Verhaaltje over wat men zoal op de training doet. Zou het een goeie zaak vinden als Bassie probeert Ajax fitter te krijgen.
http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=66880
Jawel. Maar een nieuwe conditietrainer, werken met hartslagmeters bij alle spelers, lijkt erop dat Ajax er wat serieuzer mee bezig is. Dat gevoel heb ik tenminste.quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:12 schreef Longmen het volgende:
[..]
Dat wel maar is dit soort trainingen niet heel gewoon aan t begin van t seizoen?
Zelfde conditietrainer en hartslagmeters als vorig seizoen hoorquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:26 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Jawel. Maar een nieuwe conditietrainer, werken met hartslagmeters bij alle spelers, lijkt erop dat Ajax er wat serieuzer mee bezig is. Dat gevoel heb ik tenminste.
Ik dacht dat die gast ook nieuw was.quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:28 schreef jna het volgende:
[..]
Zelfde conditietrainer en hartslagmeters als vorig seizoen hoor
quote:Met ingang van 1 januari 2008 zal het dienstverband van Laurens Ebben met Ajax ontbonden worden.
De taken van de 41-jarige conditietrainer worden verdeeld over de overige leden van de technische staf van de A-selectie. Ebben kwam aan het begin van het seizoen 2006-2007 naar Ajax. Er wordt dit seizoen geen vervanger voor hem aangetrokken.
Alleen in de medische staf zijn wat wijzigingenquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:29 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik dacht dat die gast ook nieuw was.!
Onder Ten Cate was het Ebbens inderdaad. Daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:33 schreef kevin6188 het volgende:
Wat ik zo lees moest Wormhoudt toch echt weg toen Ten Cate kwam en zat hij vooral bij de jeugd...
Hij heeft dat nieuwe programma - met judo enzo - in elkaar geknutseld.
Zie hier:http://renvogel.files.wor(...)7-rene-wormhoudt.pdf
Ja.quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:46 schreef denthemen het volgende:
Komt die gekke Mocro nog?
Ik ben benieuwd. Als ze maar niet echt met Oleguer komen aanzetten...quote:Ajax heeft de afgelopen periode ook een aantal andere centrale verdedigers gescout. Die pistes worden inmiddels intensiever verkend. Het gaat daarbij om buitenlandse spelers, die nu al in een Europese competitie uitkomen.
Welke haalbare speler(s) haal jij graag dan?quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:39 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Als ze maar niet echt met Oleguer komen aanzetten...
Patrick Muller (Lyon, moet daar weg), Abdoulaye Meite (Bolton, moet daar weg), John Mensah (Rennes), Marek Suchy (Slavia Praag) om er eens een paar te noemen...Je kunt het altijd proberen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:41 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Welke haalbare speler(s) haal jij graag dan?
Geloof je toch niet echt he?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:04 schreef Whiteguy het volgende:
Echt.. als ajax 10 mln neer legt voor Aissati![]()
![]()
Schoen opeten #6: Sambal bij?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:04 schreef Whiteguy het volgende:
Echt.. als ajax 10 mln neer legt voor Aissati![]()
![]()
dan koop dat lelijke ajax uit shirt met bedrukking Aissati er op
Daarom kan ik het met een gerust hart zeggenquote:
Het is midden in het transfer seizoen en dan is praten over finacien opeens bullshit? Komop man...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:40 schreef BonJovi het volgende:
owh fijn meneer van de financien van de wereld komt ff hier praten hoorjezus rot op man
Ik vind het zo grappig is dat zoveel niet Ajacied zich zo druk om 'ons' geld maken(Sulejmani en nu Aissati). Wij kunnen het tenminste uitgeven en daar ben ik blij mee!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:02 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Het is midden in het transfer seizoen en dan is praten over finacien opeens bullshit? Komop man...
Ik wil graag dat Aissati blijft bij psv, maar alles boven de 5 mln is gewoon waanzin.
Maar ik begrijp dat jij het niet zo op financien hebt ...
[..]
Zal nog wel ff durenquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:46 schreef denthemen het volgende:
Komt die gekke Mocro nog?
laten we het hopen, dan kunnen we ons daarna richten op de verdediging!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 02:56 schreef twi het volgende:
Verwacht eigenlijk dat morgen na 17.00 de komst van Aissati bekend wordt gemaakt.
Fernando Meira misschien nog?quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:46 schreef Radegast het volgende:
[..]
Patrick Muller (Lyon, moet daar weg), Abdoulaye Meite (Bolton, moet daar weg), John Mensah (Rennes), Marek Suchy (Slavia Praag) om er eens een paar te noemen...Je kunt het altijd proberen.
En in Nederland vind ik Ryan Donk nog steeds een goede optie.
quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:46 schreef Radegast het volgende:
[..]
Patrick Muller (Lyon, moet daar weg), Abdoulaye Meite (Bolton, moet daar weg), John Mensah (Rennes), Marek Suchy (Slavia Praag) om er eens een paar te noemen...Je kunt het altijd proberen.
En in Nederland vind ik Ryan Donk nog steeds een goede optie.
Patrick Muller is toch die ex psv-er?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:50 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
idd genoeg keus, mensah of donk, daar moeten we met wat meer interesse naar kijken imo!
Nee, heeft met het percentage bij doorverkoop te maken.quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:13 schreef RayMania het volgende:
[..]
Creatieve oplossing. Dus gewoon een spelersruil met daarbij een bedrag als Ajax-bod.
Nee, dat is André Ooijer.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:26 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Patrick Muller is toch die ex psv-er?
Dat zou ik wel zien zittenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:28 schreef M0NTANA het volgende:
Kunnen we die Dirk Marcellis ook niet meteen ophalen in Eindhoven?
quote:
Waar ik nog VEEL blijer mee ben is dat het eindelijk ook eens daadwerkelijk wordt uitgegeven.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:08 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik vind het zo grappig is dat zoveel niet Ajacied zich zo druk om 'ons' geld maken(Sulejmani en nu Aissati). Wij kunnen het tenminste uitgeven en daar ben ik blij mee!
Wat een verademing vergeleken met vorige zomer. Natuurlijk is het geen garantie maar ik heb echt zin in de competitie.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:44 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Waar ik nog VEEL blijer mee ben is dat het eindelijk ook eens daadwerkelijk wordt uitgegeven.
Jezus, wat een voetballers waren dat zegquote:
quote:VfB Stuttgart meldt zich mogelijk binnenkort voor Khalid Boulahrouz. De verdediger van Chelsea komt in beeld indien Fernando Meira bij de Bundesliga-club vertrekt. De Oranje-international heeft een afkoopsom van acht miljoen euro. (Stuttgarter Zeitung)
Dan moeten wij Fernando Meira maar halen, want schijnt dat Khalid Boulahrouz waarschijnlijk niet komt.quote:
Ik snap de hoop op Boulahrouz ook niet..? Hij is goed, maar mensen gingen er al vanuit dat hij zou komen, maar waarom??quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:47 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dan moeten wij Fernando Meira maar halen, want schijnt dat Khalid Boulahrouz waarschijnlijk niet komt.
Mwoh, ook al is Slavia kampioen geworden en hebben ze van Ajax gewonnen, het was meer het collectief en niet echt de individuele klasse van de spelers. Dus ik zie Ajax hier niet veel sterker mee worden met alle respect voor Marek.quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:46 schreef Radegast het volgende:
Marek Suchy (Slavia Praag)
Omdat die geruchten hun hoogtepunt kenden toen hij enkele goede wedstrijden speelde op het EK.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:49 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik snap de hoop op Boulahrouz ook niet..? Hij is goed, maar mensen gingen er al vanuit dat hij zou komen, maar waarom??
Dennisquote:
Ja leuk, verdedigers wil ik zien!quote:
Hij kan er nog heel wat van leren. MvB en DB zijn tenslotte twee van de beste spitsen die Nederland ooit gekend heeftquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:42 schreef Trancelocator het volgende:
Nou kom op Klaas-Jan. Het lijkt me geen straf om daar een seizoen mee te werken.
Wat dus weer teniet wordt gedaan door dit:quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:46 schreef Robar het volgende:
[..]
Dennis
Dankzij zijn aanwezigheid staat Ajax iedere wedstrijd eigenlijk al met 1-0 voor
quote:
Ach, tel daarbij op, dat MvB het geluk aan zijn jodokus heeft hangen en we staan weer voorquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:49 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Wat dus weer teniet wordt gedaan door dit:
[..]
quote:PSV en Ajax eens over Aissati
Uitgegeven: 18 juli 2008 12:55
Laatst gewijzigd: 18 juli 2008 12:56
EINDHOVEN - Ismaïl Aissati verruilt PSV voor Ajax. Beide voetbalclubs werden het vrijdagochtend eens over de transfersom van de 19-jarige middenvelder, zo liet manager Adrie van Kraaij van PSV weten.
ANP
Aissati moet nu nog overeenstemming met Ajax bereiken.
Dit jaar komen Bergkamp, Blind en van Basten naar de loting van UEFA Cup, trekt toch wel wat meer bekijks dan het duo Jaakke/van Geel.quote:
quote:Geen snel akkoord Aissati verwacht
Tja, relatief he. Als ze die complete 14 uur gebruikt hebben om te overleggen, is dat toch een lange vergadering, maar is het voor ons natuurlijk maar kort.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:04 schreef venomsnake het volgende:
Nog geen 14 uur geleden schreef het AD:
[..]
...
Zo kun je het ook bekijken inderdaad.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:06 schreef Suijk het volgende:
[..]
Tja, relatief he. Als ze die complete 14 uur gebruikt hebben om te overleggen, is dat toch een lange vergadering, maar is het voor ons natuurlijk maar kort.
quote:Gesteggel ten einde, Aissati kan naar Amsterdam
PSV en Ajax hebben elkaar dan toch gevonden in een afkoopsom voor Ismail Aissati, waarmee de weg vrij is voor een nieuw hoofdstuk van zijn haperende carrière.
PSV was aanvankelijk niet van plan de concurrentie te versterken, maar bleek niet veel later toch bereid te onderhandelen over een transfer van Aissati. De onderhandelingen verliepen allerminst soepel en dreigden uit te gaan lopen op een langlopend proces.
'Wij hebben het linksom geprobeerd en rechtsom, Ajax van voor en van achter. Maar veel schot zit er niet in de zaak', meldde PSV-manager Adrie van Kraaij donderdag. Een dag later bleken de twee clubs minder standvastig en schudden ze elkaar de hand. Dat maakt de weg vrij voor een verbintenis van Aissati in Amsterdam.
Voor Aissati komt daarmee een einde aan een onverkwikkelijk laatste jaar in Eindhoven, waarin hij in conflict raakte met de PSV-leiding. De middenvelder weigerde een mondeling akkoord over een nieuw contract te bezegelen met zijn handtekening. De Eindhovense club zou hem de beloofde speelminuten niet hebben gegeven.
'Ik wil weg bij PSV en dat weet ik al twee maanden', zei Aissati na de eerste training voor het nieuwe seizoen. Een week later heeft de Utrechter zijn zin en mag hij in Amsterdam het ongelijk van zijn PSV-trainers Ronald Koeman en Sef Vergoossen bewijzen.
Hij is ouder, hopelijk wijzer, hij gaat naar een club waar de trainer het in hem ziet zitten (anders koop je hem niet) en hij heeft genoeg talent. Goede speler, ik ben er best blij mee, maar ik hoop dat het niet te duur was.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:02 schreef Suijk het volgende:
En het zou nog wel eens lang kunnen duren.
Nu kijken of Aissati bij Ajax wel genoegen neemt met geen garantie op een basisplek.
Ga daar maar vanuit.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:09 schreef Prosac het volgende:
Is dit het einde van Perez?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |