abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60166305
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 14:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat moet er te zien zijn aan vd Wiel?
Valt niet echt op bij die foto's maar op de training zag je echt dat hij een stuk breder is geworden dan vorig jaar.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_60166379
als Aissati 10 miljoen kost mogen ze hem lekker daar houden. maar goed, zal wel niet zo zijn..
pi_60166709
JenDaMan, als je hier komt om te trollen dan verzoek ik je vriendelijk ergens anders te gaan spelen.
  donderdag 17 juli 2008 @ 15:10:01 #154
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_60166950
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 13:05 schreef DJ_Ryow het volgende:

hij had nog iets kunnen worden. Maidana en Oleguer zijn absoluut niet van het niveau dat we nastreven.
Heet jij toevallig Steef in het echte leven?
-
  donderdag 17 juli 2008 @ 15:13:47 #155
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_60167043
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 14:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat moet er te zien zijn aan vd Wiel?
Zijn tattoo is af.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  donderdag 17 juli 2008 @ 15:14:31 #156
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_60167061
Word Manucharyan nu verhuurd aan NEC?
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_60167067
quote:
Ajax wil ver gaan om Ismaïl Aissati aan de selectie toe te voegen. De Amsterdammers hebben liefst tien miljoen euro over voor de 19-jarige PSV’er. Momenteel is het bod dat op de Eindhovense burelen ligt 5,2 miljoen euro, kan Goal.com exclusief melden. Ajax wil niet reageren op het bericht.

De aanvallende middenvelder kwam het afgelopen seizoen nauwelijks aan spelen toe bij PSV. De speler kwam vorig seizoen niet verder dan zestien optredens in de Eindhovense hoofdmacht. Aissati voelt zich niet meer gewaardeerd en wil vertrekken; het liefst naar Ajax.

De Amsterdammers willen alles uit de kast halen om de speler bij de concurrent weg te plukken. Momenteel heeft Ajax een bod van 5,2 miljoen euro uitgebracht op Aissati. Van Basten wil echter tot tien miljoen euro gaan om de speler te strikken. Geconfronteerd met het bericht wil Ajax-woordvoerder Miel Brinkhuis niet reageren.

Saillant detail: volgens onze bron verwacht Van Basten ook een vertrek van aanvaller Klaas-Jan Huntelaar. Hij zou zich echter indekken en al bezig zijn met een 'grote spits'. Afgelopen maandag na afloop van de eerste training zei de voormalig bondscoach van Oranje nog geen ‘plan-B’ te hebben in het geval Huntelaar vertrekt.
wie zou dat zijn?
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  donderdag 17 juli 2008 @ 15:16:37 #158
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_60167105
Eto 'O .
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_60167107
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 15:13 schreef F1Bas het volgende:
Willem van Hanegemschaal
Best leuk bedacht

In het FC topic had ik trouwens nog een stukje geschreven over die speler van je
pi_60167181
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 15:10 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Heet jij toevallig Steef in het echte leven?
nee maar als hij hetzelfde denkt als ik dan heeft ie er kijk op.
pi_60167194
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 15:14 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

wie zou dat zijn?
Bron?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_60167216
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 15:20 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Bron?
Korreltje zout
pi_60167236
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 15:21 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Korreltje zout
10 mil voor een contract van 5 maanden
  donderdag 17 juli 2008 @ 15:23:20 #164
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_60167261
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 15:14 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

wie zou dat zijn?
Ik denk niet dat we dit artikel al te serieus hoeven te nemen.

Zolang Huntelaar er nog is is die vraag totaal irrelevant.
pi_60167306
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 15:23 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Ik denk niet dat we dit artikel al te serieus hoeven te nemen.

Zolang Huntelaar er nog is is die vraag totaal irrelevant.
En anders denk ik Berg
pi_60167530
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 15:22 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

10 mil voor een contract van 5 maanden
Idd, daar was ik ook gestopt met lezen
pi_60167658
No way dat Ajax 10 miljoen gaat betalen...
Koning.
  donderdag 17 juli 2008 @ 15:43:40 #168
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_60167686
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 15:25 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

En anders denk ik Berg
Als Huntelaar vertrekt moet je mijns inziens een talentvolle spits halen voor ee leuk klein bedrag en Cvitanich daar neerzeten. Of een oudere speler die genoegen neemt met een plaats acher Cvitanich. Vertrekt Huntelaar en trek je een nieuwe A-spits aan voor heel veel geld, maak je Cvitanich nog voordat hij een wedstrijd op de bank heeft gezeten al mentaal kapot.

Hoe dan ook zal het een lulbericht zijn. Tien miljoen voor Aissati wordt nooit betaald zolang het nieuwe contract tussen hem en PSV niet waterdicht is .
pi_60167760
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 15:42 schreef tha_dark het volgende:
No way dat Ajax 10 miljoen gaat betalen...
Als de berichten over dat transferpotje van ¤30 miljoen kloppen, dan heeft Ajax dat geld niet eens meer.

Ik hoop trouwens dat die hele transfer van Aissati afketst, hij is echt niet de speler die Ajax nu nodig heeft.
pi_60167924
Ga ergens anders vervelen.

[ Bericht 95% gewijzigd door sjimz op 17-07-2008 15:57:09 ]
pi_60167953
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 15:47 schreef Radegast het volgende:

[..]

Als de berichten over dat transferpotje van ¤30 miljoen kloppen, dan heeft Ajax dat geld niet eens meer.

Ik hoop trouwens dat die hele transfer van Aissati afketst, hij is echt niet de speler die Ajax nu nodig heeft.
Ik hoef Aissati ook niet perse maar als ze hem voor pakweg 5 miljoen kunnen kopen dan moeten ze hem zeker halen. Hij heeft veel potentie en mocht het niet lukken dan kunnen ze hem altijd nog voor een aardig bedrag doorverkopen. Veel verlies zullen ze er niet op maken...
Koning.
pi_60168009
JenDaMan, blijf lekker weg uit dit topic als je niets zinnigs te melden heb.
Ik heb je al eerder gewaarschuwd vandaag.
  donderdag 17 juli 2008 @ 16:03:16 #173
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_60168132
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 15:56 schreef tha_dark het volgende:
Ik hoef Aissati ook niet perse maar als ze hem voor pakweg 5 miljoen kunnen kopen dan moeten ze hem zeker halen. Hij heeft veel potentie en mocht het niet lukken dan kunnen ze hem altijd nog voor een aardig bedrag doorverkopen. Veel verlies zullen ze er niet op maken...
Inderdaad, ik denk dat het uiteindelijke bedrag niet veel lager zal liggen dan die 5 miljoen euro. Simpelweg omdat PSV natuurlijk niet op hun achterhoofd is gevallen en bij een eerste bod van 3 miljoen wel met Ajax is gaan praten.

En hoewel de 10-positie minder in nood zit dan de rechter-cv is het toch een vrij zwak bezette positie als je de vorm van Perez in het afgelopen halfjaar als een definitieve vormdip beschouwt. En ook gezien zijn leeftijd, die gaat ook nog maar 1 jaar mee op het hoogste niveau.

Ddan heb je daar Siem de Jong die een goede 10 zou kunnen worden, maar die kan ook prima controlerend of op 1 van de 2 andere posities op de vleugel z'n wedstrijden meepakken.
pi_60168219
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 16:03 schreef twi het volgende:

[..]

En hoewel de 10-positie minder in nood zit dan de rechter-cv is het toch een vrij zwak bezette positie als je de vorm van Perez in het afgelopen halfjaar als een definitieve vormdip beschouwt. En ook gezien zijn leeftijd, die gaat ook nog maar 1 jaar mee op het hoogste niveau.

Ddan heb je daar Siem de Jong die een goede 10 zou kunnen worden, maar die kan ook prima controlerend of op 1 van de 2 andere posities op de vleugel z'n wedstrijden meepakken.
Wat dacht je van Sulejmani op 10?
pi_60168263
quote:
Van der Wiel wil opvolger Heitinga worden
17 juli 2008

Na een jaar vol blessures, onzekerheid en mentale problemen, hoopt Gregory van der Wiel dit seizoen definitief door te breken in de hoofdmacht van Ajax. De pas 20-jarige verdediger is na driekwart jaar revalideren eindelijk volledig hersteld van een ernstige knieblessure en wil onder de nieuwe coach Marco van Basten de volgende stap zetten in zijn ontwikkeling. "Ik wil een vaste basisplaats."

Van der Wiel weet het nog heel goed: "Het was 11 november, we speelden met Ajax een uitwedstrijd tegen Feyenoord. Ik ging een duel aan met Michael Mols en ineens ging het fout", vertelt de jonge verdediger, die driekwart jaar eerder zijn debuut gemaakt had in het eerste elftal van de Amsterdamse club.

Van der Wiel (liggend) raakte geblesseerd in de Kuip
Van der Wiel (liggend) raakte geblesseerd in de Kuip

Tijdens dit duel met Michael Mols liep Van der Wiel een knieblessure op, die hem maanden zou achtervolgen. Maar in eerste instantie leek het daar niet op. "De eerste diagnose was dat ik de binnenband van mijn knie verrekt had en dus een paar weken rust moest nemen. Maar in de weken daarna kreeg ik telkens een terugslag wanneer ik hoopte aan te sluiten bij de groep. Dat was vooral mentaal heel zwaar. Ik ben in het verleden ook wel eens een tijdje uit de roulatie geweest met een rugblessure, maar dit was veel vervelender. Toen wist ik tenminste waar ik aan toe was, nu niet. Er kwam telkens weer een terugslag, om gek van te worden."

"Soms kon ik het revalideren mentaal niet opbrengen", blikt Van der Wiel terug op deze zware periode. "Ik was chagrijnig, had nergens zin in en irriteerde me aan van alles. Op een gegeven moment stuurde Ajax me ook een paar weken weg, op vakantie. Op die manier kon ik mijn hoofd een beetje leeg maken."

Een paar maanden nadat Van der Wiel zijn blessure opliep, kwam de echte aard van zijn kwetsuur naar boven: de verdediger bleek niet alleen zijn binnenband te hebben verrekt, maar ook een scheurtje te hebben opgelopen in de aanhechting van zijn meniscus. Pas toen de competitie op zijn eind liep, kon de verdediger de groepstraining weer hervatten. "Alleen de laatste anderhalve week van het seizoen kon ik weer vol meedoen. We speelden in die periode nog een oefenwedstrijdje, maar het had voor mij geen zin om daarin mee te doen. Ik had niets te winnen, ik kon me beter richten op het nieuwe seizoen en de Olympische Spelen. Ik hoopte namelijk naar de Spelen te kunnen gaan, omdat ik voor mijn blessure alles speelde in Jong Oranje. Helaas heeft Foppe de Haan misschien niet opgemerkt dat ik weer fit ben. Hij heeft me ook helemaal niet gebeld, de afgelopen maanden. Raar, ja. Maar goed, nu richt ik me volledig op Ajax."

Van der Wiel in duel met Luka Modric
Van der Wiel in duel met Luka Modric

Afgelopen maandag, toen Ajax de eerste training van het seizoen afwerkte, maakte de verdediger een gretige indruk. Dat is niet zo gek, vindt hij. "Ik ben eindelijk weer helemaal fit en voel me echt goed. Komende zaterdag spelen we ons eerste oefenduel, daar heb ik enorm veel zin in. Het is al acht maanden geleden, dat ik voor het laatst een wedstrijd gespeeld heb. Ik ben bijna vergeten hoe het voelt om in het veld te staan", lacht hij.

Van der Wiel maakt er geen geheim van dat hij hoge verwachtingen heeft voor komend seizoen. "Ik wil definitief doorbreken en een vaste basisplaats veroveren", stelt hij. "Of ik idolen heb, of verdedigers waarmee ik mezelf wil vergelijken? Niet echt. Alleen John Heitinga. Zoals hij speelt is echt geweldig. Hij is niet alleen verdedigend sterk, maar ook in het positiespel en in zijn beleving. Hij nam de ploeg vorig seizoen echt vaak op sleeptouw. Van hem heb ik enorm veel geleerd. Of ik nu zijn opvolger kan worden bij Ajax? Dat zou heel mooi zijn. Laten we het hopen."

Door: Roland Mather
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_60168303
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 16:07 schreef Radegast het volgende:

[..]

Zou die denk ik best uit de voeten kunnen maar daar is die niet voor gehaald. Ik acht Sulejmani op de vleugels toch nog altijd beter dan de Sulejmani op 10. Laat De Jong en Aissati maar vechten om een basisplaats, worden ze allebei alleen maar beter van
Koning.
  donderdag 17 juli 2008 @ 16:19:25 #177
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_60168519
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 16:07 schreef Radegast het volgende:

[..]

Lijkt me doodzonde. Sulejmani interesseert het geen fuck waar 'ie speelt, heeft 'ie al gezegd. Die tien op zijn rug zegt dus helemaal niks. Je gooit heel veel dreiging weg door zo'n jongen op de drukke 10 positie neer te zetten. Daar is Aissati vele, vele, vele malen beter. Suarez en Sulejmani op de flanken, dat zijn veruit hun beste posities. Zoals Cvitanich ongetwijfeld gewoon het beste is als in de spits.

Niet meer aanklooien met een misschien is hij wel goed op 10 speler dus, maar gewoon een spelverdeler op 10 zetten. Aissati dus.
pi_60169318
10 miljoen my ass!

En laat Sulej maar mooi op rechts ! Hij kan met een voorzet dan wel individuele actie wat teweeg brengen op de flanken (zelfde geld voor Suarez)!
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_60169387
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 16:08 schreef Triptamine het volgende:

[..]

quote:
Vertonghen heeft er zin in en wil 'gewoon kampioen worden'
Written by Jacques Happe
Thursday, 17 July 2008

Het voetballen kon sommige Ajacieden niet snel genoeg weer beginnen. “Mijn moeder werd al een beetje gek van me, zo graag wilde ik weer”, vertelt Jan Vertonghen exclusief aan highlow.nl. “Ik heb het absoluut gemist.”

Voetballers die graag naar de training gaan, plezier hebben in hun werk. Ajax heeft het nodig om eindelijk weer eens kampioen te worden. Met die instelling kwam Jan Vertonghen deze week naar de eerste training. “Ik heb het absoluut gemist”, vertelde hij tegen highlow.nl. “Het waren twee weken te lang vakantie voor mij. Ik geloof dat het zes weken heeft geduurd. Lang niet gehad zo lang.” Vorig jaar deed de Belg met rugnummer 5 mee aan het EK onder 21 en daardoor had hij een kortere vakantie dan sommige teamgenoten. Maar zes weken vakantie was toch te lang. Hij trappelde van ongeduld. “Mijn moeder werd al een beetje gek van me, want ik loop al zeker drie weken te zeiken dat het voetbal wel weer mag beginnen. Ik ben blij dat ik weer op het veld mag staan.”

Gedurende zo’n vakantie, raakt hij dan nog een voetbal aan, of beperkt dat zich tot een strandbal? “Met de bal heb ik bijna niks gedaan. Vooral een beetje rondlopen thuis.” Pardon? “Ik bedoel hardlopen! Bewegen rondom in de buurt.” Ja, ja, bewegen in het dorpje waar hij woont. “Ja, je moet je conditie wel een beetje onderhouden natuurlijk.” Amsterdam mag een stuk groter zijn, maar zo rond Ajax, is natuurlijk ook een soort dorpsgevoel. “Ja, het is leuk iedereen weer te zien. Ik was helemaal blij toen ik maandagochtend wakker werd en zag dat het acht uur was. Om kwart over acht was ik al weg!”

Jan Vertonghen heeft er dus zin in. Nadat Adrie Koster aan het eind van afgelopen seizoen Urby Emanuelson steeds meer uit de verdediging weghaalde en op het linker middenveld posteerde, lijkt nu ook Marco van Basten voor deze keuze te gaan. Jan heeft rugnummer 5 toebedeeld gekregen en Urby loopt dit seizoen met nummer 8 op zijn rug. Voor Jan was maandag de eerste keer dat hij onder de oud-Wereldspeler van het Jaar mocht trainen.

“Ja, dat was leuk. Ik heb niet eerder onder hem mogen samenwerken en het is toch wel een apart gevoel. Veel over gehoord en gelezen natuurlijk. Ik vind het mooi om onder hem te mogen spelen.” Ze hadden elkaar al eens eerder ontmoet, om kennis te maken. “Ik had hem al een keer de hand geschud, maar maandag was de eerste keer dat ik echt met hem praatte.” Het betekende ook de hand schudden van nieuwe spelers. “Zoveel waren het niet, alleen Darío Cvitanich en Miralem Sulejmani. Het is leuk om die jongens hier te zien.”

Is Vertonghen er nu klaar voor? “Om te trainen wel, maar om te spelen nog niet. Daar gaan we aan werken natuurlijk, maar ik heb er wel heel veel zin in. Ik zorg wel dat ik er zaterdag klaar voor ben.” Want aanstaande zaterdag staat de eerste oefenwedstrijd al op het programma. Dan wachten de hoofdklassers van Noordwijk. “Ja, leuk. Ze hebben tegen AZ gespeeld en dat verloren ze me maar 3-0. Het zal meteen een serieus wedstrijdje worden en dat is wel leuk.”

Kijkt Jan Vertonghen uit naar het seizoen, waarin ze eindelijk landskampioen gaan worden? Hij lacht. “Ja, dat zeggen we elk jaar en we moeten het nu maar eens een keertje gaan doen. Niet teveel rond roepen, maar de daad eens bij het woord voegen. Ik ben er klaar voor. Absoluut!”
pi_60169510
Aissati bijna binnen dus
AFC AJAX
pi_60169904
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 16:59 schreef BonJovi het volgende:
Aissati bijna binnen dus
Daar ga ik wel vanuit. Goede transfer!
  donderdag 17 juli 2008 @ 17:20:17 #182
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_60169987
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 16:10 schreef tha_dark het volgende:

[..]
Laat De Jong en Aissati maar vechten om een basisplaats, worden ze allebei alleen maar beter van
Aissati verwacht dat hij bij Ajax gewoon een basisplaats krijgt, als hij daarvoor moet vechten is dat te veel moeite voor hem .
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_60170021
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 17:20 schreef -SG- het volgende:

[..]

Aissati verwacht dat hij bij Ajax gewoon een basisplaats krijgt, als hij daarvoor moet vechten is dat te veel moeite voor hem .
Alle PSV'ers bedenken dat soort uitspraken "Ik wil een basisplaats"... Hij zegt gewoon dat hij de nodige minuten wil maken, duidelijk.
  donderdag 17 juli 2008 @ 17:22:43 #184
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_60170038
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 17:21 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Alle PSV'ers bedenken dat soort uitspraken "Ik wil een basisplaats"... Hij zegt gewoon dat hij de nodige minuten wil maken, duidelijk.
Moet hij er wel voor willen werken, als hij minuten wil maken en daarvoor vecht kan hij ook vechten voor meer minuten en dus een basisplaats.
  donderdag 17 juli 2008 @ 17:35:05 #185
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_60170286
Toch grappig, al seizoenen prijst elke lamp Aissati de hemel in als toptalent en nu opeens zou hij niet 100% geven op de training, is hij overgewaardeerd en zou hij lui en laks zijn. .
-
pi_60170313
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 17:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
Toch grappig, al seizoenen prijst elke lamp Aissati de hemel in als toptalent en nu opeens zou hij niet 100% geven op de training, is hij overgewaardeerd en zou hij lui en laks zijn. .
Waan van de dag. Die is ons ook niet altijd vreemd
  donderdag 17 juli 2008 @ 18:09:56 #187
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_60170858
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 17:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
Het is een toptalent maar als je je niet 100% geeft op de training dan ben je niet meteen toptalent af hoor. Het talent zal hij behouden. Maar als hij speelminuten maakt moet hij die maar afdwingen met zijn voeten en niet met zijn mond.
  donderdag 17 juli 2008 @ 18:12:26 #188
51286 w00h00
Digital man!
pi_60170911
Waar komt dat bericht van 10 miljoen invredesnaam vandaan.

In de gelderlander stond vanmorgen nog dat Psv 4 miljoen vraagt, en dat Ajax met het verhoogde bod hierbij in de buurt zou komen.

[ Bericht 1% gewijzigd door w00h00 op 17-07-2008 18:32:16 ]
pi_60171199
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 13:48 schreef Rumille het volgende:
Heb je ook ergens aantal assists?
Ja die heb ik.. hij heeft in 71 wedstrijden 4 goals gemaakt en 2 assists. Als aanvallende middenvelder is dat natuurlijk een geweldig rendement. Let wel het waren maar 3000 minuten wat gelijk staat aan 33,3 wedstrijden. Dus eigenlijk 1 seizoen. 1 vol seizoen is dus 4 goals en 2 assists.

Niet meer dan 3mil voor betalen dus.
  donderdag 17 juli 2008 @ 18:31:20 #190
51286 w00h00
Digital man!
pi_60171290
Urby heeft eindelijk leren verdedigen.

Hier Urby een taart voor jou!
  donderdag 17 juli 2008 @ 18:43:02 #191
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_60171535
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 18:09 schreef -SG- het volgende:

[..]

Het is een toptalent maar als je je niet 100% geeft op de training dan ben je niet meteen toptalent af hoor. Het talent zal hij behouden. Maar als hij speelminuten maakt moet hij die maar afdwingen met zijn voeten en niet met zijn mond.
De conclusie dat hij niet 100% geeft op de training komt voort uit de aanname dat iedereen die 100% geeft op de training wel een basisplaats of veel speelminuten krijgt.

Een aanname op basis van helemaal niks dus.
pi_60171713
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 18:31 schreef w00h00 het volgende:
Urby heeft eindelijk leren verdedigen.

[ afbeelding ]

Hier Urby een taart voor jou!
Waarom staat er een EURO 08 logo op?
pi_60171806
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 18:50 schreef Mindstate het volgende:

[..]

Omdat hij een of andere EK pool heeft gewonnen
No bitch to me
  donderdag 17 juli 2008 @ 18:55:50 #194
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_60171834
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 18:50 schreef Mindstate het volgende:

[..]

Hij heeft de EK poule bij AJAX gewonnen.
pi_60172676
Gehoord:

Leonardo: ,,Wanneer komt Aziaat?"
Hij bedoelde Aissati.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_60173120
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 19:34 schreef kevin6188 het volgende:
Gehoord:

Leonardo: ,,Wanneer komt Aziaat?"
Hij bedoelde Aissati.
Bij de training?
Misschien heeft Ajax wel een groot Chinees talent op t oog
pi_60173288
Nee, was niet op de training. Laatst was 'ie ook boos dat 'ie Bokito niet zag in de dierentuin.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_60173519
Tien miljoen (en zelfs vijf miljoen) voor een Aissati dat nog slechts een talent is, is echt veel en veel te veel. Leuk hoor dat het kapitaal op het veld moet staan, maar je kunt ook overdrijven. Sulejmani heeft zich binnen één seizoen bewezen, Aissati heeft amper gespeeld. Ik wil hem best hebben, maar voor maximaal 3-4 miljoen.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  donderdag 17 juli 2008 @ 20:16:28 #199
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_60173583
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 18:54 schreef TornadoDK het volgende:

[..]

Omdat hij een of andere EK pool heeft gewonnen
Hm, die Urby kan dus aardig gokken, hij laat de tgenstander vaak scoren... Hmmm... het kwartje begint te vallen...
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_60173710
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 20:13 schreef RayMania het volgende:
Tien miljoen (en zelfs vijf miljoen) voor een Aissati dat nog slechts een talent is, is echt veel en veel te veel. Leuk hoor dat het kapitaal op het veld moet staan, maar je kunt ook overdrijven. Sulejmani heeft zich binnen één seizoen bewezen, Aissati heeft amper gespeeld. Ik wil hem best hebben, maar voor maximaal 3-4 miljoen.
Aissati komt voor de toekomst .. die jongen moet je de kans geven . Je gaat altijd aan die jongen verdienen want dat hij kan voetballen is gewoon 100% zeker. Dat sommige zeggen laat siem d ejong spelen..nou laat ze lekke rvoor die plek knokken.. van eerlijke concurrentie is nog nooit iemand slechter geworden.

Wat ik wel mooi vind is dat Ajax eindelijk inkoopt met het oog op d etoekomst.. die jongens gaan groeien en dan heb je over een jaar of twee een heel erg goed ingespeeld elftal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')