Ik ben benieuwd. Als ze maar niet echt met Oleguer komen aanzetten...quote:Ajax heeft de afgelopen periode ook een aantal andere centrale verdedigers gescout. Die pistes worden inmiddels intensiever verkend. Het gaat daarbij om buitenlandse spelers, die nu al in een Europese competitie uitkomen.
Welke haalbare speler(s) haal jij graag dan?quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:39 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Als ze maar niet echt met Oleguer komen aanzetten...
Patrick Muller (Lyon, moet daar weg), Abdoulaye Meite (Bolton, moet daar weg), John Mensah (Rennes), Marek Suchy (Slavia Praag) om er eens een paar te noemen...Je kunt het altijd proberen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:41 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Welke haalbare speler(s) haal jij graag dan?
Geloof je toch niet echt he?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:04 schreef Whiteguy het volgende:
Echt.. als ajax 10 mln neer legt voor Aissati![]()
![]()
Schoen opeten #6: Sambal bij?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:04 schreef Whiteguy het volgende:
Echt.. als ajax 10 mln neer legt voor Aissati![]()
![]()
dan koop dat lelijke ajax uit shirt met bedrukking Aissati er op
Daarom kan ik het met een gerust hart zeggenquote:
Het is midden in het transfer seizoen en dan is praten over finacien opeens bullshit? Komop man...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:40 schreef BonJovi het volgende:
owh fijn meneer van de financien van de wereld komt ff hier praten hoorjezus rot op man
Ik vind het zo grappig is dat zoveel niet Ajacied zich zo druk om 'ons' geld maken(Sulejmani en nu Aissati). Wij kunnen het tenminste uitgeven en daar ben ik blij mee!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:02 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Het is midden in het transfer seizoen en dan is praten over finacien opeens bullshit? Komop man...
Ik wil graag dat Aissati blijft bij psv, maar alles boven de 5 mln is gewoon waanzin.
Maar ik begrijp dat jij het niet zo op financien hebt ...
[..]
Zal nog wel ff durenquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:46 schreef denthemen het volgende:
Komt die gekke Mocro nog?
laten we het hopen, dan kunnen we ons daarna richten op de verdediging!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 02:56 schreef twi het volgende:
Verwacht eigenlijk dat morgen na 17.00 de komst van Aissati bekend wordt gemaakt.
Fernando Meira misschien nog?quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:46 schreef Radegast het volgende:
[..]
Patrick Muller (Lyon, moet daar weg), Abdoulaye Meite (Bolton, moet daar weg), John Mensah (Rennes), Marek Suchy (Slavia Praag) om er eens een paar te noemen...Je kunt het altijd proberen.
En in Nederland vind ik Ryan Donk nog steeds een goede optie.
quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:46 schreef Radegast het volgende:
[..]
Patrick Muller (Lyon, moet daar weg), Abdoulaye Meite (Bolton, moet daar weg), John Mensah (Rennes), Marek Suchy (Slavia Praag) om er eens een paar te noemen...Je kunt het altijd proberen.
En in Nederland vind ik Ryan Donk nog steeds een goede optie.
Patrick Muller is toch die ex psv-er?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:50 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
idd genoeg keus, mensah of donk, daar moeten we met wat meer interesse naar kijken imo!
Nee, heeft met het percentage bij doorverkoop te maken.quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:13 schreef RayMania het volgende:
[..]
Creatieve oplossing. Dus gewoon een spelersruil met daarbij een bedrag als Ajax-bod.
Nee, dat is André Ooijer.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:26 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Patrick Muller is toch die ex psv-er?
Dat zou ik wel zien zittenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:28 schreef M0NTANA het volgende:
Kunnen we die Dirk Marcellis ook niet meteen ophalen in Eindhoven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |